Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Champions league

Indlæg af # 23 »

Arsenals problem er alt fra holdet til Wenger. Hans indkøb har ingen røde tråd. Hans taktiske evner bliver udstillet hyppigt, og han er en dårlig taber.

Helt ærligt, hvem kan vinde et trofæ, når din bagkæde er med Vermaelen, som groft sagt kun kan heade og en Koscielny, der i mine øjne, er ufattelig ringe. Virkelig ringe. Så har du Gibbs og Song, som er kun fornuftige, når du har bolden. Deres defensive evner inden for placeringsevne, overblik og koncentration er ufattelig ringe. Så har du en midtbane, der ikke evner at tage dirigentstokken. Rosicky er historie, det samme er Benayoun, Arteta har ikke den fornødne klasse og han har ikke så mange år tilbage. Så har du en total fodbolddum Gervinho, der sejler, og en teknikforladt spiller i Walcott.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Jbninc

Re: Champions league

Indlæg af Jbninc »

Og alligevel har de lige slået Liverpool, Tottenham og Milan. Så store er problemerne vel heller ikke.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Apoel har tvunget Lyon i forlænget spilletid!. Jeg satser på Apoel!.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

HA HA HA HA APOEL!.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Champions league

Indlæg af # 23 »

Jbninc skrev:Og alligevel har de lige slået Liverpool, Tottenham og Milan. Så store er problemerne vel heller ikke.
Liverpool er jo et keglehold. Det kræver ikke det store at slå dem ud, hvis du spørger mig. Milan gjorde jo selv Arsenal gode. Vi så jo i Milano, at så snart du spilelr fodbold mod Arsenal, så er de rystende ringe.

Tottenham mangler stadigvæk lige det sidste.

Jeg synes bare, at Arsenal er et ordinært hold, der til tider overpræsterer. Og det sjove er, at efter at have læst Gary Nevilles bog, hvori han siger, at Arsenal er bare blevet til hold, som man bare som hold vidste du ville slå. De er for naive og for godtroende på deres spil. Det er simpelthen for let at slå dem. De mangler lidt af det hele, men vigtigst af alt en defensiv, som du som offensiv spiller kan være 100 procent trygt ved.

Det handler jo bare om tid, før Koscielny eller Vermaelen laver lort i den, og den usikkerhed er jo ikke holdbart i en klub, hvis du higer efter at vinde de store trofæer.

Hvis du kigger den sidste årti, så har det været sådan.

Milans hold med 3 finaler i 5 år var jo baseret på et så robust defensiv, at offensiven kunne tillade sig at slacke og stadigvæk vinde, fordi de var så vanvittige defensivt. Uniteds hold siden 2006-2007-kampagnen er bygget op omkring solid defensiv, anført af VDS og Vidic, som gav den fornødne ro til de offensive stjerner at brillere. Det samme under Inters hold i 2010. Deres defensiv var helt fantastisk. Alt fra Julio Cesars redninger til Maicons styrke til aldrende Zanettis formidable udholdenhed til Cambiassos box-to-box evner og placeringsevne. Og så til Barcas fantastiske måde at forsvare sig på ved at have boldkontrollen og samtidig have en løve i form af Puyol, en placeringskonge i Busquets og tekniske boldsikre spillere i Pique og Abidal.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Champions league

Indlæg af rummenigge »

# 23 skrev:
Jbninc skrev:Og alligevel har de lige slået Liverpool, Tottenham og Milan. Så store er problemerne vel heller ikke.
Liverpool er jo et keglehold. Det kræver ikke det store at slå dem ud, hvis du spørger mig. Milan gjorde jo selv Arsenal gode. Vi så jo i Milano, at så snart du spilelr fodbold mod Arsenal, så er de rystende ringe.
...
Mærkelige unuancerede udbrud du kommer med nogle gange #23, nu er det ikke for at kneppe fluer, men Liverpool vandt Carling cuppen, noget som United og City ikke ku finde ud af i år, eller er Carling cuppen bare en Anders And cup??

City og United er ude af FA cuppen, det gøre dem jo ikke til dårlige hold. Ja og United blev ovenikøbet slået ud af Liverpool i denne sæsons FA cup, men de færreste vil nok sige at Liverpool har et bedre hold end United som ville være lige så dumt som at sige at Liverpool er pivringe.

Fair nok at du hader Liverpool, men derfor må man gerne være lidt nuanceret. Real Madrid er jo ikke et kegle hold i en Barcafans øjne selvom Barca relativ set har spanket dem i alle Polaroids farver de seneste år.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Champions league

Indlæg af # 23 »

rummenigge skrev:
# 23 skrev:
Jbninc skrev:Og alligevel har de lige slået Liverpool, Tottenham og Milan. Så store er problemerne vel heller ikke.
Liverpool er jo et keglehold. Det kræver ikke det store at slå dem ud, hvis du spørger mig. Milan gjorde jo selv Arsenal gode. Vi så jo i Milano, at så snart du spilelr fodbold mod Arsenal, så er de rystende ringe.
...
Mærkelige unuancerede udbrud du kommer med nogle gange #23, nu er det ikke for at kneppe fluer, men Liverpool vandt Carling cuppen, noget som United og City ikke ku finde ud af i år, eller er Carling cuppen bare en Anders And cup??

City og United er ude af FA cuppen, det gøre dem jo ikke til dårlige hold. Ja og United blev ovenikøbet slået ud af Liverpool i denne sæsons FA cup, men de færreste vil nok sige at Liverpool har et bedre hold end United som ville være lige så dumt som at sige at Liverpool er pivringe.

Fair nok at du hader Liverpool, men derfor må man gerne være lidt nuanceret. Real Madrid er jo ikke et kegle hold i en Barcafans øjne selvom Barca relativ set har spanket dem i alle Polaroids farver de seneste år.
Liverpool overpræsterer altid mod United. Det er helt vildt. Jeg kan sagtens rose modstandere. F.eks. synes jeg, at City er et helt igennem fantastisk hold, selvom jeg hader dem mere end noget andet. Jeg synes, det er lidt tamt at sige, det er grunden for, jeg sviner dem til. Jeg kan sagtens rose rivaler. Jeg synes f.eks. at RVP, Wilshere, Agger er fantastiske. Uden diskussion.

Men Liverpool er jo et middelhold. Det er jo ikke tilfælde, at de altid sejler for gud ved hvor mange sæsoner i træk. Ligeledes det samme med Arsenal. Det er jo ikke hold, hvor du forventer det store af dem.

Det mest irriterende er, at Liverpools middelmådige hold altid overpræstere og kæmper røven ud af bukserne for at slå United.

Carling Cuppen. Det eneste, der er brugbart for den turnering for United er, at de kan anvende deres akademi spillere for at teste om de har det nødvendige for at slå igennem, hvorimod Liverpool bruger hele a-truppen. Det er nu væsentligt forskel på det punkt.

Og i FA Cuppen vandt Liverpool pga. deres endnu engang overpræstering.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Champions league

Indlæg af Mander »

rummenigge skrev:
# 23 skrev:
Jbninc skrev:Og alligevel har de lige slået Liverpool, Tottenham og Milan. Så store er problemerne vel heller ikke.
Liverpool er jo et keglehold. Det kræver ikke det store at slå dem ud, hvis du spørger mig. Milan gjorde jo selv Arsenal gode. Vi så jo i Milano, at så snart du spilelr fodbold mod Arsenal, så er de rystende ringe.
...
Mærkelige unuancerede udbrud du kommer med nogle gange #23, nu er det ikke for at kneppe fluer, men Liverpool vandt Carling cuppen, noget som United og City ikke ku finde ud af i år, eller er Carling cuppen bare en Anders And cup??

City og United er ude af FA cuppen, det gøre dem jo ikke til dårlige hold. Ja og United blev ovenikøbet slået ud af Liverpool i denne sæsons FA cup, men de færreste vil nok sige at Liverpool har et bedre hold end United som ville være lige så dumt som at sige at Liverpool er pivringe.

Fair nok at du hader Liverpool, men derfor må man gerne være lidt nuanceret. Real Madrid er jo ikke et kegle hold i en Barcafans øjne selvom Barca relativ set har spanket dem i alle Polaroids farver de seneste år.
First off:

Billede

For det andet, så kan man vist ikke helt sammenligne Real Madrid med Liverpool, der er et midterhold. De er ikke engang med i europæiske turneringer. Mickey Mouse-cuppen er deres første trofæ siden 2006. Det er vel ikke ligefrem fordi, man taber kæben af ren og skær ærefrygt over deres resultater og spil de sidste mange år?
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Champions league

Indlæg af rummenigge »

Hahaha, so much hate.

Fair nok....men en Liverpool fan vil sige at det er ENDNU længere siden at Real Madrid løftede dåsen med de store ører end de selv gjorde det. Nogen har ikke andet valg end at leve i fortiden for at de kan mærke stolthedens/storhedstidens sus ;-)
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Champions league

Indlæg af # 23 »

rummenigge skrev:Hahaha, so much hate.

Fair nok....men en Liverpool fan vil sige at det er ENDNU længere siden at Real Madrid løftede dåsen med de store ører end de selv gjorde det. Nogen har ikke andet valg end at leve i fortiden for at de kan mærke stolthedens/storhedstidens sus ;-)
Altså, jeg ville aldrig have problemer med at anerkende Liverpool som et godt hold, hvis de var med i kapløbet om titler og rent faktisk havde beundringsværdige spillere eller talentfulde spillere, men helt ærligt. Spillere som Skrtel, Kuyt, Carroll, Downing (ufattelig ringe), Jay Spearing, Carragher får Diego Capel til at ligne Messi.

Liverpool stillede op med de stærkeste i fucking Carling Cuppen. Helt seriøst. Carling Cuppen. De eneste stjerner, der spiller den turnering for United var Berbatov og Vidic for at få kamptræning efter hhv. manglende kampe i PL og CL og skader for Vidic. Og så har der været Cleverley der også fik en kamp efter sin skade samt Valencia efter hans skade. United bruger den turnering for at give spillere med manglende kampe i benet kamptræning og talenter, for at teste deres mentalitetsniveau kan håndtere presset og omgivelserne for at spille for United.

Men ja, jeg hader Liverpool. Lorte fans og lorte spillere.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Champions league

Indlæg af Mander »

rummenigge skrev:Hahaha, so much hate.

Fair nok....men en Liverpool fan vil sige at det er ENDNU længere siden at Real Madrid løftede dåsen med de store ører end de selv gjorde det. Nogen har ikke andet valg end at leve i fortiden for at de kan mærke stolthedens/storhedstidens sus ;-)
Ja, men Real Madrid har trods alt vundet mesterskaber siden da. Sidste gang Liverpool vandt mesterskabet, blev der holdt VM i Italien, og bolden så således ud:

Billede

Derudover kan man jo anføre, at Real Madrid i det mindste har været med i Champions League de sidste par år. Liverpool spiller ingen europæiske turneringer i år, ikke engang Europa League, og sidste sæson skulle de igennem kvalifikationsrunder til feckin' Europa League. Det lugter ikke ligefrem langt væk af tophold.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Champions league

Indlæg af # 23 »

Mander skrev:
rummenigge skrev:Hahaha, so much hate.

Fair nok....men en Liverpool fan vil sige at det er ENDNU længere siden at Real Madrid løftede dåsen med de store ører end de selv gjorde det. Nogen har ikke andet valg end at leve i fortiden for at de kan mærke stolthedens/storhedstidens sus ;-)
Ja, men Real Madrid har trods alt vundet mesterskaber siden da. Sidste gang Liverpool vandt mesterskabet, blev der holdt VM i Italien, og bolden så således ud:

Billede

Derudover kan man jo anføre, at Real Madrid i det mindste har været med i Champions League de sidste par år. Liverpool spiller ingen europæiske turneringer i år, ikke engang Europa League, og sidste sæson skulle de igennem kvalifikationsrunder til feckin' Europa League. Det lugter ikke ligefrem langt væk af tophold.
Hahaha, jeg elsker at overvære dit had til Liverpool. Der må vel være en skabsunitedsfan i dig, Michael Andersen!
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Champions league

Indlæg af Mander »

Har jeg nogensinde skrevet mit navn her på forum?

Men jeg har vist aldrig lagt skjul på, at United er mit foretrukne storhold i England. Jeg holder dog ikke mere med dem, end at jeg gerne griner, hvis de snubler mod et lille hold... så længe de klarer sig bedre end Arsenal, Chelsea og især Liverpool.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Champions league

Indlæg af klogfyr »

OMG #23 er en stalker. BURN HIM eller noget.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Champions league

Indlæg af Bager »

Jeg vover pelsen og siger at følgende går videre til kvartfinalerne:

- Benfica
- AC Milan
- Apoel
- FC Barcelona
- Inter
- Bayern Munchën
- Napoli
- Real Madrid

Jeg er overbevist om at vi vil få størst problemer mod Real Madrid. Jeg håber at de ryger ud i kvartfinalen, men vil ikke satse mine penge på det. Som jeg ser det er det os og dem, der er stærkest i år. Jeg ville også gerne være foruden at møde AC Milan, eftersom vi var i gruppe med dem. Apoel virker umiddelbart som den mest overkommelige modstander på trods af at de netop har sendt Lyon ud. Ellers er det nogle stærke hold, men over to kampe føler jeg mig overbevist om at vi kan slå dem. I ligaen er vi til tælling, og det lader til at vi satser stærkt på CL i år. Kan vi ramme vores niveau i hver kamp i CL som vi gjorde i sidste sæson, er en CL-triumf absolut inden for rækkevidde.
Visca el Barca

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 31 gæster