Copa America 2016

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Copa America 2016

Indlæg af Tello »

oernbro skrev:
Tello skrev:Fuck Ronaldo! Messi er den bedste fodboldspiller der nogensinde har sat sin fod på planeten jorden! Ronaldo og Putagal var heldige mod Kroatien og de gik videre på 3 uafgjorte pga. UEFAS korrupte, nye system. Det samme gjorde sig gældende i Champions League. Messi har været i finale på finale, men så er det jo så så fint, at der eksisterer spillere som Higuain og Agüero (ironi), at de er uheldige med skader og at Tata er taktisk inkompetent. Messi har båret det hold på sine skuldre siden Ronaldo var en marginalspiller. Hver gang der har været noget så bebrejdes han, hver gang tager han ansvaret på sine skuldre og hver gang tager han kritikken i stedet for at eksempelvis fucking Agüero tager sig sammen! Messi er en ægte anfører, et mandfolk og en spiller som aldrig kommer til at blive toppet. Fuck Copa America, fuck Medel, fuck Bravo for at han laver en Kameni og fuck både Sanchez og Vidal. Et kæmpe fuck dig til Mario Götze også for VM finalen! Fuck Pele der garanteret kommer med en udmelding og fuck de der konstant nævner, at Maradona hev trofæer hjem. Det her var mit sure opstød og sådan er det. Visca Barca, Visca Catalunya y Visca Lionel Messi! Fookin Legend!

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk
Jeg tror aldrig, at jeg har været så enig med så rasende et indlæg.
Det er altid rart at man ikke er alene [emoji3]

FCBSOCI
Indlæg: 2448
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 508 gange

Re: Copa America 2016

Indlæg af FCBSOCI »

Bliver Messi anerkendt som den bedste spiller nogensinde, når han ikke har vundet en stor titel med sit land?
Det burde ikke være afgørende. Hvad nu hvis Messi var fra Færøerne, skulle de så have vundet VM for at Messi fik den anerkendelse, som han fortjener?
Nok ingen tvivl om (desværre) at Maradona i Argentinas bevidsthed er en 'større' spiller end Messi?

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Copa America 2016

Indlæg af Lopezzz »

Har hørt at Messi og resten af det argentinske hold skal nu beskyttes af politiet inden de forlader landet. Flere personer er efter dem og deres liv er på spil.
Der er snak om at 7 spillere stopper på landsholdet og at træneren er fyret.
Stakkels Messi, han har det forfærdeligt lige nu.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Copa America 2016

Indlæg af Lopezzz »

Og er der nogen som ved hvorfor er barcastuff suspenderet på Twitter??
MDCCCXCIX

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Copa America 2016

Indlæg af A$AP »

Lopezzz skrev:Og er der nogen som ved hvorfor er barcastuff suspenderet på Twitter??
Det er vist fordi de poster highlights og streams af Copa America og EM kampe. De er blevet banned en gang eller to før af samme grund.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Copa America 2016

Indlæg af Tello »

FCBSOCI skrev:Bliver Messi anerkendt som den bedste spiller nogensinde, når han ikke har vundet en stor titel med sit land?
Det burde ikke være afgørende. Hvad nu hvis Messi var fra Færøerne, skulle de så have vundet VM for at Messi fik den anerkendelse, som han fortjener?
Nok ingen tvivl om (desværre) at Maradona i Argentinas bevidsthed er en 'større' spiller end Messi?
Argentina kan rende og skide. De er så utaknemmelige at det halve kunne være nok. Ingen af de andre stilles så hårdt til regnskab som ham. Hvad forventer de? At Messi skal skaffe alt til dem? At Maradona snakker lort er ligegyldigt, at han blev testet positiv for doping er ligegyldigt, at han var en seriøs misbruger er ligegyldigt. At han også KUN hentede sølv ved sit andet VM er ligegyldigt.. Når Ronaldo ikke gør en skid for Portugal så jubler Portugal alligevel, når Messi henter sølvmedaljer så vil de have ham på korset. Utaknemmelige svin.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Copa America 2016

Indlæg af Tello »

Og nå ja, så har Messi desuden næsten scoret dobbelt så mange mål som Maradona og spillet flere kampe for Argentina.. men det er ligegyldigt.. Jeg håber de ryger ud på røv og albuer til OL og at de ikke kommer med til VM.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Copa America 2016

Indlæg af Blaugrana92 »

Lopezzz skrev:Har hørt at Messi og resten af det argentinske hold skal nu beskyttes af politiet inden de forlader landet. Flere personer er efter dem og deres liv er på spil.
Der er snak om at 7 spillere stopper på landsholdet og at træneren er fyret.
Stakkels Messi, han har det forfærdeligt lige nu.
Hvor har du dog hørt det henne? De spiller i USA og nok er der mange argentinere og folk med argentinsk baggrund, men det er altså ikke sådan at de lige bliver mobbed af de værste barras bravas fra Buenos Airos' allerværste barrios. Hvorfor skal alting pludselig være så dramatisk med dig? Det er heller ikke længe siden du linkede til en eller anden obskur hjemmeside og skrev at Messi havde været "målet for terror".

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Copa America 2016

Indlæg af Lopezzz »

Blaugrana92 skrev:
Lopezzz skrev:Har hørt at Messi og resten af det argentinske hold skal nu beskyttes af politiet inden de forlader landet. Flere personer er efter dem og deres liv er på spil.
Der er snak om at 7 spillere stopper på landsholdet og at træneren er fyret.
Stakkels Messi, han har det forfærdeligt lige nu.
Hvor har du dog hørt det henne? De spiller i USA og nok er der mange argentinere og folk med argentinsk baggrund, men det er altså ikke sådan at de lige bliver mobbed af de værste barras bravas fra Buenos Airos' allerværste barrios. Hvorfor skal alting pludselig være så dramatisk med dig? Det er heller ikke længe siden du linkede til en eller anden obskur hjemmeside og skrev at Messi havde været "målet for terror".
Jeg skulle bare tjekke om at du stadigvæk holder øje med mig.
Stalker ;)
MDCCCXCIX

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20100
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: Copa America 2016

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Tello skrev:Og nå ja, så har Messi desuden næsten scoret dobbelt så mange mål som Maradona og spillet flere kampe for Argentina.. men det er ligegyldigt.. Jeg håber de ryger ud på røv og albuer til OL og at de ikke kommer med til VM.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk
Samme her.. Så kan de komme kravlende tilbage og se om Messi tilgiver dem.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Copa America 2016

Indlæg af Tello »

FCBarcelonaChr skrev:
Tello skrev:Og nå ja, så har Messi desuden næsten scoret dobbelt så mange mål som Maradona og spillet flere kampe for Argentina.. men det er ligegyldigt.. Jeg håber de ryger ud på røv og albuer til OL og at de ikke kommer med til VM.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk
Samme her.. Så kan de komme kravlende tilbage og se om Messi tilgiver dem.
Tata, Higuain foran mål, korrupt forbund, skader, manglende spillere etc. etc. Men alligevel forventer Argentina at Messi skal hive trofæer hjem på stribe. Det er som at fodre perler til svin..

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20100
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: Copa America 2016

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Tello skrev:
FCBarcelonaChr skrev:
Tello skrev:Og nå ja, så har Messi desuden næsten scoret dobbelt så mange mål som Maradona og spillet flere kampe for Argentina.. men det er ligegyldigt.. Jeg håber de ryger ud på røv og albuer til OL og at de ikke kommer med til VM.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk
Samme her.. Så kan de komme kravlende tilbage og se om Messi tilgiver dem.
Tata, Higuain foran mål, korrupt forbund, skader, manglende spillere etc. etc. Men alligevel forventer Argentina at Messi skal hive trofæer hjem på stribe. Det er som at fodre perler til svin..
Det er et sindssygt pres.. Jeg forstår ham udemærket godt, folk der kalder ham en taber, et skvat, en dårlig fodboldspiller og alt muligt andet, fordi han ''giver op'', aner ikke hvad han er oppe imod.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Copa America 2016

Indlæg af Tello »

FCBarcelonaChr skrev:
Tello skrev:
FCBarcelonaChr skrev:
Tello skrev:Og nå ja, så har Messi desuden næsten scoret dobbelt så mange mål som Maradona og spillet flere kampe for Argentina.. men det er ligegyldigt.. Jeg håber de ryger ud på røv og albuer til OL og at de ikke kommer med til VM.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk
Samme her.. Så kan de komme kravlende tilbage og se om Messi tilgiver dem.
Tata, Higuain foran mål, korrupt forbund, skader, manglende spillere etc. etc. Men alligevel forventer Argentina at Messi skal hive trofæer hjem på stribe. Det er som at fodre perler til svin..
Det er et sindssygt pres.. Jeg forstår ham udemærket godt, folk der kalder ham en taber, et skvat, en dårlig fodboldspiller og alt muligt andet, fordi han ''giver op'', aner ikke hvad han er oppe imod.
Præcis. Fuck det, har fået endnu mere respekt for ham nu. Visca Leo!

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Copa America 2016

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Blaugrana92 skrev:
ELPISTOLEROSUAREZ skrev:
Blaugrana92 skrev:Called it. Messi vinder aldrig noget med Argentina. Det kan ikke lade sig gøre. Det er som en forbandelse. Det bliver - desværre - hans arv i Argentina. Han vil af argentinerne bliver husket, som verdens bedste spiller der bare ikke kunne når det gjaldt. Maradona vil fortsat være den største i Argentina. Det tror jeg aldrig ændrer sig.
Op med hovedet. Prøv at være med til at modvirke det så.
Hvad skal jeg gøre? Tage til Buenos Aires og fortælle dem at de ikke har ret?
Hehe, ja, hvis du orker!! ;)

Nej, men jeg mener helt alvorligt, at det er uretfærdigt at dømme ham hårdt på det her. At nå fire finaler og vinde nul er utroligt uheldigt. Desuden er det åbenlyst, at han generelt spiller godt, og han er trods alt historiens mest scorende for Argentina.

Min pointe er bare generelt, at man ikke bør hoppe med på vognen omkring at disse tre-fire finalekampe definerer Messis karriere. Det er en kærkommen undskyldning/forklaring/bevisbyrde for folk med ondt i røven og behov for at finde fejl og mangler hos Messi. Og det er virkelig ikke noget, der giver meget mening.
qepd

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Copa America 2016

Indlæg af Blaugrana92 »

ELPISTOLEROSUAREZ skrev:
Blaugrana92 skrev:
ELPISTOLEROSUAREZ skrev:
Blaugrana92 skrev:Called it. Messi vinder aldrig noget med Argentina. Det kan ikke lade sig gøre. Det er som en forbandelse. Det bliver - desværre - hans arv i Argentina. Han vil af argentinerne bliver husket, som verdens bedste spiller der bare ikke kunne når det gjaldt. Maradona vil fortsat være den største i Argentina. Det tror jeg aldrig ændrer sig.
Op med hovedet. Prøv at være med til at modvirke det så.
Hvad skal jeg gøre? Tage til Buenos Aires og fortælle dem at de ikke har ret?
Hehe, ja, hvis du orker!! ;)

Nej, men jeg mener helt alvorligt, at det er uretfærdigt at dømme ham hårdt på det her. At nå fire finaler og vinde nul er utroligt uheldigt. Desuden er det åbenlyst, at han generelt spiller godt, og han er trods alt historiens mest scorende for Argentina.

Min pointe er bare generelt, at man ikke bør hoppe med på vognen omkring at disse tre-fire finalekampe definerer Messis karriere. Det er en kærkommen undskyldning/forklaring/bevisbyrde for folk med ondt i røven og behov for at finde fejl og mangler hos Messi. Og det er virkelig ikke noget, der giver meget mening.
Jeg troede det var ret åbenlyst af mit første indlæg, at jeg synes også det er en forfærdelig skam, faktisk grænsende til direkte idiotisk, at argentinerne formentlig kommer til at huske Messi for de her tre finaler mere end noget andet. Det var derfor jeg skrev indlægget til at begynde med og derfor jeg skrev at det desværre bliver hans arv i Argentina. Vi er jo heldigvis kloge nok herinde, eller noget, til at indse at det netop ikke definerer hans karriere, men det er den gennemsnitlige argentiner nok ikke helt enig med os i. Igen, desværre.

Vi er jo reelt fuldkommen enige, hvor stygt det så ellers end lyder.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster