VM 2018

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Stadigvæk nogle vilde scener

"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Blaugrana92 »

Kubala skrev:Perisic er klart kampens spiller for Kroatien i aften.
Han vandt nu også MOTM. Mål, oplæg og stolpeskud, og han kunne nemt være blevet dobbelt målscorer, hvis Kramaric havde haft en hjerne mellem ørerne. Sjældent har jeg da set en spiller, have ligeså mange hektar land for sig selv, som Perisic havde i den situation.

Tello
Indlæg: 7702
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Tello »

Courtouis har udtalt, at han hellere ville have tabt til Brasilien, da Brasilien var bedre end Frankrig. Han kaldte ydermere Frankrig for et defensivt hold, hvor angriberen står 30 meter væk fra målet - noget han ikke havde oplevet i Premier League - og hvor deres eneste offensive meritter er Mbappé-, og Griezmann's hurtighed. Herudover nævnte han at de var gået videre på bl.a. drop og hjørnespark.

Manden var sur!

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2824
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 179 gange
Blevet takket: 425 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Norbit »

Håber Kroatien vinder. De fortjener det fuldt ud.
Hvis DK ikke kunne, så må Kroatien gerne vinde.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Kubala
Indlæg: 10085
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Kubala »

Frankrig er et super nederen hold. Jeg håber ikke, at de vinder.

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: VM 2018

Indlæg af LeoMessi »

Frankrig kommer til at spille defensivt som de har gjort i nærmest samtlige af deres kampe, så hvis kampen skal blive bare nogenlunde underholdende, så skal det komme fra Kroatien.

Håber dog Kroatien tager den, ikke fordi jeg kan lide dem, men det vil så betyde at fjolset Deschamps bliver fyret, og samtidig kan det betyde, at Modrić vinder Ballon d'Or, manden der bryder Messis og Ronaldos stime.

Apropos Ballon d'Or, så har bookmakerne den til følgende;
1. Cristiano Ronaldo - 1.20
2. Modrić - 6.00
3. Kylian Mbappé - 11.00
4. Lionel Messi - 13.00
5. Hazard, Kane, De Bruyne, Salah, Neymar - 21.00
At både Modrić og Mbappé overhaler Messi, men at Ronaldo samtidig stadig står til en komfortabel første plads, giver ingen mening.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Dejan Lovren to BeIN Sports tonight “people should recognise now that I am one of the best defenders in the world”
storhedsvanvid hos en Liverpool-mand. Aldrig set det før.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Kubala
Indlæg: 10085
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Kubala »

LeoMessi skrev:Frankrig kommer til at spille defensivt som de har gjort i nærmest samtlige af deres kampe, så hvis kampen skal blive bare nogenlunde underholdende, så skal det komme fra Kroatien.

Håber dog Kroatien tager den, ikke fordi jeg kan lide dem, men det vil så betyde at fjolset Deschamps bliver fyret, og samtidig kan det betyde, at Modrić vinder Ballon d'Or, manden der bryder Messis og Ronaldos stime.

Apropos Ballon d'Or, så har bookmakerne den til følgende;
1. Cristiano Ronaldo - 1.20
2. Modrić - 6.00
3. Kylian Mbappé - 11.00
4. Lionel Messi - 13.00
5. Hazard, Kane, De Bruyne, Salah, Neymar - 21.00
At både Modrić og Mbappé overhaler Messi, men at Ronaldo samtidig stadig står til en komfortabel første plads, giver ingen mening.
Damn. Det er jo vildt. Men CL vægter så meget. Valverde er skyldig her. Hvordan kunne man tabe til Roma? Det forstår jeg stadig ikke.

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: VM 2018

Indlæg af emo »

VM vægter mere, så Mbappe, vinder den vel hvis/når de vinder VM eller så tager Modric den, en af de to? VM er jo CHL^2.
Allez...

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5505
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 577 gange
Blevet takket: 568 gange

Re: VM 2018

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Kubala skrev:
LeoMessi skrev:Frankrig kommer til at spille defensivt som de har gjort i nærmest samtlige af deres kampe, så hvis kampen skal blive bare nogenlunde underholdende, så skal det komme fra Kroatien.

Håber dog Kroatien tager den, ikke fordi jeg kan lide dem, men det vil så betyde at fjolset Deschamps bliver fyret, og samtidig kan det betyde, at Modrić vinder Ballon d'Or, manden der bryder Messis og Ronaldos stime.

Apropos Ballon d'Or, så har bookmakerne den til følgende;
1. Cristiano Ronaldo - 1.20
2. Modrić - 6.00
3. Kylian Mbappé - 11.00
4. Lionel Messi - 13.00
5. Hazard, Kane, De Bruyne, Salah, Neymar - 21.00
At både Modrić og Mbappé overhaler Messi, men at Ronaldo samtidig stadig står til en komfortabel første plads, giver ingen mening.
Damn. Det er jo vildt. Men CL vægter så meget. Valverde er skyldig her. Hvordan kunne man tabe til Roma? Det forstår jeg stadig ikke.
Men CL burde slet ikke komme i nærheden af et VM.. Mbappe har vundet ligaen og - hvis Frankrig vinder VM - også et VM...

CR har et CL.. 3. plads i ligaen og slået ud af VM i 8. dels finalen.. de odds giver SLET ingen mening.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Kubala
Indlæg: 10085
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Kubala »

SpillerSomMESSI skrev:
Kubala skrev:
LeoMessi skrev:Frankrig kommer til at spille defensivt som de har gjort i nærmest samtlige af deres kampe, så hvis kampen skal blive bare nogenlunde underholdende, så skal det komme fra Kroatien.

Håber dog Kroatien tager den, ikke fordi jeg kan lide dem, men det vil så betyde at fjolset Deschamps bliver fyret, og samtidig kan det betyde, at Modrić vinder Ballon d'Or, manden der bryder Messis og Ronaldos stime.

Apropos Ballon d'Or, så har bookmakerne den til følgende;
1. Cristiano Ronaldo - 1.20
2. Modrić - 6.00
3. Kylian Mbappé - 11.00
4. Lionel Messi - 13.00
5. Hazard, Kane, De Bruyne, Salah, Neymar - 21.00
At både Modrić og Mbappé overhaler Messi, men at Ronaldo samtidig stadig står til en komfortabel første plads, giver ingen mening.
Damn. Det er jo vildt. Men CL vægter så meget. Valverde er skyldig her. Hvordan kunne man tabe til Roma? Det forstår jeg stadig ikke.
Men CL burde slet ikke komme i nærheden af et VM.. Mbappe har vundet ligaen og - hvis Frankrig vinder VM - også et VM...

CR har et CL.. 3. plads i ligaen og slået ud af VM i 8. dels finalen.. de odds giver SLET ingen mening.
Jep. Og jeg tror heller ikke, det gør. Men det er jo her og nu. Hvis Kroatien eller Frankrig vinder VM, så fører Modric eller Mbappe.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: VM 2018

Indlæg af A$AP »

Det siger lidt om hvad denne kåring er blevet reduceret til, at Mbappe er større favorit end Messi, og en af de store favoritter hvis Frankrig vinder VM. Intet andet end hype. Hvorfor den heller ikke skal tages seriøs mere. Frankrig har jo på ingen måde været afhængige af en enkelt, eller flere enkelte spillere. Det er en disciplineret kollektiv, Varane, Lloris og Umtiti har jo været lige så vigtige som Mbappe. Og så god har hans klubsæson heller ikke været.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15078
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1696 gange
Blevet takket: 1131 gange
Kontakt:

Re: VM 2018

Indlæg af Lopezzz »

Messi vinder alt uden diskussion og han har ikke brug for afstemning. Alle ved det
MDCCCXCIX

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: VM 2018

Indlæg af A$AP »

Harry Kane :lol:. Hvordan mon de engelske medier havde reageret, havde det været Sterling der brændte den i stedet for at spille den. Tag spilleren ud af tottenham, men du kan ikke tage tottenham ud af spilleren.

Billede

kklaus
Indlæg: 9729
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: VM 2018

Indlæg af kklaus »

Blev der ikke dømt offside i den situation? Selvfølgelig stadig en stor afbrænder - og ja, havde det været Sterling så var det nok på forsiden af Mirror, Daily Mail, The Sun og hvad de ellers hedder.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: FCBarcelonaChr og 67 gæster