Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9225
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Antimadridista »

Xavi6Smede skrev:Det er der jeg synes VAR fejler. Det skal fjerne dommerfejl, og når offsiden er så lille, at det ikke kan ses på langsom gengivelse, så det ikke en dommerfejl. Tosset at bruge tid på det.
Fuldstændig enig.

Det skal være Cristiano CL17 Bayern agtigt. Da er det brugbart.

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af LeoMessi »

Som jeg ser det, og på de linjer der efterfølgende blev tegnet op, så er Sterling ikke i offside?

Jeg synes det er fint at selv minimale offside bliver taget op, men der skal simpelthen noget nyt teknologi til så man ikke kun har et billede at skulle konkludere ud fra. Beslutningerne er nødt til at komme langt hurtigere, og det er jeg også sikker på de kommer med tiden.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Xavi6Smede »

Jeg er godt nok splittet. Jeg har altid været fortaler for VAR, og det er jeg vel stadigvæk, men det forfærdeligt hvor meget af glæden og spontaniteten det tager fra fansene, især dem på stadions. Det meget sigende at Citys tilskuere angiveligt ikke jublede ved 3-0 målet indtil VAR havde godkendt det. Altså cirka et minut efter.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af A$AP »

Hvis Chelsea bare kommer i nærheden af top fire i år, vil det være virkelig imponerende. Se lige deres start 11'er i dag. De er i hvert fald startet godt her mod United. Specielt Pedro og Jorginho.

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Xavi6Smede »

Hvor er Ceballos dog god, altså udover når han har Zidane som træner. Han var også Real Madrids bedste midtbanespiller under Lopetegui og Solari, hvor han også blev fast mand i startopstillingen på landsholdet - og Spanien har ellers et par okay midtbanespillere.

Antimadridista
Indlæg: 9225
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Antimadridista »

Xavi6Smede skrev:Hvor er Ceballos dog god, altså udover når han har Zidane som træner. Han var også Real Madrids bedste midtbanespiller under Lopetegui og Solari, hvor han også blev fast mand i startopstillingen på landsholdet - og Spanien har ellers et par okay midtbanespillere.
De er også ret vilde med ham!

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Goaaal »

Antimadridista skrev:
Xavi6Smede skrev:Hvor er Ceballos dog god, altså udover når han har Zidane som træner. Han var også Real Madrids bedste midtbanespiller under Lopetegui og Solari, hvor han også blev fast mand i startopstillingen på landsholdet - og Spanien har ellers et par okay midtbanespillere.
De er også ret vilde med ham!
Vi må håbe, at coutinho kan skabe samme eufori i Tyskland.

Arsenal er et spændende hold. Godt stadion, god træner og mange spændende spillere. Plus et spilkoncept.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af A$AP »

Pukki hattrick :lol: :lol:

DeanCassady
Indlæg: 1591
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 218 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af DeanCassady »

Kæft hvor er City gode. De Bruyne er fantastisk og Bernardo er vel den bedste portugisiske spiller siden Ronaldo var god.
Robert Zimmerman

Antimadridista
Indlæg: 9225
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Antimadridista »

DeanCassady skrev:Kæft hvor er City gode. De Bruyne er fantastisk og Bernardo er vel den bedste portugisiske spiller siden Ronaldo var god.
Men de brænder simpelthen ALT for mange chancer! Har kun set 2 halvleg og her har de vel allerede misset 8-9 store muligheder, mens tottenham har scoret på deres ene..

DeanCassady
Indlæg: 1591
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 218 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af DeanCassady »

Nu har jeg ikke set 2. halvleg, men i 1. kørte de Spurs over.
Robert Zimmerman

Antimadridista
Indlæg: 9225
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Antimadridista »

Det der 3-2 mål annulleret af VAR...er de nye regler sådan, at alle tilfælde af arm/hånd på, lige meget hvor ubevidst det er, så bliver det dømt???

kklaus
Indlæg: 9724
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1282 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af kklaus »

Antimadridista skrev:Det der 3-2 mål annulleret af VAR...er de nye regler sådan, at alle tilfælde af arm/hånd på, lige meget hvor ubevidst det er, så bliver det dømt???
Ja.

Dybt pinligt i øvrigt, at de kan have to eksperter i studiet, der ikke kender de nye regler...
Giv mig min sko tilbage, røv!

emo
Indlæg: 17780
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af emo »

Og Jesus diskuterer imod VAR!

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Allez...

Antimadridista
Indlæg: 9225
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Antimadridista »

kklaus skrev:
Antimadridista skrev:Det der 3-2 mål annulleret af VAR...er de nye regler sådan, at alle tilfælde af arm/hånd på, lige meget hvor ubevidst det er, så bliver det dømt???
Ja.

Dybt pinligt i øvrigt, at de kan have to eksperter i studiet, der ikke kender de nye regler...
Ok, det bliver noget lort.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 16 gæster