VM 2018

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Goaaal »

PuyolErGud skrev:Et bud? Danmark!

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk
Haha selvfølgelig, men tror ikke på de går videre fra Kroatien.

Antimadridista
Indlæg: 9328
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 948 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Antimadridista »

Antimadridista skrev:Laver Suarez hattrick i næste kamp, så er han fredet for life!
Mindre kunne gøre det:)

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Drenge, ærligt spørgsmål. Er Mbappe det største talent, siden Messi brød igennem i 2005? Større end Neymar?

Hvorfor fanden hentede vi ham ikke sidste sommer?? Største selvmål længe man. Hold kæft, han er god.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Antimadridista
Indlæg: 9328
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 948 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Antimadridista »

MessiPogba skrev:Drenge, ærligt spørgsmål. Er Mbappe det største talent, siden Messi brød igennem i 2005? Større end Neymar?

Hvorfor fanden hentede vi ham ikke sidste sommer?? Største selvmål længe man. Hold kæft, han er god.
Lad os nu lige se om han kan holde niveauet turneringen ud. Mange ser hurtige ud mod Argentinas forsvar.

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Goaaal »

Antimadridista skrev:
MessiPogba skrev:Drenge, ærligt spørgsmål. Er Mbappe det største talent, siden Messi brød igennem i 2005? Større end Neymar?

Hvorfor fanden hentede vi ham ikke sidste sommer?? Største selvmål længe man. Hold kæft, han er god.
Lad os nu lige se om han kan holde niveauet turneringen ud. Mange ser hurtige ud mod Argentinas forsvar.

Jeg siger klart ja. Det er altså ikke første kamp han spiller godt i. Ved godt at han spiller i Frankrig, men han er vanvittig. Jeg tror han overhaler Neymar.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Piquénbauer »

MessiPogba skrev:Drenge, ærligt spørgsmål. Er Mbappe det største talent, siden Messi brød igennem i 2005? Større end Neymar?

Hvorfor fanden hentede vi ham ikke sidste sommer?? Største selvmål længe man. Hold kæft, han er god.
Fordi vi hentede ham dembele som du også var helt oppe at ringe over. Han var et ligeså sikkert køb som mbappe hvis jeg ikke husker forkert?

Og nej jeg kan ikke se ham overhale ney.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: VM 2018

Indlæg af LeoMessi »

Mbappé fik oceaner af plads idag mod Argentina, og Rojo gjorde det alt for let for ham med henhold til det første straffespark. De gange jeg har set ham hvor han har haft knap så meget plads, har han aldrig formået at imponere mig.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Goaaal skrev:
Antimadridista skrev:
MessiPogba skrev:Drenge, ærligt spørgsmål. Er Mbappe det største talent, siden Messi brød igennem i 2005? Større end Neymar?

Hvorfor fanden hentede vi ham ikke sidste sommer?? Største selvmål længe man. Hold kæft, han er god.
Lad os nu lige se om han kan holde niveauet turneringen ud. Mange ser hurtige ud mod Argentinas forsvar.

Jeg siger klart ja. Det er altså ikke første kamp han spiller godt i. Ved godt at han spiller i Frankrig, men han er vanvittig. Jeg tror han overhaler Neymar.
Ehm, det her har intet at gøre med VM. Det har noget at gøre med Mbappe de sidste 18 måneder i flere omgange har vist sig mod nogle af de bedste hold og vist, hvad hgan er for en fætter. Han var altdominerende for Monaco sidste sæson, hvor han legede med Manchester City, han smaskede Dortmund, han legede med Juventus' forsvarsspilelre og hold generelt, til trdos for at Juventus sidste sæson var et verdensklasse organiseret hold og forsvarede fantastisk. Bonucci, Chiellini lignede i flere omgange nogle, der havde mødt en overmand.

I denne sæson var Mbappé den altdominerende spillere i deres afklapsning af Bayern på 3-0.

I dag pissede han på et argentinsk landshold, der rigtigt nok har en katastrofal forsvar og organisation ledet af en direkte patetisk og intetanende træner, men det raid han lavede til straffesparket har stort set intet at gøre med taktikken eller lignende. Det var bare en spiller, der viste, hvor vild han er.

Så nej, at jeg skriver det der har intet at gøre med en kamp, men i flere omgange, hvor Mbappe har vist, at han er alt andet end en øjebliksspiller, men er et unikum, der kommer i fodbold hvert 10. år.

Han er ubeskrivelig. Han er freaking 19 år og allerede opnået alle de der ting. Han viser sig frem i en 1/8-finale som 19 år. Til et VM. Med alle øjne rettet, og som 18-årig kørte han rundt med Juventus. Ikke engang toprutinerede spillere har formået det.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:
MessiPogba skrev:Drenge, ærligt spørgsmål. Er Mbappe det største talent, siden Messi brød igennem i 2005? Større end Neymar?

Hvorfor fanden hentede vi ham ikke sidste sommer?? Største selvmål længe man. Hold kæft, han er god.
Fordi vi hentede ham dembele som du også var helt oppe at ringe over. Han var et ligeså sikkert køb som mbappe hvis jeg ikke husker forkert?

Og nej jeg kan ikke se ham overhale ney.
Dembele er et fantastisk talent, og jeg er glad for købet af ham. Men havde det stået mellem ham og Mbappé, havde jeg alle dage valgt Mbappé. Mbappé er one of a kind-talent, mens Dembele er en af mange fantastiske talenter.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

LeoMessi skrev:Mbappé fik oceaner af plads idag mod Argentina, og Rojo gjorde det alt for let for ham med henhold til det første straffespark. De gange jeg har set ham hvor han har haft knap så meget plads, har han aldrig formået at imponere mig.
Han er 19 år. Nævn en 19-årig der har kunne gøre det ting, han hgar gjort i sin korte karriere. Messi er vel den eneste, der så hurtigt har været så dominerende, og så Il Fenomeno.

Forestil dig Mbappé med 250 kampe mere erfaring, mere modenhed, mere forståelse for spillet, om 4-5 år, når han er 24-25 år og forhåbentligt aldrig har fået seriøse muskelskader eller slemme skader generelt.

Hvis PSG får problemer med FFP, og de kan og vil holde på Neymar, men er nødsaget til at sælge Mbappé for at holde orden i regsnakbet, så skal vi bare gøre alt for at få ham. Giv dem pånær Busquets og Messi i bytte, I don't give a fuck. Mbappé er et unikum. Kant eller angriber, han river lortet op for en.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Noget andet.

Jeg håber, Aguero og Messi lige giver landsholdet et år mere, så de kan tage det skide Copa America-trofæ med hjem. Så kan Messi pensionere sig fra landsholdsfodbold derfra.

Og så håber jeg, at Sampaoli ved en fejl tager til Buenos Aires og får en vodkaflaske gennemtværet op igennem røven pga. hans manglende forståelse for fodbold. Douchebag.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15120
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1705 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: VM 2018

Indlæg af Lopezzz »

MessiPogba skrev:Og så håber jeg, at Sampaoli ved en fejl tager til Buenos Aires og får en vodkaflaske gennemtværet op igennem røven pga. hans manglende forståelse for fodbold. Douchebag.
Det kan nemt ske meget snart
MDCCCXCIX

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Piquénbauer »

Billede

Jaja men mbappe er tydeligvis psykopat. Så lad ham hygge sig i Frankrig.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7703
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Tello »

Er det der et rigtigt billede? Det er ikke shopped?

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Piquénbauer »

Nope. Det tror jeg i hvert fald ikke...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 50 gæster