Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Jeg fatter slet ikke, hvorfor Falcao er på vej til United. United har i forvejen fire fornuftige 9'ere i Rooney, Van Persie, Welbeck og Chicharito. Og et kæmpetalent i Wilson. :roll:

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Heartbreaker »

Flax_Generous skrev:Jeg fatter slet ikke, hvorfor Falcao er på vej til United. United har i forvejen fire fornuftige 9'ere i Rooney, Van Persie, Welbeck og Chicharito. Og et kæmpetalent i Wilson. :roll:
Chicharito er jo i RM nu.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

BarçaDK

Re: Premier League Tråden

Indlæg af BarçaDK »

Ja, og Welbeck er måske også snart fortid, men jeg vil give Flaxen ret, det er ikke den position, der springer i øjnene som den svageste.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Heartbreaker skrev:
Flax_Generous skrev:Jeg fatter slet ikke, hvorfor Falcao er på vej til United. United har i forvejen fire fornuftige 9'ere i Rooney, Van Persie, Welbeck og Chicharito. Og et kæmpetalent i Wilson. :roll:
Chicharito er jo i RM nu.
Ja, så kan Wilson overtage hans plads. Lidt overkill at hente Falcao som erstatning.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af zqa »

Det er fedt. Jeg er vild med det. Fuck forsvar, flere angrebsspillere.
#jesuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Flax_Generous skrev:
Heartbreaker skrev:
Flax_Generous skrev:Jeg fatter slet ikke, hvorfor Falcao er på vej til United. United har i forvejen fire fornuftige 9'ere i Rooney, Van Persie, Welbeck og Chicharito. Og et kæmpetalent i Wilson. :roll:
Chicharito er jo i RM nu.
Ja, så kan Wilson overtage hans plads. Lidt overkill at hente Falcao som erstatning.
Men er Welbeck ikke på vej væk også? Det giver god mening, at Falcao hentes hvis både Welbeck og Chicha smutter. RVP har det med at blive skadet, der snakkes om at han måske skal opereres. Jeg synes ikke det er så dumt igen.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

United kan jo bare lade være med at sælge Welbeck. Lige præcis på 9'er-positionen er United altså dækket fint ind. Der er forskellige typer, der kan noget forskelligt, og der er rutine og unge talenter. Falcao skal selvfølgelig nok gøre truppen bedre på en eller anden måde - han er trods alt en af verdens bedste boksspillere - men der er åbenlyst store huller andre steder og balancen er helt skæv, så i mine øjne er det et mærkværdigt køb.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Mjaa, Welbeck har haft store problemer med at score, han er så uskarp så Neymar version Barca fremstår som verdens skarpeste angriber i forhold til ham. Welbeck er helt klart en meget spændende spiller, det virker bare som om, at han måske har bedst af at skifte. Der var rygter sidste sæson og det ser ud til, at Van Gaal også synes det er en god idé at han skifter.

De kunne selvfølgelig vælge at beholde ham, men hvis træneren mener han ikke er den rette, skal der selvfølgelig hentes en erstatning, her er Falcao et rigtig godt køb. Især set i lyset af, at RVP måske skal opereres og så mangler man for alvor en rigtig goalgetter. Man Utd har også haft store problemer med at score, måske skyldes det i allerhøjeste manglen på kvalitet på midtbanen, men så er det nogengange godt at man har en mand som Falcao i truppen. Han behøver en halv chance for at score, det vil hjælpe klubben meget, især set i lyset af at RVP udover sin skade, også har spillet skidt.

Blind skulle være så godt som sikker, så lidt har de købt ind til midtbanen. Det kan vel heller ikke udelukkes, at Man Utd her på transfervinduets sidste dag henter både Falcao og endnu en midtbanespiller.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Noget andet er. Både City og Arsenal var meget meget interesseret i Falcao, ligesom PSG ville have Di Maria. Begge, verdensklasse spillere, ender i Man Utd. Manglende tiltrækningskraft? I think not.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Mja, Welbeck kan altså godt score lidt. Hvis man f.eks. fjerner straffesparksscoringer, så var Welbeck den spiller sidste sæson, der scorede fjerdemest pr. 90 minutter. Kun Sturridge, Agüero og Suarez scorede mere. Da Van Persie var skadet i december, scorede Welbeck også 6 mål i 6 kampe fra start. Og så giver han jo en masse andet også (i modsætning til f.eks. Chicharito). Så han er efter min mening en fin nok tredjeangriber.

Men hvis Van Gaal ikke vil bruge Welbeck og Van Persie er skadet, så kan man jo også bare skifte til 4-2-3-1 eller 4-3-3. Det er vel ikke absolut nødvendigt at bruge to angribere hele tiden. Slet ikke når man har interessante 10'ere som Mata og Januzaj og en kantspiller som Di Maria.

Så jeg kan ikke helt se pointen i at hente Falcao. Jo, bevares, fantastisk spiller, også bedre end Welbeck og Chicharito (og RVP og Rooney?), men United trænger først og fremmest til forstærkninger på andre positioner.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Visca El Barca skrev:Blind skulle være så godt som sikker, så lidt har de købt ind til midtbanen. Det kan vel heller ikke udelukkes, at Man Utd her på transfervinduets sidste dag henter både Falcao og endnu en midtbanespiller.
Jeg kender ikke så meget til Blind, men han spiller i det mindste en position, hvor United er svagt besat. Og når man bliver kåret til årets spiller i Æresdivisionen, kan man vel heller ikke være helt skod.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Er det ikke noget med, at Van Gaal ikke vil skifte system fra 3-5-2 og insisterer på at spille med to angribere? Hvis ja, er Falcao klassekøb.

Lad os se, der mangler stadig 9 timer, måske henter man endnu en midtbanespiller. Man Utd mangler ikke rigtig penge, har de sagt. Set i det lys burde Falcaos transfer ikke have en effekt på andre køb.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Van Gaal ville vist oprindeligt spille 3-4-1-2 for at få mest ud af Rooney, RVP og Mata. Jeg ved ikke helt om købene af Blind og Di Maria ændrer på det. Med de to synes jeg, at en 4-3-1-2 er mere passende. Så slipper han også for at skulle lære forsvaret et radikalt anderledes system. Men helt ideelt set plejer han vist at foretrække en eller anden form for 4-3-3.

Og en ekstra midtbanespiller ville pynte. Pengene er der åbenbart nok af, så de må da kunne finde én.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af rummenigge »

Flax_Generous skrev:
Visca El Barca skrev:Blind skulle være så godt som sikker, så lidt har de købt ind til midtbanen. Det kan vel heller ikke udelukkes, at Man Utd her på transfervinduets sidste dag henter både Falcao og endnu en midtbanespiller.
Jeg kender ikke så meget til Blind, men han spiller i det mindste en position, hvor United er svagt besat. Og når man bliver kåret til årets spiller i Æresdivisionen, kan man vel heller ikke være helt skod.
Jeg glæder mig til at følge United i denne sæson, endelig noget ordentlig kvalitet der kommer ind. Jeg håber at de kommer til at gennemprygle Chelsea, selvom jeg tvivler på det.

Jeg tror at Di Maria og Mata finder hinanden. Falcao bliver uhyggelig hvis han kommer til. Ellers er der Rooney og RVP. Spørgsmålet er balancen på holdet, en Sneijder type ku' ha' pyntet eller en ordentlig Carrick afløser.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Robin van Persie injury fears prompted Manchester United's loan move for Radamel Falcao.

Louis van Gaal signed Radamel Falcao because he fears Robin van Persie is facing a lengthy injury lay-off.

Van Persie could even need surgery on a troublesome injury to his left knee which would rule him out for months.

That is the real reason behind Manchester United's move for Colombian superstar

They beat off competition from Manchester City and Arsenal to sign Falcao, who is regarded as one of the best strikers in the world.


Link: http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... z3C4MYpvig
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 33 gæster