Bojan Krkic Pérez

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af zqa »

- af overtiden.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Heartbreaker »

zqa skrev:- af overtiden.
.. i overtiden

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af zqa »

.. på pikken.

LaMasia!

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af LaMasia! »

Synes i at Roma er det rigtige sted for Bojan? Måske en anden klub? Eller skal han bare blive i Barca? Jeg ved det ikk rigtigt for jeg vil gerne se ham i Barca men han skal jo også udvikle sig og i hans alder er spilletid guld værd og det vil svært for ham hvis vi køber en anden angriber.

Jeg ved sgu ikk hvad jeg vil have Bojan skal.

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Siempre Barca »

Jeg tvivler ikke på Bojans potentiale, og mener derfor, at han skal udlejes i en sæson til en klub, hvor han kan få rigeligt af spilletid. Dér vil han vise sit værd.

Vi forlængede trods alt med ham på det tidspunkt på sæsonen, hvor han var på sit absolutte bundniveau. Det fortæller jo simpelt bare, at ledelsen stadig har tiltro til ham.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Skydefinten »

Der er ikke noget at sige til at Bojan er en lille "tryghedsnarkoman" i Barcelona, og helst vil blive der. Der har han altid spillet, og været i gode hænder samt meget vellidt. Jeg tror at Roma er et godt sted for ham, selvom pressen er hård i Italien. Det vil betyde meget for ham at L. Enrique og muligvis et par B-spillere på udlån ligeledes er i klubben (er vel også grunden til at det kan blive den klub).

Bojan vil have godt af at spille regelmæssigt på et højt niveau i Serie A, og kan stadig nå at blive et stort aktiv igen for Barca, hvis han får succes i Rom. Efter min mening har vi brug for en bedre angriber på bænken, hvis MVP har en dårlig dag eller der er en længere skade, eller til at presse vel mest Pedro og Villa i start 11'eren.

ladislau
Indlæg: 1271
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af ladislau »

Synes bestemt han skal blive, men vi skal jo partout have nye folk indover. Selvom de nok ikke gør holdet bedre, kun klubben fattigere. Så kan vi tage samme snak om enten Afelay eller nyindkøbet næste år(måske endda en af nyindkøbene...).
Ang. konkurrence til Villa og Pedro. Spiller de ikke mest på kanten? Og har vi allerede glemt vi ovehovedt har købt Afellay, som konkurrent til kanterne?

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Skydefinten »

Ingen tvivl om at Afellay vil give Pedro stærk konkurrence i næste sæson. Afellay har jo også overhalet Bojan - det så man anden del af sæsonen ved indskiftningerne.
Messi skiftes jo ikke ud, med mindre han er småskadet eller virkelig skal spares. Der er så ikke så mange andre end Pedro og Villa at erstatte for Bojan, og det har han bare fejlet når han kom på banen i den forgangne sæson. Han trænger til flere kampe fra start, men det får han altså heller ikke i næste sæson, hvis han bliver.

Jeg tror ikke at Bojan kan levere varen, hvis gud forbyde det, at Messi eller Villa bliver skadet i længere tid, derfor mener jeg at klubben skal se efter en skarp angriber der har tur i den som Rossi eller Sanchez - men ikke for hvilken som helst pris.

DonIniesta

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af DonIniesta »

ladislau skrev:Synes bestemt han skal blive, men vi skal jo partout have nye folk indover. Selvom de nok ikke gør holdet bedre, kun klubben fattigere. Så kan vi tage samme snak om enten Afelay eller nyindkøbet næste år(måske endda en af nyindkøbene...).
Ang. konkurrence til Villa og Pedro. Spiller de ikke mest på kanten? Og har vi allerede glemt vi ovehovedt har købt Afellay, som konkurrent til kanterne?
Kunne det ikke tænkes, at når klubben rent faktisk investerer, så gør de det med forsvarligheden for øje? Det skulle da undre mig enormt meget, hvis Rosell (efter al sin snak om en dårlig økonomi) lige pludselig ville være økonomisk uansvarlig. Det holder jo ikke.

Vi kan selvfølgelig aldrig vide det, men mon ikke en tilgang af Rossi og Sanchez (eller blot den ene af dem) ville styrke truppen betragteligt. Hvert fald hvad angår bredden af truppen.

Afellay blev købt for 2 mio euro. Under alle omstændigheder skal en perifær spiller som Afellay da ikke blokere for køb af spillere, der rent faktisk kan løfte vores niveau nu og her samt ikke mindst på sigt. Specielt ikke, når han blev købt som en backup spiller og for et ubetydeligt beløb. Husk samtidig ligeledes, at han kan spille på midtbanen. Jeg ser ham lidt som en langsigtet afløser for Keita, når denne smutter, uden dog at sammenligne deres positioner.

Og er du forresten ikke enig i, at Bojan trænger til regulær spilletid og at han næppe vil få den hos Barca, når han står langt bag i køen, når MVP er klar?

ladislau
Indlæg: 1271
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af ladislau »

Jo, der er langt for Bojan til stat 11'eren, og det er sikkert fint for ham at flytte til mere spilletid(ikke så så godt for Barca derimod). Min pointe er, der er nogen, som arver Bojans plads i køen med et nyindkøb, det være sig den nye(en af dem?) eller Afellay. Så er vi jo lige vidt mange millioner senere.

Så er det jo fint, at han Affelay er billig, men det bliver den spiller vi henter ikke. Det nytter jo ikke noget, at Affelay er billig, hvis vi ikke tror på ham overhovedet. Han skulle gerne være købt mhb på at forstærke holdet, ellers har han da aal. kostet for meget, med mindre vi sender ham afsted igen. Men så er det jo den forkerte vi er ved at sælge nu.
Ser ikke Afellay har nogen nævneværdig fremtid på midten, med Xavi, Iniesta, Thiago, Keita og nok snat Cesc så får han mindre spilletid end Bojan gør nu.

Rossells og Zubis handlinger på transfer markedet vil jeg vente med at forholde mig til, indtil de rent faktisk har foretaget sig noget. Deres første udfordring bliver at slå mønt på allle de spillere vi har rendende rundt i alle mulige klubber.
Det her handlede om vores syn på Bojans exit, og det synes mener jeg, at have forholdt mig til.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8373
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Michman »

Er jeg den eneste at hans skifte til Roma går i vasken?.. Bojan, forfanden. Pep skal give ham mere spille tid. Og han skal for alt i verden blive i Barcelona. Han er en nødvendighed i truppen. Han er en fremtidens mand. 1-2-3 År så er han en af Spaniens bedste angribere hvis han bliver her..Beder til at det går i vasken..

Hellyear

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Hellyear »

Jeg håber skiftet går igennem og han straks går ind i start-11'eren, så han kan vise hvad han er værd, og Barca forstår hvad de har mistet...

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Bager »

Bojans udvikling skriger på spilletid. Det er for mig soleklart, og jeg fornemmer ikke jeg er alene om denne holdning. Spilletid han ikke kan få hos Barca. Udlejning med spilletid vil være det bedste for Bojan selv.

Barca har en super trup. Bojan er med til at gøre truppen bred, men vi har mulighed for at gøre truppens niveau bedre. Hvis vi kommer af med Bojan skal vi kun gøre det for at hente en spiller af højeste kvalitet. Hvis vi manglede en breddespiller, kunne vi lige så godt beholde Bojan (og Jeffren).

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Pieyanthikos »

Jeg ser ikke en udlejning som en ideel løsning - hvad så, når han vender tilbage? Så skal han til at spille sig tilbage på holdet, hvor der i mellemtiden højest sandsynligt er kommet en ekstra konkurrent eller to i angrebet. Det holder ikke.

Et salg med tilbagekøbskausul virker mest logisk, og er også bedst for Bojan selv. Det vil fjerne fokus, hvis han hele tiden skal imponere med henblik på at vende tilbage - hvorimod et permanent skift giver noget ro. Det er bare hårdt at indrømme.. det er lidt som at sælge sin egen søn, selvom man vil ham det bedste.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Quaresma »

Gider ikke se ham under "andre spillere"...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 52 gæster