VM 2018

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: VM 2018

Indlæg af De La Barça »

MessiPogba skrev:Er der nogen, der overhovedet kender til Fred fra Shakhtar og ved, om han er noget, der kan forstærke landsholdet? Han anses som en meget lovende midtbanemand.
Ikke udover at han skulle være på til Manchester City.


Visca el Barça i Visca Catalunya

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

https://www.bt.dk/fodbold/vild-afsloeri ... tslande-er

Fuck jeg håber det her er sandt. Men frygter at de korrupte slanger fra FIFA er blot luft for dem og ikke handling bag ordene.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Jeg forstår ganske enkelt ikke Hareide.

Mike Jensen er blevet udtaget fremfor Philip Billing. Hvordan kan en spiller fra Tippeligaen nogensinde være på tale fremfor en Premier League-spiller, der får meget spilletid?

William Kvist, til trods for at være ringere end nnogensinde før, er stadigvæk udtaget. Højbjerg er hellere ikke udtaget til trods for, at han har fået en del spilletid igen.

Hvordan kan Mike Jensen og Kvist være på landsholdet fremfor de to? Jeg forstår det ikke. Billing ville kunne gøre Kvists arbejde bedre 100 gange, og Mike Jensen er ikke i nærheden af Højbjergs kvaliteter

Det er mig en gåde, at en spiller som Kvist stadigvæk kan snyde sig til en profession som professionel fodboldspiller.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: VM 2018

Indlæg af zqa »

Det er godt med Fisse Mike!
#jesuisSheep

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

zqa skrev:Det er godt med Fisse Mike!
Men ikke godt med Kvist. Jeg får seriøst hovedpine af den klovn. Ufatteligt han kan spille prof. fodbold.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: VM 2018

Indlæg af emo »

Kvist har alle dage været nederen.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Blaugrana92 »

Skal vi ikke gætte på, at Billing ikke er udtaget, fordi han næsten lige er kommet tilbage fra en rigtig lang skadespause, og ikke har fået nogen specielt god start på foråret indtil videre, med flere dårlige optrædener end gode? Mike Jensen har til gengæld konsistent været en af de bedste spillere i Norge i flere år, og har rent faktisk erfaring med landsholdet. Billings tid skal nok komme, men slap nu lidt af.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: VM 2018

Indlæg af zqa »

MessiPogba skrev:
zqa skrev:Det er godt med Fisse Mike!
Men ikke godt med Kvist. Jeg får seriøst hovedpine af den klovn. Ufatteligt han kan spille prof. fodbold.
Det er jeg helt enig i.
Det mest bemærkelsesværdige er dog, at Wass endnu en gang er udeladt.
#jesuisSheep

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: VM 2018

Indlæg af PuyolErGud »

zqa skrev:
MessiPogba skrev:
zqa skrev:Det er godt med Fisse Mike!
Men ikke godt med Kvist. Jeg får seriøst hovedpine af den klovn. Ufatteligt han kan spille prof. fodbold.
Det er jeg helt enig i.
Det mest bemærkelsesværdige er dog, at Wass endnu en gang er udeladt.
Vil ikke så bemærkelsesværdigt nu da han er skadet.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: VM 2018

Indlæg af zqa »

Jah, det ved jeg. Men han var sandsynligvis ikke udtaget alligevel - det plejer han ikke.
#jesuisSheep

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

zqa skrev:
MessiPogba skrev:
zqa skrev:Det er godt med Fisse Mike!
Men ikke godt med Kvist. Jeg får seriøst hovedpine af den klovn. Ufatteligt han kan spille prof. fodbold.
Det er jeg helt enig i.
Det mest bemærkelsesværdige er dog, at Wass endnu en gang er udeladt.
Når ja. Ham havde jeg også helt glemt. Wass, Højbjerg og Billing burde til enhver tid være på landsholdet. Mike Jensen og Kvist har intet at lave der.

En midtbane som hed

Billing
Wass - Eriksen

Det er altså et godt niveau.

Endelig har vi egentligt et godt udvalg af midtbanefolk, og så gudhjælpemig at man ser en Superliga og Tippeliga-spiller i blandt. Utroligt.

Det her hold ville være så godt.

Schmeichel
Stryger Larsen - AC - Zanka - Durmisi
Billing
Wass/Højbjerg - Eriksen
N. Jørgensen - Dolberg - Sisto

Teknisk dygtige spillere overalt på banen. Zanka ville nok være den dårligste stillet der, men han er ikke helt tabt, hvad angår boldomgang.

Ville så kræve, at Dolberg kommer snart i omdrejninger og bliver skadesfri. Og ja, Zanka over Kjær og Bjelland, for Kjær er for mig simpelthen så dårlig og Bjelland kan jeg ikke helt blive klog på. Kjær laver ikke andet end at slå lange bolde. Så ligegyldig en spiller, synes jeg.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: VM 2018

Indlæg af PuyolErGud »

Men nu er det ikke FIFA eller FM. Landsholdsbold handler i endnu højere grad end klubbold om den indbyrdes forståelse. Der er vel ingen der betvivler, at AC fx er en bedre spiller end Bjelland, men Kjær og Bjelland har bare spillet sublimt og komplimenterer hinanden godt.

Mon ikke Kvist så småt udfaset af landsholdet efter slutrunden? Det tror jeg.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

PuyolErGud skrev:Men nu er det ikke FIFA eller FM. Landsholdsbold handler i endnu højere grad end klubbold om den indbyrdes forståelse. Der er vel ingen der betvivler, at AC fx er en bedre spiller end Bjelland, men Kjær og Bjelland har bare spillet sublimt og komplimenterer hinanden godt.

Mon ikke Kvist så småt udfaset af landsholdet efter slutrunden? Det tror jeg.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk
Den er jeg med på, og det er netop derfor, jeg ikke forstår, at man ikke prøver at udtage Billing for at se, hvordan han passer ind. De her drenge har spillet sammen 2 år, så de kender til hinanden, men det ville aldrig have skadet at prøve lige noget nyt og se, om han er klar til landsholdet eller ej.

Men okay, han passer hellere ikke ind i Åges oldnordiske spillestil medl ange bolde op til Cornelius på højre flanken, som skal heade videre og så håbe på et eller andet derfra. Ståle Solbakken ville være stolt.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Antimadridista
Indlæg: 9237
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Antimadridista »

Dani Alves misser VM:(

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Skydefinten »

Paulinho udtaget til VM.

Odds 91 som topscorer. Save bet.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 51 gæster