Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Hotnuk

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Hotnuk »

Kilder har udtalt, at hvis Jose Angel skulle blive købt, bliver Maxwell højst sandsygenligt solgt.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Bager »

En venstre back er i mine øjne velkommen. Dette vil nemlig frigøre Abidal fra denne plads. Centerforsvaret er en ufattelig vigtig plads, og en svær plads at finde dygtige spillere til. Jeg tror personligt det er næsten umuligt at finde en der kan gå direkte ind udefra og spille den. Al respekt til vores ungdomsspillere, men de er ikke i samme klasse som vores etablerede spillere endnu. Desuden skal det siges at Puyol ikke er så ung som han har været. Tre spillere med absolut topklasse er fremragende. Derfor ville det være optimalt hvis Abidal spillede denne plads som udgangspunkt. Han har alt der skal til.

I prioriteret rækkefølge:
LB: Maxwell, Cote
CB: Piqué, Abidal, Puyol, Fontas
RB: Alvés, Adriano, Bartra

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Siempre Barca »

Bager skrev: I prioriteret rækkefølge:
LB: Maxwell, Cote, Bartra
CB: Piqué, Abidal, Puyol, Fontas
RB: Alvés, Adriano, Montoya
Bartra som LB? Den er ny. Hans 1. priortet er i midterforsvaret, men har vikarieret som RB et par gange. Men LB?

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Bager »

Siempre Barca skrev:
Bager skrev: I prioriteret rækkefølge:
LB: Maxwell, Cote, Bartra
CB: Piqué, Abidal, Puyol, Fontas
RB: Alvés, Adriano, Montoya
Bartra som LB? Den er ny. Hans 1. priortet er i midterforsvaret, men har vikarieret som RB et par gange. Men LB?
Sry, jeg skulle lige redigere mit indlæg (et par gange). Nu skulle den være der.

Brugeravatar
Nidzo7
Indlæg: 759
Tilmeldt: lør feb 05, 2011 12:03 am
Geografisk sted: København
Har takket: 48 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Nidzo7 »

Madridista.dk skrev
Ifølge den spanske radio-station Onda Cero vil Atlético Madrids angriber, Sergio Agüero, blive præsenteret i Real Madrid på lørdag den 28. maj.

Samme aften spiller Barcelona Champions League-finale mod Manchester United på Wembley og man vil ifølge radio-stationen forsøge at fjerne noget af medie-bevågenheden fra dette opgør ved at offentliggøre den opsigtsvækkende handel.

El Kun har her til aften været til møde med Atlético Madrids ledelse, hvor han angiveligt skal have bedt om at blive solgt.
Nej, nej, nej.. Håber ikke det passer, så ham gerne i Barca hvis ikke Rossi kom til klubben.

emo
Indlæg: 17805
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Lol, jeg har hørt at hans agent er i Torino for at snakke med Juventus. Noget af en nyhed madridista.dk kan komme med der.

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Siempre Barca »

Sergio Agüero har utallige gange udtalt, at han aldrig vil optræde for et andet Madrid-baseret hold end Atl. Madrid.

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af klogfyr »

hmm Kun udtalte ellers engang at han aldrig ville skifte til real, men det kan man jo ikke regne med, men vil heller ikke være glad for at se det ske.

Brugeravatar
Nidzo7
Indlæg: 759
Tilmeldt: lør feb 05, 2011 12:03 am
Geografisk sted: København
Har takket: 48 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Nidzo7 »

Det er da Atl Madrid der ikke ville sælge til real madrid? mindes ikke at Aguero har udtalt at han ikke ville skifte til real

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Ronaldinho »

Læste på bold at han havde en klausal i hans kontrakt, hvor der stod at han ikke kan skifte til Real Madrid.

Hotnuk

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Hotnuk »

Den artikel, eller rettere sagt handel, giver slet ikke nogen mening?

1) Der står i Agüeros kontrakt, at han ikke må sælges til Real Madrid.
2) Da Atletico Madrid vandt over Inter i Europa Supercup, sagde han, at hævnen er opnået (I det Inter slog os ud, og han åbenbart holder med Barcelona)
3) De er lokalrivaler og hader direkte hinanden - og hvorfor han så skulle lege Judas og skifte til rivalerne, giver virkelig ingen mening.

http://www.goal.com/en/news/12/spain/20 ... ot-be-sold
http://onside.dk/nyheder/primera-divisi ... -tager-til
http://soccernet.espn.go.com/news/story ... id?cc=5739

Disse tre artikler er relativ nye - de to første er fra d. 18 maj og den sidste er fra d. 19 april.
Men skal man gå efter det der bliver sagt i maj måned, så siger Atletico, at de ikke sælger deres stjernespiller. Men skal man lytte til Marca (bliver nævnt i Onside-artiklen), så er er rivalerne fra hovedstaden øverst på listen hos Agüero - da han er sulten efter en storklub. Og i den sidste skulle det komme fra samme Agüero, at han ikke vil skifte til klubber der starter med R og hentyder til Real Madrid og Racing Club.

Så der er nok transfersagaer at hører om til sommer ;)

Brugeravatar
Nidzo7
Indlæg: 759
Tilmeldt: lør feb 05, 2011 12:03 am
Geografisk sted: København
Har takket: 48 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Nidzo7 »

Haha, endnu en failer fra madridista.dk..

Squix

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Squix »

Så åbner vinduet snart!

Damm jeg glæder mig, til at følge med i dagligt, hvad der sker diverse steder :D

Afellay99

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Afellay99 »

han kan godt skifte til real madrid. frikøbsklausulen er bare dobbelt så høj, når det er real madrid der står som køber :) det er ihvertfald hvad jeg har læst mig til

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Pieyanthikos »

Sid Lowe:
Aguero's buy-out clause €45m. Irrelevant on international transfers. And if Sp bid hostile and resisted, have to add tax to that.
Aguero: preferred destination RMadrid. Chelsea: possible. Don't think Utd interested. Spurs, Liverpool, Arsenal: no chance.
City: not sure, I'm trying to work that one out. I would say unlikely but that's an educated guess. My money's on Real Madrid.
Lots of you saying "but what about the rivalry?" Sadly, the answer is obvious: what about it?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 26 gæster