Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Champions league

Indlæg af Flax_Generous »

# 23 skrev:Jeg vil hellere se Pepe gå amok i en Gladiator-bane end at høre på Jes Dorph som CL-vært. Den mand er verdens mest malplacerede person.
Det er klart, at man fremstår lidt kikset og malplaceret, når man er så varm som Jes Dorph:

[youtube]SJDEfd55Bs0[/youtube]

vamosbarca

Re: Champions league

Indlæg af vamosbarca »

JonasV Det er der mange herinde der skal jeg er så uheldigvis bare den eneste der,der konsekvent skal høre for det
manden går 4 sider tilbage bare for at finde et oplæg fra mig,han lige kan komentere.
nå men jeg er squ ligeglad.jeg skriver hvad skriver take it eller lad vær.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Champions league

Indlæg af # 23 »

Piquénbauer skrev:Nej nu må Preben fandeme hold sin kæft!! Det er jo ikke Barca, Man u, Bayern de spiller mod... Det er dortmund! Ja det er et godt hold men det kører ikke for dem for tiden. Og stadig vinder de over real! Sagde laudrup lige at ronaldo er verdens bedste spiller? Ja ronaldo laver et mål i dag men ellers var han da fuldstændig væk... Lagde han en god aflevering? Gjorde han andet end at score et mål? Trådte han i karakter da real kom bagud? NEJ!
Tillad mig at fluekneppe, men det gjorde han til 1-1, så jo, han trådte da til.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Champions league

Indlæg af # 23 »

Flax_Generous skrev:
# 23 skrev:Jeg vil hellere se Pepe gå amok i en Gladiator-bane end at høre på Jes Dorph som CL-vært. Den mand er verdens mest malplacerede person.
Det er klart, at man fremstår lidt kikset og malplaceret, når man er så varm som Jes Dorph:

[youtube]SJDEfd55Bs0[/youtube]
Hahahahaha, guddommeligt klip! Savner Mandrilen!
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Champions league

Indlæg af # 23 »

vamosbarca skrev:JonasV Det er der mange herinde der skal jeg er så uheldigvis bare den eneste der,der konsekvent skal høre for det
manden går 4 sider tilbage bare for at finde et oplæg fra mig,han lige kan komentere.
nå men jeg er squ ligeglad.jeg skriver hvad skriver take it eller lad vær.
Jøsses.

1) Skriv nu ordentligt.
2) Tænk hvad du skriver, før du poster det. Alt for ofte skriver du det samme omgang gylle med, at enten Barca er heldige og dårlige, ellers er Real for gode eller alle lægger sig ned for dem. Det bliver for trættende at høre på.

Og lad nu være med at tude over, jeg skriver det her. Men i stedet for at whine, så tag det til dig som en mand frem for de der dramaqueen-tendenser, hvor du farer op, hvis en lige for sjovt laver en stikpille til dig.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Champions league

Indlæg af JonasV »

vamosbarca skrev:JonasV Det er der mange herinde der skal jeg er så uheldigvis bare den eneste der,der konsekvent skal høre for det
manden går 4 sider tilbage bare for at finde et oplæg fra mig,han lige kan komentere.
nå men jeg er squ ligeglad.jeg skriver hvad skriver take it eller lad vær.
Alright. Nu tror jeg så lige jeg putter dig på ignore-listen. Det virker ikke som om du lytter - heller ikke når man prøver at skrive det på en nogenlunde stille og rolig måde.

vamosbarca

Re: Champions league

Indlæg af vamosbarca »

JonasV det gør du bare, så ryger du så osse lige på min,skal vi ikke bare gøre det allesammen. :smile:

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Champions league

Indlæg af rummenigge »

vamosbarca skrev:JonasV Det er der mange herinde der skal jeg er så uheldigvis bare den eneste der,der konsekvent skal høre for det
manden går 4 sider tilbage bare for at finde et oplæg fra mig,han lige kan komentere.
nå men jeg er squ ligeglad.jeg skriver hvad skriver take it eller lad vær.
vamosbarca, hvis du i stedet for at blive genstridig og irriteret tog noget af kritikken til dig, så vil du i stedet for at ryge på ignorelister, ryge op på diverse respekt skalaer, inklusiv mine egne. At udråbe at RM vinder CHL, endda på en dramatisk måde, er og bliver provokerende på et Barcaforum, hvad er det som er så svært at forstå der?!
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

1.Dortmund er lige steget yderligere i min favorithold-barometer, altså hold udover Barca selvfølgelig, de har en særegen barometer.

2. Man City stinker, og de ryger ud, har sagt det før, men vil punktere det igen( hvis de formår at kvalificere sig videre, vil jeg aldrig igen kommentere om dem igen eller Mancini)


3. Det er lidt noget lort at stemningen skal ødelægges på forummet, når Mou og de hvide taber, men det er efterhånden blevet en vane, som jeg synes er trist, for det her forum rummer mere.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Kunne CIty ikke finde på at gå efter mou hvis mancini blev fyret? Mou er jo lidt af en lejesoldat (tager derhen hvor pengene er) og city har pengene til at købe ham fri. Det er jo ikke fordi det går voldsomt godt for real pt og hvis der er hold i rygterne om at der er splittelser mellem ham og nogle af spillere så kunne det være at det var en god ide for ham at komme væk inden det bliver rigtig grimt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Hvis Man City sparker Mancini, så kan jeg godt forestille mig at de enten går efter Pep eller Mou, og jeg tror hvis de venter til sommer, så kan det godt være at Pep ender i Man U og Mou i City, sku' ikke undre mig at deres rivalisering fortsætter i England og at Mou skider på Real, når det gælder Mou, så skider han inderst inde på de hold han er træner for, og plejer sit eget ego og image.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Champions league

Indlæg af Daluigi »

Fede resultater denne CL-runde. Nok om det...

Jeg er stoppet med at se CL-optakt og goal show på tv3+.

Hvad fanden sker der efterhånden for Preben Mundlort? Er han seriøst stadig så bitter over Barcas dominans? Jeg så kampen og goalshow på en bar, og kunne heldigvis ikke høre hvad der blev sagt. Men på Prebens kropsprog kunne jeg direkte tolke hvad han gylpede frem. Det er faktisk skræmmende, så forudsigelig han er blevet. Når Brian så stille og rolig overgiver sig i et trættende forsøg på at holde Preben nede, og pludselig tilsyneladende siger at Ronaldo er verdens bedste? Ja så er det slut for mit vedkommende. Jeg har da ikke på én eneste TV-kanal hørt folk sige, at Ronaldo er bedre end Messi. Men det er så sket i dag? Efter en kamp hvor Real taber, og Ronaldo er synlig i 1 aktion hele kampen....

Og ja, dont even get me started with Jes Dorph.... Manden har SÅ lidt karisma og fodboldviden, at Preben pludselig bliver klog at høre på - En farlig tendens iøvrigt.
Det er utrolig sørgeligt og malplaceret, at man skal se Jes Dorph stå og snakke om en fodboldkamp... Er han helt holdt op med at kommentere royale bryllupper? Det kunne han da ellers nogenlunde finde ud af.

Alt i alt er jeg henrykt over så finde resultater denne runde. En skam de skal ødelægges af et dansk medie, der tydeligvis ikke ser meget fodbold udover Champions League og en smule PL. Tror jeg skal til at streame mine fodboldkampe... Ray Hudson som kommentator hver gang - WUHU!
Forumlegende

fidanho
Indlæg: 553
Tilmeldt: ons jul 30, 2008 7:28 pm
Geografisk sted: Esbjerg
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Champions league

Indlæg af fidanho »

JonasV skrev:
vamosbarca skrev:JonasV Det er der mange herinde der skal jeg er så uheldigvis bare den eneste der,der konsekvent skal høre for det
manden går 4 sider tilbage bare for at finde et oplæg fra mig,han lige kan komentere.
nå men jeg er squ ligeglad.jeg skriver hvad skriver take it eller lad vær.
Alright. Nu tror jeg så lige jeg putter dig på ignore-listen. Det virker ikke som om du lytter - heller ikke når man prøver at skrive det på en nogenlunde stille og rolig måde.
Du har sgu givet ham en laaang snor i forhold til mig:)
Trust me, when i woke up today, I had no plans to be awesome, but shit happens

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Champions league

Indlæg af Brombi »

vamosbarca skrev:jaja brombi vi kan alle tage fejl,men fuck hvor er jeg glad for det,faktisk sad jeg bare og ventede på et eller andet fra dig over mit første indlæg,uhh du fryder dig rigtig nu ikk sandt
Nå? Så du sad og ventede på at jeg skulle skrive noget, så er du ikke helt dum alligevel? Så lad vær med at lukke sådan noget lort ud, du er intet orakel, din pessimisme sænker moralen herinde. Tænk dig om før du skriver. Du udfordrer virkelig min holdning om, at ignore-funktionen ikke skal bruges - og det mener jeg! Jeg synes ignore-funktionen er en let og ukonstruktiv metode, noget som jeg konsekvent ikke har lyst til at benytte. Jeg er ikke den eneste som synes, at du er ukonstruktiv i dine indlæg, og at du tit virker som at lukke en masse vrøvl ud.

Grunden til at jeg skriver dette, er mere fordi, at jeg gerne vil have at du er aktiv med konstruktive indlæg, gerne med et mere positivt aspekt - hvorfor du heller ikke ryger på min ignore-liste. Det er også derfor, at du pisser mig af, når du siger at jeg specielt er efter dig.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Champions league

Indlæg af Flax_Generous »

Ignore-funktionen er nu ellers ret fin. Ellers bare spring hans indlæg over som jeg oftest gør (ringe syntaks og formatering skræmmer mig væk). Det er straks værre med Preben Elkjær, som selv på mute er møgbelastende.

Men for lige at komme tilbage på sporet:

Jeg er normalt ikke på #23's side, når han kritiserer Mancini, men de der eksperimenter med 3-5-2 er altså himmelråbende dumme. Nu har han i de seneste to Champions League-kampe skiftet til 3-5-2, begge gange mens holdet var nogenlunde ovenpå og begge gange med det resultat, at de er kommet bagud eller totalt mistet grebet om kampen. Taktikken fungerer faktisk så dårligt, at selv Micah Richards kan se det.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 37 gæster