Cristiano Ronaldo

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af JonasV »

Blaugrana92 skrev:
Jbninc skrev:Det er som sådan heller ikke et problem, udover at jeg synes, det er kedeligt, når man skal høre på den samme ligegyldige kommunikation fra de fleste Barcelona-spillere.
Fair nok, men det er jo så bare her jeg synes at det er en smule ligegyldigt at de er pisse kedelige og grå i pressen, så længe de er det modsatte på banen.
Enig, Blau. De er fodboldspillere, politikere, ikke stand up-komikere, ikke reality-deltagere, ikke skandale-celebs. Jeg har aldrig helt forstået dét at folk brokker sig over at Barça-spillerne er for kedelige at høre på i pressen. Der er da vel heller ingen der kræver af Ricky Gervais at han er en haj på en fodboldbane. Hans job er at sige sjove ting.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1169 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af FCBarcelonaChr »

[youtube]KEZ8hentDk4[/youtube]

Brugeravatar
GiovaniDosBentzen
Indlæg: 273
Tilmeldt: tors mar 13, 2008 11:59 pm
Geografisk sted: Århus !
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af GiovaniDosBentzen »

priceless..
the story of life is quicker than the wink of an eye. the story of love is hello and goodbye, until we meet again - jimi hendrix

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Skydefinten »

" Messi owning the whole RM defense like a pimp owning his bitches".
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af rummenigge »

Skydefinten skrev:" Messi owning the whole RM defense like a pimp owning his bitches".
Halleluja! :cool:

Jbninc - jeg ved ikke om du mener at CR7 er mere underholdene udenfor banen? Personligt ville jeg krumme tæer og blive skuffet hvis Barca spillerne kom med arrogante og pissede på ydmyghed.

Jeg føler mig kongeligt underholdt af Peps intelligente udtalelser i pressen og Barca spillerne Tweets. Ja, nogen er sjovere end andre udenfor banen, men CR7 er IMO ikke en af de mest underholdene. Hvis man vil ha underholdning så skal man nok følge Barton og ja selv nogle Barca spillerne er god underholdning. Og så er jeg i ævrigt enig i at det er på banen den vigtigste underholdning findes, og her er der ingen som kommer i nærheden af Barca IMHO.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Quaresma »

rummenigge skrev:
Skydefinten skrev:" Messi owning the whole RM defense like a pimp owning his bitches".
Halleluja! :cool:

Jbninc - jeg ved ikke om du mener at CR7 er mere underholdene udenfor banen? Personligt ville jeg krumme tæer og blive skuffet hvis Barca spillerne kom med arrogante og pissede på ydmyghed.

Jeg føler mig kongeligt underholdt af Peps intelligente udtalelser i pressen og Barca spillerne Tweets. Ja, nogen er sjovere end andre udenfor banen, men CR7 er IMO ikke en af de mest underholdene. Hvis man vil ha underholdning så skal man nok følge Barton og ja selv nogle Barca spillerne er god underholdning. Og så er jeg i ævrigt enig i at det er på banen den vigtigste underholdning findes, og her er der ingen som kommer i nærheden af Barca IMHO.
Hvorfor er det, at Ronaldo er stemplet som et arrogant svin? Hans attitude siden skiftet til Madrid, er da tydeligvis blevet en del bedre - både på og udenfor banen. Han var f.eks. en af de eneste spillere (fra begge mandskaber), der kunne forlade sidste sæsons infamøse El Clasicos med æren i behold.

Messi har, efter min mening, taget den komplet modsatte udvikling, og virker langt mere opgivende og selvisk i sit spil, når det ikke lige kører for ham (hvilket dog er en sjældenhed).

Der er forskel på at være arrogant og have selvtillid.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af rummenigge »

Quaresma skrev:
rummenigge skrev:
Skydefinten skrev:" Messi owning the whole RM defense like a pimp owning his bitches".
Halleluja! :cool:

Jbninc - jeg ved ikke om du mener at CR7 er mere underholdene udenfor banen? Personligt ville jeg krumme tæer og blive skuffet hvis Barca spillerne kom med arrogante og pissede på ydmyghed.

Jeg føler mig kongeligt underholdt af Peps intelligente udtalelser i pressen og Barca spillerne Tweets. Ja, nogen er sjovere end andre udenfor banen, men CR7 er IMO ikke en af de mest underholdene. Hvis man vil ha underholdning så skal man nok følge Barton og ja selv nogle Barca spillerne er god underholdning. Og så er jeg i ævrigt enig i at det er på banen den vigtigste underholdning findes, og her er der ingen som kommer i nærheden af Barca IMHO.
Hvorfor er det, at Ronaldo er stemplet som et arrogant svin? Hans attitude siden skiftet til Madrid, er da tydeligvis blevet en del bedre - både på og udenfor banen. Han var f.eks. en af de eneste spillere (fra begge mandskaber), der kunne forlade sidste sæsons infamøse El Clasicos med æren i behold.

Messi har, efter min mening, taget den komplet modsatte udvikling, og virker langt mere opgivende og selvisk i sit spil, når det ikke lige kører for ham (hvilket dog er en sjældenhed).

Der er forskel på at være arrogant og have selvtillid.
@Quaresma - "arrogant svin" ligefre, var det ordene jeg brugte? Ja, jeg synes han kan være meget arrogant til tider. Hvad vil du kalde dette her:
http://www.caughtoffside.com/2011/09/15 ... -handsome/ (Cristiano Ronaldo: Everyone Hates Me Because I Am Rich And Handsome)

Han har da skruet ned for sin charme (læs: arrogance) ifht dengang han proklamerede at han både var nr. 1, 2 og 3 i opløbet til Ballon D'Or. Han er arrogant da han nu op til flere gange har forsvaret sig selv med komme selvforhøjede udtalelser og nedsættende om andre, hvem husker ikke episoden med W. Pandiani mener jeg det var sidste sæson.

Det seneste eksempel jeg kan komme i tanker om er da han giver de bosniske fans fingeren fordi de driller ham med at Messi er bedre. Dette er et udtryk for arrogance da han istedet kunne acceptere situationen og trække på skuldrene af dem, istedet sender han fans fra et fattigt land fingeren pga en ekstrem forfængelig ifht sine evner.

Nu kan det godt være du har en forkærlighed for Portugisiske spillere, men det er helt ude af proportioner i min verden at du trækker Messi ned på hans niveau af attitude. Jeg vil bare referere dig til FcbChr's video-link længere oppe i tråden indlæg der viser CR7's reaktion ovenpå Messis assist til Pedro. Ikke at jeg vil dømme ham arrogant baseret på det klip overhovedet da vi alle reagerer forskelligt på skuffelse, i dette tilfælde ser det bare komisk ud, men det er forurolignende farvet at du tolker Messis indadvendte natur som en opgivende attitude og i stedet fuldstændig ignorere CR7s mærkværdigheder.

Arrogance og selvtillid er to forskellige ting. Med sund selvtillid udviser man samtidig ydmyghed og/eller selvironi. Messis udtalelser i pressen er helt nede på jorden og ydmyge selvom han er proppet med selvtillid. CR7 har aldrig hverken udtalt sig selvironisk eller ydmyg, men i stedet gør hans arrogance at han ikke kan lade være med at rykke fokus over på noget som han har opnået, en pichichi sidste sæson for eksempel i en tid hvor hele verdens faldt i svime over Messi og Barca efter CHL finalesejren.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Quaresma »

Jeg ved ikke, hvor du har brugt ordene 'arrogante svin', hvorfor? Den sætning var ikke møntet specifikt på dig, men mere ment som et spørgsmålstegn på den generelle Ronaldo-stemning herinde - overdrivelse fremmer forståelsen, du ved. Jeg prøver på ingen måde, at få Ronaldo til at fremstå som en helgen, men faktum er, at han er kommet langt mere ned på jorden siden skiftet til Madrid.
Han har da skruet ned for sin charme (læs: arrogance) ifht dengang han proklamerede at han både var nr. 1, 2 og 3 i opløbet til Ballon D'Or. Han er arrogant da han nu op til flere gange har forsvaret sig selv med komme selvforhøjede udtalelser og nedsættende om andre, hvem husker ikke episoden med W. Pandiani mener jeg det var sidste sæson.
Flere gange? Du er nu kommet med tre eksempler på, hvor arrogant (og åbenbart idiotisk) person Ronaldo er, men hvad viser de egentlig? Han er et menneske. En fodboldspiller, men også et menneske. Jeg ved godt, hvordan jeg ville reagere, hvis folk verden over evigt kom med kommentarer om, at en anden person ikke blot er klart bedre til sit (og mit) job end mig, men også en 'bedre' og mere ydmyg person, hvad end det vil sige. Igen, jeg prøver på ingen måde, at få ham til at fremstå som en helgen, så for mig er det egentlig irrelevant, hvilke udtalelser han i enkelte situationer har kommet med.

Ville du beskrive Xavi som en sympatisk person? Det ville jeg umiddelbart, men jeg kan stadig snildt nævne tre yderst usympatiske/arrogante udtalelser fra hans side.

- http://www.bold.dk/nyt/Xavi-En-sejr-for-fodbolden
"Det er en sejr for fodbolden" "Vi fik det resultat, som vi fortjente, vi var igen overlegne. Vi er et hold, der vil spille offensivt og have det sjovt. De håber bare på, at vi laver fejl." - Xavi efter Chl-semifinalen mod Madrid sidste år.

- http://www.bold.dk/nyt/Xavi-med-haard-k ... ho-og-Real
"Real Madrid skulle tænke på deres image, som er meget ødelæggende. Marcelos tackling hører ingen steder hjemme. Det, Real Madrid bidrager med, er en skam for fodbolden." - Xavi om Madrid efter endnu en kamp.

- http://www.bold.dk/nyt/Xavi-Vi-var-Arsenal-overlegne
"Det er en skam, for vi følte at vi var Arsenal overlegne. Vi udnyttede bare ikke den endeløse stribe af chancer vi skabte. Vi havde sejren i hænderne, men tabte den. Resultatet var ikke fair." - Xavi om Arsenal efter ChL-kamp.

Vidner alt dette ikke netop om det hovmod og den arrogance, som du er så foraget over hos Ronaldo?
Min pointe er, at Ronaldo ikke er så meget værre end mange andre - og han er én af de få, der rent faktisk har noget at have det i.
Det seneste eksempel jeg kan komme i tanker om er da han giver de bosniske fans fingeren fordi de driller ham med at Messi er bedre. Dette er et udtryk for arrogance da han istedet kunne acceptere situationen og trække på skuldrene af dem, istedet sender han fans fra et fattigt land fingeren pga en ekstrem forfængelig ifht sine evner.
For det første, hvilken relevans har det, at Bosnien er et fattigt land? Skal han finde sig i mere, fordi kritikken kommer fra fattige personer? Og hvordan fanden er det et udtryk for arrogance? Det er vel nærmere irritation, der jo er forståeligt nok. At han giver dem fingeren, er måske at overreagere, men overvej konstant at være forfulgt af disse tilråb. Det er da nærmere respektløst af de fans, der har bidraget med disse.
Nu kan det godt være du har en forkærlighed for Portugisiske spillere, men det er helt ude af proportioner i min verden at du trækker Messi ned på hans niveau af attitude. Jeg vil bare referere dig til FcbChr's video-link længere oppe i tråden indlæg der viser CR7's reaktion ovenpå Messis assist til Pedro. Ikke at jeg vil dømme ham arrogant baseret på det klip overhovedet da vi alle reagerer forskelligt på skuffelse, i dette tilfælde ser det bare komisk ud, men det er forurolignende farvet at du tolker Messis indadvendte natur som en opgivende attitude og i stedet fuldstændig ignorere CR7s mærkværdigheder.
Hahaha, hvis du hentyder til mit (fucking originale) brugernavn med den første sætning, kan jeg forsikre dig om, at jeg aldrig har været den store fan af portugisiske spillere - Quaresma som undtagelse.
Den video der blev postet ovenover, er da latterlig og har en sindssygt misvisende titel. Det er vist ganske tydeligt, at Ronaldo ærger sig over målet og ikke, at det er Messi, der står for oplægget. Hvis det havde været Ramos, der havde reageret sådan på scoringen, havde ingen løftet et øjenbryn.

"Foruroligende farvet", du har ret - jeg er skjult Madrid-fan. Det er ikke 'Messis indadvendte natur', jeg kritiserer. Men hans opgivende attitude, når det ikke kører. Har flere gange undret mig over, hvorfor han ikke arbejder (defensivt) på samme niveau som resten af holdet, når han har mistet bolden, og det ikke fungere optimalt for ham.
Der har Ronaldo omvendt udviklet sig positivt i sin Madrid-tid.
Arrogance og selvtillid er to forskellige ting. Med sund selvtillid udviser man samtidig ydmyghed og/eller selvironi. Messis udtalelser i pressen er helt nede på jorden og ydmyge selvom han er proppet med selvtillid. CR7 har aldrig hverken udtalt sig selvironisk eller ydmyg, men i stedet gør hans arrogance at han ikke kan lade være med at rykke fokus over på noget som han har opnået, en pichichi sidste sæson for eksempel i en tid hvor hele verdens faldt i svime over Messi og Barca efter CHL finalesejren.
Jeg har aldrig anfægtet Messis gebærden i pressen, så det vælger jeg ikke at kommentere på. At du så siger, at Ronaldo ALDRIG hverken har udtalt sig selvironisk eller ydmygt i pressen, vidner i høj om mangel på perspektiv. " i stedet gør hans arrogance at han ikke kan lade være med at rykke fokus over på noget som han har opnået, en pichichi sidste sæson" Hvilken situation er det, du hentyder til? Håber selv du kan se, hvor søgt og manipuleret den konklusion er.

Jeg undskylder for et (muligvis) rodet og langt indlæg - halvdelen er skrevet under landskampen og halvdelen efter. sssorry.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5539
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 582 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Det er ok at vi har et meget forskelligt syn på CR7, men at prøve at argumentere for at han ikke er arrogant, når nu han gentagne gange bliver kaldt det af spillere i ligaen der har spillet mod ham, og kommentatorerne og andre, samt viser det i sin attitude igen og igen, så er det vel ok at vi andre også synes at han er, især når han nogle gange udtaler sig meget arrogant.

Messi, og Xavi er ikke arrogante, og er ej heller kendte for at være det (hverken i deres spil, attitude eller udtalelelser) og de eksempler du kommer med fra Xavi er da ikke arrogante, blot common sense.

Når CR7 udtaler sig om har det *nogle gange* været arrogant, selvfølgelig ikke altid, men NOGLE gange.

Messi kan jeg slet ikke se hvordan du kunne få ind i en sammenligning her med CR7. Jeg har *aldrig* hørt den mand sige noget der bare rimer på arrogant... heller ikke hans attitude, hverken når han scorer, eller ellers i øvrigt, ej heller i hans udtalelser.

Men når dagen er omme og jeg falder i søvn er det egentlig lidt ligegyldig om andre er enige i det jeg mener om de 2 spillere, da vi alle har ret til at mene hvad som helst vi vil.

Men det er da i hvertfald en kendt sag for stort set hele fodbold verdenen at CR7 er arrogant, og Messi er ydmyg, det behøver ikke at være sandt af den grund, men det er en kendt sag.

Jeg har bare ikke personligt hørt eller set noget der forandrer den kendte sag som nævnt ovenstående, men jeg er flere gange blevet bekræftiget i at den kendte sag er virkligheden.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Quaresma »

SpillerSomMESSI skrev:Det er ok at vi har et meget forskelligt syn på CR7, men at prøve at argumentere for at han ikke er arrogant, når nu han gentagne gange bliver kaldt det af spillere i ligaen der har spillet mod ham, og kommentatorerne og andre, samt viser det i sin attitude igen og igen, så er det vel ok at vi andre også synes at han er, især når han nogle gange udtaler sig meget arrogant.

Messi, og Xavi er ikke arrogante, og er ej heller kendte for at være det (hverken i deres spil, attitude eller udtalelelser) og de eksempler du kommer med fra Xavi er da ikke arrogante, blot common sense.

Når CR7 udtaler sig om har det *nogle gange* været arrogant, selvfølgelig ikke altid, men NOGLE gange.

Messi kan jeg slet ikke se hvordan du kunne få ind i en sammenligning her med CR7. Jeg har *aldrig* hørt den mand sige noget der bare rimer på arrogant... heller ikke hans attitude, hverken når han scorer, eller ellers i øvrigt, ej heller i hans udtalelser.

Men når dagen er omme og jeg falder i søvn er det egentlig lidt ligegyldig om andre er enige i det jeg mener om de 2 spillere, da vi alle har ret til at mene hvad som helst vi vil.

Men det er da i hvertfald en kendt sag for stort set hele fodbold verdenen at CR7 er arrogant, og Messi er ydmyg, det behøver ikke at være sandt af den grund, men det er en kendt sag.

Jeg har bare ikke personligt hørt eller set noget der forandrer den kendte sag som nævnt ovenstående, men jeg er flere gange blevet bekræftiget i at den kendte sag er virkligheden.
Jeg tror, at du/I har misforstået min pointe.

"Jeg prøver på ingen måde, at få Ronaldo til at fremstå som en helgen, men faktum er, at han er kommet langt mere ned på jorden siden skiftet til Madrid."
Det siger vel det hele.

Derudover går min kritik af Messi heller ikke på, at han skulle være en arrogant person. Det har jeg aldrig hævdet. Og den "sammenligning" du snakker om, går ikke på Messis 'arrogance' (i virkeligheden mangel på samme), men på deres attitude på banen, hvor Messi oftere har virket opgivende i situationer, hvor han f.eks. har mistet bolden, og derefter ikke deltaget i det genpres Barcelona er så kendt for. Ronaldo har derimod taget den direkte modsatte udvikling (for mig at se), og har faktisk imponeret mig en hel del i kampe, hvor han ikke har scoret (dog en sjældenhed), men til gengæld arbejdet stenhårdt for holdet - også defensivt.

Nu siger jeg ikke, at Ronaldo er mere arbejdsom og defensivt deltagende end Messi generelt, men det er en tendens/udvikling , jeg har bidt mærke i enkelte gange. Om Ronaldo stadig er arrogant, interessere mig ikke synderligt - jeg pointere blot, at hans attitude har taget en positiv drejning. Det siger måske mere om hans tidligere udstråling og opførsel, end hans nuværende indstilling, men fred være med det.

Angående Xavi-episoderne må jeg dog erklære mig direkte uenig med dig. Eller, han er slef. langt fra arrogant i sit spil, men udtalelserne til pressen kan ikke ligefrem kategoriseres som sympatiske. De er vel næsten definitionen på arrogance og selvforhøjelse, og jeg kan let forstå, at det har sat pisset i kog i hovedstaden. Om det er sandt, er for mig irrelevant. Men hele 'Barcelona-er-en-ydmyg-klub'-attituden bliver fuldstændig til grin med udtalelser som Xavis.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5539
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 582 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af SpillerSomMESSI »

So we cool? Yes, we cool!

Ok, I get get you.

Jeg vil blot ikke mene at det er korrekt at se CR7 mere som den der tager ansvar end Messi i kampene hvor det går dårligt.

Jeg tror at de begge afgør lige mange kampe, uanset om det er kampe der er svære at vinde eller ej.

Jeg synes man tit ser CR7 stå og slå ud med armene når det ikke lige kører for holdet, ligesom jeg synes at han tit står og vifter forudrettet med armene når en anden har afsluttet en sjælden gang i stedet for ham.

Jeg synes faktisk at det er udpræget tydeligt at det er HAM det drejer sig om og ikke holdet, og når det ikke kører for ham så melder han sig ud af kampen og står og skaber sig lidt tøsefornærmet, det så man adskillige gange i de mange Clasicos.

Messi har indimellem haft nogle kampe hvor tingene ikke har lykkedes for ham, men jeg har ikke set en tendens til at han ligefrem står og vifter med armene og er pigefornærmet på de andre når det ikke lige kører for holdet.

Messi løber generelt ikke nær så meget som de andre angribere og deltager ikke når så meget i genpresset og det har han aldrig gjort, han har altid gjort det han er bedst til, modtage bolden og skabe hele spillet ellet score når han får bolden fra modstanderen.

Pep har været ude og sige (vist nok i sidste sæson) at Messi ikke skal løbe så meget som de andre, for han skal have alle kræfter til at lave spillet når han MODTAGER bolden i stedet for at bruge sine kræfter på at løbe efter bolden.

CR7 er IMO en ego spiller der udstråler arrogance, både når han scorer, når han spiller og når han udtaler sig. Han er ikke en mand der tager ansvar når det ikke kører for holdet, undtagen hvis det kan være noget der kan få ham til personligt at skinne, det er ikke for holdets skyld..

Alt dette er jo bare min mening og totalt subjektivt men sådan ser jeg det i hvertfald.

Men at CR7's tager mere ansvar og går ind og afgør kampene mere end MEssi kan jeg SLET IKKE se. Messi kæmper ALTID for at holdet skal vinde kampen, som sagt han står ikke og vifter forudrettet med armene hvis de andre ikke spiller ham og ser opgivende ud og himler med øjnene... det gør CR7 istedetfor gang på gang.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Mander »

Prøv at spørge en hvilken som helst ikke-Barca-fan, om sætningen "det var en sejr for fodbolden" er arrogant eller ej - jeg tror næppe, at de vil sige, at det er "common sense".
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5539
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 582 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Mander skrev:Prøv at spørge en hvilken som helst ikke-Barca-fan, om sætningen "det var en sejr for fodbolden" er arrogant eller ej - jeg tror næppe, at de vil sige, at det er "common sense".
I så fald må mange kommentatorer være arrogante på Barca's vegne, da flere af dem har sagt det samme om de grimme el clasicos.

feks:
http://sporten-dyn.tv2.dk/fodbold/artic ... olden.html
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Mander »

Ja, det vil folk jo nok mene. Måske de bedre kan forstå det mht. kampene mod Madrid, hvor Real var voldelige, men der har også været lignende kommentarer om, at Barca spiller fodbold "på den rigtige måde". Der er en grund til, at mange andre fans mener, at Barca er "hellige".
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Quaresma »

Præcis. Og jeg mener især, at det er fansene (altså bl.a. mig), der har pisket en stemning op omkring emnet. Hvad ville vi ikke sige om Madrid, hvis deres spillere og fans generelle udmeldinger efter sejr f.eks. var, "en sejr for fodbolden"? Og hvis klubben så oven i købet solgte sig selv som en gennemsympatisk klub, der gjorde ydmyghed til en dyd som aldrig før.

Jeg ved godt, hvordan jeg ville have det.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 35 gæster