Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

På papiret er Juve en svær modstander, ja, men de var jo pinlig ringe mod Tottenham. Lægger man kampen om mesterskabet og fraværet af Pjanic samt Benatia til, så mener jeg ikke, at det er så svær en modstander igen. Jeg vil dog også gerne jinxe Real, så jeg holder ved, at Juve er en let modstander. Barca og Bayern har trukket klart de letteste modstandere.
Senest rettet af Kubala fre mar 16, 2018 1:43 pm, rettet i alt 1 gang.

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

zqa skrev:
Kubala skrev:
Piquénbauer skrev:Kom lige i tanke om at Juve skal klare sig uden pjanic og benatia i første kamp... Hmm der faldt lidt af min tro på at de måske kunne overraske.
Jep. Det er en let lodtrækning for Real. Derudover er mesterskabskampen tæt i Serie A, så det.
Let lodtrækning? Aha.
Jep. Let.

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Michman skrev:
Kubala skrev:
Piquénbauer skrev:Kom lige i tanke om at Juve skal klare sig uden pjanic og benatia i første kamp... Hmm der faldt lidt af min tro på at de måske kunne overraske.
Jep. Det er en let lodtrækning for Real. Derudover er mesterskabskampen tæt i Serie A, så det.
Det er en svær lodtrækning. Der er kun os, city og Bayern der kunne være værre.. Jeg vil fandme ikke møde Juventus..
Let let modstander.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8373
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: Champions league

Indlæg af Michman »

Kubala skrev:
zqa skrev:
Kubala skrev:
Piquénbauer skrev:Kom lige i tanke om at Juve skal klare sig uden pjanic og benatia i første kamp... Hmm der faldt lidt af min tro på at de måske kunne overraske.
Jep. Det er en let lodtrækning for Real. Derudover er mesterskabskampen tæt i Serie A, så det.
Let lodtrækning? Aha.
Jep. Let.
At kalde det en let lodtrækning er en joke..
Juventus 28 kampe 24 vundet 2 uafgjort 2 tabt. Målscore 67:15 i serie A.. Fandme ikke en "LET" lodtrækning.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Michman skrev:
Kubala skrev:
zqa skrev:
Kubala skrev:
Piquénbauer skrev:Kom lige i tanke om at Juve skal klare sig uden pjanic og benatia i første kamp... Hmm der faldt lidt af min tro på at de måske kunne overraske.
Jep. Det er en let lodtrækning for Real. Derudover er mesterskabskampen tæt i Serie A, så det.
Let lodtrækning? Aha.
Jep. Let.
At kalde det en let lodtrækning er en joke..
Juventus 28 kampe 24 vundet 2 uafgjort 2 tabt. Målscore 67:15 i serie A.. Fandme ikke en "LET" lodtrækning.
Det er alt sammen fint, men igen, let modstander. Og det er også fint, at du synes, at det er en joke. ;-)

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Champions league

Indlæg af zqa »

Roma er i så fald bare en træningskamp mod et serie6 hold fra København.
#jesuisSheep

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

zqa skrev:Roma er i så fald bare en træningskamp mod et serie6 hold fra København.
Næsten. Nu har jeg jinxet Barca. Takket være dig. Lad være med at tage det personligt mht. Juve. ;-)
Jeg ønsker også, at de går videre, så jeg prøver bare at jinxe Real for hårdt.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Nu skal man heller ikke gøre det værre end det er, hvad angår karantæner til Juve folk. Ja Pjanic havde vært et plus at have med, men det er jo ikke sådan at Juve falder fra hinanden i hans fravær. Juve har ligeledes klaret sig helt fint uden Benatia i mange kampe i denne sæson. Det er meget normalt, at holdene må klare sig uden 2-3 profiler i disse kampe. Man kan ikke undgå at rage kort til sig. Det er sket for mange hold før.

Real har ikke ligefrem været heldige med lodtrækning i år. De skal slå svære hold fra nu af, for at vinde turnering. Gør de det, så har de også fortjent det. Mere er der ikke i det.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

Visca El Barca skrev:Nu skal man heller ikke gøre det værre end det er, hvad angår karantæner til Juve folk. Ja Pjanic havde vært et plus at have med, men det er jo ikke sådan at Juve falder fra hinanden i hans fravær. Juve har ligeledes klaret sig helt fint uden Benatia i mange kampe i denne sæson. Det er meget normalt, at holdene må klare sig uden 2-3 profiler i disse kampe. Man kan ikke undgå at rage kort til sig. Det er sket for mange hold før.

Real har ikke ligefrem været heldige med lodtrækning i år. De skal slå svære hold fra nu af, for at vinde turnering. Gør de det, så har de også fortjent det. Mere er der ikke i det.
Juventus har set dårlige ud uden Pjanic. Han betyder så ufattelig meget for deres opspil, og uden ham, spiller de ufattelig dårligt. De kan stadigvæk forsvare uden ham, men deres opbyggende spil uden Pjanic er virkelig af dårlig kvalitet. Hans afsavn vil være mærket.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Champions league

Indlæg af Jamial »

Fantastisk lodtrækning efter min mening.

Hvis favoritterne vinder er semifinalisterne:

Barcelona
Bayern München
Manchester City
Real Madrid

De, vel nok, tre bedste hold i verden PT og så Real Madrid. Fedt.

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Min power rankings:
1. Real og Barca
2. Bayern og City
3. Liverpool
4. Juve

Og så ved jeg ikke, hvem af Roma og Sevilla er på 5. og 6. plads.
Senest rettet af Kubala lør mar 17, 2018 12:54 am, rettet i alt 1 gang.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Champions league

Indlæg af Skydefinten »

Jeg er vist ved at få tillusket mig 2 billetter til Roma kampen den 4. april. Det ville ikke være dumt.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Champions league

Indlæg af A$AP »

http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/store ... eague.html

Selvfølgelig først nu :lol:. Det er ikke små ændringer de kommer med der.

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Vintertransfervinduet vil ændre sig ved dette tiltag, eller det tror jeg i hvert fald.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15142
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Lopezzz »

Kære gud, som jeg desværre ikke tror på, jeg beder dig om at give Juve de nødvendige krafter for at de kommer videre til semifinalen.
Hvis du vil ikke gøre det for mig så gøre det for Buffon.
Thank you.
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 30 gæster