Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af zqa »

Fuck hvor skod.
#jesuisSheep

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af zqa »

Rooney din fucking nar. Brænd op i helvede.
#jesuisSheep

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af emo »

De er jo ustabile as Fuck...
Allez...

Brugeravatar
Alcantara
Indlæg: 599
Tilmeldt: man jul 04, 2011 2:53 am
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 42 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Alcantara »

Virkelig det dummeste tidspunkt at være uselvisk på af Rooney.

Jeg kan stadig ikke få øje på noget koncept fra Uniteds side. I dag kunne man nemt forveksle dem med Stoke.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af # 23 »

Alcantara skrev:Virkelig det dummeste tidspunkt at være uselvisk på af Rooney.

Jeg kan stadig ikke få øje på noget koncept fra Uniteds side. I dag kunne man nemt forveksle dem med Stoke.
Under Ferguson gjorde United tre ting. Kantspil, kontrafodbold og kombinationsspil på den sidste tredjedel af banen.

Under Moyes er det bare lange bolde op til den forreste angriber og så skubbe kæden op og håbe på, at RvP eller Rooney laver noget genialitet. United har ikke lavet et kombinationsspil foran modstanderen felt under Moyes endnu. Og det burde man gøre, når man har Kagawa, Rooney, RvP, Januzaj, Nani, som er spillere, der er gode på små områder.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Spillet i første halvdel af året var lige så usammenhængende og dårligt som spillet har været under Moyes.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Flax_Generous skrev:Spillet i første halvdel af året var lige så usammenhængende og dårligt som spillet har været under Moyes.

Det var det sikkert. Men spørgsmålet er vel, hvad er det Moyes er ved at implementere i Man Utd? Hvad er hans filosofi? Skal Man Utd spille ligesom hans Everton, eller skal de spille på en helt anden måde?

Jeg kan ikke se en klar linje, jeg aner ikke hvad det er, han vil, udover at hans spillere skal arbejde hårdt og træne hårdt. Du kan måske hjælpe på dette punkt, du har nok større kendskab til Moyes og hans Man Utd end jeg har.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Moyes' stil i Everton, i hvert fald når, de var på toppen, ville være ganske passende i United: Højt tempo, direkte angreb, mange overtalssituationer på kanterne, masser af fight og energi, disciplineret defensiv, to kæder af fire, osv. En slags heavy metal-fodbold. Sådan har United bare slet ikke spillet i 2013, og Moyes har ikke formået at ændre på dette. Tværtimod er den spillemæssige deroute fortsat og marginalerne er nu også vendt.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

For øvrigt tror jeg også, at United lider lidt under, at Moyes er pragmatiker. At være pragmatisk kan være godt i visse situationer, men jeg tror, at fans og måske også spillere har haft brug for at se et mere tydeligt aftryk.

brilleaben
Indlæg: 231
Tilmeldt: søn nov 27, 2011 2:03 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af brilleaben »


# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af # 23 »

Flax_Generous skrev:Moyes' stil i Everton, i hvert fald når, de var på toppen, ville være ganske passende i United: Højt tempo, direkte angreb, mange overtalssituationer på kanterne, masser af fight og energi, disciplineret defensiv, to kæder af fire, osv. En slags heavy metal-fodbold. Sådan har United bare slet ikke spillet i 2013, og Moyes har ikke formået at ændre på dette. Tværtimod er den spillemæssige deroute fortsat og marginalerne er nu også vendt.
Det viser også bare, hvor god en manager SAF var, for Moyes har overtaget den nøjagtig samme trup, og endda forstærket den på midtbanen, og der er stadig kæmpemæssige problemer.

Det, der blot irriterer mig allermest, er, hvordan Moyes har fjernet Uniteds evne til at kombinere sig igennem kæderne. Det var noget, de trænede meget under SAF, hvor Meulensteen stod for den del af træningen. I dag kører med lange bolde og indlæg. Meget kan man sige om United og RvP, men RvP er jo ikke en Ronaldo eller Falcao, omend han har scoret nogle rigtig flotte hovedstødsmål og at RvP er høj nok, men det er bare ikke der, hans spidskompetencer kommer til udtryk.

Indtil videre anser jeg stadig Moyes for at være lidt for gammeldags i sin fodboldforståelse. Der skal nok mere teknisk flair ind i hans konceptet og hige efter at dominere mere og give spillerne mere kreativ frihed.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

# 23 skrev:Det viser også bare, hvor god en manager SAF var, for Moyes har overtaget den nøjagtig samme trup, og endda forstærket den på midtbanen, og der er stadig kæmpemæssige problemer.
Sir Alex Ferguson er god, ja, og han kendte truppen og klubben ud og ind. Men selv han havde meget svært ved at få spillet til at fungere. Sådan umiddelbart tror jeg faktisk, at 2013 har været det værst spillende år, jeg har set fra United siden 2004 og 2005. Ja, United blev mestre, men det skyldes i højere grad en stærk start på sæsonen (i 2012) og endnu svagere konkurrenter. Spillemæssigt har det været skidt, både før og under Moyes.
# 23 skrev:Det, der blot irriterer mig allermest, er, hvordan Moyes har fjernet Uniteds evne til at kombinere sig igennem kæderne.
Hvorfor tror du, at Moyes "har fjernet Uniteds evne til at kombinere"? Hvis man ser bort fra det faktum, at United i slutningen af sidste sæson ikke kombinerede sig frem mere end i dag, så ville det da være uhyre dumt af Moyes at "fjerne" denne "evne."

Jeg tror, at problemerne skyldes talent, ikke taktik. Midtbanen er bare ikke god nok til at kontrollere hver kamp, og det har modstanderne efterhånden luret, og derfor kommer der flere svipsere og svære kampe.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Damn. Pat Rice er blevet diagnosticeret med kræft. Ring til Tito, Pat! Han kan nok give dig nogle opløftende ord med på vejen.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af zqa »

Så blev Giggs 40 år. Hvilken legende.

101 Great Goals' billed tribute. Der er ingen forskel fra han var 19 til nu, pånær håret. Imponerende.
#jesuisSheep

brilleaben
Indlæg: 231
Tilmeldt: søn nov 27, 2011 2:03 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af brilleaben »

Døllegol.
Billede
Nu er han endda begyndt at aflevere. Hvad skal vi dog gøre med alle de kantspillere?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 57 gæster