Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana92 »

Mander skrev:Er Rosikki ikke Rikki Tikki Tawis halvfætter?
Jeg tror du har fat i noget af det rigtige! Kipling var vel også en fjerdedel tjekke eller noget i den stil?
JonasV skrev:Tror han tænker på tzatziki, Mølby.
Jeg tror ikke Mølby ved hvad tzatziki er - det er det slet ikke engelsk nok til.

Nå, hvis Napoli så kan gøre kort proces mod Chelsea, så er alle de engelske hold ude. Ikke fordi jeg hader Premier League, men det kunne da være lidt sjovt at der for en gangs skyld ikke er 3 Premier League hold i semifinalerne.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana92 »

What up, Benfica?

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20897
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: Champions league

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Blaugrana92 skrev: Nå, hvis Napoli så kan gøre kort proces mod Chelsea, så er alle de engelske hold ude. Ikke fordi jeg hader Premier League, men det kunne da være lidt sjovt at der for en gangs skyld ikke er 3 Premier League hold i semifinalerne.
Det ville være fedt!

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Champions league

Indlæg af Mander »

Og så er Napoli i øvrigt ret seje. Og Chelsea ret klamme.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Apropos Chelsea, de vandt deres omkamp i FA Cup mod Birmingham i dag. En god start for Di Matteo, jeg kan se at målene blev scoret af Meireles og Mata, og så kan jeg se at Mata også brændte et straffespark. Nogen der ved hvordan de stillede op?. Jeg tænker på de gamle stjerner, er de inde i varmen igen eller?.

Edit: Never mind, jeg fandt selv startopstilling, og der var hverken Lampard, Drogba, Essien eller Malouda med fra start.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20897
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: Champions league

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Visca El Barca skrev:Apropos Chelsea, de vandt deres omkamp i FA Cup mod Birmingham i dag. En god start for Di Matteo, jeg kan se at målene blev scoret af Meireles og Mata, og så kan jeg se at Mata også brændte et straffespark. Nogen der ved hvordan de stillede op?. Jeg tænker på de gamle stjerner, er de inde i varmen igen eller?.
De stillede således op:

Cech: Ivanovic - Luiz - Cahill - Bertrand: Ramires - Mikel - Meireles - Kalou: Torres - Mata.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

FCBarcelonaChr skrev:
Visca El Barca skrev:Apropos Chelsea, de vandt deres omkamp i FA Cup mod Birmingham i dag. En god start for Di Matteo, jeg kan se at målene blev scoret af Meireles og Mata, og så kan jeg se at Mata også brændte et straffespark. Nogen der ved hvordan de stillede op?. Jeg tænker på de gamle stjerner, er de inde i varmen igen eller?.
De stillede således op:

Cech: Ivanovic - Luiz - Cahill - Bertrand: Ramires - Mikel - Meireles - Kalou: Torres - Mata.
Jep, tak :).
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20897
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: Champions league

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Så lidt. Selvom jeg var lidt sent ude..

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Thiago Silva var da ret god i aften!. Sikke en klasse forsvarsspiller.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

fidanho
Indlæg: 553
Tilmeldt: ons jul 30, 2008 7:28 pm
Geografisk sted: Esbjerg
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Champions league

Indlæg af fidanho »

Hvis du mener det ironisk, så kan man ikke bedømme ham på en kamp. Er Pique en elendig forsvarsspiller, fordi han har spillet dårligt et par kampe?
Trust me, when i woke up today, I had no plans to be awesome, but shit happens

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg mener det ironisk, helt klart. Han er talentfuld, ingen tvivl om det, men han er ingen Puyol eller Vidic, eller Cannavaro, Nesta og Terry ( da de var på toppen). Han spillede en skidt kamp i går, ok det kan ske, det skal man ikke ligge for meget i. Men de fejl han lavede i den kamp er de samme jeg har set fra ham nogle gange efterhånden.

Han er nemlig meget flagrende synes jeg, lidt ligesom Vermaelen. Han er rigtig god til mand mod mand, men nogle gange følger han sin mand så meget, at han tit efterlader huller bag. Med andre ord, han er nem at trække ud af position, og det gør de store forsvarsspillere ellers meget sjældent.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Det er sjovt at tage et kig på Arsenals danske forum (arsenaldebat.dk). De er helt oppe at køre over kampen, de mener dette hold viste at det har hjerte, at spillerene er talentfulde og de kan give kamp til stregen til alle hold. Der var endda en bruger som sammenligner holdet med en stor mester fra TDF, som er sat tilbage i klassement, men tager bare chancer på første bjerg og angriber, i stedet for at se passivt til.

Jeg tænker, kan lige netop denne sttitude fra Arsenals være skyld i at Arsenal ikke kæmper om trofæer for alvor. Jeg mener fans har meget at sige, hvis Barca fans f.eks stillede sig tilfreds med at man hele tiden endte 2-3 stykker i ligaen og var med i kvartfinalen i C.L og engang imellem semi, så vil det bare forplante sig hos spillerene også. Jeg tror en af de større grunde til at Barca, eller Man Utd eller Real Madrid altid kæmper om trofæer er, at det for fans ikke er acceptabelt at slutte 2 eller spille andenviolin, i hvert fald ikke to sæsoner i træk.

Udover at Arsenal ikke havde andre muligheder end at satse (derfor forstår jeg ikke TDF sammenligning), og Milan hjalp dem på vej, så viser kampen i går netop det vi har set fra Arsenal. Når det gælder, så er de ikke gode nok. Først og fremmest, de blev altså rundbarberet i Milano og tabte 4-0, det er ALDRIG acceptabelt. Dernæst, da de virkelig skulle komme tkilbage i kampen og score det fjerde mål, så var der ingen der tog ansvar og de lagde aldrig for alvor et tryk på Milan forsvar.

Det er fint at Arsenal fans er overbeviste om, at det var dommerens skyld de ikke gik videre i går, men det er lige netop denne attitude som er med til at gøre Arsenal til et hold, som er lige ved og næsten.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Champions league

Indlæg af # 23 »

Visca El Barca skrev:Jeg mener det ironisk, helt klart. Han er talentfuld, ingen tvivl om det, men han er ingen Puyol eller Vidic, eller Cannavaro, Nesta og Terry ( da de var på toppen). Han spillede en skidt kamp i går, ok det kan ske, det skal man ikke ligge for meget i. Men de fejl han lavede i den kamp er de samme jeg har set fra ham nogle gange efterhånden.

Han er nemlig meget flagrende synes jeg, lidt ligesom Vermaelen. Han er rigtig god til mand mod mand, men nogle gange følger han sin mand så meget, at han tit efterlader huller bag. Med andre ord, han er nem at trække ud af position, og det gør de store forsvarsspillere ellers meget sjældent.
Deler slet ikke samme mening. I går er meget billigt at hænge Silva ud. Hele Milanholdet sejlede kolossalt.

Silva er en af de få centrale forsvarsspiller, som holder et møgstabilt niveau. Det er altså kun noget jeg ser hos Puyol og Vidic. Pique, Chiellini, Rio (til dels) har det med at svinge, hvorimod jeg synes Silva i selskab med de to er konsistente og ofte en sikker sidste skanse. Jeg synes din kritik er lidt for hård. Vi skal også huske på, at det er noget nemmere at forsvare på et hold som Barca eller United, hvor holdene ofte holder et højt niveau over en sæson, og der er klassespillere rundt omkring, hvorimod Milan er lidt af et sejlende skude, for deres hold svinger. Vi ved jo, at det er sværere for en forsvarsspiller at sætte sit præg, hvis holdet ikke forstår at forsvare. Du kan ikke dække en bane af alene, og samtidig har Vidic og Puyol den indflydelse på holdet, der gør, at holdets defensiv er meget afhængig af dem. Det samme effekt har Thiago Silva.

Ligeledes er Silva også en hurtig spiller, hvilket er gavnligt, da han på den måde ikke bliver ownet på hurtighed.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Champions league

Indlæg af # 23 »

Visca El Barca skrev:Jeg mener det ironisk, helt klart. Han er talentfuld, ingen tvivl om det, men han er ingen Puyol eller Vidic, eller Cannavaro, Nesta og Terry ( da de var på toppen). Han spillede en skidt kamp i går, ok det kan ske, det skal man ikke ligge for meget i. Men de fejl han lavede i den kamp er de samme jeg har set fra ham nogle gange efterhånden.

Han er nemlig meget flagrende synes jeg, lidt ligesom Vermaelen. Han er rigtig god til mand mod mand, men nogle gange følger han sin mand så meget, at han tit efterlader huller bag. Med andre ord, han er nem at trække ud af position, og det gør de store forsvarsspillere ellers meget sjældent.
Deler slet ikke samme mening. I går er meget billigt at hænge Silva ud. Hele Milanholdet sejlede kolossalt.

Silva er en af de få centrale forsvarsspiller, som holder et møgstabilt niveau. Det er altså kun noget jeg ser hos Puyol og Vidic. Pique, Chiellini, Rio (til dels) har det med at svinge, hvorimod jeg synes Silva i selskab med de to er konsistente og ofte en sikker sidste skanse. Jeg synes din kritik er lidt for hård. Vi skal også huske på, at det er noget nemmere at forsvare på et hold som Barca eller United, hvor holdene ofte holder et højt niveau over en sæson, og der er klassespillere rundt omkring, hvorimod Milan er lidt af et sejlende skude, for deres hold svinger. Vi ved jo, at det er sværere for en forsvarsspiller at sætte sit præg, hvis holdet ikke forstår at forsvare. Du kan ikke dække en bane af alene, og samtidig har Vidic og Puyol den indflydelse på holdet, der gør, at holdets defensiv er meget afhængig af dem. Det samme effekt har Thiago Silva.

Ligeledes er Silva også en hurtig spiller, hvilket er gavnligt, da han på den måde ikke bliver ownet på hurtighed.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Champions league

Indlæg af rummenigge »

Jeg onder Arsenal lidt succes i disse dage da jeg godt kan lide deres spillestil og de har nogle spændende spillere i Wilshere (dog langtidsskadet), Ramsey og A.Ox.Ch.. Deres fans kan dog være irriterende at høre på især når de møder os.

Modsat er der måske kun én Milan spiller jeg har sympati for og samtidig synes er god, og det er selvfølgelig T.Silva. Jeg har altid lidt sympati for underdogs og heppede klart på Arsenal igår.

Det er et godt spørgsmål hvad som går galt hos Arsenal, men jeg tror de mangler ledere/stjerne i alle kæder. Fremtiden er lys hvis de kan holde på RvP. For målmanden er lovender, de to midterforsvarere er lovende, at de har mistet Cesc er et stort slag, men hvis Wilshere lever op til potentialet samt Oxlaid og Ramshey fortsætter den gode udvikling ja så har de et hold som kæmper med om trofæer fra næste år IMO.

Det kan selvfølgelig også være at Wenger lige mangler det sidste for at foreberede spillerne. Det er svært at sige.
Senest rettet af rummenigge ons mar 07, 2012 5:43 pm, rettet i alt 1 gang.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 33 gæster