Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Champions league

Indlæg af A$AP »

Barca - Liverpool tirsdag den 30. Fuck.

emo
Indlæg: 17780
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

Antimadridista skrev:Når man lige ser den en gang til, så ser det sku ud til at den rammer Llorentes arm først!!

Pep og CL siden Barca..ik et godt match! Plus Aguero et kvart sekund offside... :|
Viser de om den rammer en city spiller på vej til aguero? Lagde jeg ikke lige mærke til. Synes det ligner en tilbageaflevering fra CE men kan være at den strejfer en eller at det er en city spiller som takler den videre fra CE.

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Allez...

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: Champions league

Indlæg af PuyolErGud »

Det er ret tydeligt at den rammer Bernado Silva.

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Champions league

Indlæg af LeoMessi »

Det er svært at opnå noget som helst i Champions League, når man har forsvarsspillere i form af Laporte, Jones og Otamendi i truppen. Manchester City har simpelthen formået, at komme i besiddelse af de mest stupide forsvarspillere jeg længe har set, hold nu fast hvor er det grinagtigt at se på.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Champions league

Indlæg af Xavi6Smede »

LeoMessi skrev:Det er svært at opnå noget som helst i Champions League, når man har forsvarsspillere i form af Laporte, Jones og Otamendi i truppen. Manchester City har simpelthen formået, at komme i besiddelse af de mest stupide forsvarspillere jeg længe har set, hold nu fast hvor er det grinagtigt at se på.
Så ser du godt nok ikke meget Manchester City. Laporte har i denne sæson været en af verdens klart bedste forsvarsspillere i denne sæson, formentlig kun overgået af Dijk og Pique (må indrømme jeg ikke har set meget italiensk i år). Stones, som jeg formoder du mener, er blevet en glimrende spiller efter hans første sæson, hvor han var Bambi på glat is. Otamendi er også en dygtig spiller, selvom han har det med at tabe hovedet under pres.
Laporte, Stones, Otamendi og Kompany er et top 3-forsvar baseret på deres niveau de seneste 2 år for City. Laporte var bare forfærdelig i dag.

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Champions league

Indlæg af LeoMessi »

Xavi6Smede skrev:
LeoMessi skrev:Det er svært at opnå noget som helst i Champions League, når man har forsvarsspillere i form af Laporte, Jones og Otamendi i truppen. Manchester City har simpelthen formået, at komme i besiddelse af de mest stupide forsvarspillere jeg længe har set, hold nu fast hvor er det grinagtigt at se på.
Så ser du godt nok ikke meget Manchester City. Laporte har i denne sæson været en af verdens klart bedste forsvarsspillere i denne sæson, formentlig kun overgået af Dijk og Pique (må indrømme jeg ikke har set meget italiensk i år). Stones, som jeg formoder du mener, er blevet en glimrende spiller efter hans første sæson, hvor han var Bambi på glat is. Otamendi er også en dygtig spiller, selvom han har det med at tabe hovedet under pres.
Laporte, Stones, Otamendi og Kompany er et top 3-forsvar baseret på deres niveau de seneste 2 år for City. Laporte var bare forfærdelig i dag.
Jo, jeg ser faktisk en del Manchester City, og deres forsvar er helt sikkert det svageste led på holdet.

Jeg har aldrig været imponeret af hverken Stones eller Laporte, fordi man aldrig fuldt ud kan stole på dem - og det kom i den grad til udtryk i aftes. Jeg ved ikke hvad definitionen af en verdensklasse forsvarsspiller er for dig, men for mig handler det i den grad om tillid. Laporte sælger holdet i hele to omgange og formår på ingen måder at dække op for Llorente ved Tottenhams tredje mål(ved godt at det er Mendys man, men hvad laver Laporte egentligt i situationen, hvor er det han kigger henne). Han er direkte skyld i alle tre mål idag, og der er altså ikke tale om små fejl.

Det er bestemt ikke sidste gang vi ser Laporte begå disse type fejl, og det samme kan jeg sige om Stones.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5480
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Champions league

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Ang Barca vs Liverpool

Stegen er en kende bedre end Allison

Liverpools centerforsvar er på niveau med At. Madrids i ligaen, så der er de en kende bedre end Barca
Alba er bedre end Robertson, Alexander er måske bedre end Semedo/Roberto

Vores midtbane er bedre boldspillere end Liverpools, men Liverpools midtbane er fysisk stærkere og MEGET mere løbestærke end vores.

Messi er bedre end Liverpools Trio, men som Preben sagde i Goal show... hvis man kan lukke Messi ned har Barca ikke rigtig noget våben... derimod skal vi lukke Liverpools angrebs trio ned, samt beskytte os mod dødbolde da de har sindsyge stærke hovedstøds folk derudover.

Den er så 50/50 som noget kan blive... dog, hvis Messi ikke lukkes ned er vi svagt favoritter.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Blaugrana al vent
Indlæg: 522
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana al vent »

Ingen tvivl om at hvis Liverpool slår os ud, så må Coutinho sidde med en speciel følelse.
Jeg bløder Blaugrana

Blaugrana al vent
Indlæg: 522
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana al vent »

Har ondt af City men omvendt så er det en stor modstander vi nu undgår:
Jeg bløder Blaugrana

Antimadridista
Indlæg: 9224
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

Imo er det ikke blot et udtryk for dårlige forsvarsspillere hos City.
Generelt formår de bare ikke (mod de allerstærkeste) med sikkerhed og kontrol, at køre bolden rundt. Altså hele holdet. Det er som om de partout SKAL fremad efter 5-6 afleveringer (max). Som om hele holdet har ADHD. Så fanges de ofte i et eller andet hasarderet fremløb.

Syntes det er lidt vildt at Pep ikke har kunnet indføre noget mere omtanke og ro. Vente til de rette momenter, sikre lidt bagude også etc. Det er altså bedre at sætte 15 gode angreb op i løbet af en kamp, end 58, hvor 10 af dem potentielt giver en farlig omstilling.

Dog syntes jeg stadig de var rigtig uheldige i går.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

SpillerSomMESSI skrev:Ang Barca vs Liverpool

Stegen er en kende bedre end Allison

Liverpools centerforsvar er på niveau med At. Madrids i ligaen, så der er de en kende bedre end Barca
Alba er bedre end Robertson, Alexander er måske bedre end Semedo/Roberto

Vores midtbane er bedre boldspillere end Liverpools, men Liverpools midtbane er fysisk stærkere og MEGET mere løbestærke end vores.

Messi er bedre end Liverpools Trio, men som Preben sagde i Goal show... hvis man kan lukke Messi ned har Barca ikke rigtig noget våben... derimod skal vi lukke Liverpools angrebs trio ned, samt beskytte os mod dødbolde da de har sindsyge stærke hovedstøds folk derudover.

Den er så 50/50 som noget kan blive... dog, hvis Messi ikke lukkes ned er vi svagt favoritter.
Nu er jeg ikke helt enig i din analyse af styrkeforholdet mellem kæderne men samlet set er jeg også af den overbevisning at det er 50/50. Bet365 er dog ikke helt enige og mener vi har omkring 62% for at gå videre.

For mig at se skal vi holde bolden fra dem. De skal presse og presse men ikke komme i nærheden af bolden. Og de gange de har den skal det være nede omkring deres eget felt. Hvis vi kan lykkes med det så har vi gode chancer...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Champions league

Indlæg af Xavi6Smede »

LeoMessi skrev:
Xavi6Smede skrev:
LeoMessi skrev:Det er svært at opnå noget som helst i Champions League, når man har forsvarsspillere i form af Laporte, Jones og Otamendi i truppen. Manchester City har simpelthen formået, at komme i besiddelse af de mest stupide forsvarspillere jeg længe har set, hold nu fast hvor er det grinagtigt at se på.
Så ser du godt nok ikke meget Manchester City. Laporte har i denne sæson været en af verdens klart bedste forsvarsspillere i denne sæson, formentlig kun overgået af Dijk og Pique (må indrømme jeg ikke har set meget italiensk i år). Stones, som jeg formoder du mener, er blevet en glimrende spiller efter hans første sæson, hvor han var Bambi på glat is. Otamendi er også en dygtig spiller, selvom han har det med at tabe hovedet under pres.
Laporte, Stones, Otamendi og Kompany er et top 3-forsvar baseret på deres niveau de seneste 2 år for City. Laporte var bare forfærdelig i dag.
Jo, jeg ser faktisk en del Manchester City, og deres forsvar er helt sikkert det svageste led på holdet.

Jeg har aldrig været imponeret af hverken Stones eller Laporte, fordi man aldrig fuldt ud kan stole på dem - og det kom i den grad til udtryk i aftes. Jeg ved ikke hvad definitionen af en verdensklasse forsvarsspiller er for dig, men for mig handler det i den grad om tillid. Laporte sælger holdet i hele to omgange og formår på ingen måder at dække op for Llorente ved Tottenhams tredje mål(ved godt at det er Mendys man, men hvad laver Laporte egentligt i situationen, hvor er det han kigger henne). Han er direkte skyld i alle tre mål idag, og der er altså ikke tale om små fejl.

Det er bestemt ikke sidste gang vi ser Laporte begå disse type fejl, og det samme kan jeg sige om Stones.
Jeg er da heller ikke sikker på jeg vil definere dem som verdensklasse, men få har præsteret på det niveau som de har gjort de to seneste sæsoner for City. Laporte har knap nok sat en fod forkert hele sæsonen, indtil i går.

Men hvem vil du så definere som verdensklasse forsvarsspillere?

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14997
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1684 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Lopezzz »

Første kamp spilles onsdag den 1.maj kl 21 på Camp Nou og returkampen spilles den 7.maj også kl 21
MDCCCXCIX

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Champions league

Indlæg af LeoMessi »

Xavi6Smede skrev:
LeoMessi skrev:
Xavi6Smede skrev:
LeoMessi skrev:Det er svært at opnå noget som helst i Champions League, når man har forsvarsspillere i form af Laporte, Jones og Otamendi i truppen. Manchester City har simpelthen formået, at komme i besiddelse af de mest stupide forsvarspillere jeg længe har set, hold nu fast hvor er det grinagtigt at se på.
Så ser du godt nok ikke meget Manchester City. Laporte har i denne sæson været en af verdens klart bedste forsvarsspillere i denne sæson, formentlig kun overgået af Dijk og Pique (må indrømme jeg ikke har set meget italiensk i år). Stones, som jeg formoder du mener, er blevet en glimrende spiller efter hans første sæson, hvor han var Bambi på glat is. Otamendi er også en dygtig spiller, selvom han har det med at tabe hovedet under pres.
Laporte, Stones, Otamendi og Kompany er et top 3-forsvar baseret på deres niveau de seneste 2 år for City. Laporte var bare forfærdelig i dag.
Jo, jeg ser faktisk en del Manchester City, og deres forsvar er helt sikkert det svageste led på holdet.

Jeg har aldrig været imponeret af hverken Stones eller Laporte, fordi man aldrig fuldt ud kan stole på dem - og det kom i den grad til udtryk i aftes. Jeg ved ikke hvad definitionen af en verdensklasse forsvarsspiller er for dig, men for mig handler det i den grad om tillid. Laporte sælger holdet i hele to omgange og formår på ingen måder at dække op for Llorente ved Tottenhams tredje mål(ved godt at det er Mendys man, men hvad laver Laporte egentligt i situationen, hvor er det han kigger henne). Han er direkte skyld i alle tre mål idag, og der er altså ikke tale om små fejl.

Det er bestemt ikke sidste gang vi ser Laporte begå disse type fejl, og det samme kan jeg sige om Stones.
Jeg er da heller ikke sikker på jeg vil definere dem som verdensklasse, men få har præsteret på det niveau som de har gjort de to seneste sæsoner for City. Laporte har knap nok sat en fod forkert hele sæsonen, indtil i går.

Men hvem vil du så definere som verdensklasse forsvarsspillere?
Jeg synes at der er en stor mangel på verdensklasse forsvarsspillere, men Pique og Van Dijk (som du selv nævner) kan helt bestemt godt indgå i denne kategori.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: Champions league

Indlæg af Muddi12345 »

Efter min mening er vi favoritter mod Liverpool. Vi er bedre spiller for spiller og har rutinen og erfaringen i de her opgør.

Liverpool har desuden en kamp søndag, og møder os på Anfield tirsdag. Det er 48 timer, det burde helt sikkert være en fordel og gøre en forskel på energiniveauet særligt i anden halvleg.
De har ikke råd til at spare spillere i ligaen.
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 14 gæster