Europa League

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Toure

Europa League

Indlæg af Toure »

I aften er der en masse opgør i Europa League. Jeg kunne ikke finde en tråd at poste det i, så derfor opretter jeg denne tråd...

Gruppe A - Timişoara - Anderlecht
Gruppe A - Ajax - Dinamo Zagreb

Gruppe B - Valencia - Slavia Prag
Gruppe B - LOSC Lille - Genoa

Gruppe C - Celtic - Hamburger SV
Gruppe C - Hapoel Tel-Aviv - Rapid Wien

Gruppe D - FK Ventspils - Sporting Lissabon
Gruppe D - Hertha BSC - SC Heerenveen

Gruppe E - Fulham - AS Roma
Gruppe E - CSKA Sofia - FC Basel

Gruppe F - Galatasaray - Dinamo Bukarest
Gruppe F - Panathinaikos - Sturm Graz

Gruppe G - RB Salzburg - Levski Sofia
Gruppe G - Lazio - Villarreal

Gruppe H - Sheriff Tiraspol - FC Twente
Gruppe H - Steaua Bukarest - Fenerbahçe

Gruppe I - BATE Borisov - AEK Athen
Gruppe I - Benfica - Everton

Gruppe J - Shakhtar Donetsk - Toulouse
Gruppe J - Club Brugge - Partizan Beograd

Gruppe K - PSV - FC København
Gruppe K - Sparta Prag - CFR Cluj

Gruppe L - Austria Wien - Werder Bremen
Gruppe L - Athletic Bilbao - CD Nacional

Er der nogen spændende kampe som i vil fremhæve, eller nogle kampe som i kommer til at se?
Jeg selv kommer til at se Dinamo Zagreb v. Ajax og PSV v. FCK.
Senest rettet af Toure lør maj 01, 2010 6:02 pm, rettet i alt 1 gang.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: UEFA Europa League

Indlæg af JonasV »

Der skulle vel ikke være nogen der ligger inde med et link til FCK-kampen?

Toure

Re: UEFA Europa League

Indlæg af Toure »

JonasV skrev:Der skulle vel ikke være nogen der ligger inde med et link til FCK-kampen?
Du kan vel kigge på de illegale links som zqa ligger inde med, eller også kan du købe adgang via UEFA.com. Eller du kan købe adgang til hollandsk tv (hvis du ejer parabol) :D .

Held og lykke!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: UEFA Europa League

Indlæg af zqa »

Hey, don't shoot the messenger.
#jesuisSheep

Toure

Re: UEFA Europa League

Indlæg af Toure »

Ser netop kampen Dinamo Zagreb v. Ajax. Kampen bliver spillet uden publikum pga. optøjer under en af Dinamos sidste kampe. Her lægger jeg mærke til den mærkelige stemning der er på Stadion Maksimir. Man hører blot nogle Ajax-VIP's der råber, samt træneren og spillerne der giver anvisninger.

I øjeblikket står der 0-2 til Ajax på mål af Marko Pantelic og Demy de Zeeuw. I øvrigt har Leandro Cufré (tidl. Roma) fået rødt kort efter en albue i Luis Suárez' (som Barca efter sigende skulle være interesserede i) ansigt.

Bare en lille update om kampen :wink:

Når kampen er færdig så sætter jeg ig til at se FCK v. PSV, som jeg glæder mig rigtig meget til. Forventer dog, at FCK får en over nallerne. PSV er gode for tiden.

Nogen andre der ser Europa League? :wink:

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: UEFA Europa League

Indlæg af Mander »

Toure skrev:Nogen andre der ser Europa League? :wink:
Siden du nu spørger... nej.

Men har et weak spot for Ajax i hjertet, så håber på en solid sejr til dem, og de må gerne komme meget langt i år (selvom det nok ville presse prisen på Suárez op). Det samme med Shakhtar og Steaua Bukarest.

Både FCK og PSV kan for min skyld få svineinfluenza.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Toure

Re: UEFA Europa League

Indlæg af Toure »

Mander skrev:
Siden du nu spørger... nej.
Det er ellers pretty awesome! :wink:

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: UEFA Europa League

Indlæg af zqa »

Mah...
#jesuisSheep

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: UEFA Europa League

Indlæg af JonasV »

Der skulle vel ikke være nogen der tilfældigvis kunne trylle et godt link frem til FCKs kamp mod Sparta Prag?
Jeg kan ikke finde et..

Edit: Hov, den starter vist også først om en time...

Toure

Re: UEFA Europa League

Indlæg af Toure »

Ajax v. Juventus. Ser den lige nu på hollandsk tv. Pausestillingen er 1-1. Meget underholdende kamp, hvor Ajax spiller bedre end Juve, men hvor italienerne har været lidt mere effektive. Suárez (rygtet til Barca) er flyvende i dag, og havde fortjent et straffe hvor der bliver hevet i hans trøje.

EDIT:

Så er kampen slut, og ærgeligt at Ajax taber. Juventus fik ikke rigtigt kreeret nogen chancer, med Amauri viser hvor god han er på hovedstød ved at nikke to ind i mål. Som sagt havde Ajax fortjent mere, og især Siem de Jong havde et hårdt skud på stolpen og en anden der fløj lige forbi mål.

Der var også danskere der deltog i kampen - både stortalentet Christian Eriksen og Dennis Rommedahl blev skiftet ind hos Ajax, men det var ikke muligt for dem at vise det store. Eriksen viste dog rigtig gode takter, og han er meget udansk i sin spillestil (positivt). Han virker som skabt for spansk fodbold, og han lavede nogle flotte driblinger, og han lavede også en flot 1-2'er, som desværre løb ud i sandet. Han havde ét skud i kampen, som dog røg nogle meter over målet. Eriksen er bestemt en spændende spiller, som vi skal holde øje med i fremtiden. Hos Ajax har jeg hørt at man vil forlænge hans kontrakt, da han åbenbart er blevet stemplet som et nyt "toptalent"..

Målene:
17' - Miralem Sulejmani (Ajax)
32'+58' - Amauri (Juventus)

benjamin
Indlæg: 177
Tilmeldt: man dec 22, 2008 7:04 pm
Geografisk sted: Kbh NV
Har takket: 3 gange

Re: UEFA Europa League

Indlæg af benjamin »

Christian Eriksen er et ret stort navn i Holland. Well, rent talentmæssigt.

Var inde i Parken og se FCK v Marseille ...og det var kun pga af gratis billetter (focking koldt!). Ellers en ret kedelig kamp, FCK spillede nederen/kedeligt som sædvanligt. Dog var det nogle flotte mål Marseille fik scoret, især det sidste. Kampen endte 1-3, og dermed må man vel forvente at FCK er ude af turneringen.
Stick to your guns.

ladislau
Indlæg: 1261
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: UEFA Europa League

Indlæg af ladislau »

Ja, ikke så godt resultat af FCK'erne, de havde ellers godt fat. Ærgeligt mhb på de ekstra internationale pladser til dansk fodbold.

Nu ved jeg ikke om folk herinde har en generel interresse for spansk bold, som jeg selv har. For det var da godt nok en flok crappy ass crappy resultater de forskellige hold fik hevet i land. Tre kampe uafgjort på hjemmebane, og Valencia taber til Brugge på udebane, det er sgu ikke lige en dag hvor det peaker for spansk fodbold.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: UEFA Europa League

Indlæg af Mander »

Nej, det var ikke helt tilfredsstillende med de spanske hold. Til gengæld vil alt være godt igen, hvis Liverfools taber i Rumænien, hvilket de meget vel kan.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: UEFA Europa League

Indlæg af Mander »

Go Ajax!
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: UEFA Europa League

Indlæg af Mander »

Varm aften i Istanbul:

Billede
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 21 gæster