Serie A tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af zqa »

MessiPogba skrev:
Blaugrana al vent skrev:Ronaldo på toppen? Spændende.
Det er idioti, hvis det er deres taktik for sæsonen. Langt hellere Mandzukic på toppen, og så ronaldo og Costa på kanterne med Dybala på 10'eren. Det vil være langt bedre, for Ronaldo er ikke god nok som angriber.
Ikke god nok? Huh?
#jesuisSheep

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af MessiPogba »

zqa skrev:
MessiPogba skrev:
Blaugrana al vent skrev:Ronaldo på toppen? Spændende.
Det er idioti, hvis det er deres taktik for sæsonen. Langt hellere Mandzukic på toppen, og så ronaldo og Costa på kanterne med Dybala på 10'eren. Det vil være langt bedre, for Ronaldo er ikke god nok som angriber.
Ikke god nok? Huh?
Måske forkert ord, men som 9'er ødelægger du bare Ronaldo. Han er bedst, når han kan udnytte forarbejdet fra 9'eren og han kan løbe i de blinde vinkler og lægge sig over mellem backen og heade dem ind eller få sine en-mod-en og sparke dem tørt ind. Som spidsangriber skal han spille meget med ryggen til målet, sjældent få muligheden for at kunne løbe i ryggen på modstanderne, og skal være en sikker opspilstation, som skal holde fast i bolden.

Ronaldo anno 2018 er for mig ikke bedst som angriber. Men jeg tror nu også på, at det skyldes, at Mandzukic ikke er i form til at starte inde, og så skal Ronaldo nok få sin venstre kant.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af A$AP »

Perfekt setup for Ronaldo, til at lave to mål og vinde kampen for sit nye hold.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2808
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 418 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af Norbit »

Nogen der har set Juve kampen?

Så lidt af første halvleg, tydeligt at Juve spillerne ikke har samme respekt for Ronaldo som de havde i Madrid.
Der var 2-3 sekvenser hvor de i Madrid ville søge Ronaldo (og hvor han med stor sandssynlighed ville score), men i alle sekvenserne valgte de at køre og afslutte selv. Hvis det fortsætter sådan, så tror jeg at Ronaldo får et meget svært år. Han kan ikke som i sine tidligere år selv skabe chancerne og målene, og hvis medspillerne ikke viser ham respekt nok og søger ham, i næsten samtlige situationer, så får han ikke scoret som han plejer.

Men mon ikke at Ronaldo har nok magt/status til at spillet bliver lagt op mod ham.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Stepinski og Giaccherini. De to herrer fra Verona.

emo
Indlæg: 17780
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af emo »

CR og VAR!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Allez...

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af MessiPogba »

Norbit skrev:Nogen der har set Juve kampen?

Så lidt af første halvleg, tydeligt at Juve spillerne ikke har samme respekt for Ronaldo som de havde i Madrid.
Der var 2-3 sekvenser hvor de i Madrid ville søge Ronaldo (og hvor han med stor sandssynlighed ville score), men i alle sekvenserne valgte de at køre og afslutte selv. Hvis det fortsætter sådan, så tror jeg at Ronaldo får et meget svært år. Han kan ikke som i sine tidligere år selv skabe chancerne og målene, og hvis medspillerne ikke viser ham respekt nok og søger ham, i næsten samtlige situationer, så får han ikke scoret som han plejer.

Men mon ikke at Ronaldo har nok magt/status til at spillet bliver lagt op mod ham.
ja, så det også.
Men hvis planen vitterligt er, at Ronaldo skal være 9'er og Mandzukic skal være kant, så forstår jeg intet af Allegris dispositioner. I så fald vil Ronaldo få det fandme svært, fordi hans spil ikke er gearet nok til at besætte den centrale post så meget.

Og italien vil en spiller hellere dø end at give et mål væk, så som centerangriber tror jeg, at Ronaldo vil få det svært, selvom en som Alex Sandro slår gode indlæg, som Ronaldo dog kan lukrere på.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Antimadridista
Indlæg: 9220
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af Antimadridista »

Man ved bare Juve scorer i overtiden i serie A. Hvad skete der?

emo
Indlæg: 17780
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af emo »

Antimadridista skrev:Man ved bare Juve scorer i overtiden i serie A. Hvad skete der?
Juve scorede til 2-3, deres målmand blev knock outet og dommeren skulle VAR målet, da CR havde arm på inden den røg videre til Mandzukic. Målet blev underkendt.

5 min blev lagt til på grund af alt det, og Juve scorede på Chievos reserve målmand angrebet efter.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Allez...

Starnils
Indlæg: 447
Tilmeldt: man jun 20, 2016 11:02 pm
Har takket: 165 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af Starnils »

Ret usmageligt at se Juve-spillerne appelerer og juble for mål, da målmanden lå helt bevidstløs på jorden lige ved siden af, mens ambulancen var på vej ind
Socio. no. 54.257

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2808
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 418 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af Norbit »

MessiPogba skrev:
Norbit skrev:Nogen der har set Juve kampen?

Så lidt af første halvleg, tydeligt at Juve spillerne ikke har samme respekt for Ronaldo som de havde i Madrid.
Der var 2-3 sekvenser hvor de i Madrid ville søge Ronaldo (og hvor han med stor sandssynlighed ville score), men i alle sekvenserne valgte de at køre og afslutte selv. Hvis det fortsætter sådan, så tror jeg at Ronaldo får et meget svært år. Han kan ikke som i sine tidligere år selv skabe chancerne og målene, og hvis medspillerne ikke viser ham respekt nok og søger ham, i næsten samtlige situationer, så får han ikke scoret som han plejer.

Men mon ikke at Ronaldo har nok magt/status til at spillet bliver lagt op mod ham.
ja, så det også.
Men hvis planen vitterligt er, at Ronaldo skal være 9'er og Mandzukic skal være kant, så forstår jeg intet af Allegris dispositioner. I så fald vil Ronaldo få det fandme svært, fordi hans spil ikke er gearet nok til at besætte den centrale post så meget.

Og italien vil en spiller hellere dø end at give et mål væk, så som centerangriber tror jeg, at Ronaldo vil få det svært, selvom en som Alex Sandro slår gode indlæg, som Ronaldo dog kan lukrere på.

For mit vedkommende må han gerne gå hele sæsonen igennem uden at score! :-D
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Antimadridista
Indlæg: 9220
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af Antimadridista »

emo skrev:
Antimadridista skrev:Man ved bare Juve scorer i overtiden i serie A. Hvad skete der?
Juve scorede til 2-3, deres målmand blev knock outet og dommeren skulle VAR målet, da CR havde arm på inden den røg videre til Mandzukic. Målet blev underkendt.

5 min blev lagt til på grund af alt det, og Juve scorede på Chievos reserve målmand angrebet efter.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ok! Hvad med ham Instagram-goaten, var han til noget?

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af MessiPogba »

Antimadridista skrev:
emo skrev:
Antimadridista skrev:Man ved bare Juve scorer i overtiden i serie A. Hvad skete der?
Juve scorede til 2-3, deres målmand blev knock outet og dommeren skulle VAR målet, da CR havde arm på inden den røg videre til Mandzukic. Målet blev underkendt.

5 min blev lagt til på grund af alt det, og Juve scorede på Chievos reserve målmand angrebet efter.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ok! Hvad med ham Instagram-goaten, var han til noget?
Nope, intet at råbe hurra for. Men han spillede også meget ude af position. Havde intet indflydelse på spillet whatsoever.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Antimadridista
Indlæg: 9220
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af Antimadridista »

MessiPogba skrev:
Antimadridista skrev:
emo skrev:
Antimadridista skrev:Man ved bare Juve scorer i overtiden i serie A. Hvad skete der?
Juve scorede til 2-3, deres målmand blev knock outet og dommeren skulle VAR målet, da CR havde arm på inden den røg videre til Mandzukic. Målet blev underkendt.

5 min blev lagt til på grund af alt det, og Juve scorede på Chievos reserve målmand angrebet efter.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ok! Hvad med ham Instagram-goaten, var han til noget?
Nope, intet at råbe hurra for. Men han spillede også meget ude af position. Havde intet indflydelse på spillet whatsoever.
Så altså, som han plejer..

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5476
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Ja som han plejer.. og alligevel har har fået højeste score på whoscored.com !!?!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster