Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Champions league

Indlæg af Flax_Generous »

j´♥ le foot skrev:
Flax_Generous skrev:
Quaresma skrev:Har aldrig set en fodboldspiller (udover Berbatov, slef), der bevæger sig så lidt som Yaya.
Toure formår både at være for langt fra angrebet og for langt fra midtbanen. Det er imponerende. Når City har bolden, står han og hænger på den defensive midtbane; når City forsvarer, er han helt oppe ved siden af Tevez.
Den bemærkning beviser at, Mancini er en af de få top trænere, som stadigvæk tror på den gamle teori om, at en fodboldkamp foregår i to faser, angribe og forsvar.
For en god ordens skyld skal det siges, at det blev ændret i 2. halvleg, hvor Toure var markant mere involveret. Indtil de sidste hektiske minutter, hvor City faldt helt fra hinanden (bl.a. pga. manglende støtte i højre side).

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Champions league

Indlæg af Jurij »

City er da godt nok ringe forsvarsmæssigt, jeg ville ikke have noget imod at møde dem.

Forresten, her er 10 af de bedst betalte fodboldspillere i verden. Listen overrasker på mange punkter:

http://www.insidespanishfootball.com/ro ... the-world/
Genopbygning status: færdig.

BarçaDK

Re: Champions league

Indlæg af BarçaDK »

Jurij skrev:City er da godt nok ringe forsvarsmæssigt, jeg ville ikke have noget imod at møde dem.

Forresten, her er 10 af de bedst betalte fodboldspillere i verden. Listen overrasker på mange punkter:

http://www.insidespanishfootball.com/ro ... the-world/
Jeg så godt det diagram bare i anden artikel, og måske er der et gabende hul, der ikke burde være der, i min almene fodboldviden, men hvem FILAN er Conca og hvordan er han berettiget til den monsterløn?

Ifølge wiki har han aldrig spillet i Europa, kun i Sydamerika (hvor han ganske vidst har vundet det chilenske mesterskab én gang, og det brasilianske én gang) inden han skiftede til Kina. Han har været lejet ud masser af gange og han er langt fra at have nået at spille 100 ligakampe for noget hold.

Han er argentiner, og han har spillet 9 ungdomslandskampe, ingen landskampe overhovedet.


HVORDAN?

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

Kina ka' ...
Allez...

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Champions league

Indlæg af Jurij »

BarçaDK skrev:
Jurij skrev:City er da godt nok ringe forsvarsmæssigt, jeg ville ikke have noget imod at møde dem.

Forresten, her er 10 af de bedst betalte fodboldspillere i verden. Listen overrasker på mange punkter:

http://www.insidespanishfootball.com/ro ... the-world/
Jeg så godt det diagram bare i anden artikel, og måske er der et gabende hul, der ikke burde være der, i min almene fodboldviden, men hvem FILAN er Conca og hvordan er han berettiget til den monsterløn?

Ifølge wiki har han aldrig spillet i Europa, kun i Sydamerika (hvor han ganske vidst har vundet det chilenske mesterskab én gang, og det brasilianske én gang) inden han skiftede til Kina. Han har været lejet ud masser af gange og han er langt fra at have nået at spille 100 ligakampe for noget hold.

Han er argentiner, og han har spillet 9 ungdomslandskampe, ingen landskampe overhovedet.


HVORDAN?
Det overraskede også mig. Det sjove er at han hadder at spille i Kina. Han sad tit på bænken under den gamle træner, og har endda kritiseret dette i medierne. Og det var med stor besvær at Marcello Lippi fik ham overtalt til at blive i Kina. Hvis jeg var en ikke landsholdspiller med den løn, så ville jeg rende og hoppe når træneren bad mig om det.
Genopbygning status: færdig.

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: Champions league

Indlæg af abx »

Fordi han nok får kinesisk statsborgerskab, så han kan spille på deres landshold.... :D
Próxima Estación.... Parallel!

Madbassen
Indlæg: 1431
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Valby
Har takket: 156 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Champions league

Indlæg af Madbassen »

Der var en artikel på Indkast om ham.
http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=96741
Soci nummer 122.432

Barça - RCD Espanyol 1-0 (Z. Ibrahimović pen.)
F.C. København - Barça 1-1 (L. Messi)
Barça - Arsenal F.C. 3-1 (L. Messi, Xavi H., L. Messi pen.)
Barça - Real Madrid C.F. 2-1 (J. Mathieu, L. Suarez)

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Champions league

Indlæg af # 23 »

Hvordan kan nogen herinde kritisere Hart for to drop fra i går? Det eneste, vi kan kritisere ham for er Ronaldos mål, men de her bolde er altså ikke for sjove for målmændene. Men at man også lige frem kritiserer ham for at droppe ved Benzemas mål, så forstår man ikke fodbold. Det er hamrende knastørt sparket ind af Benzema det der.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Champions league

Indlæg af Heartbreaker »

Er enig i, at Benzemas mål, ikke var Harts skyld. Den sad så yderligt, som den overhovedet kunne. Ved Ronaldos mål, synes jeg dog ikke, han ser for heldig ud. Ja, bolden knækker, men den er så tæt på ham, at han burde have taget den. Især når man tænker på nogle af hans andre flotte redninger i den kamp.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Champions league

Indlæg af Flax_Generous »

Ja, selvom bolden knækker ret meget, så er den stadigvæk skudt næsten lige på Hart. Til gengæld ser han så også bolden meget sent, fordi Kompany af en eller anden grund dukker sig. Så min konklusion er nok, at selvom det ikke er godt af Hart, så er det heller ikke et kæmpe drop.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Elkjær er bare til grin, jeg kan virkelig ikke forstår, at han er "ekspert" hos Viasat og kommenterer C.L. Manden er helt igennem dum at høre på, hans problem er ikke, at han elsker italiensk fodbold, han må også meget gerne foretrække Cristiano fremfor Leo, men fordi han er ekspert, skal det helst være sagligt. Det Elkjær lukker ud, især om Barca og Leo, virker som noget en fanboi kunne finde på at sige, det er direkte til grin, både for ham selv (han er så åbenbart ligeglad) og for Viasat (de er åbenbart også ligeglade). Når det er italiensk fodbold, kan han jo slet ikke være objektiv, når det er Cristiano, kan han heller ikke (ikke fordi jeg tror han er Cristiano fan, på mig virker det meget mere som om han mere er Messi og Barca hater, derfor denne "kærlighedserklæring for Cristiano, da han er vel den eneste udenfor FC Barcelona, som sådan for alvor kandiderer til prisen som årets spiller), det er useriøst og virkelig et lavt niveau.

Før kampen overhovedet var gået i gang, læste jeg en artikel på sporten.dk, hvor forskellige eksperter blev spurgt til C.L og deres bud på favoritter. Jeg tog endda Elkjærs citat ud, og skrev et indlæg, men ved ikke hvorfor jeg ikke fik det sendt. "Hr. Ekspert" blev bedt om at give sit syn på C.L og favoritter. Det er sjovt at en ekspert, ikke nævner det hold, som er favoritten til titlen, det virker en anelse underligt. Læs citatet igen, og så tænk på det han sagde efter kampen i går.
Hvilke klubber når langt i årets Champions League?

- Real Madrid har spillerne og træneren til at nå rigtig langt. De har erfaringen, og så har de jo Ronaldo, og man kunne sagtens tage otte andre fra truppen. Så Real Madrid er man nødt til at nævne. Men hvem havde regnet med Chelsea sidste år? Så det er svært pege på en favorit.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Champions league

Indlæg af Daluigi »

Prebens problem er netop, at han ikke kan dulme sin arrighed overfor Barcas dominans de senere år. Det hænger ham ud af halsen, at alle taler om os, og kalder os det bedste hold i historien. Manden dvæler ved fortiden og italiens storhedstid. Spørg man ham, så havde Milan formentlig det bedste hold nogensinde i 80'erne...

Han skal have ret til at mene som han gør, og endda ytre det for åben skærm. Men når han går så langt, som at udtale med foragt i stemmen "Det er formentlig ikke engang nok for Cristiano at vinde ligaen og CL", ja så går han altså for vidt. Han er med til at videreføre den barcahate, som i dette land er udsprunget af janteloven. En lov, som man ellers ikke skulle mene at Preben Elkjær var fan af....

Det var jo også ham, som sidste år begyndte at påstå vi spiller defensivt og til tider kedelig fodbold... Når man vælger at dreje vores spil på den måde, så er det netop fordi man har et overordnet problem med klubben. Og hele sagaen med Cristiano vs Messi. Altså manden bliver jo ildrød i hovedet hver gang (og det er dælme mange) Messi bliver kaldt verdens bedste spiller i studiet. Han forsøger hver gang at smide Cristiano ind i samtalen, hvortil end ikke Schmeichel har gidet at gribe bolden.

Altså hvor er det da lavt at stå for åben skærm og sige, at Real Madrid bør promovere Cristiano til UEFA, og samtidig påstå at det gør Barca for Messi... Det er jo at stå og komme med konspirationsteorier på niveau med en 11-årigs fantasi!
Forumlegende

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Sv: Champions league

Indlæg af emo »

Oscar har eftersigende scoret noget af et mål til 2-0, Vidal 2-1 weee.
Allez...

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Champions league

Indlæg af zqa »

Lille, fucking frøædende spassere.
#jesuisSheep

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Champions league

Indlæg af Brombi »

Puha det er irriterende at FCN skal lukke mål ind lige inden pausen!! Det ligner Barca 2007: Boldbesiddelse, ineffektivitet, ingen store chancer og mange personlige fejl...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 21 gæster