Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Champions league

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

emo skrev:
Storken skrev:
emo skrev:
ELPISTOLEROSUAREZ skrev:PSG var vel de næstværste at trække efter Bayern. Ikke vildt fedt.
Munchen, City og PSG af de store kunne vi trække, jeg er helt vildt glad for at vi trak PSG og ikke en af de to andre.
Vi kunne ikke trække City.
Lol! Selvf Ikke...

Så havde Pistolero sq ret! Bukker mig...

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Haha, ingen problemer.

Men ellers flot formulering, jeg fik lavet, den sagde vel egentlig ikke noget om holdenes styrke :lol:
qepd

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Champions league

Indlæg af Skydefinten »

Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Champions league

Indlæg af Storken »

Xavi6Smede skrev:Men det er bare ikke nu vi skal møde dem, men om 2 måneder. Desuden er de bedre end deres resultater viser, fx var de niveauer over Arsenal i de indbyrdes opgør. Ikke mindst har de en træner, der har stor erfaring med Barcelona. Langt fra en god lodtrækning, omend den selvfølgelig bør vindes.
De er nemlig gode, hvilket man så i de to kampe mod Arsenal. Kampene endte godt nok uafgjort, men det havde nærmest været mere fortjent, hvis PSG havde vundet med samlet 5-0 over de to kampe. Der var godt nok klasseforskel.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Champions league

Indlæg af A$AP »

Meget skal godt nok gå galt, hvis ikke vi banker et hold hvis største offensive trussel er Edinson Cavani. Jeg er sgu bare glad for at vi ikke træk Bayern. Det kommer nok runden efter.

Det eneste jeg er lidt nervøs for, er Emery. Han er en bedre træner end Blanc og hvis han griber kampene an på en anden måde, spille udelukkende på fysikken og kontraer, så kan det godt komme til at blive lidt for tæt.

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Skidt lodtrækning. PSG har spillet under niveau, men de kan rette op på det, der er langt til februar. De har desuden en træner, der er god i knockout turneringer og kender Barca ret godt. Det er arrogant at sige, at meget skal gå galt, hvis man ikke slår et hold, hvis største offensive trussel er Cavani.

Jeg håber, at Barca kommer op i omdrejninger, når man tager hul på anden halvdel af sæsonen, for i den nuværende forfatning kan selv et svingende PSG-hold være en mundfuld.

I øvrigt er det utroligt, hvor meget held Real har i lodtrækninger. Udover Barca, har Arsenal også ikke ret meget held med lodtrækninger.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Champions league

Indlæg af Skydefinten »

Hvor er RM's lodtrækning gennem årene egenligt vild.
12 ud af 15 lodtrækninger med Perez ved roret har de trukket middelmådige hold i L16 og QF i CL.
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Platon
Indlæg: 117
Tilmeldt: lør okt 29, 2011 5:15 pm
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 9 gange

Re: Champions league

Indlæg af Platon »

Kubala skrev:Skidt lodtrækning. PSG har spillet under niveau, men de kan rette op på det, der er langt til februar. De har desuden en træner, der er god i knockout turneringer og kender Barca ret godt. Det er arrogant at sige, at meget skal gå galt, hvis man ikke slår et hold, hvis største offensive trussel er Cavani.

Jeg håber, at Barca kommer op i omdrejninger, når man tager hul på anden halvdel af sæsonen, for i den nuværende forfatning kan selv et svingende PSG-hold være en mundfuld.

I øvrigt er det utroligt, hvor meget held Real har i lodtrækninger. Udover Barca, har Arsenal også ikke ret meget held med lodtrækninger.

Arsenal trak da Monaco for et par år siden ;-)

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Platon skrev:
Kubala skrev:Skidt lodtrækning. PSG har spillet under niveau, men de kan rette op på det, der er langt til februar. De har desuden en træner, der er god i knockout turneringer og kender Barca ret godt. Det er arrogant at sige, at meget skal gå galt, hvis man ikke slår et hold, hvis største offensive trussel er Cavani.

Jeg håber, at Barca kommer op i omdrejninger, når man tager hul på anden halvdel af sæsonen, for i den nuværende forfatning kan selv et svingende PSG-hold være en mundfuld.

I øvrigt er det utroligt, hvor meget held Real har i lodtrækninger. Udover Barca, har Arsenal også ikke ret meget held med lodtrækninger.

Arsenal trak da Monaco for et par år siden ;-)
Tænker på det seneste.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8373
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: Champions league

Indlæg af Michman »

Har fandme ondt af Arsenal.. Endelig først i deres gruppe spil. Også får de fandme Bayern
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

I øvrigt viste lodtrækning mod Monaco sig heller ikke til at være en let en af slagsen, da den resulterede i, at Arsenal røg ud allerede i ottendedelsfinalerne af turneringen.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Champions league

Indlæg af Storken »

Kubala skrev:I øvrigt viste lodtrækning mod Monaco sig heller ikke til at være en let en af slagsen, da den resulterede i, at Arsenal røg ud allerede i ottendedelsfinalerne af turneringen.
Det gjorde da ikke lodtrækningen sværere, at de røg ud. Det var forresten piv ufortjent, da Arsenal var det bedste hold over de to kampe.

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Nej, det er heller ikke ment sådan, men at selv med en forholdsvis let lodtrækning, røg de ud, med andre ord, så kom den lodtrækning heller ikke dem til gode.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Champions league

Indlæg af Skydefinten »

Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15142
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Lopezzz »

Billedet siger alt. RM er langt under vores niveau :smile:
MDCCCXCIX

Starnils
Indlæg: 447
Tilmeldt: man jun 20, 2016 11:02 pm
Har takket: 165 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: Champions league

Indlæg af Starnils »


Det er værd at nævne, at det eneste år hvor Madrid har en lettere lodtrækning end Barca (12/13), der trækker de i kvartfinalen Galatasaray. I semifinalen får de Dortmund og ryger ud.

Barca trækker i 12/13 i kvartfinalen PSG. I semifinalen spillede vi mod Bayern.
Socio. no. 54.257

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 69 gæster