Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: Champions league

Indlæg af De La Barça »

Allegri gik i hvert fald hen til Ramos og pegede på ham og sagde noget efter straffet blev dømt. Mon ikke Ramos er kommet med en dumsmart kommentar til Juve bænken?


Visca el Barça i Visca Catalunya

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Champions league

Indlæg af LeoMessi »

PuyolErGud skrev:
LeoMessi skrev:Nu hvor Ramos har karantæne i den første kamp, så ville det da være interessant at se hvis de trak Liverpool, og den første kamp skulle spilles på Anfield.
Er det officielt? UEFA har da ikke meldt noget ud har de?

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk
Nej, det er vidst ikke officielt endnu.

Men ifølge medierne, så blev det noteret af Michael Oliver, og hvis det er sandt, så er der vel mulighed for, at der kan ske noget efterfølgende, men det afhænger vel også af hvad der blev noteret. Jeg er ikke helt sikker med henhold til reglerne, fordi han gik jo aldrig helt ind på banen? Men helt ubemærket gik det alligevel ikke hen og blev, for Allegri havde da travlt med at skælde ham ud.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Champions league

Indlæg af A$AP »

Okay, bare lad De rossi vinde.

phpBB [video]


Billede

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Champions league

Indlæg af Skydefinten »

Seriøst?
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Kawhi
Indlæg: 215
Tilmeldt: man aug 14, 2017 8:16 am
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kawhi »

One of the caveats of a suspension in UEFA competition is that players aren't allowed to be at 'pitch level', and in moving from his box in the stands to the tunnel area, Ramos has flirted with contravening such a regulation.It depends which side of the fence you're on, within Valdebebas the narrative is that Ramos never actually reached pitch level and he was merely at the steps which lead to the pitch.
Så Ramos forlod åbenbart aldrig spillertunnellen ifølge RM og var derfor aldrig i "pitch level", hvorfor de mener at han ikke bør straffes.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15121
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1705 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Lopezzz »

LeoMessi skrev:
PuyolErGud skrev:
LeoMessi skrev:Nu hvor Ramos har karantæne i den første kamp, så ville det da være interessant at se hvis de trak Liverpool, og den første kamp skulle spilles på Anfield.
Er det officielt? UEFA har da ikke meldt noget ud har de?

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk
Nej, det er vidst ikke officielt endnu.

Men ifølge medierne, så blev det noteret af Michael Oliver, og hvis det er sandt, så er der vel mulighed for, at der kan ske noget efterfølgende, men det afhænger vel også af hvad der blev noteret. Jeg er ikke helt sikker med henhold til reglerne, fordi han gik jo aldrig helt ind på banen? Men helt ubemærket gik det alligevel ikke hen og blev, for Allegri havde da travlt med at skælde ham ud.
Det er noget som Perez skal beslutte så Ramos får enten en lille bøde eller ingenting
MDCCCXCIX

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Champions league

Indlæg af Skydefinten »

Ramos har sluppet for karantæne.

UEFA har valgt ikke at gøre noget ved det.
Captain Sergio Ramos will be cleared to play in #UCL semi-finals as UEFA to decide upon no sanction for tunnel appearance.

Real Madrid defender Sergio Ramos will face no further Champions League punishment following Wednesday night’s victory over Juventus.

The Madrid captain – who was suspended for the tie for an accumulation of bookings – was present in the tunnel and club dressing room, allegedly breaking UEFA rules.

However, Cope report on Friday that the Spain international will not be sanctioned further and will be free to play in Madrid’s semi-finals.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Champions league

Indlæg af zqa »

Lol, selvfølgelig.
#jesuisSheep

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Champions league

Indlæg af LeoMessi »

Ret skal være ret, han trådte aldrig ind på banen, så det er vel fair nok.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

ulrich
Indlæg: 1709
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Champions league

Indlæg af ulrich »

Liverpool - Roma
Bayern - Real

:o

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Champions league

Indlæg af Flax_Generous »

ulrich skrev:Liverpool - Roma
Bayern - Real
Bayern har seriøst bare at vinde deres sidste tre kampe. Hvis de lader Real eller Liverpool løbe med trofæet, så vil jeg hade Bayern for evigt.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana92 »

Det er vildt, at vi ender med enten Roma eller Liverpool i Champions League finalen. Det tror jeg ikke, at der var nogen der for alvor havde spået før sæsonen gik i gang. Bayern mod Liverpool kunne blive en vild og underholdende affære. Madrid mod Roma ville være mareridtet, men omvendt ville det jo nærmest kunne redde hele sæsonen, hvis Roma så slog Real.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana92 »

Flax_Generous skrev:
ulrich skrev:Liverpool - Roma
Bayern - Real
Bayern har seriøst bare at vinde deres sidste tre kampe. Hvis de lader Real eller Liverpool løbe med trofæet, så vil jeg hade Bayern for evigt.
Hvad med Roma? :sad:

På den ene side kunne en Roma-sejr være alt for fedt, men på den anden side, ville det også føles lidt forkert, at de endelig skulle vinde så stor en titel uden Totti. De Rossi er der selvfølgelig heldigvis stadig.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Champions league

Indlæg af Flax_Generous »

Real Madrid mod Liverpool er mit mareridt. Der er ingen chance for, at jeg ville se den kamp.

Roma må selvfølgelig gerne vinde Champions League, men jeg tvivler på dem. Det ville ikke være fair at kræve, at de slår Real og Liverpool. Men Bayern burde fan'me gøre det - for min skyld!
Senest rettet af Flax_Generous fre apr 13, 2018 1:22 pm, rettet i alt 1 gang.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Perfekt. Bayern kan godt slå real ud over 2 kampe og ellers så ser jeg det som bedst at pool kun skal op mod dem i en. Tror ikke de ville kunne tage dem over 2 men de kan drille når det kun er en.

Men kom så Bayern. Ikke mere af jeres elendige form mod real. Og ikke mere dommerhjælp til real.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 19 gæster