Landsholdsfodbold

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Blaugrana92 »

Rivaldo10 skrev:Og 5-0 sejr til Italien over uldtrøjerne...
... og delfin-slagterne! ;)

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af emo »

Rivaldo10 skrev:Hvad fanden sker der for de bosniske fans. At kaste kanonslag 2-3 meter væk fra spillerne, mens kampen er i gang...
Burde du vide, du kender vel kulturen og historien...
Allez...

Rivaldo10

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Rivaldo10 »

Ja, man kan åbenbart godt lide at kaste med kanonslag...kan jeg se...

Mobset over nederlaget? :lol: 8) :)

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Visca El Barca »

Valdes er en klasse målmand!
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af emo »

Rivaldo10 skrev:Ja, man kan åbenbart godt lide at kaste med kanonslag...kan jeg se...

Mobset over nederlaget? :lol: 8) :)
Nej, fuldt fortjent. Bosnien skaber jo intet, de har 1 skud på mål, som er Pjanics frispark... Utrolig klam taktik fra Susic at stille med en angriber på hjemmebane imod et såret Frankrig. Han viser sin manglende taktiske sans som alle har kritiseret ham for, retfærdigt.

Frankrig var skarpe, havde mange afslutninger. De var ikke overlegene, men gode nok til at vinde.

Hvad angår abe-lyde, kanonslag og diverse tilsvininger er hverdag dernede når man er utilfreds. Andet kan man ikke forvente, primitivt folkefærd opfører sig primitivt.
Allez...

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af emo »

Og nu må Valdes have spillet sig til at være anden-målmand.
Allez...

Rivaldo10

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Rivaldo10 »

Tja, var overrasket over Bosniens passivitet. Inden kampen var jeg sikker på et nederlag eller højest et uafgjort resultat. Så dårlige er Frankrig blevet de seneste 4 år, hvor absurd det end lyder.

Tja, var ikke imponeret over "jeres" Bosniens fans. Jeg tror det var Spahic (staveplade) der gik hen til en mikrofon for at sige noget til fansene og de buhede blot af ham, hvorefter han smed mikrofonen og løb tilbage på banen til buhe-råb. Har set noget lignende med serbiske fans.

Selvom det ikke var Dzekos bedste kamp, så er han bestemt en interessant spiller.

fidanho
Indlæg: 553
Tilmeldt: ons jul 30, 2008 7:28 pm
Geografisk sted: Esbjerg
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af fidanho »

Korrekt offside, ellers sygt spillet af Messi.
Trust me, when i woke up today, I had no plans to be awesome, but shit happens

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Blaugrana92 »

emo skrev:Og nu må Valdes have spillet sig til at være anden-målmand.
Ellers er jeg sikker på at Reina nok skal give del Bosque nogle flere grunde i løbet af de næste runder af PL! :D

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af emo »

Rivaldo10 skrev: Tja, var ikke imponeret over "jeres" Bosniens fans. Jeg tror det var Spahic (staveplade) der gik hen til en mikrofon for at sige noget til fansene og de buhede blot af ham, hvorefter han smed mikrofonen og løb tilbage på banen til buhe-råb. Har set noget lignende med serbiske fans.

Selvom det ikke var Dzekos bedste kamp, så er han bestemt en interessant spiller.
Det er svært at sætte sig ind i hvad der foregår dernede, fodboldforbundet er korrupte, det ved alle og derfor at Uefa kigger på sagen, og de sidste del år har fansene mere protesteret imod forbundet ved kampene end støttet selve holdet. Dette er spillerne efterhånden blevet trætte af, men kan ikke gør så meget... så når man går imod fansene så reagerer de som de gør. De har før lavet ballade ved kampene kun så forbundet ville få bøder og sanktioner. Idioti, da det i sidste ende kan koste udlukkelse.

Dzeko er en fantastisk spiller, men at spille ham alene i front er idioti. At være så passiv er klamt når man er på hjemmebane og har holdet der burde matche det hold Frnakrig stillede med. Hvis man ikke slår Frankrig i denne opstilling hvornår gør man så det?
Allez...

Rivaldo10

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Rivaldo10 »

Svært og svært. Jeg kender skam godt problematikken. Den har eksisteret i mange lande, f.eks. Rusland og Polen, som også er blevet truet med udelukkelse. Politik og sport er en dårlig blanding og det ved jeg, at der er en del af i Bosnien. For ikke at snakke om korruptionen, som du nævner.

Hvordan plejer i ellers at spille? Med Ibesevic som makker?

Kom lige med en startopstilling 8)

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af emo »

Rivaldo10 skrev: Kom lige med en startopstilling 8)
Svær at sætte sig ind i da det ikke er helt samme måde som i de lande du nævner. Pt. er der tre formænd i det bosniske forbund, hver har deres nationalitet. Uefa kræver at vi kun har EN formand... og det er umuligt at komme til en aftale med EN formand. Så enten accepterer Uefa det som det er, eller suspenderer de os eller så får Bosnien en formand og en sensation sker, og en fred mellem alle tre folkefærd skabes (tvivler jeg på.).

Aner ikke hvordan Susic vil spille... med i tiden med Blazevic spillede vi en 5-2-2 som virkede godt. I kampen mod Luxenburg spillede Susic en 4-1-3-2 hvor han havde Dzeko og Ibisevic i front ja.

Hasagic
Lulic, Nadarevic, Spahic, Mujdza
Rahimic
Misimovic, Pjanic, Ibricic
Dzeko, Ibisevic

Problematikken er at vi har for mange centrale midtbane-spillere og kun en decideret defensiv midt. Svært at skabe balance i spillet med for mange centrale spillere, når man ikke har nogen kanter eller "inside forwards".
Allez...

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Daluigi »

Argentina-Spanien, havde mere intensitet end DK's "ægte" kamp mod Island. Christ hvor sutter Morten Olsen da bare røv! Elendig indstilling fra spillerne. Vi er dog endnu engang heldige i de døende minutter!!

Smuk kamp af Argentina, og godt at se Messi i hopla! Lader til han starter sæsonen som han sluttede...

Cesc kom godt nok med en svinsk tackling i 1. halvleg!! kæft hvis han skadede Messi på den svinske facon, så skulle han ikke bryde sig om at vende tilbage til Camp Nou en dag!
Forumlegende

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Guardiola »

Jeg faldt jo nærmest i søvn under Danmarks kamp. Det var ihvertfald meget tæt på.
Helt enig Daluigi, Argentina Spanien var på langt, langt højere niveau, med langt større intensitet. Og hvor er det dog fedt at se Barca-spillere dominere i den kamp. Xavi ændrer et hold markant, når han er på banen - det fik vi bekræftet igen. Messi er ustoppelig, hvis han vil. Jeg lagde egentlig ikke rigtig mærke til Mascherano. Var han god? Måske er det, at man ikke lagde så meget mærke til ham i virkeligheden udtryk for, at han gjorde det ganske godt.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Daluigi »

Masch var ganske habil. Solid er nok ordet.
Forumlegende

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 36 gæster