Golazo!

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Golazo!

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg har ikke tal på hvor mange gange jeg har set den kasse mod Panathinaikos af Eto'o! Det er så genialt. Opspillet, afslutningen. Det er virkelig et af mine yndlingsmål, primært fordi det ser så legene let ud.

Nu vi er i gang med gode Barcelona mål:

[youtube]x_i3xuDcAnY[/youtube]

Jeg har aldrig nogensinde reageret så vildt på et mål, som jeg gjorde der! Husker stadig hvordan jeg råbte og skreg og løb rundt i huset. Fantastisk øjeblik!

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: Golazo!

Indlæg af emo »

Eto'os mål minder meget om det Villa scorede i sommers i den første Super Cup kamp, dog tager Villa et træk mere og first-timer den ikke.
Allez...

BarçaDK

Re: Golazo!

Indlæg af BarçaDK »

Jeg må sige, dette er et af mine yndlingsmål.

Det er så fantasifuldt, akrobatisk og overlegent og så med den velkendte Dinho-boldkontrol.

[youtube]z2DB2K5H65w[/youtube]

Jeg kan kun finde det i så elendig en kvalitet, hvis nogen af jer kan finde det i bedre kvalitet, så fortæl endelig! :smile:


Maxis matchvindermål fra VM 2006 mod Mexico, er også utroligt flot udført, jeg elsker det.

Indlejring deaktiveret - I'm sorry guys ;-)

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Golazo!

Indlæg af JonasV »

Blaugrana92 skrev:[youtube]x_i3xuDcAnY[/youtube]

Jeg har aldrig nogensinde reageret så vildt på et mål, som jeg gjorde der! Husker stadig hvordan jeg råbte og skreg og løb rundt i huset. Fantastisk øjeblik!
Ah, the memories. Jeg havde det på samme måde. Det var vist hvad Tolkien ville have betegnet som en eukatastrofe. Instant adrenalin-shot, umuligt at falde i søvn den aften.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Golazo!

Indlæg af Guardiola »

Visca El Barca skrev:Det her;

[youtube]is6ZLTe2CLw[/youtube]

Isaer med tanke paa hvor vigtigt dette maal var. Vi havde brug for et maal, for at kvalificere os til C.L, og i kampens 89. minut hiver han det her op ad aermet!. Legende!.
Jeg bemærkede kun én ting; 0:30
Og ja, helt fantastisk mål!

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Golazo!

Indlæg af Mander »

Visca El Barca skrev:Det her;

[youtube]is6ZLTe2CLw[/youtube]

Isaer med tanke paa hvor vigtigt dette maal var. Vi havde brug for et maal, for at kvalificere os til C.L, og i kampens 89. minut hiver han det her op ad aermet!. Legende!.
Det er formentlig det bedste mål, jeg nogensinde har set os score. <3 Rivaldo.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Golazo!

Indlæg af Blaugrana92 »

JonasV skrev:Ah, the memories. Jeg havde det på samme måde. Det var vist hvad Tolkien ville have betegnet som en eukatastrofe. Instant adrenalin-shot, umuligt at falde i søvn den aften.
Det var ganske enkelt et Kodak moment! ™
Guardiola skrev:Jeg bemærkede kun én ting; 0:30
Og ja, helt fantastisk mål!
Du savner ham, gør du ikke? Lange lyse lokker, fransk charme, fantastisk offensiv-spiller. Det var jo bare 'meant to be'!

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Golazo!

Indlæg af Elbarca »

Nok det bedste mål fænomenet har scoret

[youtube]LEOFxq2vbiw[/youtube]

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Golazo!

Indlæg af Visca El Barca »

Mander skrev:
Visca El Barca skrev:Det her;

[youtube]is6ZLTe2CLw[/youtube]

Isaer med tanke paa hvor vigtigt dette maal var. Vi havde brug for et maal, for at kvalificere os til C.L, og i kampens 89. minut hiver han det her op ad aermet!. Legende!.
Det er formentlig det bedste mål, jeg nogensinde har set os score. <3 Rivaldo.
Jeg mener ogsaa det er det bedste maal jeg nogesinde har set os score. Som jeg skrev, maalet i sig selv er vanvittig, men naar man taenker paa vigtigheden af den, saa bliver det endnu bedre. Og han scorer paa saksespark fra kanten/udenfor feltet :eek: :eek: :eek: .
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Golazo!

Indlæg af Visca El Barca »

Guardiola skrev:
Visca El Barca skrev:Det her;

[youtube]is6ZLTe2CLw[/youtube]

Isaer med tanke paa hvor vigtigt dette maal var. Vi havde brug for et maal, for at kvalificere os til C.L, og i kampens 89. minut hiver han det her op ad aermet!. Legende!.
Jeg bemærkede kun én ting; 0:30
Og ja, helt fantastisk mål!

He He ja han var squ en charmetrold :lol: :lol: .
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Golazo!

Indlæg af Visca El Barca »

Blaugrana92 skrev:Jeg har ikke tal på hvor mange gange jeg har set den kasse mod Panathinaikos af Eto'o! Det er så genialt. Opspillet, afslutningen. Det er virkelig et af mine yndlingsmål, primært fordi det ser så legene let ud.

Nu vi er i gang med gode Barcelona mål:

[youtube]x_i3xuDcAnY[/youtube]

Jeg har aldrig nogensinde reageret så vildt på et mål, som jeg gjorde der! Husker stadig hvordan jeg råbte og skreg og løb rundt i huset. Fantastisk øjeblik!
Jeg tror de fleste Barca fans fejrede maalet ligesom du gjorde, jeg kan huske at jeg fejrede maalet paa samme maade som du har beskrevet. Dette maal havde det havde nemlig. Efter en meget ydmygende saeson, var vi tilbage og koerte alle over, men i semien efter foerste opgoer paa Camp Nou, foelte jeg mig snydt. Ydermere var Chelsea det hold, som jeg virkelig ikke kunne lide, det var taet paa had.

Essiens freak maal gjorde det vaerre og Abis fuldstaendig forkerte udvisning uudholdeligt. Jeg kan huske, at jeg sad og bad til Gud om et eller andet vanvittigt. Jeg kan huske jeg saa de sidste 30 minutter med min lillebror ( som er Kaempe Man Utd fan), og tilsidst laver Ini det der, hold da op vi skreg. Jeg har aldrig set min lillebror skrige saa meget (Ja han kan heller ikke klare Chelsea), og det beskriver momentet maaske meget goodt.

Jeg kan ogsaa huske at vi begge skreg, midt i fejringen, SKIFT UD, SKIFT UD.. HA Ha sikke et moment det var!. Jeg tror nu min lillebror i bagklogskabens fortryder sin jubel nu ;-) , men altsaa..
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Golazo!

Indlæg af klogfyr »

absolut også det mål, jeg har jublet mest over, sammen med Xavis 2-1 mål på Bernabeu.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Golazo!

Indlæg af Guardiola »

Du har ret Blau. Det må være noget med den man tugter.

Det vilde ved Rivaldos mål var også, at han scorede tre kasser i den kamp. Lidt som Messi mod Real, hvor fanden bare tager ved en spiller, der har sat sig for at udgøre en énmandshær.

Blaugrana97

Re: Golazo!

Indlæg af Blaugrana97 »

Bedste Dinho' mål! :lol:

[youtube]W357REQufbQ[/youtube]

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Golazo!

Indlæg af Guardiola »

[youtube]kMSFkGYdooo[/youtube]

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 58 gæster