Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kawhi
Indlæg: 215
Tilmeldt: man aug 14, 2017 8:16 am
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Kawhi »

PuyolErGud skrev:Jamen det heller ikke fordi jeg ser Emery som den perfekte løsning, og der er helt sikkert masser af arbejde at gøre. Jeg har ikke det helt store kendskab til trænere på et "lavere" niveau end de største ligaer, så skal ikke kunne sige om de kunne have fundet noget guld der. Men af dem du nævner, er der en masse forskellige parametre, der ud fra mit synspunkt, udelukker dem i at komme til Arsenal. Selvom den nye træner selvfølgelig skal have sin stil, vurderer jeg stadig at der var toppen af Arsenal ønskes et overvejende possesionbaseret hold, og derved nok udelukke Simeone, der måske også satser andetsteds?

Derudover vil Pochettino næppe skifte til Tottenhams direkte rivaler, nu hvor han ikke ønsker at træne Barcelona grundet en Espanyol fortid. Ranieri ser jeg som en kortvarig og ikke holdbar løsning for et langsigtet Arsenaprojekt, og Conte har måske, hvis han bliver fyret, brug for luftforandring ud af Premier League. Löw kunne være ekstremt spændende, synes bare jeg har set ham sige, at han fokus udelukkende er på landsholdet pt., og derudover er hans erfaringer ikke særlig store, eller gode med klubbold. Så umiddelbart virker Emery som et fornuftigt valg, givet at han selvfølgelig for lidt penge at arbejde med, og kan håndtere det at træne i PL.
Fuldstændig enig. Nu tænkte jeg også mere på situationen hvor Simeone kommer til Arsenal og de kun foretager minimale ændringer. I dét scenarie ser jeg Simeone som en af verdens bedste trænere til at få resultater ud af en "sløj" trup. Det bliver selvfølgelig ikke possesionbaseret fodbold, men disciplineret og hamrende effektivt. Den slags fodbold må være guf for en hurtigløber som Aubameyang.

Mht. Emery, så blev jeg bare så skuffet over hans taktiske tilgang til CL-opgørene med PSG-RM.
Arsenals nuværende PL-trup kan vel godt sammenlignes med det Sevilla mandskab Emery rådede over.
Fælles for Arsenal og Sevilla, så kan ingen af holdene true toppen af ligaen. Allerhøjst kan de vinde EL vil jeg mene.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Aubameyang, Özil, Mkhitaryan, Ramsey, Bellerin, Lacazette, Cech og Koscielny er vel alle spillere som indtil for nylig har været blandt de bedste i deres respektive ligaer. De har ikke været overbevisende i denne sæson, med undtagelse af Aubameyang, men det er vel på papiret en samling spillere som burde spille med om Champions League-pladserne.

Kawhi
Indlæg: 215
Tilmeldt: man aug 14, 2017 8:16 am
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Kawhi »

Flax_Generous skrev:Aubameyang, Özil, Mkhitaryan, Ramsey, Bellerin, Lacazette, Cech og Koscielny er vel alle spillere som indtil for nylig har været blandt de bedste i deres respektive ligaer. De har ikke været overbevisende i denne sæson, med undtagelse af Aubameyang, men det er vel på papiret en samling spillere som burde spille med om Champions League-pladserne.
Men heller ikke mere end det, desværre. Cech har desuden været "over the hill" i alt for lang tid.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Kawhi skrev:Men heller ikke mere end det, desværre. Cech har desuden været "over the hill" i alt for lang tid.
Ja, de kommer nok ikke til at udfordre City om næste års mesterskab, men det gør de andre Champions League-kandidater i Premier League formentlig heller ikke.

Kawhi
Indlæg: 215
Tilmeldt: man aug 14, 2017 8:16 am
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Kawhi »

Flax_Generous skrev:
Kawhi skrev:Men heller ikke mere end det, desværre. Cech har desuden været "over the hill" i alt for lang tid.
Ja, de kommer nok ikke til at udfordre City om næste års mesterskab, men det gør de andre Champions League-kandidater i Premier League formentlig heller ikke.
Det er også derfor, at jeg er i tvivl om hvad Arsenal forventer af de kommende sæsoner med Emery som træner. Synes at det virker lidt håbløst, hvis man gerne vil være med i toppen. Jeg har på fornemmelsen, at vi om 2-3 sæsoner fortsat er i tvivl om hvorfor man valgte at ansætte ham.

Jeg tror desuden ikke at City vinder mesterskabet lige så sikkert næste sæson. Jeg tror at modstanderne læser deres spillestil meget bedre fremadrettet, mens City nok vil gå mere all-in på CL næste år, hvorfor der skal roteres en masse.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af MessiPogba »

Endnu en grund til at Liverpool er en cunt klub.

Se lige, hvad deres ejer lige har sagt om den spanske liga.

"You don't want to be in the position where players want to go somewhere else, even if it is a great club like Barcelona.

"It's hard to understand why players would want to go to a league where the competition is so weak. They must play 30 or so meaningless matches per year waiting for Champions League matches."

Link til historien: http://www.skysports.com/football/news/ ... john-henry

Tjo, John Henry, din ignorante cunt. Fordi Barcelona (og Real Madrid) er det største, du kan opnå som en spiller. Historiens største spillere har alle spillet for de to klubber. Hvis Liverpool havde været så store, som du tror, så havde I nok ikke haft Henderson, Lovren, Wijnaldum, Emre Can i truppen, men nok Modric, Messi, Coutinho, Alba, ter Stegen, Kroos, Ronaldo, Marcelo osv.

Jeg brækker mig ligeledes over, at han anser den spanske liga så svag, når spansk fodobld har domineret europæisk topfodbold de sidste 10 år.

Og så snakker du om fans? Barcelona og Real spiller den næstmest sete fodboldkamp (Kun VM-finalen overgår deres kampe), og Barca har sjovt nok også fans i ethvert land. De spiller i et land med masser af varme. Jeg kunne blive ved.

Sikke en badehat.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af A$AP »



:roll:

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 930
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 151 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af !Option »

A$AP skrev:

:roll:
Man må blive lidt træt som fodboldspiller eller medieperson generelt... :roll:

Køber du billigt tøj eller andet er det forkert, og køber du for dyrt er du også bare et rigt svin der bruger for mange penge :lol:
Rey Abi!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af MessiPogba »

Har Yaya Toure fuldstændig tabt småkagerne? Han har lige anklaget Pep for at være racist overfor sorte og afrikanere, og siger, at Pep kun kan lide spillere, der indordner sig ham bl.a.. Det stammer fra et interview, som udkommer i morgen, men der er leaked en del om det på Twitter, for dem, der vil læse om det.

Måske Yaya skulle bare overveje, at en som Keita var højt værdsat af Pep i Barcelona. Allerede der giver hans raseri ingen mening, og i Bayern var han ufattelig glad for Kingsley Coman og Douglas Costa, som også begge er sorte spillere. Jerome Boateng var han også rigtig glad for. Eric Abidal var han glad for.

Yaya Toure fremstår som en mand med megalomani, når han tror på, at det er Yayas hudfarve, der har gjort det sådan, at han ikke spiller for Pep i City. Det er ikke noget med, at Yaya er en ufattelig doven spiller, og knapt nok gider at løbe, når han ikke har bolden, eller det faktum, at Yaya hele sæsonen igennem i år så for overvægtig ud, nej nej. Trækker racisme kortet for at dække over hans elendighed her til sidst.

Sikke en klaphat.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af A$AP »

Så skulle Fekir til Liverpool også være lukket. Lægetjek i morgen. Meldes en pris mellem 50-60 mio euro.


Tello
Indlæg: 7703
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Tello »

Vi er så elendige til at handle.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

A$AP skrev:Så skulle Fekir til Liverpool også være lukket. Lægetjek i morgen. Meldes en pris mellem 50-60 mio euro.

Endnu engang viser Aulas, at han er til at tale med, når det er de helt store klubber, der kommer og banker på. Jeg har påpeget det før, men Aulas er som regel kun urimelig, når han skal forhandle med klubber på samme størrelse - eller mindre - end Lyon. Når det er klubberne fra øvester hylde, er Aulas fuldt ud bevidst om, hvor god reklame det er for Lyons akademi.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af MessiPogba »

A$AP skrev:Så skulle Fekir til Liverpool også være lukket. Lægetjek i morgen. Meldes en pris mellem 50-60 mio euro.

Lyon har da lige sendt en meddelelse ud i dag og sagt, at der er på ingen måder så meget som en klargøring mellem de to klubber. De ligner endnu engang, at Liverpool går bag klubben, som de gjorde med van Dijk sidste sommers, hvor Southampton anklagede dem. Hvis det samme sker igen, kan det munde ud i, at Liverpool får en massiv rap over nallerne og måske får karantæne for at købe spillere i flere vinduer.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af A$AP »

Anthony Martial’s agent: “He wants to leave Manchester United.”
http://www.getfootballnewsfrance.com/20 ... er-united/

Hele artiklen med Martial's agent. Jeg kan virkelig godt lide Martial som spiller, der er uendeligt meget potentiale i ham.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Det er dumt af United. Martial er klubbens største talent. Selv i en halvdårlig sæson som den foregående var han en af Premier Leagues mest produktive spillere pr. 90 minutter. Det ender ligesom da Mourinho smed De Bruyne og Salah ud af Chelsea.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 44 gæster