Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
GiovaniDosBentzen
Indlæg: 273
Tilmeldt: tors mar 13, 2008 11:59 pm
Geografisk sted: Århus !
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af GiovaniDosBentzen »

Er De Rossi ikke lige ved at forlænge?
the story of life is quicker than the wink of an eye. the story of love is hello and goodbye, until we meet again - jimi hendrix

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7321
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1925 gange
Blevet takket: 1148 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Dytrax »

Heartbreaker skrev:@Dytrax, jeg tror ikke, at man skal dømme ham på den kamp. Det var i kampens hede, det skete. Jeg ved selv, hvor stor en idiot jeg kan være i en fodboldkamp, og mener selv, at jeg er ret sød ellers :]
Ja, det prøvede jeg også at sige til mig selv. Var dog pænt irriteret over Alba's gøren og laden under kampen. Men nej, han skal selvfølgelig ikke bedømmes på én kamp alene - Men hvis han er en skovl i returen, vil jeg se mig nødsaget til at sende et syngende telegram, i form af Richard Ragnvald!

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2603 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Fedtmule skrev:http://onside.dk/nyheder/de-12-hotteste ... traktudlob

Tænk at man "gratis" kan få lavet et hold i stil med denne:

---------------------------Adler------------------------
----------x-------------Douglas---------x-------------
--------------Daniele de Rossi----------------------
------------Flamini------------Montolivo-----------
-Kalou/Farfan---------------------Malouda-------
-----------Drogba-----------Berbatov-------------

Og så have Rodallega og Rosicky på bænken.
Der mangler et par forsvarsspillere og så nogle breddespillere, og så er dét der hold til en fin placering i Premiere League.

Nice!

Kunne godt tænke mig de Rossi og Montolivo til barca som breddespillere ;-)
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

j´♥ le foot
Indlæg: 182
Tilmeldt: man apr 26, 2010 1:45 pm
Geografisk sted: Vanløse
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 55 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af j´♥ le foot »

Visca El Barca skrev:Både EMD og Sport skriver at Zubi har hold møder med Tottenham og Bales repræsentanter, med henblik på et fremtidig køb af ham.
Det vil være et godt køb.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

j´♥ le foot skrev:
Visca El Barca skrev:Både EMD og Sport skriver at Zubi har hold møder med Tottenham og Bales repræsentanter, med henblik på et fremtidig køb af ham.
Det vil være et godt køb.
Der er mange, inklusiv mig selv, som mener han ikke vil være et godt køb, fordi han ikke passer ind i spillestil. Jeg mener f.eks at han som venstreback mangler en hel del i det defensive arbejde, som kant har han ikke helt teknikken og pasningsspil til at indgå i vores system. Jeg er af den overbevisning, at hvis vi virkelig er interesserede i Bale, så kunne noget tyde på, at vi er begyndt at gå lidt væk fra tiki-take og vi fremover kommer til at se os spille, på samme måde som Arsenal spiller, altså mere direkte, og mere kontrabaseret.

Du har altid nogle interessante analyser, kan du fortælle, hvorfor du mener han vil være et godt køb for os?.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 850
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Diabolito »

Synes også det vil være et fejlkøb, Bale er en decideret kontraspiller, der skal bruge plads til at udnytte sin hurtighed. Vi spiller tålmodigt og kontrollerende. Det er 2 rimelig modsatte systemer.
El Señor de las Tartas

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Pieyanthikos »

Han vil i hvert fald give mere taktiske muligheder, det tror jeg at Pep og resten af folkene omkring holdet er rimelig bevidste om. Lidt alá brugen af Alves på de offensive pladser. Men jeg er enig; et køb af ham lægger op til en mere "britisk" version af vores spillestil, hvor man er mere direkte end afventende.

Jeg synes dog ret godt om ham og hans offensive mentalitet, og jeg tror næppe, at Zubi vil handle i blinde uden en ret grundig scouting samt med en idé om, hvordan han skal bruges. Barca er nødt til at udvikle sig taktisk for at fortsætte sin dominans, - og i år synes jeg man har set de første tegn på enten at modstanderen har læst os eller vores egne spillere er blevet "for vante" med det klassiske system. Pep har prøvet forskellige varianter med forskellig succes, men mangler endnu det store alternativ til den klassiske 4-1-2-3.
Anders Grønborg - Soci #107531
Twitter @a_groenborg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Dia;

Det er netop det, vores system og det system, hvor man kan få det optimale ud af Bale, er to modsatte systemer. Det er blandt andet derfor, jeg har mine tvivl omkring ham og Barca. De andre er så, hans prisskilt og det faktum, at jeg mener vi er godt dækket ind på den plads med Abi, Adriano og endda Puyi som kan spille der. Han er dog en klassespiller, det er der ingen tvivl om.

Pie;

Jeg er enig med dig i, at vi hele tiden skal udvikle os, for at være et skridt foran modstanderen, også taktisk. Det er noget som Pep har været ret god til faktisk, at være et skridt foran, jeg mener f.eks. han langt de fleste gange har vundet det taktiske slag mod sine modstandere, og han har altså mødt nogle prominente navne indtil videre i sin træner-karriere.

Jeg tror ligesom dig også på, at Zubi og hele scouting team har gjort deres hjemmearbejde, hvis man er kommet til den konklusion, at Bale, trods sit prisskilt og det faktum at han umiddelbart ikke ligner en typisk Barca spiller, er værd at satse på, så skyldes det at man har set ham mange gange. Men ligesom dig kan jeg lige nu ikke se andre muligheder, end at vi bliver mere "engelsk" i vores spillestil, hvis vi køber Bale. Men det kan jo være at vi har misset noget, at Pep mener han sagtens kan passe ind i vores nuværende spillestil og at han har alle værktøjer til at blive en perfekt Barca spiller.

Grunden til jeg spørger j´♥ le foot er, at han efter min mening har nogle rigtig gode og skarpe analyser af kampene og spillerene. Det kan være at han har set noget, som vi har misset.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af zqa »

Jeg tror ærlig talt, at Bale er så talentfuld en spiller at han godt kunne indordne sig under vores taktiske grundlag. Nu er han trods alt ikke håbløs i pasningsspillet og hans teknik fejler bestemt heller ikke noget. Det vil kræve lidt tilvænningstid osv, men jeg tror bestemt han kunne blive en nyttig spiller.
Desuden er det ikke et minus at han er en dygtig kontraspiller!

Hans pris er jeg dog ikke glad for.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Flax_Generous »

Enig med zqa.

Bale har i denne sæson vist, at han er andet end bare en sprinter. På det seneste har Redknapp jo spillet Bale i en fri rolle med udgangspunkt i venstresiden. Den rolle har Bale fået, fordi han er intelligent og teknisk dygtig nok til at bevæge sig rundt på banen som en ægte playmaker og skabe chancer og mål på den måde. Det ville ægte sprintere som Walcott eller Lennon aldrig kunne. Det er selvfølgelig sandt, at det kræver endnu mere spilforståelse, tålmodighed og evner udi småspil at gøre det samme for Barca, men er jo kun 22 år gammel og har altså alderen på sin side.

Desuden ville Bale sikkert også kunne spille back på samme måde som Alves gør det. Han arbejder stenhårdt og er ret disciplineret, hvis det er behov for det. Og så ville han ikke være sjov at markere for en doven kantspiller.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Mander »

Han er dygtig, så han vil nok godt kunne gøre det udmærket her - som enhver god spiller formentlig kan - men jeg tvivler på, at vi nogensinde ville få det optimale ud af ham. Jeg tror ærlig talt, at Real Madrid ville være den perfekte klub for ham.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af B-Freak »

http://onside.dk/nyheder/primera-divisi ... d-til-bale

Den tror jeg godt nok ikke på, og vil også mene at de tre er langt bedre at have end Bale :cool:
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Elbarca »

GiovaniDosBentzen skrev:Er De Rossi ikke lige ved at forlænge?
Apropos De Rossi så læste jeg han i forbindelse med sin forlængelse havde ytret at Luis Enrique er den bedstre træner han nogensinde har haft. Det er alligevel noget af en kompliment til en urutineret træner når man tænker på de trænernavne Rossi har haft.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Har han forlænget sin kontrakt, eller er der stadig forhandlinger i gang?.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af zqa »

Er forlænget.
#jesuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 43 gæster