Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Jesni »

Altså, jeg tror det er klassikeren for at være ærlig. Hvis du tolker Piques håndboldspil i feltet som at modstanderen skød bolden op på hans hånd, og behændigt negligerer at hænderne jo ikke må være ude af naturlig position, hvilket de jo uden tvivl var, så tror jeg igen vi skal være enige om at vi ser den kamp fra to meget forskellige vinkler.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5505
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 577 gange
Blevet takket: 568 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Jesni skrev:Altså, jeg tror det er klassikeren for at være ærlig. Hvis du tolker Piques håndboldspil i feltet som at modstanderen skød bolden op på hans hånd, og behændigt negligerer at hænderne jo ikke må være ude af naturlig position, hvilket de jo uden tvivl var, så tror jeg igen vi skal være enige om at vi ser den kamp fra to meget forskellige vinkler.

Nej jeg mener at der var 2 x hånd som skulle være dømt...

Samtidigt viser de video sekvenser jeg har postet at vi skulle have et klokkeklart straffe i første kamp, og at Abidal slet ikke rører modspilleren da han fuldstændig fejlagtig får et rødt kort, som gør at vi spiller i undertal.

Det jeg mente var at Chelsea burde score mål hvis de vil vinde, i sær i overtal på hjemmebane... i stedet for kun at have den sag at de blev snydt for 2 straffespark hvor de skyder bolden på hånden på modspiller. De burde have scoret i stedet for.

Vi, derimod, spiller med en mannd i undertal på udebane og scorer...

Det er hverken uretfærdig eller en skandale vi gik videre. Dommerens fejdomme var lige graverende begge veje, men vi scorede trods alt mål, som sagt, i undertal på udebane!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Jesni »

Ah, så det er dér den ligger. Du mener fejlene var 50/50 - det mener jeg ikke det var. Men nu skal det her ikke være en diskussion omkring den famøse kamp, for det er jeg ikke investeret nok i - der må du finde en sur Chelsea fan :)

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5505
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 577 gange
Blevet takket: 568 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Jesni skrev:Ah, så det er dér den ligger. Du mener fejlene var 50/50 - det mener jeg ikke det var. Men nu skal det her ikke være en diskussion omkring den famøse kamp, for det er jeg ikke investeret nok i - der må du finde en sur Chelsea fan :)
Ok, du har ret til at have din mening...
Vi blir snydt for et klokkeklart straffe i første kamp.
Vi får en mand udvist - helt fuldstændig forkert - med over 20 minutter igen, på udebane i en chl semi.

De rammer hånden 2 x på vores spillere i de sidste 10 minutter af kampen.

Det er ikke 50/50 i din bog?

Du mener vel ikke seriøst at de blev snydt mere end os?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af zqa »

Fuck Liverpool.
#jesuisSheep

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Jesni »

zqa skrev:Fuck Liverpool.
I det mindste er de i Champions League næste sæson ;)

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af zqa »

Det er langt fra sikkert. Heldigvis.
#jesuisSheep

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af A$AP »

40+ for Bellerin :lol:

Jeg glæder mig godt nok til Arsenal Fan TV. Krise.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Piquénbauer »

Var han ringe igen?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af A$AP »

Ja, han blev udstillet flere gange, selv Arsenal fansene er ved at blive trætte af hans dårlige niveau. Til hans forsvar, så var hele holdet virkelig ringe i dag. 3-0 til Crystal Palace taler sit tydelige sprog.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Piquénbauer »

Han er kommet ned på jorden igen i denne sæson. Jeg håber stadig vi finder på noget bedre end Bellerin.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af MessiPogba »

Det er sgu også svært at shine på Arsenals hold de sidste par måneder. Selv Alexis ligner en middelmådig bondeknold på det hold. Han dribler ind i en blindgyde 9 ud af 10 gange.

Bellerin er på ingen måder en færdigudviklet spiller. Henter vi ham, så betaler vi for potentialet, og så er der selvføgelig en stor risiko, at han på ingen måder kommer til at indfri sit potentiale, for det er det, han pt. har. Han er på ingen måder en klasse back (endnu), men det kan han blive, hvis han får en god træner, og ikke Luchos reinkarnation i form af Unzue, som det ser ud til, for så kører vi sgu bare videre i samme håbløse tilgang til spillet, som vi har været vidne til i 18-20 måneder.

Men jeg ville dog stadigvæk gå efter Bellerin, for der er ikke lige en sikker vinder derude i verden af backs, som man har set det med Dani Alves eller Philipp Lahm, som har ejet backspillet i de sidste 10-12 år.

Der er vel kun Cancelo, Semedo, som kan være andre alternativer til højrebacken, og hvis vi er fuldkommen ligeglade med alderen og vil have en Alves-light, så er der også den omskolede back i Passlack fra Dortmund med hans bare 18 år.

Jeg håber, til trods for Bellerins magre sæson, at vi vil hente ham.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af A$AP »

Når, Adama starter desværre ikke mod Arsenal i dag. Han kommer dog med garanti ind i dag, og det vil jeg sgu gerne se. Jeg håber dog mest af alt, på endnu et pointtab for Arsenal.

Arsenal som by the way starter i en 3-4-3 med Bellerin på bænken.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Storken »

A$AP skrev:Når, Adama starter desværre ikke mod Arsenal i dag. Han kommer dog med garanti ind i dag, og det vil jeg sgu gerne se. Jeg håber dog mest af alt, på endnu et pointtab for Arsenal.

Arsenal som by the way starter i en 3-4-3 med Bellerin på bænken.
Det er ret irriterende, at Steve Agnew ikke starter med Adama Traore. Han er virkelig fantastisk underholdning. Man kan dog sige, at han er den perfekte joker, hvis Middlesbrough har brug for et frisk pust sent i kampen.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Piquénbauer »

Uh spurs tid! Virkelig et fedt hold!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Filten, !Option og 67 gæster