Francesc "Cesc" Fàbregas

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Visca El Barca »

Tw Cesc: "Thanks to all Barça fans to make me feel the most special person. I've never lived a final like this http://yfrog.com/h2r0wljj"
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Pieyanthikos »

Hvorfor har Puyol taget tøjet af, når han ikke var med?
Anders Grønborg - Soci #107531
Twitter @a_groenborg

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Siempre Barca »

[youtube]bi0VaNYVaCA[/youtube]

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8373
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Michman »

En lidt pinlig historie herfra.. Grunden til at jeg har købt en PlayStations 3 er at Cesc endelig kom hjem.. Så nyt fifa spil og playstation KUN pga han kom hjem!
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20891
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Fábregas mod Porto:
[youtube]kHNW9S40t2g[/youtube]

teemuss

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af teemuss »

jeg var en af dem der der ikke ville have fabregas,hold kæft hvor er jeg glad for at tage fejl.Han virker som han fuldstændig har fået spilleglæden tilbage,det er jo helt utoligt hvad han præstere,what a superkøb!!!! :lol: :smile:

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af JonasV »

Jeg havde nu heller ikke turde håbe på at han ville komme godt fra start. Ham og Messi er godt nok ved at udvikle sig til giftig, dynamisk duo. Vild telepati. The toxic twins!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20891
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Har lige fået set nogle highlights fra kampen igår. Cesc spillede godt nok vildt!
Og han er godt nok kommet godt fra start. Et fantastisk køb!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20891
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Billede
Cesc Fàbregas!♥

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af # 23 »

Det var netop derfor, jeg i sin tid sagde at Barcas startbud på Fabregas i sin tid var for arrogant og helt til grin. Ja, I kan snakke om startbud eller ej, men spiller med sådan en klasse må man ikke engang spøge med med så lavt et startbud.

Han er verdensklasse spiller, og udover at han er en teknisk fremragende spiller har han en egenskab både ved at kreere mål og selv score en del. Hans evner til at score vil I få meget, meget glæde af.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Brombi »

# 23 skrev:Det var netop derfor, jeg i sin tid sagde at Barcas startbud på Fabregas i sin tid var for arrogant og helt til grin. Ja, I kan snakke om startbud eller ej, men spiller med sådan en klasse må man ikke engang spøge med med så lavt et startbud.

Han er verdensklasse spiller, og udover at han er en teknisk fremragende spiller har han en egenskab både ved at kreere mål og selv score en del. Hans evner til at score vil I få meget, meget glæde af.
Dem har du da som united da også glæde af i Premier League.. ? ;-)

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af # 23 »

Brombi skrev:
# 23 skrev:Det var netop derfor, jeg i sin tid sagde at Barcas startbud på Fabregas i sin tid var for arrogant og helt til grin. Ja, I kan snakke om startbud eller ej, men spiller med sådan en klasse må man ikke engang spøge med med så lavt et startbud.

Han er verdensklasse spiller, og udover at han er en teknisk fremragende spiller har han en egenskab både ved at kreere mål og selv score en del. Hans evner til at score vil I få meget, meget glæde af.
Dem har du da som united da også glæde af i Premier League.. ? ;-)
I hvilken forstand? Jeg er ikke med lige nu?
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Jbninc

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Jbninc »

# 23 skrev:Det var netop derfor, jeg i sin tid sagde at Barcas startbud på Fabregas i sin tid var for arrogant og helt til grin. Ja, I kan snakke om startbud eller ej, men spiller med sådan en klasse må man ikke engang spøge med med så lavt et startbud.
Mjah, jeg mener nu ikke, at et startbud kan være arrogant, men det kan være mere eller mindre seriøst. Uanset hvad, så er jeg enig med dig i, at de første bud var urealistiske.
# 23 skrev:Han er verdensklasse spiller, og udover at han er en teknisk fremragende spiller har han en egenskab både ved at kreere mål og selv score en del. Hans evner til at score vil I få meget, meget glæde af.
Han er uden tvivl en spiller, der kommer til at pryde holdet. Xavi og Iniestas mangler, når det kommer til at score målene selv, er i hvert fald ikke noget han lider af.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Mander »

# 23 skrev:Det var netop derfor, jeg i sin tid sagde at Barcas startbud på Fabregas i sin tid var for arrogant og helt til grin. Ja, I kan snakke om startbud eller ej, men spiller med sådan en klasse må man ikke engang spøge med med så lavt et startbud.
Et bud kan stadig ikke være arrogant, kun urealistisk. Ifølge din logik skulle vi bare betale ved kasse 1, hvad end Arsenal krævede.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

BarçaDK

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af BarçaDK »

Arrogant? Aarh, Barça endte jo med at få ham til ca. samme pris som startbuddet, så det kan jo ikke have været helt skævt.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 49 gæster