Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Daley Blind has agreed terms with Barcelona, but his holidays are coincidental. Barça yet to talk with Ajax, transfer fee around €15m.

Barcelona are considering signing only Mathieu or Blind, negotiations with PSG for Marquinhos stalled and there's no interest in Hummels.

Depending on the market, Barcelona could end up signing another makeshift centre back instead of the promised two centre backs.
- Rafael Hernandez. Man skal tage det med et gran salt men synes desværre godt det kunne ligne at ikke henter de skide cb'er. Og blind er på ingen måder en cb.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

Piquénbauer skrev:Alexis ville selv væk.
Vel kun fordi vi købte Suarez. "ville selv væk"/frivillig tvang.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7703
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Tello »

Så er James tæt på at være officiel Madrid spiller og Hummels tæt på at skulle spille på Old Trafford.

Hvis det virkelig passer, at vi kun henter Blind, så er jeg endnu mere rasende på ledelsen end før. Man bruger de første par uger af et transfervindue, på at forsøge at hente en 20 år gammel, reelt set uprøvet Brasilianer, til total overpris fra en klub der åbenlyst ikke gider at sælge. Dette er på forsvarsfronten, vel og mærke. Vi handlede fint på angrebs/midt fronten imo (pånær det stupide salg af Alexis), men det er forsvarsfronten jeg hentyder til. I stedet kunne man have gået hårdhændet efter Hummels og Benatia eller Hummels & Mathieu/Blind for den sags skyld. Men hvis man KUN henter Blind, hvor hjernedød kan man så være? Vi er låste i de næste to transfervinduer og vi har et forsvar der SKAL forstærkes. For fanden man..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Hvor har du de rygter med hummels fra? Jeg tror sgu ikke på dem som jeg har læst indtil videre.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7703
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Tello »

Sport siger, at vi har droppet jagten på Hummels, da han skulle være utrolig tæt på United. Kilder melder alt mellem 16 og 20 millioner euro som købspris. 16, for ham? Hahahaha, hvad er det dog vi går glip af..

http://www.sport.es/es/noticias/inglate ... al-3394857

gygfo

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af gygfo »

mathi skrev:
gygfo skrev:Vi burde købe isco.. Hvis altså Madrid laver en.. Real Madrid og sælger ud af deres bedste spillere for at få plads til James.
Lidt som når Barca sælger Alexis for at gøre plads til Suarez....?
Præcis. Det udstiller både Barcas og Reals dumhed..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Sport? Det kan du jo ikke bruge til noget som helst. Rygtet falder allerede til jorden ved prisen. Hvorfor skulle dortmund sælge en af verdens bedste cb'er for 16-20 mio når denne har kontrakt til 2017? Altså klubben som hellere ville lade lewan gå gratis end sælge ham? Det kommer ikke til at ske.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Brombi »

Køb nu bare en fucking CB Zubi, din kæmpe klovn. Al den respekt du optjente som målmand i Barcelona er langsomt ved at risle ud som sand i et timeglas! You had one fucking job!

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2599 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Vi skal helt ikke bare have en CB, vi skal have en klasse CB!

Og det skal være to CB'er! En starter og en backup.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Tello
Indlæg: 7703
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Sv: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Tello »

Piquénbauer skrev:Sport? Det kan du jo ikke bruge til noget som helst. Rygtet falder allerede til jorden ved prisen. Hvorfor skulle dortmund sælge en af verdens bedste cb'er for 16-20 mio når denne har kontrakt til 2017? Altså klubben som hellere ville lade lewan gå gratis end sælge ham? Det kommer ikke til at ske.
Det er ikke kun Sport, jeg brugte blot Sport som eksempel. De fleste sites melder en pris på mellem 16 og 20. Men igen, det er silly season, så det er vel hvad man kan forvente sig af aviserne. Men, hvis der viser sig at være sand hold i disse rygter, så er det absurd.

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2599 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Lidt flueknepperi. Men det er nogle tanker jeg roder med.


Her er nogle scenarier som jeg frygter kommer til at ske:

Masch bliver brugt som CB IGEN. Fordi vi køber kun Mathieu eller Blind. Også bliver Song, og skal fortsat være DM backup.

Kvaliteten af de her reserver er ikke god nok: Montoya, (Song), Rafinha Roberto, Pedro (Affelay) og Deulofeu.

Hvis Messi kommer til at spille i højre (som jeg håber), og Rakitic er skadet eller skal have en pause. Så har vi ikke en løbestærk spiller til at hjælpe i den side, da Messi er deltager i den defensive. For Rafinha eller Roberto er ikke ligefrem løbestærke. (Jeg havde set vi købte Kroos/Koke, og så Rakitic som backup, så man havde to løbestærke spillere til den plads)

Suarez bliver brugt på kanten, måske netop fordi Messi ikke deltager i den defensive :op:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Ponte »

Synes generelt folk skal få lidt is på her i sommervarmen :cool: og vente med kritikken til den rent faktisk er berettiget og et faktum.
Boys, Ingen af os ved hvad klubben arbejder på i kulisserne (af gode grunde) med CB'er, og medmindre man bevidst ignorer det eller lever under sten, så kan man næppe være i tvivl om at der fra klubbens side arbejdes på det.
Vores situation er ikke nem mht. at hente de rigtige profiler og Puyi nævner jo fint hvilken type vi leder efter. De hænger ikke på træerne og dem der gør drives hurtigt op i pris af deres respektive klubber da de kender udbuddet vs. efterspørgsel og markedet for top CB'er er økonomisk smadret af "rigmandsklubberne", hvilket afføder ekstra lange forhandlinger for at få prisen ned.

Fakta er:
1. Der er næsten halvanden måned til vinduet smækker i.
2. Bartomeu har jo meldt ud der kommer minimum 2 forstærkninger til forsvaret.

Hvis man så ikke vil forholde sig til det, står det da for egen regning.

Jeg er da ligeså desperat for at få nogle CB'er til klubben, men forventer ingen lige om hjørnet.
Er dog ikke et sekund i tvivl om de nok skal komme og det er IMO det vigtigste.
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Sv: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Tello skrev:
Piquénbauer skrev:Sport? Det kan du jo ikke bruge til noget som helst. Rygtet falder allerede til jorden ved prisen. Hvorfor skulle dortmund sælge en af verdens bedste cb'er for 16-20 mio når denne har kontrakt til 2017? Altså klubben som hellere ville lade lewan gå gratis end sælge ham? Det kommer ikke til at ske.
Det er ikke kun Sport, jeg brugte blot Sport som eksempel. De fleste sites melder en pris på mellem 16 og 20. Men igen, det er silly season, så det er vel hvad man kan forvente sig af aviserne. Men, hvis der viser sig at være sand hold i disse rygter, så er det absurd.
Men bruger de ikke sport som den primære kilde? Hummels bliver ikke solgt til den pris. Det er jeg ikke et sekund i tvivl om.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Brombi »

Ponte skrev:Synes generelt folk skal få lidt is på her i sommervarmen :cool: og vente med kritikken til den rent faktisk er berettiget og et faktum.
Boys, Ingen af os ved hvad klubben arbejder på i kulisserne (af gode grunde) med CB'er, og medmindre man bevidst ignorer det eller lever under sten, så kan man næppe være i tvivl om at der fra klubbens side arbejdes på det.
Vores situation er ikke nem mht. at hente de rigtige profiler og Puyi nævner jo fint hvilken type vi leder efter. De hænger ikke på træerne og dem der gør drives hurtigt op i pris af deres respektive klubber da de kender udbuddet vs. efterspørgsel og markedet for top CB'er er økonomisk smadret af "rigmandsklubberne", hvilket afføder ekstra lange forhandlinger for at få prisen ned.

Fakta er:
1. Der er næsten halvanden måned til vinduet smækker i.
2. Bartomeu har jo meldt ud der kommer minimum 2 forstærkninger til forsvaret.

Hvis man så ikke vil forholde sig til det, står det da for egen regning.

Jeg er da ligeså desperat for at få nogle CB'er til klubben, men forventer ingen lige om hjørnet.
Er dog ikke et sekund i tvivl om de nok skal komme og det er IMO det vigtigste.
Although before there was talk about two, Barcelona are now considering to sign only one centre back.
Den ene 'cb' er enten Mathieu eller Blind. Jeg har tidligere været stor fortaler for at hente Mathieu, men ikke som den CB vi mangler. Han er enorm alsidig og minder lidt om abidal rent defensivt, men det er langt fra de to CB'er vi blev lovet - noget vi har efterspurgt siden ca. 2011. Klasse CB'ere gror ikke på træerne, og derfor burde Zubi hente det næstbedste og det er fx Hummels.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 108 gæster