Landsholdsfodbold

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af A$AP »

Det burde være ulovligt at snakke sådan om Busquets. Det er ubegribeligt, hvor undervurderet han er i stort set alle andre steder end Spanien. Han har domineret den defensive midtbaneplads de sidste 10 år, og han kommer til at træde af som en de bedste på den plads. Heldigvis har Sam Allerdyce backtracked og tager det han sagde tilbage.

Neptun
Indlæg: 49
Tilmeldt: tors jul 26, 2018 11:28 am
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 1 gang

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Neptun »

Busquets' passer helt perfekt til vores stil, og er klart den bedste spiller i verden på positionen for os. Det er bare ikke lig med, at han er den bedste i verden for andre hold. Prøv at sætte tingene lidt i perspektiv, og reflektér lidt, inden skyttegravsmentaliteten går igang.

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af LeoMessi »

Neptun skrev:Busquets' passer helt perfekt til vores stil, og er klart den bedste spiller i verden på positionen for os. Det er bare ikke lig med, at han er den bedste i verden for andre hold. Prøv at sætte tingene lidt i perspektiv, og reflektér lidt, inden skyttegravsmentaliteten går igang.
Hvad er det for et hold han lige netop ikke ville passe til, taget i betragtning af, at han skulle spille på samme position?

Jeg kan eksempelvis godt fortælle dig, at jeg alle dage havde givet Casemiro sådan et los i røven, hvis det betød at man kunne få Busquets i stedet for. Manden er ubetinget den bedste på positionen og det har han været i 10+ år nu, at han så ikke skulle kunne ramme niveauet for andre må du gerne lige redegøre for, den glæder jeg mig i hvert fald til.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Daluigi »

Neptun skrev:Busquets' passer helt perfekt til vores stil, og er klart den bedste spiller i verden på positionen for os. Det er bare ikke lig med, at han er den bedste i verden for andre hold. Prøv at sætte tingene lidt i perspektiv, og reflektér lidt, inden skyttegravsmentaliteten går igang.
Præcis. Fuldstændig korrekt. Det er åbenlyst.
Forumlegende

Neptun
Indlæg: 49
Tilmeldt: tors jul 26, 2018 11:28 am
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 1 gang

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Neptun »

LeoMessi skrev:
Neptun skrev:Busquets' passer helt perfekt til vores stil, og er klart den bedste spiller i verden på positionen for os. Det er bare ikke lig med, at han er den bedste i verden for andre hold. Prøv at sætte tingene lidt i perspektiv, og reflektér lidt, inden skyttegravsmentaliteten går igang.
Hvad er det for et hold han lige netop ikke ville passe til, taget i betragtning af, at han skulle spille på samme position?

Jeg kan eksempelvis godt fortælle dig, at jeg alle dage havde givet Casemiro sådan et los i røven, hvis det betød at man kunne få Busquets i stedet for. Manden er ubetinget den bedste på positionen og det har han været i 10+ år nu, at han så ikke skulle kunne ramme niveauet for andre må du gerne lige redegøre for, den glæder jeg mig i hvert fald til.
På et hold, hvor den position skal være fysisk stærk og "kun" være en brydende midtbanespiller. Busquets er unik for os, fordi han derudover har et enormt overblik, og kan styre spillet på det tårnhøje niveau, som er nødvendigt hos os.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Blaugrana92 »

Neptun skrev:På et hold, hvor den position skal være fysisk stærk og "kun" være en brydende midtbanespiller. Busquets er unik for os, fordi han derudover har et enormt overblik, og kan styre spillet på det tårnhøje niveau, som er nødvendigt hos os.
Hvilke spillere vil du så helt konkret pege på, som værende de bedste brydende midtbanespillere?

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Visca El Barca »

Man kan jo ikke stille det sådan op? Man kan sige det samme om de fleste spillere generelt. Men hvis vi antager at en som Matic i sit prime er"den klassiske" eksempel på en brydende, fysisk stærk spiller, så ville jeg sige at Bussi vil kunne løse den opgave meget bedre end Matic vil kunne det omvendte.

Det er derfor Bussi er så god, han behøver ikke at spille fysisk, først og fremmest fordi han aldrig bliver bedt om det, samt qua hans unikke blik for spillet og hans placeringsevne.

Alt det andet om fysik og fysiske hold minder mig om de samme argumenter, som P.L fans i sin tid plejede at bruge om hvorfor Agüero, Silva, Mata og de andre vævre typer ikke ville få stor succes i P.L.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Antimadridista
Indlæg: 9220
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Antimadridista »

https://www.dr.dk/sporten/fodbold/freda ... urneringer

Når du bliver FIFA præsident, er regel nr 1 så at stikke hovedet op i sin egen røv..!?

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Tello »

Hva så LE? [emoji23]

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af A$AP »



Som at se Pique mod 37-årige Joaquín Sánchez fra Betis.

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Rb88 »

Han skal signes ASAP!!!

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Blaugrana al vent
Indlæg: 522
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Blaugrana al vent »

Qatar er i en situation hvor de kan blive asiatisk mester og sydeuropæisk mester samme år.
Jeg bløder Blaugrana

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Muddi12345 »

Nogen der kender en side, hvor man kan streame venskabskampe for landshold? Argentina - Venezuela.
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

kklaus
Indlæg: 9724
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1282 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af kklaus »

Muddi12345 skrev:Nogen der kender en side, hvor man kan streame venskabskampe for landshold? Argentina - Venezuela.
Burde dukke noget op her:
https://www.footybite.com/football/arge ... ve-stream/
Giv mig min sko tilbage, røv!

kklaus
Indlæg: 9724
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1282 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af kklaus »

kklaus skrev:
Muddi12345 skrev:Nogen der kender en side, hvor man kan streame venskabskampe for landshold? Argentina - Venezuela.
Burde dukke noget op her:
https://www.footybite.com/football/arge ... ve-stream/
Burde komme på her: http://ripple.is/football/8794-argentin ... annel-time
Giv mig min sko tilbage, røv!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 14 gæster