Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Piquénbauer skrev:Jeg ved ikke om situationen er anderledes nu men du har helt ret i at de to ikke fik en ordentlig chance. Det var især ærgerligt med chyg som virkelig var god for shakhtar.
Situationen er anderledes. Dengang havde man en solid bredde i forsvaret.

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Da Caceres kom til, var der en 29-årig Marquez, en 21-årig Pique, en 30-årig Puyol og en 27-årig Milito(som skader ødelagde, men som var en, man havde virkelig stor forventninger til). Det samme var tilfældet med Chyg sæsonen efter.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Hmm. Det kommer selvfølgelig an på hvem man sælger til sommer. For hvis det kun er verm der ryger så er konkurrencen stadig hård.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Synes ikke, at Mathieu er ligeså god som Marquez, langt fra. Og Mash er heller ligeså god som Puyi. Langt fra også. Jeg vil mene, at det er noget lettere end dengang.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Tja det har du selvfølgelig ret i.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af A$AP »

Gabigol(19) overcomes Neymar and Robinho. He's the 3rd youngest player in Santos' history to reach 50 goals, only behind Pelé and Coutinho.
Gabigol er mere en central spiller end Neymar, og for den skyld også Robinho. En 9'er der dog ofte bevæger sig ud mod kanten. Han er meget træfstærk, og han var i går også med til at sparke Santos i den brasilianske pokalfinale mener jeg det er, med to mål.

Dortmund har angiveligt budt på ham, hvilket spilleren selv har sagt nej til. Han ville være interessant i forhold til angrebet.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

http://www.mundodeportivo.com/futbol/fc ... aires.html

Hvis jeg forstår denne artikel korrekt så kigger vi efter ham gutten her. Og vigtigst; det samme gør sevilla og porto. Så måske er vi faktisk ved at købe en ung billig spiller der kan lidt?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blach »

Jeg har lidt nogle store ønsker for sommerens transfervindue. Der skal ske noget! Jeg vil tilbage til den gang man havde noget lignende et centerforsvar med Puyol, Pique, Marques, Milito, Abidal og flere kompetente løsninger.

(Skal lige nævnes at følgende priser er ifølge transfermarkt.de)
Men først skal vi have renset ud. Så følgende skal sælges:
Vermaelen: Vi kan jo desværre ikke rigtig bruge ham. Ud med ham. Kan sælges for 4 mio €.
Bartra: Ville ønske han havde slået igennem, men sælg ham med en tilbagekøbsklausul. +/- 12 mio €.
Dani Alves: Simpelthen færdig på aller højeste niveau, vores dårligste spiller i mange af de vigtige kampe. 9 mio €.
Douglas: Well, if we still can get some money. Or at least stop losing money on him... 0 mio €.
Adriano: Er lidt i tvivl med ham, men med Mathieu kan vi vel godt undvære ham. 4 mio €.
Arda Turan: Hvis Kina vil hente ham, så lad dem give vores kasse lidt fylde! Han har squ ikke lige frem præsteret... 35 mio €.
Sandro: Lad os få en anden. 5 mio €.
Det er syv spillere, og ifølge Transfermarkt vil det give os 69 mio €, hvilket vi godt ved det ikke bliver med vores købmænd. Men lad os lege med det tal.

Hvad skal så ind?
Der skal nyt blod ind til forsvaret. Det er klart her man skal investere flest kræfter og købe klogest. Derefter skal man kraftigt overveje hvad der skal hentes til offensiven. Mit forslag:
Til forsvaret vil vi have Pique, Mascherano og Mathieu tilbage. Jeg foreslår at man henter Hummels og så ved siden af henter enten Marquinhos, Gimenez, Mustafi eller lignende. To gode forsvarsspillere, så står vi stærkere end før! Det vil nok koste os 30 mil € for Hummels og så kan vi ende et sted mellem 30 mil og 50 mil € for den anden, højere skal vi ikke. Grunden til vi skal lave to markante køb er, at vi i højere grad kan overraske taktisk og give defensive spillere rotation.
Til backsne synes jeg vi skal lade denne sæson gå, og så se hvor vi står med Aleix Vidal og Sergi Roberto til den ene side, og så Jordi Alba og Mathieu til den anden side. Det ser fint ud på nuværende tidspunkt.
Til midten skal vi overveje om vi skal sprænge banken og hente Pogba/Verratti eller om vi skal have en Denis tilbage, og så satse på ham+ Rafinha, Kaptoum, Samper, Alena og de andre unge.
I angrebet kunne jeg godt være fristet af at hente en Gabigol. Så vil vi have MSN plus to kompetente unge indskiftere. Ellers skal vi have en 28 årig ala Gameiro.
Det kan blive et dyrt transfervindue, men der skal også ske noget. Alt efter hvad vi gør, kan vi godt overstige de 100 mio €, men lad os nu se. Jeg er bange for at vi kun sælgere to spillere og så køber tre ligegyldige spillere som Vermaelen, Turan og Douglas.
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1592
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 174 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

Er der nogle der kender mere dybdegående til den forkøbsret vi sikrede os på Saul Naguez, under David Villa handlen?
---------------------------------------
Barca is my religion!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Ikke andet end at vi har den. Og at Saul har en frikøbs på 45 mio...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af A$AP »

Barcelona doesn't count on full backs Douglas (25) and Adriano (31) for next season. Players will be asked to look for another club. [sport]
God start, der skal dog flere ud af butikken.
Barcelona are interested in Olympique Lyon forward Alexandre Lacazette (24). They already sounded out his entourage. [l'equipe]
Det ville være 17 gange bedre end Gameiro, his han er tilfreds med en plads på bænken.
Sports director Robert will attend Villarreal-Liverpool tomorrow to watch Denis, Bailly, Mario, A.Marin, Bakambu and Coutinho. [sport md]
Marin, Mario Gaspar og Coutinho er interessante. Det er Bakambu såmend også, tvivler bare på hans kvaliteter. Jeg har også rost Bailly før, men ham er jeg heller ikke helt sikker på.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/dort ... il-bayern/

Dejligt, så behøver vi ikke sidde og håbe på ham. Dejligt for Bayern, det må alt andet lige give dem en bedre pris. Sucks for Dortmund.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Der er bare et eller andet med tyske spillere og Bayern. Det er dog røvkedeligt for at sige det mildt... Men ja så er den lukket!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Skydefinten »

Jesni skrev:http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/dort ... il-bayern/

Dejligt, så behøver vi ikke sidde og håbe på ham. Dejligt for Bayern, det må alt andet lige give dem en bedre pris. Sucks for Dortmund.
Smart af Hummels, at kritisere Götze offentligt efter hans skifte til Bayern!:)
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Det hører med til historien, at Matt Hummels startede på Bayern Münchens ungdomsakademi som 6 årig. Han skiftede først fra Bayern, da han var 20 år gammel. Matt Hummels far arbejdede endda på Bayerns ungdomsakademi i hele sønnens tid i klubben (plus nogle år efter Hummels var skiftet til Dortmund).

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 32 gæster