Landsholdsfodbold

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Jønde »

Jbninc skrev:
Rivaldo10 skrev:Men jo, det kan godt være du synes det, men det er relativt sjældent at jeg tager fejl, så det er undskyldt.
Den overskruede selvtillid, ååååh den overskruede selvtillid.

Særligt fra en der sagde det samme i tråden om Zlatan... Efter at han havde lovpriset ham i rundt regnet 50 kliometer lange indlæg.... HÆ HÆ Rivaldo....

Mener også du har lovprist Robinho, lad os nu se her om et lille års tid om ik osse du må æde den hat.

Rivaldo10

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Rivaldo10 »

Jønde:

Nu kan du ikke engang selv løbe fra at Robinho og Zlatan er fantastiske spillere, når de gider. Jeg synes da også jeg gjorde det klart, at selvom man er en fantastisk spiller, så er der andre faktorer der skal spille ind, før det fungere. Men ja, jeg indrømmede vist, at mine forhåbninger med Zlatan ikke bar frugt. Mine indlæg om det emen kan du læse i Zlatan-tråden.

Æde min hat? Nu er det jo ikke udslagsgivende for noget som helst, om jeg får ret på et debatforum eller ej. Men lige for at afslutte debatten, så synes jeg hverken du fik ret eller jeg, apropos Zlatan. Han var intet flop, men heller ikke vores bedste spiller (skrev jeg i øvrigt aldrig han ville blive), men han var rent faktisk vores anden bedste spiller sidste sæson, hvis man blot kigger på statistikkerne. At vi nu ikke får chancen for at se, om han kunne drage det videre er så blot ærgeligt.

Rivaldo10

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Rivaldo10 »

Jønde:

Nu kan du ikke engang selv løbe fra at Robinho og Zlatan er fantastiske spillere, når de gider. Jeg synes da også jeg gjorde det klart, at selvom man er en fantastisk spiller, så er der andre faktorer der skal spille ind, før det fungerer. Men ja, jeg indrømmede vist, at mine forhåbninger med Zlatan ikke bar frugt. Mine indlæg om det emen kan du læse i Zlatan-tråden.

Æde min hat? Nu er det jo ikke udslagsgivende for noget som helst, om jeg får ret på et debatforum eller ej. Men lige for at afslutte debatten, så synes jeg hverken du fik ret eller jeg, apropos Zlatan. Han var intet flop, men heller ikke vores bedste spiller (skrev jeg i øvrigt aldrig han ville blive), men han var rent faktisk vores anden bedste spiller sidste sæson, hvis man blot kigger på statistikkerne. At vi nu ikke får chancen for at se, om han kunne drage det videre er så blot ærgeligt.

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Jønde »

Ja ja jeg ved det jo godt, det var jo blot lidt gas, ik.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7076
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Daluigi »

Rivaldo10 skrev:Jønde:

Nu kan du ikke engang selv løbe fra at Robinho og Zlatan er fantastiske spillere, når de gider. Jeg synes da også jeg gjorde det klart, at selvom man er en fantastisk spiller, så er der andre faktorer der skal spille ind, før det fungere. Men ja, jeg indrømmede vist, at mine forhåbninger med Zlatan ikke bar frugt. Mine indlæg om det emen kan du læse i Zlatan-tråden.

Æde min hat? Nu er det jo ikke udslagsgivende for noget som helst, om jeg får ret på et debatforum eller ej. Men lige for at afslutte debatten, så synes jeg hverken du fik ret eller jeg, apropos Zlatan. Han var intet flop, men heller ikke vores bedste spiller (skrev jeg i øvrigt aldrig han ville blive), men han var rent faktisk vores anden bedste spiller sidste sæson, hvis man blot kigger på statistikkerne. At vi nu ikke får chancen for at se, om han kunne drage det videre er så blot ærgeligt.
For niveau af en spiller måles i assists kontra mål?.. Rivaldo, var Zlatan vores 2. bedste spiller sidste sæson, eller var Xavi, Valdes, Pique, Puyol, Alves, Pedro.. ja sågar en skadet Iniesta bedre?... Statistikken viser intet om hvem der var vores 2. bedste spiller sidste sæson.
Forumlegende

Rivaldo10

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Rivaldo10 »

Jeg tænkte på mål og assist sammenlagt. Men jo, når det kommer til selve spillet og stabiliteten, så var Xavi, Pedro mfl. langt bedre.

Men nevermind, min pointe var den, at han ikke var et flop. Men jeg kan jo nu se, at det Jønde skrev, var sagt i spøg åbenbart.

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Jønde »

Rivaldo10 skrev:Jeg tænkte på mål og assist sammenlagt. Men jo, når det kommer til selve spillet og stabiliteten, så var Xavi, Pedro mfl. langt bedre.

Men nevermind, min pointe var den, at han ikke var et flop. Men jeg kan jo nu se, at det Jønde skrev, var sagt i spøg åbenbart.

Sku ikke at han var et flop... I min verden var han et MEGA flop af rang. Syntes at en hver anden holdning er søgt og useriøs. Manden blev hentet for små 10 milliander kroner + - det løse... Så skal man altså præstere i en sådan grad at alle i verden selv de blinde kan se at man er blandt de bedste i verden på sin position... Zlatan var ikke blandt de bedste angribere i verden sidste sæson, det helt sikkert... Og lad nu være med at finde en eller anden ligegyldig statitik der "bevise" at han var, for det var han ikke uanset hvad.... Så kan du sige at det ikke er ham selv der har bestemt hans pris skilt, nej men det har hans kvaliteter og meritter og de så sku lovende ud og beretigere en pris i sky højde... Ergo mega flop.

jeg har talt....

Rivaldo10

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Rivaldo10 »

Jeg hentydede til dit indlæg, hvor du skrev at dit forrige indlæg var skrevet i spøg, som en kommentar til mit indlæg vedrørende Zlatan og Robinho.

Mega flop af rank ligefrem? En anden holdning søgt og useriøs? Kigger du udelukkende på statistikkerne og hans spil og bidrag til holdet, så er det noget vrøvl IMO. I så fald må godkendt jo være minimum 30 mål i 40 kampe. Det holder ikke helt. 10 millarder kroner plus det løse? A hva? :lol: Tror du ikke, at du skrev beskeden lidt for sent 8) ?

Prisen var dyr, men hvad kan man gøre? Han var i mine øjene stadig ikke et MEGA flop.

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Jønde »

Rivaldo10 skrev:Jeg hentydede til dit indlæg, hvor du skrev at dit forrige indlæg var skrevet i spøg, som en kommentar til mit indlæg vedrørende Zlatan og Robinho.

Mega flop af rank ligefrem? En anden holdning søgt og useriøs? Kigger du udelukkende på statistikkerne og hans spil og bidrag til holdet, så er det noget vrøvl IMO. I så fald må godkendt jo være minimum 30 mål i 40 kampe. Det holder ikke helt. 10 millarder kroner plus det løse? A hva? :lol: Tror du ikke, at du skrev beskeden lidt for sent 8) ?

Prisen var dyr, men hvad kan man gøre? Han var i mine øjene stadig ikke et MEGA flop.

10 milliarder tag ikke alt bogstavligt, vel. tror selv en 6 årige kan forstå det som en hentydning til at han var meget meget dyr uden at jeg lige kunne huske den præcise pris...

Sikke noget pjat med alt dit stastitik snak. Han spillede af helvedes til, at man score nogle mål, betyder jo ikke at man har spillet godt. Da slet ikke hvis man har fodbold viden nok til at evne at se nuancer i spillet og ikke blot være ligesom sponsoere og sms afstemninger der konsekvent dømmer kampens bedste spiller udfra hvem der har scoret mål...
Godkendt for mig har ikke særlig meget med antal mål at gøre, men derimod om kvalitet i spil ,vilje til at lære, måde hvorpå man indgår i holdet som helhed.
Hvis han i dine øjne ikke var et mega flop kan du ikke have haft særlig store forvendtninger til klubbens dyrsete indkøb nogensinde.... Hvilket i mine verden er meget mærkeligt.

Hvad jeg skriver omkring FCK og penge er da en holdning om at mens FCK var i krise tider for små 10 år siden altså den gang du var ca. 8 år snakkede deres fans utrolig meget om alle de penge de havde og hvor professionel deres ledelse var og den slags.
Og iøvrigt var Brøndbys fankultur mindst lige så stolt som idag, umiddelbart vil jeg sige at den var mere stolt end dag. Med din alder har du vel aldrig rigtig oplevede Brøndby som en magtfaktor i dansk fodbold så, når du siger at deres stolthed omkring deres fankultur idag er et udtryk for manglene pokal titler er det nok mest af alt et udtryk for din (af naturlige årsager som er dig velundskyldt) manglende viden på netop dette område.
Men så prøv dg at lytte og udvise til respekt for dem af os der faktisk er gammle nok at huske brøndbys fankultur den gang de år efter år hev pokaler hjem til vestegnen, når vi siger at det er en stolthed der altid har været der og IKKE blot noget der er kommet fordi det går af lort til på banen...

I øvrigt syntes jeg det er mærkeligt/irreterende at du nærmest altid udvælger små uddrag af ens indlæg du gider at kommentere på, men undlader det meste. Altså du drejer altid diskussionen der hen hvor du har lyst og undlader at forholde dig til alt andet, desuden kommer det ofte til at betyder at du hiver ting ud af kontekst.
Eks. har du ikke forholdt dig til de steder hvor jeg påpeger at du bliver svær at diskutere med af forskellige årsager.

Rivaldo10

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Rivaldo10 »

Nu er det efterhånden lidt vanskeligt at se, hvad du mener seriøst eller ikke seriøst. Det er jo ikke første gang, at du skriver noget der ikke helt hænger sammen.

Pjat, og du snakker om respekt og tone. Mamma mia. Det er da ikke pjat. Du tror ikke, at jeg har set nogle kampe med Ibra? Du tror udelukken at jeg kigger på hans mål? Læste du ikke mit seneste indlæg? Hvad ved du om mine forventninger til Zlatan? Intet mig bekendt. Men jeg kan sige dig så meget, at jeg ikke synes at han var et MEGA FLOP og at alle andre der ikke synes det ikke er saglige...

Du kan ikke tale for ALLE Brøndby fans, ligemeget hvor gammel du er. Om du er 50 eller 100. Mig bekendt findes der forskellige fans. Jeg har hele tiden skrevet, at det var min opfattelse og det er noget jeg er blevet mødt med igen og igen, ligesom du åbenbart forbinder FCK med penge.

Respekt? Hvad snakker du om? Jeg er blot af en anden holdning, nemlig den, at man i krisetider har en tendens til at fremhæve det positive, i Brøndbys tilfælde stemningen f.eks. Og så er det ligegyldigt, hvordan det var for 20 år siden, hvis du var overhovedet så fodbold dengang. Hvis nej, så for 10-15 år siden..

I øvrigt syntes jeg det er mærkeligt/irreterende at du nærmest altid udvælger små uddrag af ens indlæg du gider at kommentere på, men undlader det meste. Altså du drejer altid diskussionen der hen hvor du har lyst og undlader at forholde dig til alt andet, desuden kommer det ofte til at betyder at du hiver ting ud af kontekst.
Eks. har du ikke forholdt dig til de steder hvor jeg påpeger at du bliver svær at diskutere med af forskellige årsager.
Sjovt, jeg har nøjagtig samme holdning om dig. Men hvad vil du have jeg skal svare på? Synes jeg har svaret på det centrale i dine indlæg.

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Jamial »

Rivaldo10 skrev:Men jeg kan sige dig så meget, at jeg ikke synes at han var et MEGA FLOP og at alle andre der ikke synes det ikke er saglige...
Her er netop problemet i de her diskussioner. I prøver alle at pålægge andre JERES holdninger, og hvis de/vi ikke deler dem, så er vi enten "ikke saglige", "useriøse", "unge knægte" eller noget helt fjerde der, for diskussionen, er fuldstændig ligegyldigt.

Lær at have respekt for andres holdninger, lær at spørge, før I tager for givet, og lær at behandle og tiltale hinanden ordenligt.

Selv har jeg heller ikke været for god, men udsagn som dette er simpelthen så ubrugelige. Du kunne ligeså skrive "Hvis du ikke er enig med mig, er du dum." - det er den slags børnehave 'argumenter' du har gang i.

(Dette skal ikke tolkes som et personligt angreb på Rivaldo, men mere en almindelig bøn - Rivaldo er bare nem at hive eksempler fra...)

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Guardiola »

Jeg er sådan set meget enig Jamial. Jeg tror nu der er en sandsynlighed for, at Rivaldo blev forvirret af hans mange "ikke" i sætningen, og derfor mente at putte et "u" foran det sidste saglige. Men det er helt rigtigt, det er netop den slags der gør det så langhåret - og starter al mudderkastningen. Lad nu være med det. I diskuterer ikke med jeres monitor, men rent fakstisk vedkommende bag den anden besked. Og diskuterer skulle nok nærmere være debatterer.
Jeg henviser til "tonen" tråden under "forum" emnet igen.

Rivaldo10

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Rivaldo10 »

Jamial:

Nu synes jeg, at mig og Jønde har haft nogle fine debatter generelt, men du må spørge ham, hvad der er sket siden, for det er ham der er den aggresive part i denne her debat, ikke mig.

Det indlæg du har citeret er noget Jønde har sagt, ikke mig, altså at man er usaglig og useriøs, hvis man synes at Ibra var ANDET end et MEGA FLOP. Dernæst snakker han om respekt. Det lyder lidt hult i mine øjne, når han er faret op for mindre end det.

Hvem er du? Hentyder du til mig? Hvor ser du, at jeg har skrevet, at Jønde er dum, hvis han ikke har samme holdning som mig? Og hvor har jeg ikke debatteret sagligt eller ikke forholdt mig til det skrevne?

Men det andet har du ret i. Og det er også derfor at moderatorene har været inde over det. Det er jo ikke så sort og hvidt, som nogle godt vil gøre det til.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Mander »

Guardiola skrev:Lad nu være med det. I diskuterer ikke med jeres monitor, men rent fakstisk vedkommende bag den anden besked.
Du kan teknisk set ikke vide, om en eller flere af os sidder og skændes med vores skærme på dette forum.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Guardiola »

Mander skrev:
Guardiola skrev:Lad nu være med det. I diskuterer ikke med jeres monitor, men rent fakstisk vedkommende bag den anden besked.
Du kan teknisk set ikke vide, om en eller flere af os sidder og skændes med vores skærme på dette forum.


Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 35 gæster