Landsholdsfodbold

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15081
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1696 gange
Blevet takket: 1131 gange
Kontakt:

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Lopezzz »

Det vildt når man tænker på at vi har hele 11 spillere på Spansk landshold men det kan også resultere
i flere skader. Jeg er bange for at vores spillere bliver meget slidt og så vil Pep blive nødt til at spare
dem i de mange kampe i ligaen og CL.
Derfor forventer jeg at Del Bosque passer ekstra godt på dem når de skal spille landskampe.
MDCCCXCIX

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Pieyanthikos »

Så lige på Zankas twitter, at han søgte en, der solgte FIFA 11 til PS3 tæt ved Horsens. En mand meldte sig, de blev enige om at bytte for en signeret DBU træningstrøje, og så kunne han komme med spillet på et hotel i Horsens her til aften. En god historie at fortælle til kammeraterne fredag aften.
Anders Grønborg - Soci #107531
Twitter @a_groenborg

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15081
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1696 gange
Blevet takket: 1131 gange
Kontakt:

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Lopezzz »

Spanien bagud 2:0 efter halv time.

edit:
Spanien vandt 3:2
Iniesta 1 mål, 1 assist
Cesc 2 mål
Xavi 1 assist

Argentina vandt 1:0 og Messi har lavet assist.

Men fock de der puta svin har været uhyre effektive iaften:
Ozil hatrick
Cristina 2 mål, 1 assist
Benzema 1 mål, 1 assist
MDCCCXCIX

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af JonasV »

[youtube]a0HiJnBAKUM[/youtube]

Parla
Indlæg: 792
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 67 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Parla »

Er ikke til alle de slåskampe I fodbold, men kunne kun smile da jeg så Abeloa og Ramos backe Iniesta op :D

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af rummenigge »

God damn, jeg er sgu ikke helt vild med Del Bosques taktik. Efter min mening er han for defensiv, var det også til VM.

F.eks. fatter jeg ikke hvorfor han holder så stædigt fast i Alonso. Busi har bevist at han klart er at foretrække i pasningsspillet, og nej begge burde ikke være på midten samtidigt!

Fatter heller ikke hvorfor Ramos skulle ha anførerbindet da Casillas gik ud. Håber fandme Puyi og Xavi er højere oppe i Hierakiet, men skuffende at i det mindste Iniesta ikke er højere oppe i hierakiet end Ramos.

Jeg håber Del Bosque laver drastiske ændringer for de vinder ikke EM med VM opstillingen, og slet ikke når Alonso og J. Martinex er inde på samme tid. De eneste ikke-barca spillere som efter min mening er berettiget på dét landshold er Casillas, Ramos og Carzorla, resten burde Barca sidde på. Ja, selv hvis Casillas blev udskiftet af Valdes ville det ikke være en svækkelse, og Montoya i stedet for Ramos om to år ;-)
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Bager »

Efter min mening så har Del Bosque på en måde en meget let opgave når det kommer til at sætte holdet. Rammen er jo allerede sat. Det har Barcelona sørget for. Hvis man har muligheden for at udtage et hold hvor størstedelen kommer fra det hold som er blevet omtalt som det bedste i fodboldhistorien, hvorfor så ikke gøre det! Man skal da helt sikkert udnytte at man kan tage så mange spillere med fra én klub som man agter. Spillerne har jo allerede konceptet langt inde under huden, de kender hinanden og er sædvanligvis i god form. Guardiola og FC Barcelona er et kæmpe aktiv for Spanien. Det kan man ikke benægte. Det er jo ikke tilfældigt at Spanien lider når spillere som Puyol og Piqué ikke er med. Centerforsvarer er grundstenen for at lave en spillestil som FC Barcelonas. Andre centerbacks er jo ikke vant til at bruge fødderne på samme måde som førnævnte. Man kan jo bare glæde sig som Barca-fan at det spanske landshold er så domineret fra Barcas side. Jeg tænker bare lidt at der på et tidspunkt på komme en kvote om hvor mange spillere man må tage med fra samme klub. Det er jo ikke tilfældigt Spanien går igennem så god en periode som de gør. Hav en stamme som kommer fra FC Barcelona, supplér med spillere fra andre klubber og lad spillestilen fra Barcelonas lige såvel.

-------------------Valdés/Casillas/Reina----------------------
Ramos/Montoya---Piqué/Albiol---Puyol/Fontas---Capdevilla/Arbeloa
--------------------Busquets/Martinez------------------------
-----------Xavi/Alonso--------------Fabregas/Thiago----------
Pedro/Silva---------------------------------Iniesta/Mata/Cazorla
--------------------Villa/Torres/Llorente----------------------

Personligt nyder jeg meget mere at se Spanien end Danmark. I har det sikkert på samme måde mange af jer.
Visca el Barca

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15081
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1696 gange
Blevet takket: 1131 gange
Kontakt:

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Lopezzz »

Jeg vil heller se vores spillere sidde på bænken hvor de kan slappe af og ikke komme til skaden.
Sæsonen er meget lang og landsholdfodbold kan koste os mesterskabet eller CL.
Såå hellere puta losers på banen og os på bænken eller på tilskuerpladser eller hjemme med familien og venner.
Min konklusion er: I don't give a shit about Spain.
Vi har hjulpet dem med at vinde VM og det må være nok.
Puta Franco!!
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Daluigi »

Det er vel i realiteten netop nu, at Barca endelig kan komme med det ultimative statement: Melde samtlige spillere fra landsholdet og lade de catalanske spillere spille for det Catalanske landshold! Vi har allerede hjulpet med at vinde EM og VM. Spillerne har prøvet det der kan prøves. Nu har man så chancen for endelig at ramme staten hvor det gør ondt....

Men det sker vel aldrig... Og NEJ, Bager. Jeg nyder bestemt ikke at se Spanien fremfor mit eget fædreland!
Forumlegende

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Mander »

Daluigi skrev:Men det sker vel aldrig... Og NEJ, Bager. Jeg nyder bestemt ikke at se Spanien fremfor mit eget fædreland!
Det er også svært at hamle op med en boldekvilibrist som Bendtner.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Daluigi »

Ja, for det er jo hel klart også fordi jeg taler om kvaliteten i DK's trup sammenlignet med Spaniens.... Jeg synes Rommedahl er laaaangt bedre end Pedro, Villa og Xavi tilsammen!!!

Dem af os der elsker Danmark og gerne ser os gøre god figur ude i fodboldverden, finder en del mere spænding i at se vores landshold fremfor at se Barca forsvare Spanien, på trods af at spillerne altid fejre klubbens triumfer med at vifte det catalanske flag...

At vi ikke har særlig gode spillere, er da ærgeligt. Men jeg gir ikke meget for, at dette skulle være anledning til at skide højt og helligt på Danmarks præstationer og billede i landskampene. Så kan du mene patriotisme er gammeldags og latterliggøre det ligeså meget du vil, men jeg ser intet galt i at elske sit land.
Forumlegende

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Mander »

Daluigi skrev:Ja, for det er jo hel klart også fordi jeg taler om kvaliteten i DK's trup sammenlignet med Spaniens.... Jeg synes Rommedahl er laaaangt bedre end Pedro, Villa og Xavi tilsammen!!!

Dem af os der elsker Danmark og gerne ser os gøre god figur ude i fodboldverden, finder en del mere spænding i at se vores landshold fremfor at se Barca forsvare Spanien, på trods af at spillerne altid fejre klubbens triumfer med at vifte det catalanske flag...

At vi ikke har særlig gode spillere, er da ærgeligt. Men jeg gir ikke meget for, at dette skulle være anledning til at skide højt og helligt på Danmarks præstationer og billede i landskampene. Så kan du mene patriotisme er gammeldags og latterliggøre det ligeså meget du vil, men jeg ser intet galt i at elske sit land.
Du er altså lidt sød, når du er gnaven. Det er derfor, jeg driller dig. :grin:
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Daluigi »

Jeg er bestemt ikke gnaven. Jeg skriver et ganske fornuftigt indlæg, og at dømme ud fra dit svar, vurdere jeg, at du er ganske enig i den betragtning.
Forumlegende

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15081
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1696 gange
Blevet takket: 1131 gange
Kontakt:

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Lopezzz »

Daluigi skrev:Ja, for det er jo hel klart også fordi jeg taler om kvaliteten i DK's trup sammenlignet med Spaniens.... Jeg synes Rommedahl er laaaangt bedre end Pedro, Villa og Xavi tilsammen!!!

Dem af os der elsker Danmark og gerne ser os gøre god figur ude i fodboldverden, finder en del mere spænding i at se vores landshold fremfor at se Barca forsvare Spanien, på trods af at spillerne altid fejre klubbens triumfer med at vifte det catalanske flag...

At vi ikke har særlig gode spillere, er da ærgeligt. Men jeg gir ikke meget for, at dette skulle være anledning til at skide højt og helligt på Danmarks præstationer og billede i landskampene. Så kan du mene patriotisme er gammeldags og latterliggøre det ligeså meget du vil, men jeg ser intet galt i at elske sit land.
Skide Somalier LOL
MDCCCXCIX

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Mander »

Du må holde med Danmark, alt det, du vil, bestemmer kun du - jeg gider ikke selv at se dem spille, så jeg lader være.

Men jeg holder ikke op med at drille med Bendtner. Han er som en joker viklet ind i en straight flush; trumfer alt.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 56 gæster