Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Jesni »

FCBarcelonaChr skrev:
Jesni skrev:Hvad gør folk, hvis Guardiola vælger Chelsea?(jeg mindes ikke, det er det hold, der har den største sympati herinde) Som Visca skriver, så har han det med at overraske i ny og næ, og Chelsea vil i hvert fald gerne have ham.
Så tager jeg personligt selv til London for at snigmyrde ham. Spøg til side, jeg er sikker på at Pep ville kunne forvandle Chelsea til et ganske sympatisk hold, omend jeg aldrig ville kunne holde vildt meget af dem.
Godt nok siges det at City er stedet, han hopper hen, men i mine øjne virker Chelsea lidt mere oplagt pt. Og Abramovic virker i hvert fald som en mand, der vil strække sig utrolig langt for at få Pep til klubben, så det kunne måske gøre det attraktivt for Pep. Og så husker jeg aldrig Pep har haft et offentligt problem med Chelsea som klub.

Om Chelsea har spillermaterialet til Pep's filosofi, mjah det kan så blive et problem. Det findes der heldigvis penge-løsninger på.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Chelsea bliver det formentlig og forhåbentlig ikke. Jeg tror faktisk Chelsea er den mindst oplagte mulighed. Jeg tror det er Man Utd og Arsenal først og så kommer City nok, mest på grund af Txiki (en mand som Pep flere gange har betegnet som den mest intelligent person indenfor fodboldens verden) Soriano og de andre. Chelsea er alt for usikkert for ham. De har vel haft 11-12 forskellige trænere under Abramovich. Og det er jo ikke fordi, de ikke har været succesfulde.

Der er desuden stærke rygter om, at Simeone overtager efter Hiddink til sommer. Han skulle være førsteprioritet for Abramovich.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Flax_Generous skrev:
Jesni skrev:Mon ikke de håber LVG kan få spillet stabiliseret og så går 100% efter Guardiola? Mourinho ville være en fejl. Han har efterhånden vist i sådan en grad, at han aldrig er den lange løsning.
Mourinho ville være en katastrofe. Jeg ville hade at se ham i United. Hvis van Gaal absolut skal fyres nu, så håber jeg, at de finder en midlertidig manager indtil sommer. Måske Giggs, selvom jeg ærlig talt ikke har den store tro på ham.
Jeg dræber en eller anden med tilknytning til Man Utd, hvis det bliver Mourinho. Føj for satan. Og hvis det bliver ham, lov at du ikke vil prøve at forsvare ham herinde. Plz.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20899
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Visca El Barca skrev:
Flax_Generous skrev:
Jesni skrev:Mon ikke de håber LVG kan få spillet stabiliseret og så går 100% efter Guardiola? Mourinho ville være en fejl. Han har efterhånden vist i sådan en grad, at han aldrig er den lange løsning.
Mourinho ville være en katastrofe. Jeg ville hade at se ham i United. Hvis van Gaal absolut skal fyres nu, så håber jeg, at de finder en midlertidig manager indtil sommer. Måske Giggs, selvom jeg ærlig talt ikke har den store tro på ham.
Jeg dræber en eller anden med tilknytning til Man Utd, hvis det bliver Mourinho. Føj for satan. Og hvis det bliver ham, lov at du ikke vil prøve at forsvare ham herinde. Plz.
Jeg ville elske at se Pep i Manchester United eller Arsenal og bygge et storhold op.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Storken »

FCBarcelonaChr skrev:
Visca El Barca skrev:
Flax_Generous skrev:
Jesni skrev:Mon ikke de håber LVG kan få spillet stabiliseret og så går 100% efter Guardiola? Mourinho ville være en fejl. Han har efterhånden vist i sådan en grad, at han aldrig er den lange løsning.
Mourinho ville være en katastrofe. Jeg ville hade at se ham i United. Hvis van Gaal absolut skal fyres nu, så håber jeg, at de finder en midlertidig manager indtil sommer. Måske Giggs, selvom jeg ærlig talt ikke har den store tro på ham.
Jeg dræber en eller anden med tilknytning til Man Utd, hvis det bliver Mourinho. Føj for satan. Og hvis det bliver ham, lov at du ikke vil prøve at forsvare ham herinde. Plz.
Jeg ville elske at se Pep i Manchester United eller Arsenal og bygge et storhold op.
Jeg tror ikke, at Pep kunne gøre det meget bedre med Arsenal end Wenger kunne. Franskmanden er en ret kompetent træner.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Storken skrev:
FCBarcelonaChr skrev:
Visca El Barca skrev:
Flax_Generous skrev:
Jesni skrev:Mon ikke de håber LVG kan få spillet stabiliseret og så går 100% efter Guardiola? Mourinho ville være en fejl. Han har efterhånden vist i sådan en grad, at han aldrig er den lange løsning.
Mourinho ville være en katastrofe. Jeg ville hade at se ham i United. Hvis van Gaal absolut skal fyres nu, så håber jeg, at de finder en midlertidig manager indtil sommer. Måske Giggs, selvom jeg ærlig talt ikke har den store tro på ham.
Jeg dræber en eller anden med tilknytning til Man Utd, hvis det bliver Mourinho. Føj for satan. Og hvis det bliver ham, lov at du ikke vil prøve at forsvare ham herinde. Plz.
Jeg ville elske at se Pep i Manchester United eller Arsenal og bygge et storhold op.
Jeg tror ikke, at Pep kunne gøre det meget bedre med Arsenal end Wenger kunne. Franskmanden er en ret kompetent træner.

Jeg vil vove den påstand at han godt kunne. Ikke fordi Wenger er inkompetent, men mere fordi han virker for stædig og for fransk, hvis man kan sige det sådan. Det virker som om, hans metoder virker for gamle. Der har f.eks. været stor kritik af hans lægestab og måden han træner truppen på rent fysisk. Noget han ikke vil ændre på. Han holder stædig fast i sin filosofi omkring spillertruppen. Det er for det meste ukendte og forholdsvis billige spillere han køber. Özil og Alexis er en undtagelse.

Det er her, at Pep kan ændre nogle ting, der før at Arsenal kan vinde mesterskabet og/eller C.L. Pep er f.eks. ikke bange for at bruge store summer på verdensklasse spillere. Penge som Arsenal selv siger de har. Kan han ændre lægestaben også, og tage sine folk fra Barca dage med, så er Arsenal ved at være det. e mangler som sådan ikke meget, men bare det afgørende. Og så virker Pep også lidt mere vindertype end Wenger, forstået på den måde, at han presser sine spillere mere.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af B-Freak »

I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Kubala »

Hvis Pep tager til Man Utd, så skal der købes ind, især til angrebet samt kanterne. Man Utd har en rigtig god midt med Mata, Herrera, Schneiderlin, som han burde bygge midten omkring, med bredden fra Schweini, Carrick og Fellaini. Han har også Depay til en af pladserne til kanten, som han skal få gang i, men han skal købe en til, så der er fuldt dækket. Forsvaret er fint, og Smalling har virkelig blomstret. Med Smalling som leder samt Blind, Jones og McNair, behøves der ikke at blive købt ind. Angrebet skal dog forstærkes, for det går ikke alene med Martial, og Rooney ser ud til at have mistet fordums styrke og kunne agere som en rigtig god substitut fra næste sæsonen af.

Af hvad jeg har læst, så burde Man Utd have råd til verdensklasse spillere med den sponsoraftale de har, og her burde FFP ikke blive et problem, modsat de andre rige olieklubber.

Jeg tror dog, at han ender hos City, umiddelbart pga. Txiki og Soriano. Der er dog det der med traditioner og historie, som er vigtig for Pep, og her er klubber som Arsenal og Man Utd meget tiltalende for ham.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af A$AP »

Arsenal fansene pifter stadig af Sagna haha, hvor ønsker jeg dog bare at vi banker dem sønder og sammen.

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Kubala »

Det er vel forventeligt, at de pifter af ham? Han tog til rivalen, og City tager jo spillere fra deres klub, så kan godt forstå deres frustration, selvom jeg heller ikke har det store tilovers for Arsenal og deres fan.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Storken »

Walcott er tilgivet. Han vidste næppe, at jeg havde penge på uafgjort :)

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af A$AP »

Da Sagna rundede de 30, så valgte Arsenal og Wenger selv, at man ikke ville forny hans kontrakt. Han var altid en stabil spiller for Arsenal, og han gav den altid 100%. Hvis City så vil have ham, hvorfor skulle han så sige nej? Det er Arsenal fans i en nøddeskal, den mest belastende fangruppe på twitter også. Håber deres miserable jagt på en ordentlig tittel vil fortsætte i meget lang tid. Laaaaaaaaaaang tid.

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af emo »

Djirou er helt ok!

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Piquénbauer »

Hvis Arsenal når at få deres skadede spillere med så kan vi godt få problemer mod dem.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af A$AP »

Fandme vildt sparket ind, også vildt spil op til målet, og de har endda så mange skader. På den anden side, så er City også bare virkelig dårlige, der er dog ingen tvivl om at vi kommer til at få noget af nogle kampe mod Arsenal.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 61 gæster