Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

phpBB [video]


Bider han også? Han burde få 2-4 dage ude for den der. Og hvis han bider så kan man godt lige smide 8-10 oveni.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Champions league

Indlæg af zqa »

Der kommer sikkert intet efterspil på den der.
#jesuisSheep

Journalisten
Indlæg: 154
Tilmeldt: tors apr 10, 2014 10:32 am
Blevet takket: 25 gange

Re: Champions league

Indlæg af Journalisten »

Carvajal burde få et par karantænedage på den der, men når det så er sagt, så har Atlético da godt nok fået en fuldblodserstatning for Costa, når vi snakker provokerende mofo.

Han blender perfekt ind i det hold, som jeg hader overalt på jorden. De spiller så ækelt, især mod os og jer. Selv klokkeklare indkast og frispark markerer de deres vej for at manipulere dommeren. Hader dem!

Godnat! Og god kamp i morgen :)

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Champions league

Indlæg af Skydefinten »

Den nye Hannibal!
phpBB [video]
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Champions league

Indlæg af Bager »

Atletico skuffede mig en smule igår. Ikke at jeg har nogen illusioner om at de er specielt gode til at holde i bolden, men deres offensiv manglede gennemslagskraft. På den anden side af midterlinjen er Griezmann nærmest den eneste der forstår at lægge en præcis aflevering. Mandzukic buldrer en del i RM forsvar, men det er egentlig også det. Det virkede ikke til at Atletico gik særlig hårdt efter et mål. Deres omstillingsspil var meget uinspireret og de angreb med relativ få folk. Ærgerligt eftersom deres sidste opgør på Vicente Calderon endte 4-0 for blot et par mdr siden. Igår var de særdeles heldige med ikke at indkassere mål.

Isoleret set er 0-0 vel fint for Atletico. Man har lidt fornemmelsen af at de fungerer rigtig godt under pres. Simeone minder mig ret meget om Mou på dette punkt. Han er god til at skabe en os-mod-verden effekt som kan få spillerne til at kæmpe som gale. Det er den vinkel de skal angribe returkampen på. Hvis Atletico kan score ét enkelt mål på Bernabeu er de et rigtig svært hold at vende resultatet mod.
Visca el Barca

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Champions league

Indlæg af Luis Enrique »

Jeg har svært ved at se, at Atlético skulle kunne bruge 0-0 til noget. Jeg er med på, at Simeone er beregnende, men jeg tror ikke altid det er på den gennemtænkte måde. 0-0 betyder reelt set at man blot køber sig tid, for eneste udbytte er at Real intet udebanemål fik, dvs. 1-1, 2-2 osv. på Bernabeu gør at Atlético går videre. Det er et meget magert udbytte på hjemmebane. Tror Simeone/ Atlético virkelig, at det bliver nemmere at score på Bernabeu?

Dybest set tror jeg, at det beregnende består i det helt banale at udsætte afgørelsen længst muligt. Det er selve målet, ren dødemandstaktik. Simeone / Atlético håber nu på at kunne trække en ny 0-0 på Bernabeu og få endnu en straffesparkskonkurrence. Hvad er det for et udgangspunkt? Ren Argentina, VM 1990.

Jeg kan huske forkert, men jeg synes Atlético spillede mere positivt sidste sæson. Fysisk hårdt og også med et beregnende element, men de kunne også overraske deres modstander med fart og tempo, godt pasningsspil og målsøgende spil. Det er der godt nok ikke meget af i år.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg er ikke helt enig. ATM kan leve med uafgjort så længe de får scoret. Og når man kender begge hold så kan jeg ikke se hvorfor ATM ikke skulle kunne score. Desuden er de inde i en god periode mod real og kan køre videre på den.

Jeg ser stadig kampen som helt åben og kan sagtens se ATM få et resultat på bernabeu.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Champions league

Indlæg af Luis Enrique »

Atlético kunne ikke score hjemme og jeg tror ikke det bliver nemmere for dem på Bernabeu. I mine øjne spillede de ikke deres chance hjemme - i øvrigt fordi deres opbyggende spil er iøjefaldende fraværende. Vi kan af og til brokke os over at midtbanen træder i baggrunden hos os, men det er for intet at regne med hos Atlético. Der er reelt set ingen centrale midtbanespillere, eller der var i hvert fald ingen i går.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Fuldstændig enig i at deres midtbane er ringe og der ikke kommer noget fra den.

Men lige når det kommer til ATM så tror jeg faktisk ikke at det betyder det store om de score hjemme eller nu skal score ude. De er et kontra hold og stærke på dødbolde. Real vil højst sandsyneligt forsøge at presse endnu mere (ellers får de tilskuerne på nakken) hvilket vil give ATM plads.

Det bliver ikke nemt men kan ligeså godt se ATM gå videre som real.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

ulrich
Indlæg: 1709
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Champions league

Indlæg af ulrich »

Piquénbauer skrev:
emo skrev:
Cristiano finished w/ 40 touches. Fewest of any Madrid outfield starter.
Det viser tydeligt hvor ligegyldig en spiller han er når han ikke scorer. Der kommer intet fra ham. Kan ikke huske hvornår ronaldo sidst har domineret en kamp uden at score.
Men han er jo verdens bedste nogensinde...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

UEFA skulle have været på banen og sagt at de ikke går ind i sagen med carvajal. Så det er åbenbart ok at slå en anden. Jeg er så træt af at der ikke er en fast linje der bliver holdt ligemeget hvad.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Champions league

Indlæg af Brombi »

Piquénbauer skrev:UEFA skulle have været på banen og sagt at de ikke går ind i sagen med carvajal. Så det er åbenbart ok at slå en anden. Jeg er så træt af at der ikke er en fast linje der bliver holdt ligemeget hvad.
Hvis det havde været Suarez......

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Hahaha ja... Det tør jeg slet ikke tænke på.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Champions league

Indlæg af JonasV »

Han havde fået tvangs-amputeret både hænder og tænder.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Champions league

Indlæg af A$AP »

Hvorfor spiller Dante stadig fodbold? Skal han ikke sælges til Milan eller sådan noget..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 39 gæster