Bojan Krkic Pérez

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Elbarca »

Hvis klubben og folk omkring truppen var lige så ligeglad med Bojans hidtidige præstationer, så var han nok solgt for længe siden. Selvfølgelig har det da betydning hvad han allerede har leveret. Det kræver sit at levere som indskifter på dette barca hold. Og særligt i angrebet når man ikke spiller så meget. Ja Bojan har skuffet, særligt det sidste år og det er derfor han ryger nu. Men det er nok lidt tidligt at afskrive ham nu. Han kan sagtens udvikle sig til en stor spiller og det er ikke umuligt han vender tilbage.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af zqa »

Det bliver lidt vemodigt ikke at have Bojan i truppen mere. Vellidt spiller, ingen brok og et potentiale der ligger og venter på at blive befriet. Jeg håber virkelig han kommer til at bevise alle om sit talent og kvaliteter hos Luis Enrique.

Meget kan man sige. Men han har vist sit store talent mange gange, og der er trods alt også en grund til, at ledelsen i Roma gerne ser ham hos dem (og desuden en masse andre store klubber i europa). Roma er ingen lille klub, tværtimod.

Held og lykke, Bojan!

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Flax_Generous »

Det er underligt at tænke på, at Bojan kun er 20 år. Jeg håber, at der er en god tilbagekøbsklausul, for det er alt for tidligt at afskrive ham fuldstændig.

Se på hvor andre fremragende angribere var da de var 20 år: Villa var ved at slå igennem i Sporting Gijon i Segundaen; Cavani havde problemer med at slå igennem i Palermo, Forlan og Milito rendte rundt i den argentinske liga uden endnu den helt store succes; Higuain var lige skiftet til Real Madrid og var meget skuffende; Van Persie spillede for Feyenoord uden at score specielt mange mål; Berbatov sad på bænken i Leverkusen; Eto'o var blevet kasseret i Real Madrid og spillede for Mallorca; og så videre. Det er altså de færreste som slår igennem på højeste niveau i deres teenageår.

Måske skulle Barca have ventet lidt med at bruge Bojan. 48 kampe som 17-årig for et af verdens bedste hold var måske lige i overkanten. Det virker i hvert fald som om, at han ikke altid har haft let ved at håndtere presset og forventningerne.

Squix

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Squix »

Bager skrev:Det hele kommer ned til hvad han leverer på banen.
arh, det forklarer også hvorfor Torres blev solgt for SÅ mange penge til Chelsea fra Liverpool ;)

IMO. Største overpris i mange år, hvis du spørg mig, kan den kun sammenlignes med brøleren vi lavede med Zlatan Ibrahimovich.

Jbninc

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Jbninc »

Squix skrev:
Bager skrev:Det hele kommer ned til hvad han leverer på banen.
arh, det forklarer også hvorfor Torres blev solgt for SÅ mange penge til Chelsea fra Liverpool ;)

IMO. Største overpris i mange år, hvis du spørg mig, kan den kun sammenlignes med brøleren vi lavede med Zlatan Ibrahimovich.
Nu skal man, for retfærdighedens skyld, vel lige give Torres en sammenhængende sæson, før man blæser med flop-hornet. Men ja, det var godt nok ikke en flot sæson, som han havde i sidste sæson. Og så bliver det i øvring rigtig sjovt at se, hvad Liverpool kan præstere i næste sæson, set i lyset af de to spændende spillere de fik for Torres-pengene.

ladislau
Indlæg: 1271
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af ladislau »

Rigtig godt indlæg Flax. Det er utroligt hvordan man kan dømme en tyve årig ude. Det er jo utrolig få spillere, det er absolut spitz-klasse i den alder.

Synes medier har skabt sig meget mht "han skal have et gennembrud i morgen ellers er han et flop", som mange folk af en eller anden mærkelig grund har været enig i.
Udover den tidlige start, som jo mere var af nød, så har man måske også forceret lidt. Han fik ni'er trøjen og anfører hvervet i pokalen. De pressede måske negativt istedet for det man håbede.

Hvis andre talenter skal behandles efter "Bojan-modellen", og være i start 11'eren eller ude, som tyve årig, så tror jeg maks vi har en spiller af egen avl på første holdet om ti år.

Squix

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Squix »

Jbninc skrev:
Squix skrev:
Bager skrev:Det hele kommer ned til hvad han leverer på banen.
arh, det forklarer også hvorfor Torres blev solgt for SÅ mange penge til Chelsea fra Liverpool ;)

IMO. Største overpris i mange år, hvis du spørg mig, kan den kun sammenlignes med brøleren vi lavede med Zlatan Ibrahimovich.
Nu skal man, for retfærdighedens skyld, vel lige give Torres en sammenhængende sæson, før man blæser med flop-hornet. Men ja, det var godt nok ikke en flot sæson, som han havde i sidste sæson. Og så bliver det i øvring rigtig sjovt at se, hvad Liverpool kan præstere i næste sæson, set i lyset af de to spændende spillere de fik for Torres-pengene.
Nu er det jo netop ikke hans præstation ved Chelsea jeg laver vurderingen ud fra - men hans tid i Liverpool, de sidste 2 år, har han jo spillet på niveau med Bojan lol. Alligevel betaler Chelsea 450 mio. for ham. Ved ikke hvordan han kommer til at præstere i Chelsea, men faktum er de har givet 450 mio. for en spiller, der har spillet af helvede til i 2 år.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8374
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Michman »

Æv, så er han vist Roma spiller. Ærgeligt

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af JonasV »

Håber vi får lov at se knejten triumfere i en Barca-trøje engang ude i fremtiden. Fare well!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af zqa »

Det skal han!

Det er meget vemodigt. Den eneste trøje jeg nogensinde har købt med nr og navn (og den eneste jeg nogensinde vil købe), det er Bojan.. Jeg kommer til at savne ham. :cry:

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 850
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Diabolito »

Når zqa er vemodig, så er der virkelig noget galt.

Bare sig hvis du har brug for at tale

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af zqa »

Jeg kan ikke snakke for bar' gråd.

Hellyear

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Hellyear »

Er det officielt at han smutter til Roma?

KasperH

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af KasperH »

Michman skrev:Æv, så er han vist Roma spiller. Ærgeligt
Han kommer nok tilbage igen når han bliver "gammel", må vi håbe :)

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Siempre Barca »

Er det klogt, at sælge Bojan før vi overhovedet har hentet en angriber?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 48 gæster