Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

emo skrev:Men er Real pt., ikke en ønske modstander af de resterende. Vi har fat i dem, de er uden Modric. Juve kunne også gå an, men dunno. Fuck it, kom med dem alle. Lav et slutspil UEFA.
I denne sæson?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Visca El Barca skrev:
Piquénbauer skrev:De ryger i næste runde.
Ved ikke om du er sarkastisk eller det er sagt i et "nårh det bliver ikke denne gang, forhåbentlig næste gang", men ellers er de vel i ligeså stor fare for at ryge ud, som de 3 andre hold.

Jeg kan ikke se, hvorfor de ikke skulle kunne klare Bayern over to kampe, og jeg kan så sandelig ikke se, hvorfor de ikke skulle kunne klare os over to kampe.

Nuvel de vil mangle nogle vigtige spillere, men hvis de møder Bayern f.eks. så vil de alligevel decideret køre på kontra og så er Modric's fravær måske ikke så afgørende. De kan jo spille som i dag f.eks. og satse på hurtige omstillinger, noget de er virkelig gode til.

Møder de os, så ved de at de kan dominere os. Vi har mødt dem to gange og hvis man ser samlet på det, er de bedre end os indbyrdes. Ydermere har de nok en psykisk overtag i og med at de var rigtig rigtig god mod os på Camp Nou og udspillede vel os nærmest på Bernabeu. Det kan ikke undgås at det sidder i baghovedet hos begge hold, især hvis Real oplever en god periode i kampen, hvor de formår at lægge pres på. Hvilket de nok kommer til. Vi spiller ydermere på en måde, hvor Modric selvfølgelig vil gøre det ekstra, men selv med den midtbane de har, vil de kunne styre den del af spillet. Det kan blive ekstrem farligt.

Dernæst skal det slet ikke undervurderes at denne trup nu har vundet trofæet. Det er en flok spillere der ved, hvordan man vinder C.L. De er ikke mere desperate efter at vinde, La Decima forbandelsen er endelig brudt. Det kan hjælpe dem.

Jeg må indrømme, at jeg ikke kan se, hvorfor de ikke skulle kunne ekspedere selveste Bayern. Eller os.
Det var nu mere ment som mulighed numero dos ;-) Men ellers synes jeg du overvurderer real en smule.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

Visca El Barca skrev:
emo skrev:Men er Real pt., ikke en ønske modstander af de resterende. Vi har fat i dem, de er uden Modric. Juve kunne også gå an, men dunno. Fuck it, kom med dem alle. Lav et slutspil UEFA.
I denne sæson?
Sæson er så meget sagt, seneste kamp og form pt., med det i tanke så har vi overtaget.
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

emo skrev:
Visca El Barca skrev:
emo skrev:Men er Real pt., ikke en ønske modstander af de resterende. Vi har fat i dem, de er uden Modric. Juve kunne også gå an, men dunno. Fuck it, kom med dem alle. Lav et slutspil UEFA.
I denne sæson?
Sæson er så meget sagt, seneste kamp og form pt., med det i tanke så har vi overtaget.
I donno. Sidste gang vi skulle møde dem, var de også nede rent form mæssigt, mens det kørte for os, men de var nu rigtig godt med. De kunne sagtens have vundet kampen. Ikke at vi var heldige med at vinde, men de kunne ligeså godt have vundet.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

Præcis. Ligesom vi også kunne have vundet i den første havde vi kendt vores besøgstid.

Der er så mange detaljer. Men vi fik den seneste sejr, vi red deres første storm af, og siden da har vi fanme set effektive ud. Så baseret på det...
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Piquénbauer skrev:
Visca El Barca skrev:
Piquénbauer skrev:De ryger i næste runde.
Ved ikke om du er sarkastisk eller det er sagt i et "nårh det bliver ikke denne gang, forhåbentlig næste gang", men ellers er de vel i ligeså stor fare for at ryge ud, som de 3 andre hold.

Jeg kan ikke se, hvorfor de ikke skulle kunne klare Bayern over to kampe, og jeg kan så sandelig ikke se, hvorfor de ikke skulle kunne klare os over to kampe.

Nuvel de vil mangle nogle vigtige spillere, men hvis de møder Bayern f.eks. så vil de alligevel decideret køre på kontra og så er Modric's fravær måske ikke så afgørende. De kan jo spille som i dag f.eks. og satse på hurtige omstillinger, noget de er virkelig gode til.

Møder de os, så ved de at de kan dominere os. Vi har mødt dem to gange og hvis man ser samlet på det, er de bedre end os indbyrdes. Ydermere har de nok en psykisk overtag i og med at de var rigtig rigtig god mod os på Camp Nou og udspillede vel os nærmest på Bernabeu. Det kan ikke undgås at det sidder i baghovedet hos begge hold, især hvis Real oplever en god periode i kampen, hvor de formår at lægge pres på. Hvilket de nok kommer til. Vi spiller ydermere på en måde, hvor Modric selvfølgelig vil gøre det ekstra, men selv med den midtbane de har, vil de kunne styre den del af spillet. Det kan blive ekstrem farligt.

Dernæst skal det slet ikke undervurderes at denne trup nu har vundet trofæet. Det er en flok spillere der ved, hvordan man vinder C.L. De er ikke mere desperate efter at vinde, La Decima forbandelsen er endelig brudt. Det kan hjælpe dem.

Jeg må indrømme, at jeg ikke kan se, hvorfor de ikke skulle kunne ekspedere selveste Bayern. Eller os.
Det var nu mere ment som mulighed numero dos ;-) Men ellers synes jeg du overvurderer real en smule.
7

Jaha ok :)

Jeg ved det ikke, jeg synes nu ikke jeg overvurderer dem. Overhovedet. Det er et godt hold, de er forsvarende mestre, de har spillet rigtig godt mod os (fører samlet 4-3, hvis man ser på det sådan) og spillede en rigtig god kamp på Camp Nou og endnu bedre på egen hjemmebane. De ved, hvad der skal til, ligesom de nok vil have selvtillid til at vide, de kan sætte os under enormt pres.

De slog også Bayern ud sidste sæson. Ret komfortabelt endda, plus de ikke skal høre på La Decima mere. Jeg synes de er rigtig farlige. Måske endda ligeså farlige som Bayern.

Jeg havde helt glemt træneren. På sidelinjen har de en mand, der ved hvordan man vinder denne turnering. Han har vundet den hele tre gange.

Nu skal det ikke forstås som, at jeg synes Real er uovervindelige eller den største favorit, men de har rigtig gode chancer. Lige nu vurderer jeg dem til at have en smule bedre chancer for videre avancement, end os, såfremt det er dem vi møder i næste runde.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

emo skrev:Præcis. Ligesom vi også kunne have vundet i den første havde vi kendt vores besøgstid.

Der er så mange detaljer. Men vi fik den seneste sejr, vi red deres første storm af, og siden da har vi fanme set effektive ud. Så baseret på det...
Mjooo, ja da, hvad var der sket, hvis Casillas ikke havde haft hånd, fod, ben, tå eller hvad det nu var, på Leos afslutning. Hvad var der sket, hvis vi var kommet foran 2-0. Det kan vi kun gisne om, men derfra var de rigtig gode. Meget bedre end os, ja nogle kalder det endda en afklapsning.

Lad os se, men sådan som tingene ser ud, vil jeg heller møde Juve af de 3. Men det bliver alligevel nogle rigtig svære kampe, uanset hvem vi møder.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Champions league

Indlæg af Heartbreaker »

Pis også... Var det fortjent, at Real gik videre? Er lige kommet hjem fra arbejde.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Champions league

Indlæg af zqa »

Heartbreaker skrev:Pis også... Var det fortjent, at Real gik videre? Er lige kommet hjem fra arbejde.
Man kan sige det således; Atletico havde i hvert fald ikke.. overhovedet. nogensinde.
#jesuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

@Visca

Det er godt hold. Et meget godt hold endda. Men de har altså set trætte ud i et stykke tid efterhånden. Ydermere har de skader på vigtige pladser. Jeg tror at det kommer til at koste dem at de stadig er med i 2 turneringer. Og for at være helt ærlig så ryger jeg gerne ud af CL til dem så længe vi kan tage la liga. Den betyder meget mere for mig end cl.

Men med det sagt så synes jeg stadig at vi har gode chancer. Ja vi havde en dårlige kamp mod dem i den første men der var holdet også lige kommet i gang. I anden kamp var vi meget bedre med. Har set den et par gange efterhånden og så dominernede var de ikke. De havde en god periode omkring deres mål og i de første 5-10 min af anden halvleg men ellers sad vi på spillet.

For lige at runde det af så har de gode chancer. Det har vi også. Og bayern. Det er ret åbent. Men vil hellere trække real end bayern. Vil dog helst trække juve som dig.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Storken skrev:
Visca El Barca skrev:
Storken skrev:Ronaldo laver klasikkeren med at tage sig til knæet, når han spiller elendigt.
Eller også har det knæ ikke så godt? Noget som de fleste har skrevet om i lang tid.
Jamen du ser ham sjovt nok aldrig humpe, når han lige har lavet hattrick mod Getafe :)
Ja det er selvfølgelig rigtig nok. Han er også en sjov type så man ved det aldrig.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20891
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: Champions league

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Visca El Barca skrev:
Storken skrev:
Visca El Barca skrev:
Storken skrev:Ronaldo laver klasikkeren med at tage sig til knæet, når han spiller elendigt.
Eller også har det knæ ikke så godt? Noget som de fleste har skrevet om i lang tid.
Jamen du ser ham sjovt nok aldrig humpe, når han lige har lavet hattrick mod Getafe :)
Ja det er selvfølgelig rigtig nok. Han er også en sjov type så man ved det aldrig.
Jeg synes han har været træls igennem en længere periode.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Piquen;

Ok så er vi enige langt hen ad vejen.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Visca El Barca skrev:Piquen;

Ok så er vi enige langt hen ad vejen.
Ja mand! Lad os for pokker trække juve.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Omvend vil glæden være ret stor hos mig, hvis vi sender Real eller Bayern ud. Det er to klubber, jeg absolut ikke bryder mig om.

Juve kan jeg ret godt lide, det vil føles lidt underligt hvis vi smider dem ud, men hay heller dem end os.

Og så skal jeg se på Allegri, hvis vi møder Juve. Ad!
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 34 gæster