Copa America 2016

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: Copa America 2016

Indlæg af Ronaldinho »

Hvem fuck sætter også Lucas Biglia til at tage et så vigtigt straffespark. Lamela som har en udemærket sparketeknik nåede aldrig at skyde, Kranevitter, hvem end han så er, bliver skiftet ind i stedet for Di Maria, hvor man med rette kunne have smidt Pastore ind. Hvad fanden regner Tata så egentligt med?

Og Messi... Ja. Nok verdens bedste spiller, men verdens bedste straffesparksskytte bliver han aldrig. Ikke i nærheden.
Ronaldinho Gaúcho

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Copa America 2016

Indlæg af Tello »

Fuck Ronaldo! Messi er den bedste fodboldspiller der nogensinde har sat sin fod på planeten jorden! Ronaldo og Putagal var heldige mod Kroatien og de gik videre på 3 uafgjorte pga. UEFAS korrupte, nye system. Det samme gjorde sig gældende i Champions League. Messi har været i finale på finale, men så er det jo så så fint, at der eksisterer spillere som Higuain og Agüero (ironi), at de er uheldige med skader og at Tata er taktisk inkompetent. Messi har båret det hold på sine skuldre siden Ronaldo var en marginalspiller. Hver gang der har været noget så bebrejdes han, hver gang tager han ansvaret på sine skuldre og hver gang tager han kritikken i stedet for at eksempelvis fucking Agüero tager sig sammen! Messi er en ægte anfører, et mandfolk og en spiller som aldrig kommer til at blive toppet. Fuck Copa America, fuck Medel, fuck Bravo for at han laver en Kameni og fuck både Sanchez og Vidal. Et kæmpe fuck dig til Mario Götze også for VM finalen! Fuck Pele der garanteret kommer med en udmelding og fuck de der konstant nævner, at Maradona hev trofæer hjem. Det her var mit sure opstød og sådan er det. Visca Barca, Visca Catalunya y Visca Lionel Messi! Fookin Legend!

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Copa America 2016

Indlæg af Skydefinten »

Shit. Messi stopper!!

(På landsholdet)
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Copa America 2016

Indlæg af Tello »

Skydefinten skrev:Shit. Messi stopper!!

(På landsholdet)
Masch gør tilsyneladende også [emoji46]

Brugeravatar
Kimbo
Indlæg: 67
Tilmeldt: ons dec 12, 2012 2:15 pm
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 3 gange

Re: Copa America 2016

Indlæg af Kimbo »

Jeg umiddelbart han nok skal gøre come back når VM nærmer sig og rystelsen fra dette nederlag er væk. Men gør han ikke så er Argentina godt nok i skidt tilstand uden Messi og Mache :eek:

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Copa America 2016

Indlæg af A$AP »

ESPN Argentina now confirming Agüero and Mascherano "retirements"... also Lavezzi, Biglia, Higuain, etc. in the coming hours to days.
Aguero har selv sagt, at han stopper.

Dette er btw hvordan det står til med det argentinske fodboldforbund lige for tiden;
AFA:
- No president
- No idea how next season's Primera will be
- Hawk nat'l team around for $
- Might be about to be deaffiliated from FIFA
Messi har op til flere gange, også op til finalen her måtte lange ud efter fodboldforbundet og de er mildest talt meget dårlige venner. Jeg er glad for at jeg ikke så Messi græde efter kampen, det ville være uudholdeligt.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Copa America 2016

Indlæg af A$AP »

Gonzalo Higuain..

phpBB [video]


Han laver det ene vilde mål efter det andet i Serie A.. 36mål!

Men han brænder den der, selvfølgelig. Det ville næsten føles forkert, hvis han ikke gjorde det.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Copa America 2016

Indlæg af Piquénbauer »

Det her er endnu mere nederen at vågne op til end da cavs vandt... Og selvfølgelig er bold ved at koge over med Maradona > Messi med fremragende argumenter som at Messi ikke kan dominere en kamp på samme måde. FFS.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Copa America 2016

Indlæg af Piquénbauer »

A$AP skrev:Gonzalo Higuain..

phpBB [video]


Han laver det ene vilde mål efter det andet i Serie A.. 36mål!

Men han brænder den der, selvfølgelig. Det ville næsten føles forkert, hvis han ikke gjorde det.
Det er helt vildt at tænke på hvor meget Higuain har kostet argentina. Han er indbegrebet af en choker!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Copa America 2016

Indlæg af Michman »

Forrrrrrrrrrrhelved.. Skal det da aldrig lykkes?!
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Copa America 2016

Indlæg af Michman »

Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Copa America 2016

Indlæg af klogfyr »

Syndt for Messi, at han nu skal være skurken, men sådan er livet desværre nogle gange. Argentina har ikke været heldige/gode nok i deres finaler. Nu må han lige tage et par måneders pause og få skuffelsen væk og så vende tilbage i storform for barca - hans rigtige hjem.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: Copa America 2016

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Hold da op, folk sviner Messi til og kalder ham en taber og et skvat inde på bold, vorherre til hest.

Synes det er fedt at han stopper, han skylder ikke det landshold noget som helst. Kom hjem til Barça, Leo.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Copa America 2016

Indlæg af Piquénbauer »



Underligt nok så har Messis største fjende i landsholdsregi været en holdkammerat.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
oernbro
Indlæg: 116
Tilmeldt: tirs dec 04, 2012 7:00 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 20 gange

Re: Copa America 2016

Indlæg af oernbro »

Tello skrev:Fuck Ronaldo! Messi er den bedste fodboldspiller der nogensinde har sat sin fod på planeten jorden! Ronaldo og Putagal var heldige mod Kroatien og de gik videre på 3 uafgjorte pga. UEFAS korrupte, nye system. Det samme gjorde sig gældende i Champions League. Messi har været i finale på finale, men så er det jo så så fint, at der eksisterer spillere som Higuain og Agüero (ironi), at de er uheldige med skader og at Tata er taktisk inkompetent. Messi har båret det hold på sine skuldre siden Ronaldo var en marginalspiller. Hver gang der har været noget så bebrejdes han, hver gang tager han ansvaret på sine skuldre og hver gang tager han kritikken i stedet for at eksempelvis fucking Agüero tager sig sammen! Messi er en ægte anfører, et mandfolk og en spiller som aldrig kommer til at blive toppet. Fuck Copa America, fuck Medel, fuck Bravo for at han laver en Kameni og fuck både Sanchez og Vidal. Et kæmpe fuck dig til Mario Götze også for VM finalen! Fuck Pele der garanteret kommer med en udmelding og fuck de der konstant nævner, at Maradona hev trofæer hjem. Det her var mit sure opstød og sådan er det. Visca Barca, Visca Catalunya y Visca Lionel Messi! Fookin Legend!

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk
Jeg tror aldrig, at jeg har været så enig med så rasende et indlæg.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster