Landsholdsfodbold

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:Det eneste det handler om er at få det bedste ud af Messi. Dybala, icardi og hvad de ellers hedder skal kun spille hvis de kan hjælpe ham.

Og det mener Sampaoli ikke de kan nu hvorfor de selvfølgelig ikke skal med. Sampaoli ved forresten hvad han laver. Det så vi med Chile.
Men Messi har jo også brug for de bedste spillere. Det skal enhver jo. Jeg kan ikke forstå, at man bare ikke tager Dybala med i en 23 mandstrup. Jeg siger ikke, at han skal starte inde.

Jeg kan ikke se, hvad der i alverden Benedetto, som var en joke sidste to landsholdssamlinger giver Argentina, som Dybala ikke kan give.

Og det kan godt være, at Sampaoli har vist rigtige gode resultater med Chile, men han har ikke lavet andet end massive fejl med Argentina, siden hans ansættelse. Det er helt og aldeles Messis stolthed, der reddede hans røv fra en kæmpe fiasko med hans meget, meget tvivlsomme udvalg af spillere og taktikker, at de kommer med til VM. De har været elendige i alle Sampaolis kampe.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af MessiPogba »

Romero
Mercado - Otamendi - Rojo - Tagliafico (staveplade)
Mascherano - Biglia
Messi
Dybala - Aguero - di Maria

Det ville være det bedst mulige hold, jeg kan se dem stille op med. En god solid midtbane, der arbejder hårdt defensivt, så Messi kan slappe lidt af, en hårdtarbejdende kant i di Maria, en kreatør på den anden i Dybala, der har individualistiske egenskaber, og Aguero, som er farlig både i boks og uden for boks, og har lært en del med Pep i småspil også.

Mercado er det eneste punkt, hvor Argentina slet ikke er gode nok, mens forsvaret er faktisk fint med Otamendi og Rojo, som to meget, meget hårdttacklende spilelre og så en fin spiller i ham Ajax-backen.

Jeghåber bare, at Sampaoli ikke vanærer Messi. Det er hans sidste VM-slutrunde, hvor han er på sit absolut højeste niveau. Ingen fucking Benedetto eller hvad de andre tvivlsomme argentinere hedder.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Piquénbauer »

Han er også ny i sædet. Det er ret normalt at der lige skal en tilvænningsperiode til.

Jeg vil langt hellere at der kommer nogle spillere omkring Messi der kender deres plads og ikke selv skal prøve at sætte deres præg på holdet. Navne betyder intet hvis det ikke fungerer. Og det mener Sampaoli ikke det gør hvorfor han ser bort fra nogle spillere.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17791
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af emo »

Samp, Chile godt, resten lort. Skuffede i Sevilla og har skuffet for Arg egentligt.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Piquénbauer »

Skuffende i sevilla? Han gjorde det rigtig godt indtil snakken om at han ville tilbage til argentina.

Han var altså et varmt navn til at tage over hos os.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17791
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af emo »

Mm... Indtil han begyndte sit crazy u stabile spil med dem. Hvor good er man lige når spekulationer og snak kan ryste dig.

Han car for for ustabil. Kunne præstere på toppen kunne være den ringeste fra weekend til weekend.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Piquénbauer »

De endte i top 4 for første gang siden 09/10... Og de gik videre fra deres cl gruppe. At sevilla på et tidspunkt går ned i kadence er forventeligt. Især når de spiller med om flere ting.

Han gjorde et virkelig flot arbejde i sevilla. Og hos Chile var han intet mindre end fremragende. Så kan det godt være at Argentina er startet lidt skidt under ham men som sagt: Nyt hold og han overtog det i en ekstremt presset situation. Og her tænker jeg både på kvalifikationen men også baglandet hvor der var meget uro.

Og så er han jo faktisk ved at reagere. De var ikke godt i kvallen og nu prøver han noget nyt. Det gælder om at finde det der virker og det har det ikke gjort med dybala og icardi.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15106
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1702 gange
Blevet takket: 1132 gange
Kontakt:

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Lopezzz »

Der findes ingen forsvarsspiller i verden i dag og heller ikke i sidste 5 år som kan stoppe Cristina. Det er dybt tragisk. Portugal vinder VM. That's it!!...og alle aviser i hele verden vil have Cristina på forsiden. Og hans grimme fjæs bliver vist hver gang vi tænder for TV og hver gang vi går på nettet. Når hans karriere slutter så kommer der bare en anden klam selvisk spiller som ham som selvfølgelig vil spille for Real. Det vil ikke undre mig hvis hans søn også vinder BDO mindst 5 gange...
MDCCCXCIX

Blaugrana al vent
Indlæg: 522
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Blaugrana al vent »

Lopezzz skrev:Der findes ingen forsvarsspiller i verden i dag og heller ikke i sidste 5 år som kan stoppe Cristina. Det er dybt tragisk. Portugal vinder VM. That's it!!...og alle aviser i hele verden vil have Cristina på forsiden. Og hans grimme fjæs bliver vist hver gang vi tænder for TV og hver gang vi går på nettet. Når hans karriere slutter så kommer der bare en anden klam selvisk spiller som ham som selvfølgelig vil spille for Real. Det vil ikke undre mig hvis hans søn også vinder BDO mindst 5 gange...
Ronaldo kan skyde med begge ben. Han kan heade, han kan assistere, han kan sætte en mand med sin fart, han kan skyde frispark og straffe og så er han bombende farlig i feltet. Messi derimod, han kan score, han kan assistere, han kan skabe de farligste angreb fra midten af banen, han kan slå en dybdebold der giver en 100% chance, han kan ikke miste bolden, han kan drible 3-4 mand og score. Ronaldo sammenlignes ud fra en angribers parametre. Messi sammenlignes ud fra en midtbane- og angrebsspillers parametre. Det er forskellen. Det kan deres titler og statistik ikke ændre på.
Jeg bløder Blaugrana

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8365
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Michman »

De skulle have fyret Sampaoli lige efter de kom videre til VM..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Kubala
Indlæg: 10100
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Kubala »

Hvem skulle de have ansat? Det er jo lidt urealistisk at fyre en træner lige efter kval og så ansætte en kort tid efter. Det ville jo ikke fungere. De skulle ikke have ansat Tata, men Sampaoli fra starten af, så han havde haft mere tid med holdet.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8365
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Michman »

Kubala skrev:Hvem skulle de have ansat? Det er jo lidt urealistisk at fyre en træner lige efter kval og så ansætte en kort tid efter. Det ville jo ikke fungere. De skulle ikke have ansat Tata, men Sampaoli fra starten af, så han havde haft mere tid med holdet.
Du har ret. Ingen vil tage jobbet midt i sæsonen. Men har hørt at de ingen gang har kontaktet Simeone endnu. Det er jo sindsygt.. Hvor meget tid skal Sampaoli have..? Han sætter de bedste spillere på bænken.. Så meget talent på den bænk og han bruger det ikke.. Han spiller fucking Dario Benedetto fra Boca når man har en brand varm Icardi siddene på bænken. For ikke at nævne Aguero, Higuaín, Dybala. Det er jo ikke svært for fanden.. Hvordan kan man sætte en spiller fra Boca ind i angrebet når man har de spilere.. Det kan ikke forsvars overhovedet.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5508
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 578 gange
Blevet takket: 570 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Lopezzz skrev:Der findes ingen forsvarsspiller i verden i dag og heller ikke i sidste 5 år som kan stoppe Cristina. Det er dybt tragisk. Portugal vinder VM. That's it!!...og alle aviser i hele verden vil have Cristina på forsiden. Og hans grimme fjæs bliver vist hver gang vi tænder for TV og hver gang vi går på nettet. Når hans karriere slutter så kommer der bare en anden klam selvisk spiller som ham som selvfølgelig vil spille for Real. Det vil ikke undre mig hvis hans søn også vinder BDO mindst 5 gange...

Ermmm, er han egentlig ikke på vej i spjældet?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15106
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1702 gange
Blevet takket: 1132 gange
Kontakt:

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Lopezzz »

SpillerSomMESSI skrev:
Lopezzz skrev:Der findes ingen forsvarsspiller i verden i dag og heller ikke i sidste 5 år som kan stoppe Cristina. Det er dybt tragisk. Portugal vinder VM. That's it!!...og alle aviser i hele verden vil have Cristina på forsiden. Og hans grimme fjæs bliver vist hver gang vi tænder for TV og hver gang vi går på nettet. Når hans karriere slutter så kommer der bare en anden klam selvisk spiller som ham som selvfølgelig vil spille for Real. Det vil ikke undre mig hvis hans søn også vinder BDO mindst 5 gange...

Ermmm, er han egentlig ikke på vej i spjældet?
Det sker aldrig. Han er uskyldig også hvis han slår ihjel :)
MDCCCXCIX

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Xavi6Smede »

Ser man bort fra kampen imod Nigeria, så har Argentina kun lukket 2 mål ind i 8 kampe siden Sampaolis. Udover at han fik dem kvalificeret til VM, så har der også været 2 sejre over Brasilien og Italien. Rigtig lovende start, når man tænker på hvor svær en situation han overtog holdet i. Os selvom spillet stadigvæk halter.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 44 gæster