Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Sv: Champions league

Indlæg af emo »

Føj hvor er der så lang tid til....
Allez...

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Champions league

Indlæg af # 23 »

Haha, Benitez viser endnu engang, at han er en yderst dum mand.

I går sagde han, at Torres' grund til at han starter inde som angriber er, at han er god til at have på holdet, når de skal forsvare sig imod dødbolde. Jeg håber inderligt, at det var ment som en joke, for ellers er Benitez i hvert fald .... mindre klog. Eller så bekræfter han da alles billede af ham som en ufattelig defensiv træner.

Dernæst har han sagt efter kampen mod FCN, at Chelsea spillere viste ham deres kvalitet. Undskyld, Benitez. Hvis Chelsea ikke kunne hive en storsejr hjem på Stamford Bridge mod lille FC Nordsjælland var Danmark, så var der også noget ragende galt.

Velkommen tilbage, Benitez. Jeg har savnet dine mindre kloge svar.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Sv: Champions league

Indlæg af emo »

Barca kunne ikke hive noget stort med hjem da FCK gæstede dem. :grin:
Allez...

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Sv: Champions league

Indlæg af # 23 »

emo skrev:Barca kunne ikke hive noget stort med hjem da FCK gæstede dem. :grin:
De gad jo hellere ikke.

Men det er utroligt, at ingen har grint over at Chelsea ikke klarede cuttet og skal ned i tabernes liga for storhold, Europa League (Ja, jeg ved godt United var der sidste år).

Abramovich må være stolt af sit hold. Formået at gå fra CL-mestre til tabernes liga på 6 måneder.

Og hvad er der galt med Benitez? Hvordan kan han undgå at have Oscar inde? Han har startet ude i alle hans kampe, siden han tiltrådte. Manden er en fantastisk spiller.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

j´♥ le foot
Indlæg: 182
Tilmeldt: man apr 26, 2010 1:45 pm
Geografisk sted: Vanløse
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 55 gange

Re: Champions league

Indlæg af j´♥ le foot »

Benitez er alt andet end dum ;-)

Facts:

[youtube]fOaZYhTd2BU[/youtube]

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Sv: Champions league

Indlæg af emo »

Folk forventede det vel så meget efter sidste runde, at man grinte der. Gjorde jeg. Kunne slet ikke forestille mig dem gå videre i dag, og er de ikke det første forsvarende mestre der ryger ud?
Allez...

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Champions league

Indlæg af Heartbreaker »

Jeg tror desværre lidt, at Messis skade har overskygget det faktum, at Chelsea endte som 3'er, men hold da op hvor skal der mobbes Chelsea fans i den kommende periode!
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Champions league

Indlæg af # 23 »

j´♥ le foot skrev:Benitez er alt andet end dum ;-)

Facts:

[youtube]fOaZYhTd2BU[/youtube]
Elsker den video. Han hoppede lige ind i Fergusons fælde. Griner stadig over ham i den sæson.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Champions league

Indlæg af # 23 »

Hazard må føle sig som den største idiot i verden. Han begrundede skiftet til Chelsea med, at de var en konkurrencestærk trup, der var forsvarende mestre i Europa - lige med nød og næppe. Han afviste United i aller allersidste sekund, og nu står han til at skulle spille Europa League med Chelsea. Kæft, det morer mig gevaldigt. Så kan han lære, at man bare ikke siger nej til Ferguson.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Champions league

Indlæg af Elbarca »

Chelsea er CL mestre. Og ligner trods alt ikke et amatør hold, når de spiller mod verdens bedste hold. Men ja Hazard kunne have tabt til FC Cluij, eller hvad de nu hedder på hjemmebane, hvis han havde valgt snotnæsen af en træner.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15142
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Lopezzz »

Elbarca skrev:Chelsea er CL mestre. Og ligner trods alt ikke et amatør hold, når de spiller mod verdens bedste hold. Men ja Hazard kunne have tabt til FC Cluij, eller hvad de nu hedder på hjemmebane, hvis han havde valgt snotnæsen af en træner.
Jeg er sikker på at de tabte med vilje bare for at gøre det sværere for Galatasaray men Galatasaray har selv
afgjort det og er nu videre.
Et tyrkisk hold i 1/8 finalen, ja tak!
MDCCCXCIX

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Champions league

Indlæg af # 23 »

Elbarca skrev:Chelsea er CL mestre. Og ligner trods alt ikke et amatør hold, når de spiller mod verdens bedste hold. Men ja Hazard kunne have tabt til FC Cluij, eller hvad de nu hedder på hjemmebane, hvis han havde valgt snotnæsen af en træner.
Hvad er pointen ved at du skal fremhæve, at united taber til Cluj, når de allerede var sikret videre? Dit indlæg giver ingen mening. United er videre, det er Chelsea ikke.

Samtidig er Chelsea notorisk kendt for at være en cirkusklub, hvilket de seneste 3 år har bevist, at den mindste modgang betyder trænerskift.

Og mig bekendt, så plejer Ferguson god til at udvikle utrolig talentfulde spillere. Jeg behøves vel ikke at lave en liste over spillere i de sidste 26 år vel? Jeg mindes nu ikke Chelsea at have udviklet en spiller pånær Terry og Lampard. Resten er købt, da de var på et højt niveau.

Alt i alt illustrerer det her meget godt for Hazard, at Ferguson siger du ikke nej til fordel for Chelsea. Og jeg håber, han ærgrer sig.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Champions league

Indlæg af Skydefinten »

Real Madrid kan virkeligt trække nogle hold der sparker igen.
Jeg håber sådan at de får Man U, Juve eller FC Bayern M.

Vi får vel ACM eller Arsenal. Så gerne sidstenævnte frem for eksempelvis Shaktar. Arsenal ligger bare godt til os, især med tunge forsvarer. Minusset er så deres hovedstødsspil på dødbolde, men her er alle hold os overlegne.
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Champions league

Indlæg af rummenigge »

Skydefinten skrev:Real Madrid kan virkeligt trække nogle hold der sparker igen.
Jeg håber sådan at de får Man U, Juve eller FC Bayern M.

Vi får vel ACM eller Arsenal. Så gerne sidstenævnte frem for eksempelvis Shaktar. Arsenal ligger bare godt til os, især med tunge forsvarer. Minusset er så deres hovedstødsspil på dødbolde, men her er alle hold os overlegne.
Billede
Nice Skyde, ville ellers banke noget manuelt sammen.

Bortset fra at Messi udgik og at vi nu ikke kan revanchere os imod Chelski, så var det en perfekt aften igår. Juve og Bayern blev ettere.

Nu skal en god aften ikke gå til spilde, så RM må meget gerne trække én af dem el United i 1. knockout runde.

Ifht Barca, håber jeg bare at vi ikke trækker Shaktar, så vi undgår kolde Ukraine.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Melo19

Re: Champions league

Indlæg af Melo19 »

Jeg håber at Real trækker Juve eller Bayern. Juve er Reals onde ånd og Bayern er bare et rigtig godt hold. United tror jeg bare vil være et bump på deres vej (et større bump), men med alle de 3 hold vil det gælde, at de ikke kan afgøre det hele i den første kamp! :)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 34 gæster