Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af SirJonas »

Visca El Barca skrev:
Neymar, Mister dribbling. He dribbles an average of 10.7 times per match and 9 of them are successful. He receives an average of 8.3 fouls per match
Kilden er EMDs forside.
Men stadig den brasilianske liga... De spiller en anden slags fodbold.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20900
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Barcelona and Santos have reached a 60M deal on the transfer of Neymar. Still has to be decided if he joins now or in 2013. [intereconomia]

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af emo »

Lad det ikke være sandt..., altså de 60mill.
Allez...

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Bager »

Ejnejnej, mener Rosell har været ude og udtale at Barca ikke giver 40 mio euro eller mere for nogen spiller. Hvordan dette harmonerer med at man for to år siden efter sigende bød selvsamme beløb for Fabregas må man selv vurdere.
Visca el Barca

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af zqa »

Jeg tænker bare, at knægten har kontrakt til 2014, så kan man vel for fanden da ikke med kun ét kontrakt år tilbage, betale eller forlange 450mil dkk.

At jeg så ikke tror på det, er så en anden side af sagen.. Jeg så dog gerne Neymar komme allerede nu.
#jesuisSheep

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af SirJonas »

Jeg tror Neymar ender i barca.. Realistisk set så bliver det næste sæson. Men håber også at han kommer allerede nu. Ej det ved jeg ikke om jeg gør. Villa er den helt store joker i det her spil. Hvis han finder sit gamle niveau tilbage, jamen så er der slet ikke brug for neymar endnu. Hvis villa derimod falder helt til jorden, jamen så hænger det meste igen på vore kære lille argentiner (ej forglemme cesc og sanchez)..

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Pieyanthikos »

450 mio. er under alle omstændigheder for meget for en spiller, der har kontraktudløb i 2014, som zqa siger. Det vil være totalt uforsvarligt økonomisk, når vi har en dyr herre rendende i Villa, der i forvejen har vist sit værd på holdet og i La Liga. Neymar er i mine øjne stadig en lottokupon, der prismæssigt let kan hypes for højt. Vent til 2013, hvor prisen forhåbentlig er faldet markant, og så kan vi se på det.
Anders Grønborg - Soci #107531
Twitter @a_groenborg

Madbassen
Indlæg: 1431
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Valby
Har takket: 156 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Madbassen »

Man har vel aftalt en pris på 450 mio. kroner for, at de ikke skal sælge ham til andre klubber. Dermed ikke sagt, at det ikke er for meget.
Soci nummer 122.432

Barça - RCD Espanyol 1-0 (Z. Ibrahimović pen.)
F.C. København - Barça 1-1 (L. Messi)
Barça - Arsenal F.C. 3-1 (L. Messi, Xavi H., L. Messi pen.)
Barça - Real Madrid C.F. 2-1 (J. Mathieu, L. Suarez)

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af emo »

Virker ikke logisk. For hvis man har aftalt den pris, hvorfor så ikke hente ham nu ? Jeg regner ikke med at han kommer gratis, for han er nok det største salgsobjekt og dermed skal man score godt på ham, men 450 i 2013 er idiotisk, Imo. Der er også værdi for Santos i at lade ham blive denne sæson, så han kan hjælpe dem med flere titler, og det må så på en eller anden måde trækkes fra i prisen, dunno. Virker bare så dumt at give så mange penge for en spiller, han er jo ikke Messi.
Allez...

Afellay99

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Afellay99 »

http://www.goal.com/en/news/12/spain/20 ... eakingnews

Hvordan skal det tages ?? ikke en udtalelse man plejer at se fra en mand fra Barcelona.

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af emo »

"We would all like Neymar to come after the Olympics," Bartomeu told Barca supporters' groups in Morocco ahead of Saturday's friendly with Raja Casablanca.
Virker ikke logisk, at sige sådan noget til en gruppe supportere...
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Skulle lige til at poste linket! Det virker som om vi overvejer at hente ham ellers er det bare en måde at få rykket opmærksomheden fra nogle af de andre emner vi er efter så vi kan få lidt arbejdsro og få dem til klubben... Men ja det virker lidt underligt at vi går ud og siger det på den måde! Vil meget gerne have ham til klubben hurtigst muligt så det ville passe mig perfekt hvis han kom her til sommer! Så kunne en afellay sælges og så kunne neymar langsomt blive kørt ind til at overtage efter villa...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20900
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Bartomeu (vice-president): "When Neymar comes to Europe in the future, we'll try for him to join Barça. But now he is a Santos player." [md]

vamosbarca

Re: Neymar da Silva

Indlæg af vamosbarca »

jeg tror ikke på han kommer nu,barca har ikke penge til at købe ham fri,næste sommer virker mere sansyneligt. :smile:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Han er ego men hold kæft hvor er han VILD! Når han har lært hvordan vi spiller så er han den perfekte spiller for os... Alexis til højre, Neymar til venstre og messi helt fremme... Det ville være uhyggeligt!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 49 gæster