Ligue 1 // Le Championnat

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af Piquénbauer »

Vi må se. Jeg kan ikke se det ske. Men jeg troede så heller ikke han ville smutte fra os...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kawhi
Indlæg: 215
Tilmeldt: man aug 14, 2017 8:16 am
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af Kawhi »

Piquénbauer skrev:Vi må se. Jeg kan ikke se det ske. Men jeg troede så heller ikke han ville smutte fra os...
Samme her. Hvis han ikke havde lavet det stunt i sommers, så havde jeg heller aldrig troet på et skifte til Real.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af MessiPogba »

zqa skrev:
MessiPogba skrev:
zqa skrev:Ronaldo har 100% af hans image-rettigheder og det er jeg ret sikker på, at Neymar også havde i Barcelona (og nu i PSG).
Nope,
I så fald er det noget nyt. Tidligere ejede han 100%.
Det er jeg altså sikker på ikke er helt rigtigt. Ikke siden moderniseringe naf fodbold anført af bl.a. Beckham og hans pretty-boy-look der gjorde fodboldspillere for alvor til globale reklamesøjler har jeg hørt om, at en spiller, der spiller i en storklub, har haft 100 procent til sin rettigheder. I de helt store klubber skal de give afkald på noget af det som minimum.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af De La Barça »

Vild dommerpræstation af dommeren i kampen mellem Nantes - PSG. Diego Carlos fra Nantes kommer, i et tilbageløb, til at løbe ind i dommeren, så han vælter omkuld hvorefter han sparker ud efter spilleren. Bagefter viser han så spilleren ud med to gule kort!

PuyolErGud
Indlæg: 10757
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af PuyolErGud »

Dommeren er helt væk, så skørt!

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af De La Barça »

Man kan se det her


Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af Guardiola »

De La Barça skrev:Man kan se det her

Det er noget af det mest vanvittige jeg har set fra en dommer. Han burde få karantæne

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af MessiPogba »

PSG spiller lige nu, hvor de førte 7-0, hvor dommeren fløjter straffe til PSG. Neymar havde scoret 3 mål inden da, og Cavani på 1.

Alligevel vælger Neymar at sparke straffesparket i stedet for at give den videre til Cavani, der kun var på et mål.

Han er sgu en fantastisk holdkammerat ham Neymar der. Cristiano ville være stolt.

PSG-fansene piftede af Neymar, da de ville se Cavani sparke straffesparket.

EDIT: Har læst, at det var Cavani selv, der blev nedfældet, og hvis han havde scoret, kunne han forbipassere Zlatan som PSGs all-time topscorer foran sine egne fans. Men det var Neymar ligeglad med. Han tog straffesparket. Man kunne da godt have haft lidt selvindsigt her, når man har scoret tre mål inden da.

Hans stats er nu: 23 kampe, 24 mål og 14 assist. Hold da op for en udfordring, han tog sig i det franske .....
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Tello
Indlæg: 7702
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af Tello »

Hahaha! Hvis jeg var Cavanis agent havde jeg kontaktet Real Madrid.
Madrid ville være en ideel klub for Cavani. Siden han var dreng, har han altid haft et godt øje til Real Madrid, siger faderen til Marca TV.
Han er godt nok 31 til februar, men han er solid. Hans markedsværdi står til 45 på transfermarkt, men de kan nok få ham til 50 hvis de skipper Benz tilbage til Frankrig, hvis nu Alexis (virker det til) glipper for PSG.
Karim Benzema's days at Real Madrid could be numbered. According to a report in the Spanish media, club president Florentino Pérez has met Paris Saint-Germain chief Nasser Al Khelaifi over a potential striker swap: Benzema for Edinson Cavani.


De får en professionel, arbejdsom, farlig angriber. Han har sagtens 3-4 gode år i sig endnu, hvis han bliver fodret af Isco, Kroos og Modric. De kan sende CR og Bale afsted, og istedet gå all in efter Hazard. Kan faktisk heller ikke se hvorfor Navas skal skiftes ud.

Navas.
Carvajal. Varane. Ramos. Marcelo.
Kroos. Casemiro. Isco.
Hazard. Cavani. Asensio.

Kan sagtens se det fungere med en god træner! Heck, Valverde har fået Paulinho til at fungere [emoji16]




Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Kawhi
Indlæg: 215
Tilmeldt: man aug 14, 2017 8:16 am
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af Kawhi »

Helt enig MessiPogba. Det virker ret egoistisk synes jeg...

Jeg tror desværre bare at Neymar tænker på sine stats. Skal han vinde BdO, så er det de her mål der kan blive afgørende i sidste ende.

Det kan godt være at PSG er vilde med hans magtdemonstration i Ligue 1 indtil videre, men fansenes piften må også være foruroligende. Alt er godt i klubben så længe at de brager videre i den franske liga, men når de møder modgang skal der ufattelig lidt til at der kommer splid på det hold.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15060
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1695 gange
Blevet takket: 1131 gange
Kontakt:

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af Lopezzz »

Nice Ass kamp :D
Billede
MDCCCXCIX

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af A$AP »

Alves med torskedumt rødt kort mod Lyon. Fekir med vildt mål på frispark. 16 mål har han lavet i ligaen, det er sgu vildt. De store klubber burde stå i kø for ham, mon ikke han skifter til sommer. Alves er sgu bare en omvandrende klovn, efterhånden :lol:.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af MessiPogba »

A$AP skrev:Alves med torskedumt rødt kort mod Lyon. Fekir med vildt mål på frispark. 16 mål har han lavet i ligaen, det er sgu vildt. De store klubber burde stå i kø for ham, mon ikke han skifter til sommer. Alves er sgu bare en omvandrende klovn, efterhånden :lol:.
Han har da alle dage været en klovn, desværre. Kun fordi han spillede for os, at vi så igennem det, fordi han var så utrolig vild for os.

Men hvis du spurgte alle andre holds fans, hvad de syntes om Alves, så ville du nok få en ret ensporet vurdering af ham som en klovn.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af A$AP »

Og Depay lukker og slukker! 2-1 Lyon. Neymar sjovt nok ikke med.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af zqa »

Sådan, Lyon!
#jesuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 51 gæster