VM 2018

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Tello
Indlæg: 7702
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Tello »

Ingen Wass eller Durmisi? What!

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Tello
Indlæg: 7702
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Tello »

Lol, Neuer bliver førstevalg hvis han er klar.

Good job [emoji122]

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: VM 2018

Indlæg af zqa »

.. Danmark ryger ud på røv og albuer i gruppespillet. Jag' glæ'er maj.
#jesuisSheep

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

zqa skrev:.. Danmark ryger ud på røv og albuer i gruppespillet. Jag' glæ'er maj.
Jeg håber det, så Hareide kan blive fyret.

Det er så absurd, at vi har måske den mest talentfulde generation of all time i dansk fodboldhistorie med så mange dygtige spillere rundt omkring, og så spiller vi engelsk kick and rush fodbold under fjeldaben Hareide, der ikke aner en skid om moderne fodbold.

Selvom, jeg ikke er den største fan af træneren Michael Laudrup, så psiser det mig af, at han takkede nej til posten. Hans filosofi havde gavnet landsholdet mere, er jeg sikker på med de spillere, der er i europa som er danskere.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5505
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 577 gange
Blevet takket: 569 gange

Re: VM 2018

Indlæg af SpillerSomMESSI »

MessiPogba skrev:
zqa skrev:.. Danmark ryger ud på røv og albuer i gruppespillet. Jag' glæ'er maj.
Jeg håber det, så Hareide kan blive fyret.

Det er så absurd, at vi har måske den mest talentfulde generation of all time i dansk fodboldhistorie med så mange dygtige spillere rundt omkring, og så spiller vi engelsk kick and rush fodbold under fjeldaben Hareide, der ikke aner en skid om moderne fodbold.

Selvom, jeg ikke er den største fan af træneren Michael Laudrup, så psiser det mig af, at han takkede nej til posten. Hans filosofi havde gavnet landsholdet mere, er jeg sikker på med de spillere, der er i europa som er danskere.

Hvor ser i alle landsholdstrupper.. brutto trup og endelig udtagede?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

SpillerSomMESSI skrev:
MessiPogba skrev:
zqa skrev:.. Danmark ryger ud på røv og albuer i gruppespillet. Jag' glæ'er maj.
Jeg håber det, så Hareide kan blive fyret.

Det er så absurd, at vi har måske den mest talentfulde generation of all time i dansk fodboldhistorie med så mange dygtige spillere rundt omkring, og så spiller vi engelsk kick and rush fodbold under fjeldaben Hareide, der ikke aner en skid om moderne fodbold.

Selvom, jeg ikke er den største fan af træneren Michael Laudrup, så psiser det mig af, at han takkede nej til posten. Hans filosofi havde gavnet landsholdet mere, er jeg sikker på med de spillere, der er i europa som er danskere.

Hvor ser i alle landsholdstrupper.. brutto trup og endelig udtagede?
Bare fra Bold.dk, m8.

DK mangler stadigvæk at frasortere 4 spiller endnu.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Skydefinten »

:lol:

Delay the World Cup Until Nicklas Bendtner is Fit Again

https://www.change.org/p/fifa-or-whoeve ... -fit-again
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »



YouBet tillader jer at spille ufattelig mange udfald til VM.

Her kan I spille på, hvem der møder hinanden i finalen.

Hvem tror I?

Nu aner jeg intet om, hvordan de forskellige hold kan møde hinanden via grupperne i 1/16-finalerne, men Brasilien vs Spanien til odds 17 er da et fint bet.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Ser lige Argentina - Haiti, hvor Messi lige har scoret på straffe. Men målmanden var tæt på at tage den.

Han er virkelig ikke god fra pletten i forhold til, hvor nemt alle andre ting i fodbold kommer til ham, så er det lidt som om, at han har et kompleks med at sparke straffe.

Argentinas opstilling.

Caballero
Salvio - Otamendi - Fazio - Tagliafico
Mascherano - Lo Celso
Lanzini - Messi - di Maria
Higuain

Tvivler at midtbanen bliver den der, når de skal spille VM, da jeg nok formoder, at Sampaoli vil styrke den med en ekstra midtbanemand i enten af form af Banega eller Biglia. Jeg tror faktisk Lo Celso får en startplads.

Så det bliver nok

Caballero
Salvio - Otamendi - Fazio - Tagliafico
Banega/Biglia - Mascherano - Lo Celso
Messi - Higuain - di Maria

Problemet er dog for mit vedkommende, at der er simpelthen ikke nok mål i det hold der. Higuain er en guddommelig choker, og di Maria er mere en skaber end oplægger, og der er ingen fra midtbanen, der besidder Frank Lampard-genet med at komme sent ind i feltet og scorer.

Aguero er nok den optimale angriber for Argentina, men han kæmper med at komme i form efter hans knæskade, og Dybala kan også være en løsning.

Hvis Argentina skal have succes til VM, skal de genvinde organisationen og den indbyrdes, krigeriske forståelse, som de havde succes med fra VM 2014, for hvis organisationen er helt væk, vil de ryge hurtigt ud.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: VM 2018

Indlæg af LeoMessi »

Ser den også, og synes da ikke det helt ligner det samme skrammel jeg så til kvalifikationen? Bevares, det er mod Haiti, men der virker til at være en god indbyrdes forståelse.

Edit: Det er så ærgerligt med Icardi, han ville passe perfekt ind, da Argentina ofte kommer igennem via fløjene, men der mangler simpelthen en angriber til at afslutte dem.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

LeoMessi skrev:Ser den også, og synes da ikke det helt ligner det samme skrammel jeg så til kvalifikationen? Bevares, det er mod Haiti, men der virker til at være en god indbyrdes forståelse.

Edit: Det er så ærgerligt med Icardi, han ville passe perfekt ind, da Argentina ofte kommer igennem via fløjene, men der mangler simpelthen en angriber til at afslutte dem.
Jeg bedømmer absolut intet ud fra denne kamp, da det ikke er mere end 2½ måned siden, at Argentina fik en gedigen røvfuld af Spanien. Haiti er jo et skodhold, så hvis ikke engang Argentina kunne bare se nogenlunde ud i denne kamp, så havde jeg da for alvor fået hjertestop over Argentina.

Men ja, jeg havde også udtaget Icardi fremfor Higuain. Aguero og Icardi havde været den perfekte udvælgelse, da du har individualisten i Aguero, som er hyperfarlig, og så har du den ægte boksangriber i Icardi.

Higuain er bare en kegle i alt, hvad hgan foretager sig. SImpelthen så ringe. Ikke engang mod Haiti kan han sætte sig i respekt. Han laver intet andet end at tabe bolden konstant og se uduelig og fed ud. Man skulle næstne tro, at jeg snakkede om Suarez, men Suarez er næsten Maradona i forhold til Higuain.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: VM 2018

Indlæg af LeoMessi »

MessiPogba skrev:
LeoMessi skrev:Ser den også, og synes da ikke det helt ligner det samme skrammel jeg så til kvalifikationen? Bevares, det er mod Haiti, men der virker til at være en god indbyrdes forståelse.

Edit: Det er så ærgerligt med Icardi, han ville passe perfekt ind, da Argentina ofte kommer igennem via fløjene, men der mangler simpelthen en angriber til at afslutte dem.
Jeg bedømmer absolut intet ud fra denne kamp, da det ikke er mere end 2½ måned siden, at Argentina fik en gedigen røvfuld af Spanien. Haiti er jo et skodhold, så hvis ikke engang Argentina kunne bare se nogenlunde ud i denne kamp, så havde jeg da for alvor fået hjertestop over Argentina.

Men ja, jeg havde også udtaget Icardi fremfor Higuain. Aguero og Icardi havde været den perfekte udvælgelse, da du har individualisten i Aguero, som er hyperfarlig, og så har du den ægte boksangriber i Icardi.

Higuain er bare en kegle i alt, hvad hgan foretager sig. SImpelthen så ringe. Ikke engang mod Haiti kan han sætte sig i respekt. Han laver intet andet end at tabe bolden konstant og se uduelig og fed ud. Man skulle næstne tro, at jeg snakkede om Suarez, men Suarez er næsten Maradona i forhold til Higuain.
Messi var ikke med mod Spanien, og det er absolut ikke det samme uden ham på holdet, men jeg ved hvad du mener, jeg lægger heller ikke noget i kampen.

Higuain er forfærdelig, og han er så uendeligt langsom og tung. Ville gerne have haft muligheden for at se Agüero med samme opstilling som i første halvleg, men af en eller anden grund skal Higuain spille.

Jeg synes dog, at Lo Celso, Mascherano og Salvio har vist positive takter.
Senest rettet af LeoMessi ons maj 30, 2018 2:05 am, rettet i alt 1 gang.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

LeoMessi skrev:
MessiPogba skrev:
LeoMessi skrev:Ser den også, og synes da ikke det helt ligner det samme skrammel jeg så til kvalifikationen? Bevares, det er mod Haiti, men der virker til at være en god indbyrdes forståelse.

Edit: Det er så ærgerligt med Icardi, han ville passe perfekt ind, da Argentina ofte kommer igennem via fløjene, men der mangler simpelthen en angriber til at afslutte dem.
Jeg bedømmer absolut intet ud fra denne kamp, da det ikke er mere end 2½ måned siden, at Argentina fik en gedigen røvfuld af Spanien. Haiti er jo et skodhold, så hvis ikke engang Argentina kunne bare se nogenlunde ud i denne kamp, så havde jeg da for alvor fået hjertestop over Argentina.

Men ja, jeg havde også udtaget Icardi fremfor Higuain. Aguero og Icardi havde været den perfekte udvælgelse, da du har individualisten i Aguero, som er hyperfarlig, og så har du den ægte boksangriber i Icardi.

Higuain er bare en kegle i alt, hvad hgan foretager sig. SImpelthen så ringe. Ikke engang mod Haiti kan han sætte sig i respekt. Han laver intet andet end at tabe bolden konstant og se uduelig og fed ud. Man skulle næstne tro, at jeg snakkede om Suarez, men Suarez er næsten Maradona i forhold til Higuain.
Messi var ikke med mod Spanien, og det er absolut ikke det samme uden ham på holdet, men jeg ved hvad du mener, jeg lægger heller ikke noget i kampen.

Higuain er forfærdelig, og han er så uendeligt langsom og tung. Ville gerne have haft muligheden for at se Agüero med samme opstilling som i første halvleg, men af en eller anden grund skal Higuain spille.
Nåeh ja, glemte lige, at Messi ikke var med, men omvendt tror jeg ikke engang, det havde gjort så meget forskel, om Messi var med eller ej. Argentina har virkelig store problemer.

Grunden til at du ser Higuain er, at Aguero slet, slet ikke er i omdrejninger endnu og skal nurses tilbage efter hans knæskade, som han blev opereret for her i april. Det kan virkelig bide Argentina i røven, hvis Aguero slet ikke kommer i omdrejninger, for så skal der lægges al vægt ( ;-) ) på Higuains evner, og det ved vi alle sammen godt er som at skyde sig selv i foden, da han er en choker og ikke kan kapere presset.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Forresten, jeg kan sgu lide Salvio som højre back. Langt bedre end Machado.. Han er godt nok aggressiv og løber konstant i dybden. Han kan blive guld værd for Messis overblik. Han er jo også rigtig kantspiller, som de prøver at omskole, så lad os håbe, at han ikke bliver voldtaget i defensiven, når han står over for bedre modstandere. For rent offensiv ville det være lækkert, hvis han var så aggressiv hver kamp under VM. Messi vil elske ham. Det samme med Tagliafico.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: VM 2018

Indlæg af LeoMessi »

Af alle hold, så er det også lige Argentina jeg vælger at holde med i denne omgang :glad: Men det er så også udelukkende pga. Messi, som igen bare er fantastisk. De vendinger den mand formår at udfører, samt de driblinger hvor to spillere jagter ham men ender med at falde over hinanden, som jo også er set hundrede gange før.

Ja, Salvio har i den grad imponeret mig. Lo Celso og Mascherano har i hvert fald også vist positive takter.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 59 gæster