Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af # 23 »

Chelsea-United er blevet aflyst pga. store mængder af sne i London.

Godt nok trælst. United har ikke vundet på Stamford Bridge siden 2002, og nu havde United en fantastisk mulighed for at hægte Chelsea af i titelkampen, hvis de vandt i morgen. Nu bliver kampen spillet nok om en måneds tid, hvor Lampard har fået kampe i benene, og Chelsea angiveligt har vendt formkurven.

Alt i alt. En lorte situation for United og fantastisk for Chelsea.

Det er utroligt, at kampe så nemt bliver aflyst i dag. Før i tiden ville de selv spille, hvis der var atombombeadvarsel.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Er det ikke det værste snevejr i London i mange årtier eller noget i den stil? De burde virkelig begynde at spille lidt mere om sommeren i England.

Men ja, meget ærgerligt for United og ret heldigt for Chelsea.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af # 23 »

Flax_Generous skrev:Er det ikke det værste snevejr i London i mange årtier eller noget i den stil? De burde virkelig begynde at spille lidt mere om sommeren i England.

Men ja, meget ærgerligt for United og ret heldigt for Chelsea.
Det ved jeg ikke så meget om faktisk, men jeg kan se, at i Npower Championship er London-klubben Millwalls hjemembanekamp mod Barnsley også aflyst, så vejret må være helt ude og skide i de her dage i London.

Men ja, der kan ikke være nogen tvivl om, at det her er til Chelseas fordel. Med en United sejr, kunne United være 7 point foran med en kamp mindre end Chelsea endda. Så hypotetiske 10 point kunne United have været foran, hvilket ville have været fantastisk, når Chelsea har så mange problemer både på banen og uden for banen.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Mander »

Boxing Day! Meget skidt for min eksamenslæsning.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af emo »

Mander skrev:Boxing Day! Meget skidt for min eksamenslæsning.
(Y) hørt...

Men dejligt med bold igen, ligemeget hvem der spiller skal det ses det der vises.
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Kun mig der fandt det lidt pudsigt at de 'eksperter' der er sat til at kommentere, omtaler Gareth Bale som om han er den klart hurtigste mand i Premier League, uden at tænke på en anden mand der endda er på banen i selvsamme kamp, som vidst nok rammer den højeste topfart i hele PL, Gabriel Agbonlahor. Det mindes jeg i hvert fald at Nike har målt flere gange, hvor Agbonlahor tog titlen sidst, hvor også Theo Walcott, Cristiano Ronaldo, Wayne Rooney og nogle andre var med. Kan også huske at Nike lavede det samme for godt 3 år siden hvor Kenwyne Jones overraskende nok var hurtigst, foran Andrew Johnson og Emmanuel Adebayor. Nå, det er nok bare mig der nørder for meget. Men spændende er kampen da! :)

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af # 23 »

Hvor må dog Real Madrid have dårlig smag i munden over, at man har solgt Rafael van der Vaart. Den mand er jo en gudsbenået fodboldspiller ligesom Robben var. Sneijder er også fantastisk.

VdV har nu scoret 10 mål i 15 kampe for Spurs, hvoraf 8 mål i 12 kampe er fra Premier League. Temmelig god stats for en winger/off. midt afhængigt af hvordan SPurs starter op til kampene.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Jbninc

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Jbninc »

# 23 skrev:Hvor må dog Real Madrid have dårlig smag i munden over, at man har solgt Rafael van der Vaart. Den mand er jo en gudsbenået fodboldspiller ligesom Robben var. Sneijder er også fantastisk.

VdV har nu scoret 10 mål i 15 kampe for Spurs, hvoraf 8 mål i 12 kampe er fra Premier League. Temmelig god stats for en winger/off. midt afhængigt af hvordan SPurs starter op til kampene.
Eller måske viser det bare hvor svært det er, at komme på Barcelona og Real Madrids hold. Derudover kan du så nævne Mascherano. Profil i Premier League. Marginalspiller i Barcelona.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Mander »

Arsenal - Chelsea i aften... håber på Arses, men tvivler meget!
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Daluigi »

Real kunne sagtens bruge VDV, og han var også flere gange deres redningsmand sidste sæson. Det er fantastisk at de har solgt de 3 hollændere!!.. Endnu et eksempel på deres elendige sportslige ledelse!

Omkring kampen i aften siger hjertet Arsenal, da jeg sympatiserer med dem. Men hovedet siger Chelsea, da de vanligvis er stærkest indbyrdes - ydermere kan de i det lange løb slå Man U, som jeg ikke håber vinder PL i år.
Forumlegende

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Puha, de får godt nok smæk i dag, Chelsea. De har slet ikke taget noget initiativ og det er dejligt at se Arsenal spille i dag - og dejligt at se Fàbregas spille som han gør i dag! Jeg vil sige at jeg ikke vil beklage mig hvis vi alligevel ender med at bruge en masse penge på ham. Han kan helt sikkert godt opblomstre i Barcelona-trøjen, men Thiago ville nu stadig være sejere! ;)

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Mander »

God kamp indtil videre, især med nuværende stilling! Arsenal må have givet spillerne pep-piller over julen... eller også er Song bare Yaya med paryk, lånt fra City?

Håber at de har godt med selvtillid når vi møder dem til februar - det gør det lidt sjovere at slå dem.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

fidanho
Indlæg: 553
Tilmeldt: ons jul 30, 2008 7:28 pm
Geografisk sted: Esbjerg
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af fidanho »

Blaugrana92 skrev:Kun mig der fandt det lidt pudsigt at de 'eksperter' der er sat til at kommentere, omtaler Gareth Bale som om han er den klart hurtigste mand i Premier League, uden at tænke på en anden mand der endda er på banen i selvsamme kamp, som vidst nok rammer den højeste topfart i hele PL, Gabriel Agbonlahor. Det mindes jeg i hvert fald at Nike har målt flere gange, hvor Agbonlahor tog titlen sidst, hvor også Theo Walcott, Cristiano Ronaldo, Wayne Rooney og nogle andre var med. Kan også huske at Nike lavede det samme for godt 3 år siden hvor Kenwyne Jones overraskende nok var hurtigst, foran Andrew Johnson og Emmanuel Adebayor. Nå, det er nok bare mig der nørder for meget. Men spændende er kampen da! :)
Agbonlahor er vist også 20 i hurtighed og acceleration i FM11. :)
Trust me, when i woke up today, I had no plans to be awesome, but shit happens

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Mander »

[youtube]JAEdSSIJTIg[/youtube]
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af # 23 »

Blaugrana92 skrev:Kun mig der fandt det lidt pudsigt at de 'eksperter' der er sat til at kommentere, omtaler Gareth Bale som om han er den klart hurtigste mand i Premier League, uden at tænke på en anden mand der endda er på banen i selvsamme kamp, som vidst nok rammer den højeste topfart i hele PL, Gabriel Agbonlahor. Det mindes jeg i hvert fald at Nike har målt flere gange, hvor Agbonlahor tog titlen sidst, hvor også Theo Walcott, Cristiano Ronaldo, Wayne Rooney og nogle andre var med. Kan også huske at Nike lavede det samme for godt 3 år siden hvor Kenwyne Jones overraskende nok var hurtigst, foran Andrew Johnson og Emmanuel Adebayor. Nå, det er nok bare mig der nørder for meget. Men spændende er kampen da! :)
Mon ikke der menes, at Bale er den hurtigste med bold? Agbonlahor er jo bare den engelske udgave af Rommedahl. Hjernedød lynende hurtig, men manglende boldteknik.

Bale har jo hurtigheden og teknikken, og jeg tror slet ikke, at der er en hurtigere spiller end ham med bold i Premier League.
Jbninc skrev:
# 23 skrev:Hvor må dog Real Madrid have dårlig smag i munden over, at man har solgt Rafael van der Vaart. Den mand er jo en gudsbenået fodboldspiller ligesom Robben var. Sneijder er også fantastisk.

VdV har nu scoret 10 mål i 15 kampe for Spurs, hvoraf 8 mål i 12 kampe er fra Premier League. Temmelig god stats for en winger/off. midt afhængigt af hvordan SPurs starter op til kampene.
Eller måske viser det bare hvor svært det er, at komme på Barcelona og Real Madrids hold. Derudover kan du så nævne Mascherano. Profil i Premier League. Marginalspiller i Barcelona.
Åh nej, PL vs La Liga diskussion igen, men nej, Jbinic. Det er nok mere at gøre med, at man i Real Madrid findes en flok idioter, der ikke tænker fodboldmæssigt, når de kigger på en spiller, men mere på hans status. Selvfølgelig er van der Vaart god nok til Real Madrid. Hvor mange gange så ma nham ikke styre Reals spil sidste sæson? Der skete altid noget i deres spil, når vdv var inde. Det er jo bare Robben og Sneijder historien igen.

Og nu er Liverpool hellere ikke den bedste klub i England, og Mascherano har alle dage været et prestigekøb for Barca og ikke et nødvendigt køb. At sige det på den måde er jo ikke rigtigt. Messi ville jo sikkert ikke engang kunne spille godt, hvis han spillede på Stokes hold sammen med de andre benbrækkende typer, vel? Mascheranos profil passer slet ikke til Barca, idet hans teknik og overblik er alt for elendigt til at være med på det niveau.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 69 gæster