Landsholdsfodbold

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Vandt Spanien ikke også 6-0 over Argentina for nyligt?

Man kan ikke tage noget fra Spaniens sejr her, for de spillede virkelig godt og sprudlede.. men Kroatien var egentlig slet ikke mødt op til kampen.. jo indtil Spaniens første mål.. men derfor skal Kroatien alligevel, med det kvalitet de render rundt med, kunne stoppe udmygelsen.

Jeg ser Spaniens landshold som Real Madrid kommer til at spille i denne sæson.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af MessiPogba »

Ba sai luo na skrev:Et spansk landshold I hopla - men kun 1!! barca spiller I startopstllingen.
Det er noget af en kontrast ift til VM/EM finalen(tror jeg nok) med 7-8 barca spillere I startopstillingen.

Er det den rigtige udvikling eller betyder det ingenting - Eller skal forklaringen være pique har stoppet tidligt og alba er blevet overset. Men hvor er de unge spanske spillere på Barca holdet?

Har barca sovet I timen eller har de spanske spillere bare ikke være gode nok vs de andre spillere som er hentet?
Både og. Jeg har flere gange ytret min utilfredshed, at flere af de større spanske talenter spiller i Real. Vallejo, Ceballos, Isco, Asensio, Theo.

Jeg ved, at Vallejo ikke har haft den store succes endnu i Real, men han så godt ud i Frankfurt og anses også som et stort talent. Det samme kan siges om Ceballos og Theo. Asensio er på vej til toppen, han har flere gange vist sin kunnen, men han mangler den sidste portion bundniveau. Isco er en Barca-spiller.

Men jeg ved ikke, om det er noget politisk bag tingene, at Barca som catalansk klub ikke er så ihærdige spaniere, som ikke er opvokset i klubben.

Omvendt er jeg træt af det spanske landshold, som er så pro-real og så anti-catalonien, at jeg er på en eller anden måde fint tilfreds med, at der ikke repræsenteres så mange af vores spillere hos dem, fordi så bliver de ikke overbelastes, og så vil Spaniens historie stadigvæk hedde, at Spaniens gyldne år med 2 EM og 1 VM blev vundet af centrale BArca-spillere. Så kan Real stikke deres "konge-emblem" langt oppe i røven, for det var Barca, der vandt de tre titler.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Blaugrana92 »

Theo er ikke spanier.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af MessiPogba »

Blaugrana92 skrev:Theo er ikke spanier.
Han er tilgængelig for Spanien, hvor vejen for et plads på holdet ses en del nemmere her end det på franske overtalentfulde trup.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Blaugrana92 »

:lol:

Billede

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af LeoMessi »

Mourinho på vej for at se landskamp.

“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af A$AP »

Stadigvæk ingen Alba på det nyligt udtaget spanske landshold, fra LE. Godt at se, at manden stadig er pigesur og stædig. At have Marcos Alonso på backen i stedet for Alba er jo latterligt.

Jeg bukker og takker dog som Barca fan.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Lopezzz »

Vermalen er skadet og ham ser vi ikke i mindst 2 uger
MDCCCXCIX

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Antimadridista »

Lopezzz skrev:Vermalen er skadet og ham ser vi ikke i mindst 2 uger

Så med uheld til enten Lenglet eller Pique, så er vi nede på 1 cb, til 3 pænt vigtige opgør...fedt..

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af A$AP »

Umtiti's knæ er i værre tilstand end først antaget, og Pique har spillet med problemer i det sidste års tid.

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Rb88 »

Det lyder forfærdeligt men på en måde håber man næsten det kan åbne døren for at hente De Ligt til januar og så bare betale det ekstra. Det kunne blive en blessing in disguise sådan som Pique har spillet i år

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Antimadridista »

Rb88 skrev:Det lyder forfærdeligt men på en måde håber man næsten det kan åbne døren for at hente De Ligt til januar og så bare betale det ekstra. Det kunne blive en blessing in disguise sådan som Pique har spillet i år

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Må efterhånden tilslutte mig beundringen af De Ligt. Virker dog til at de fleste topklubber har et godt øje til ham, hvilket både gør det vanskeligere, samt endnu dyrere!!

Går Ajax videre i CL, hvilket ikke er helt umuligt, så sælger de dog næppe før til sommer..

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Rb88 »

Selvf. Men så må man betale hvad der skal betales. Han er vel det største forsvars talent siden Varane og det ville være åndssvagt at gå glip af ham. Om han så koster 100 mio euro kan det blive en god investering når han er så ung. Og udover det virker han skræddersyet til Barca

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af JonasV »

Spanien bagud 0-2 mod England efter en halv times tid. Oh well. Eneste reelle succeskriterie: Busquets må ikke blive skadet.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Skydefinten »

Sådan går det når man ikke tager egernet med.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 18 gæster