Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Pisse nederen! Alt gik som det skulle og så gik Hart lige i bad med 10 min igen... Men der fik Real, Mou og Tristano lige et boost men lad os se hvordan det går dem i weekenden. Men hader at se Mou og Ronaldo juble og især når de tager de dejlige 700 kr som var så tæt på min lomme! Møgsvin! Og kan elkjær så tage den tunge ud af Ronaldos røv... Fuck hvor er det klamt at høre på!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Champions league

Indlæg af # 23 »

Hvordan kan I sige, at Hart dropper fælt på Ronaldos skud? Den knækker jo altså.

Men igen, den næste der siger, at Mancini er en god træner får en på hovedet af mig. Manden er en omvandrende joke, der fuldstændig ødelægger det stjernespækkede hold han har, som oser så meget af offensiv spil.

Jeg kan godt forstå, at alle gør det mod Barca, fordi de er et niveau over alle, hvad angår boldomgang og afleveringer, hvilket slider dig fuldkommen ned, hvis du agter at presse dig 90 minutter. Men det er forhelvede Real, vi snakker om. Et hold, hvis hovedpunkt er omstillingsspil og der er krise i holdet, og deres bedste midterforsvar sidder på bænken samt en Casillas, der har vist svagt spil i denne sæson og så en rystende ringe Arbeloa på højre backen.

Mancini er og bliver en reel joke. At han kan spille kujon fodbold og stille så defensivt med så dygtige spillere er en joke. Det var ren og skær Reals egne fejl, der gjorde, at de overhovedet kom foran. De scorede på deres første skud på mål (Jeg sad og fulgte med i statistikken løbende). Lige inden Dzeko scorede, var skudstatikken 14-0. Det er jo klamt, at et hold som City var så defensive at se på. De kunne i det mindste vise lidt initiativ.

Men jeg er så lykkelig, at Real smadrede dem som de gjorde. Hvis de havde været skarpe og klogere i deres beslutninger, havde de søndertæsket dem fuldstændig, men en storspillende Hart og ufattelige ineffektive spillere ødelægger en reel nedslagtning af City. Pokkers.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana92 »

Wauw. Er det fysisk muligt for Preben at få tungen længere op i røven på Ronaldo?

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20895
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: Champions league

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Næppe.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Champions league

Indlæg af Daluigi »

Blaugrana92 skrev:Wauw. Er det fysisk muligt for Preben at få tungen længere op i røven på Ronaldo?
Ej, men han er simpelthen så klam at høre på!

Preben siger jo direkte, at han mener Real skal gå ud og promovere Ronaldo overfor UEFA...

Få ham dog væk fra den skærm. Fy for satan!

Herligt at Mourinho ikke gider fremhæve Ronaldo.
Forumlegende

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Sv: Champions league

Indlæg af emo »

Men han rammer godt med sin analyse af Citys spil.
Allez...

michaelk94

Re: Champions league

Indlæg af michaelk94 »

Blaugrana92 skrev:Wauw. Er det fysisk muligt for Preben at få tungen længere op i røven på Ronaldo?
Se, her synes jeg godt man kan forsvare Ronaldo lidt. Alle roser Messi, og det er ganske fortjent. Bestemt. Men må man slet ikke rose Ronaldo. Han er uden tvivl en af verdens bedste fodboldspillere, og afgører kampen i aften. Selvfølgelig skal han have ros, ligesom når Frimann for en orgasme, når han snakker om Messi og Iniesta.

Ellers er det jo bare fantastisk vi får sejren. Mourinho var bedre taktisk i dag, men endnu en gang fatter jeg ikke hans startopstilling.

Og må give # 23 ret i, at Mancini er en elendig træner. De har jo nogle fantastiske spillere, og kan jo netop ramme Real Madrid i øjeblikket. I stedet bruger han ikke spillere som David Silva, Tevez eller Nasri ordenligt. Og han sætter ikke engang en mand som Aguero ind.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Champions league

Indlæg af # 23 »

Hvad fanden sker der for Malaga? De har mistet halvdelen af holdet, men de bliver ved med at vinde. Havde vundet små 8000 kroner, hvis Zenit havde vundet. Cadeau til Pellegrini at han har formået at holde holdet oppe til trods for deres spillere er væk.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Champions league

Indlæg af Heartbreaker »

Ærgerligt Smeichel ikke er der længere, til at prædike, om Hart droppede eller ej.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Hvad var det lige Mou gjorde i dag som var så genialt taktisk? Og Hvorfor skal ronaldo roses i dag? Han skød på alt i første halvleg, forsvandt i anden og scorede på et drop! Men tillykke med sejren! Måske kan i vinde jeres første cl i 11 år ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

# 23, du virker til at være ret skarp til at oddse... Har du nogle fiduser til i morgen?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Champions league

Indlæg af Heartbreaker »

Ronaldo spillede da en god kamp? Han var konstant farlig og en evigt trussel foran en svagt spillende Maicon.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Champions league

Indlæg af Daluigi »

# 23 skrev:Hvordan kan I sige, at Hart dropper fælt på Ronaldos skud? Den knækker jo altså.
Jøsses hvor er det dog tamt sagt!

Det er et kæmpe drop. Prøv lige at læs din egen sætning, og så sig den højt. Det lyder som noget en 10-årig fanboy ville sige. Ja undskyld retorikken, men er det er da et kæmpe drop!
Forumlegende

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Synes sgu ikke at Ronaldo var særlig skarp... Manden skyder jo på ALT! Og han var ringe i anden halvleg. Men jo han bliver matchvinder. Tror dog at folk havde været efter ham hvis real ikke havde vundet!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Champions league

Indlæg af # 23 »

Daluigi skrev:
# 23 skrev:Hvordan kan I sige, at Hart dropper fælt på Ronaldos skud? Den knækker jo altså.
Jøsses hvor er det dog tamt sagt!

Det er et kæmpe drop. Prøv lige at læs din egen sætning, og så sig den højt. Det lyder som noget en 10-årig fanboy ville sige. Ja undskyld retorikken, men er det er da et kæmpe drop!
Læs hvad jeg skriver. Jeg siger, at det ikke er et fælt drop. Det er jo ikke sådan, at det er fuldkommen stor den drop Hart laver. Enig, at han muligvis kunne have reageret bedre, men Hart skal reagere på kort tid på en dykkende bold, da hans forsvar dækker udsynet for ham. Nu er Hart ikke den første målmand, som Ronaldo har scoret disse slags mål med, hvor bolden kommer hårdt og dykkende. Ligeledes pga. nutidens højtteknologiske bolde, der kommer spillerne til gavn fremfor målmanden er det nemt fo dem at se dumt ud.

Bevares, han kunne godt have taget den, men at direkte at karakterisere det som et fælt drop er jeg slet ikke enig i.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 32 gæster