Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af zqa »

Uf, det må gøre ondt.
#jesuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

zqa skrev:
Visca El Barca skrev:
zqa skrev:Hvad er pointen med Emilie Heskey?
At han scorer.
Hvornår, om jeg så lige må spørge?
I dag?

Han scorede i kampen i dag.

EDIT: HA HA HA HA HA HA HA HA Sådan Chelski og tykke Carlo!
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Visca El Barca skrev:Og nu vinder de, hold da kæft Villa er ringe til at holde en føring. De smed 2-0 føring mod Man Utd sidste år, og her smider de en rimelig komfortabel sejr mod et tamt Chelski mandskab.
Aston Villa er forfærdelige i denne sæson i det hele taget. De risikerer helt alvorligt at rykke ned. Så vidt jeg husker har de også kun hentet 4 point på udebane i denne sæson. Det har kostet dem en del, at O'Neill skred.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Chelsea, altså...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Flax_Generous skrev:
Visca El Barca skrev:Og nu vinder de, hold da kæft Villa er ringe til at holde en føring. De smed 2-0 føring mod Man Utd sidste år, og her smider de en rimelig komfortabel sejr mod et tamt Chelski mandskab.
Aston Villa er forfærdelige i denne sæson i det hele taget. De risikerer helt alvorligt at rykke ned. Så vidt jeg husker har de også kun hentet 4 point på udebane i denne sæson. Det har kostet dem en del, at O'Neill skred.
Ja jeg forstår det ikke, hvordan kan et rimelig godt hold som Villa gå så meget ned? Men der er jo forlydender om, at Houllier har mistet noget af omklædningsrummet, og er raget uklar med nogle centrale spiller, bl.a Dunne. Alt det, skader til stamspillere plus polemikken i starten af sæsonen, hvor O'Neill skred må være forklaringen på denne nedtur de har haft.

Men når det er sagt, så er det trods alt noget at de udligner. Jeg grinede højt da de scorede til 3-3. Den må være en svær pille at sluge for den tykke mand fra Italien og hans spillere. Her jublede de som om de havde vundet C.L og scoringen til 3-2 blev fejret med træneren og hele molevitten og et minut senere udligner Villa :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: .
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Daluigi »

Og jeg som begyndte at frygte min plus 4,5 mål ikke ville gå hjem... :D
Forumlegende

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af JonasV »

Det var en alt andet end kedelig 2. halvleg!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Daluigi »

Visca, hva kan man have imod Carlo?.. Han udtaler sig altid med respekt for modstanderne, og er en sympatisk person... Så hvorfor de nedladende kommentarer om ham?
Forumlegende

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Daluigi skrev:Visca, hva kan man have imod Carlo?.. Han udtaler sig altid med respekt for modstanderne, og er en sympatisk person... Så hvorfor de nedladende kommentarer om ham?
Han har været træner for Milan, som jeg er mindre glad for, derfor. Men denne kommentar var mere i lyset af hele situationen. Det så altså lidt komisk ud. Sådan en halvgammel og lidt buttet herre, der hopper rundt, fordi han tror det hele er vendt, og bom, modstanderen scorer. Det er altså fedt, når det går udover en klub og spillere, man virkelig ikke bryder sig om :mrgreen: :mrgreen: .
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Daluigi »

Tror det hele er vendt?`Siden hvornår kan man ikke juble over en sådan vigtig scoring? :P Men jaja, du kan ikke li' Chelsea hvilket er fair nok. Men deres træner har aldrig været andet end respektfuld og ydmyg, hvilket hans seneste udtalelser bevidner om - Han tror bestemt ikke tingene vender fra kamp til kamp.

Vi Barca tilhængere hadede vel heller ikke en spiller som Raul, bare fordi han spillede for Real...
Forumlegende

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Daluigi skrev:Tror det hele er vendt?`Siden hvornår kan man ikke juble over en sådan vigtig scoring? :P Men jaja, du kan ikke li' Chelsea hvilket er fair nok. Men deres træner har aldrig været andet end respektfuld og ydmyg, hvilket hans seneste udtalelser bevidner om - Han tror bestemt ikke tingene vender fra kamp til kamp.

Vi Barca tilhængere hadede vel heller ikke en spiller som Raul, bare fordi han spillede for Real...
Jeg siger heller ikke at man ikke må juble sådan. Men ikke desto mindre så det lidt komisk ud, når Villa et øjeblik senere scorede. Om han er respektfuld, det er han sikkert. Men nu repræsenterer han en klub jeg virkelig ikke bryder mig om,og han repræsenterede en anden klub som jeg ikke bryder mig om. Så han har ikke en stor stjerne i min bog, jeg hader dog ikke manden.

Og hvad angår Raul,så bryder jeg mig heller ikke om manden. Det er meget simpelt, han er det største symbol på en klub, jeg nærmest hader. Derfor kan han være ligeså sympatisk han vil, han bliver aldrig et hit hos mig. Men igen, jeg hader ham ikke. Had er et stærkt ord at bruge.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af zqa »

Uff, ærgeligt Newcastle ikke scorede der. Lækker dødbold.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Daluigi »

Visca El Barca skrev:
Daluigi skrev:Tror det hele er vendt?`Siden hvornår kan man ikke juble over en sådan vigtig scoring? :P Men jaja, du kan ikke li' Chelsea hvilket er fair nok. Men deres træner har aldrig været andet end respektfuld og ydmyg, hvilket hans seneste udtalelser bevidner om - Han tror bestemt ikke tingene vender fra kamp til kamp.

Vi Barca tilhængere hadede vel heller ikke en spiller som Raul, bare fordi han spillede for Real...
Jeg siger heller ikke at man ikke må juble sådan. Men ikke desto mindre så det lidt komisk ud, når Villa et øjeblik senere scorede. Om han er respektfuld, det er han sikkert. Men nu repræsenterer han en klub jeg virkelig ikke bryder mig om,og han repræsenterede en anden klub som jeg ikke bryder mig om. Så han har ikke en stor stjerne i min bog, jeg hader dog ikke manden.

Og hvad angår Raul,så bryder jeg mig heller ikke om manden. Det er meget simpelt, han er det største symbol på en klub, jeg nærmest hader. Derfor kan han være ligeså sympatisk han vil, han bliver aldrig et hit hos mig. Men igen, jeg hader ham ikke. Had er et stærkt ord at bruge.
Lidt ærgeligt for dig, du ikke kan respekterer eksempelvis en mand som Raul. Man burde kunne skælne mellem en klubs værdier og så de enkelte spillere/trænere. Du kalder Carlo for en fed italiener osv., så lyder det en smule som had. Men lad os ikke pærer mere i det
Forumlegende

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Daluigi skrev:
Visca El Barca skrev:
Daluigi skrev:Tror det hele er vendt?`Siden hvornår kan man ikke juble over en sådan vigtig scoring? :P Men jaja, du kan ikke li' Chelsea hvilket er fair nok. Men deres træner har aldrig været andet end respektfuld og ydmyg, hvilket hans seneste udtalelser bevidner om - Han tror bestemt ikke tingene vender fra kamp til kamp.

Vi Barca tilhængere hadede vel heller ikke en spiller som Raul, bare fordi han spillede for Real...
Jeg siger heller ikke at man ikke må juble sådan. Men ikke desto mindre så det lidt komisk ud, når Villa et øjeblik senere scorede. Om han er respektfuld, det er han sikkert. Men nu repræsenterer han en klub jeg virkelig ikke bryder mig om,og han repræsenterede en anden klub som jeg ikke bryder mig om. Så han har ikke en stor stjerne i min bog, jeg hader dog ikke manden.

Og hvad angår Raul,så bryder jeg mig heller ikke om manden. Det er meget simpelt, han er det største symbol på en klub, jeg nærmest hader. Derfor kan han være ligeså sympatisk han vil, han bliver aldrig et hit hos mig. Men igen, jeg hader ham ikke. Had er et stærkt ord at bruge.
Lidt ærgeligt for dig, du ikke kan respekterer eksempelvis en mand som Raul. Man burde kunne skælne mellem en klubs værdier og så de enkelte spillere/trænere. Du kalder Carlo for en fed italiener osv., så lyder det en smule som had. Men lad os ikke pærer mere i det
Hvorfor er det ærgerligt for mig at jeg ikke kan respektere en mand som Raul? Hvad er Rauls værdier, kan du fortælle mig det? Og vil du ikke sige, at han i nyere tid er det største symbol på Real? Nævner man Raul, kommer man straks til at tænke på Real. Han bliver kaldt kongesønnen, klubben kongeklubben. Han har aldrig nogensinde lagt skjul på, at han er mere end stolt over at repræsentere Real, og være klub-ikon. Hermed repræsenterer han vel også klubbens værdier?

At jeg kalder Carlo for den tykke mand fra Italien takserer du til had? Er han ikke lidt buttet? Og er han ikke fra Italien? Hvor kommer hadet ind i det hele?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Le Roi Soleil

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Le Roi Soleil »

Hvis du er ligeglad, saa lad vaere med at kommentere faktummet, isaer naar du har en yderst begraenset viden om FC Barcelonas historie og traditioner.

At DU mener Mascherano er et prestigekoeb (en lidt komisk fortolkning af udtrykket = en spiller der ikke passer til holdet - aha) er vel fuldstaendig ligegyldigt og i oevrigt hamrende forkert i det her tilfaelde. Mascherano kostede 21 mio euro og blev koebt efter ordre fra Pep, fordi Busquets i midten af august var vores eneste defensive midt. Meget enkelt. Om han er en profil eller ej, er da underordnet, saa laenge han er brugbar for holdet og udfylder en vital funktion. At du ikke kan se noget talent i ham og ikke mener han passer til Barca er ligeledes en ligegyldig og subjektiv observation. Pep og hans traenerteam har heldigvis vaeret af en anden holdning.

Ogsaa virker det ikke til, at du har set manden spille. Han er altsaa over den periode, hvor han fik 2 gule kort i traek i de sidste 5 min. af kampene (lige efter at vaere skiftet ind). Og han har stadig kun vaeret i klubben i 4 maaneder. Manden skal nok vise sit vaerd, saerligt i de svaere udekampe i knock-out fasen i CL f.eks og Copa Del Rey. Og nu, hvor han er kommet til Barca, saa har han ogsaa faaet rig mulighed for at forbedre sig teknisk, hvilket der allerede har vaeret tegn paa i forhold til hans start i klubben. Derudover er han stadig (26 aar), saa der er stadig meget han kan laere paa den front.

Han har heller ikke nogle tekniske problemer, naar det kommer til at udfylde den rolle, han er tiltaenkt, nemlig den mere defensiv orienterede def midt. Og saa siger det sig selv, at han er vigtig, naar han er den eneste reelle afloeser for Busquets (en yderst vigtig position hos Barca).

Prestigekoeb er eksempelvis koebet af Beckham. Da ikke Mascherano til en position, hvor Busquets er den ENESTE naturlige defensive midtbanespiller i truppen. Boer godt nok sige sig selv. Og isaer, naar prisen som sagt ikke var dyr, for en i mange oejnes bedste defensive midtbanespiller i PL.

(indlaegget er skrevet paa en meget daarlig internetforbindelse hernede, men "skaermen" har hakket)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 43 gæster