Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Culé »

Daluigi skrev:
Visca El Barca skrev:
phpBB [video]


Hehe Ibra.
Han mener de er det eneste hold der er med i alle 3 turneringer - WRONG !
I Frankrig har de to pokalturneringer: Coupe de la Ligue og Coupe de France ligesom man i England har Carling Cuppen og FA Cuppen...

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Culé »

Storken skrev:Det er to seperate lodtrækninger. Lodtrækningen til kvartfinalen er den 20. marts, hvor lodtrækningen til semifinalen sker den 24. april.
Kan alle trække alle ved lodtrækningen næste fredag så? Jeg 'frygter' personligt mest selv Pep og Bayern. Resten mener jeg vi har en god chance for at kunne slå ud over to kampe.

PuyolErGud
Indlæg: 10786
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: Champions league

Indlæg af PuyolErGud »

Culé skrev:
Storken skrev:Det er to seperate lodtrækninger. Lodtrækningen til kvartfinalen er den 20. marts, hvor lodtrækningen til semifinalen sker den 24. april.
Kan alle trække alle ved lodtrækningen næste fredag så? Jeg 'frygter' personligt mest selv Pep og Bayern. Resten mener jeg vi har en god chance for at kunne slå ud over to kampe.
Ja, fra kvartfinalen af, kan alle trække alle. Ingen nationale hensyn eller noget.

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Champions league

Indlæg af Luis Enrique »

Porto og formentlig Monaco er vel de modstandere, der bliver "rift om". Måske Leverkusen, hvis de skulle gå videre, hvilket jeg tvivler på. Alle andre er ubehagelige modstandere, de to/tre er såmænd heller ikke nemme, hvilket jo passer meget godt med den fase, turneringen er nået frem til.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Champions league

Indlæg af Daluigi »

Culé skrev:
Daluigi skrev:
Visca El Barca skrev:
phpBB [video]


Hehe Ibra.
Han mener de er det eneste hold der er med i alle 3 turneringer - WRONG !
I Frankrig har de to pokalturneringer: Coupe de la Ligue og Coupe de France ligesom man i England har Carling Cuppen og FA Cuppen...
Og hvad så?... Vi er med i alle turneringer. Jeg forstår ikke hvad du mener med din kommentar? Han siger at de er det eneste hold der er med i alle turneringer. Det er de ikke.
Forumlegende

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Champions league

Indlæg af rummenigge »

Piquénbauer skrev:Den her runde viser forresten at vi overhovedet ikke er videre endnu. Både Schalke og PSG kæmpede røven ud af bukserne og det samme kan City gøre. Vi skal virkelig være klar til kampen i næste uge!
Præcis. Medier og fans har os nærmest videre før at vi har spillet vores kamp. Vi skal helt sikkert være klar i næste uge, for er vi ikke 100% koncentreret så er vi på vej ud af turneringen.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Culé »

rummenigge skrev:
Piquénbauer skrev:Den her runde viser forresten at vi overhovedet ikke er videre endnu. Både Schalke og PSG kæmpede røven ud af bukserne og det samme kan City gøre. Vi skal virkelig være klar til kampen i næste uge!
Præcis. Medier og fans har os nærmest videre før at vi har spillet vores kamp. Vi skal helt sikkert være klar i næste uge, for er vi ikke 100% koncentreret så er vi på vej ud af turneringen.
Enig. Havde Messi dog scoret på det straffespark havde jeg overhovedet ikke været i tvivl, men det er klart at City stadig har en reel chance. Omvendt ser jeg dem stadig som relativt små. Kan næsten ikke se os tabe til City på Camp Nou. Det kan godt være at de kan score, men hvis de kommer til kampen med en offensiv taktik, vil vi helt sikkert også kunne udnytte det den anden vej. Så måske venter der en kamp med mange mål, men forhåbentlig med os som vinder. :glad:

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Champions league

Indlæg af Brombi »

Daluigi skrev:
Culé skrev:
Daluigi skrev:
Visca El Barca skrev:
phpBB [video]


Hehe Ibra.
Han mener de er det eneste hold der er med i alle 3 turneringer - WRONG !
I Frankrig har de to pokalturneringer: Coupe de la Ligue og Coupe de France ligesom man i England har Carling Cuppen og FA Cuppen...
Og hvad så?... Vi er med i alle turneringer. Jeg forstår ikke hvad du mener med din kommentar? Han siger at de er det eneste hold der er med i alle turneringer. Det er de ikke.

Det er da også fuldstændig ligegyldigt. Hans svarer på om PSG efterhånden er et europæisk tophold. Som jeg hører det siger han i øvrigt at PSG er det eneste hold i Europa som fortsat er med i 4 turneringer.

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Culé »

Brombi skrev:
Daluigi skrev:
Culé skrev:
Daluigi skrev:
Visca El Barca skrev:
phpBB [video]


Hehe Ibra.
Han mener de er det eneste hold der er med i alle 3 turneringer - WRONG !
I Frankrig har de to pokalturneringer: Coupe de la Ligue og Coupe de France ligesom man i England har Carling Cuppen og FA Cuppen...
Og hvad så?... Vi er med i alle turneringer. Jeg forstår ikke hvad du mener med din kommentar? Han siger at de er det eneste hold der er med i alle turneringer. Det er de ikke.

Det er da også fuldstændig ligegyldigt. Hans svarer på om PSG efterhånden er et europæisk tophold. Som jeg hører det siger han i øvrigt at PSG er det eneste hold i Europa som fortsat er med i 4 turneringer.
Ja præcis, det var også det jeg mente med min kommentar. Læste det som om at du ikke forstod at de kunne være i fire turneringer. At det så også kan oversættes til at de stadig er med i alle turneringer - ligesom vi er - er fuldstændig rigtigt :cool:

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Lagde i mærke til hvor god Verratti var i går? Jeg siger, hent ham. Selvom han måske kommer til at koste 40 millioner euro.

Folk snakker om Pogba, men han kan tage til PSG, Verratti passer meget bedre ind. Ved hans ankomst kan vi gå tilbage til den alt-dominerende fodbold, som vi engang praktiserede og var så gode til. Han er den perfekte Barca spiller synes jeg. Han var eminent til at beskytte bolden i går, han var eminent til at presse, villig til at modtage bolden under enormt pres, sublim pasningspil, og rigtig rigtig god til at styre tempoet. Taktisk og teknisk er han på et højt niveau.

Hvem end der bliver præsident, burde satse alt på at hente denne vidunderlig spiller.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Alcantara
Indlæg: 599
Tilmeldt: man jul 04, 2011 2:53 am
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 42 gange

Re: Champions league

Indlæg af Alcantara »

Visca El Barca skrev:Lagde i mærke til hvor god Verratti var i går? Jeg siger, hent ham. Selvom han måske kommer til at koste 40 millioner euro.

Folk snakker om Pogba, men han kan tage til PSG, Verratti passer meget bedre ind. Ved hans ankomst kan vi gå tilbage til den alt-dominerende fodbold, som vi engang praktiserede og var så gode til. Han er den perfekte Barca spiller synes jeg. Han var eminent til at beskytte bolden i går, han var eminent til at presse, villig til at modtage bolden under enormt pres, sublim pasningspil, og rigtig rigtig god til at styre tempoet. Taktisk og teknisk er han på et højt niveau.

Hvem end der bliver præsident, burde satse alt på at hente denne vidunderlig spiller.
Jeg er vild med Verratti. Han ville passe perfekt ind, men hvis der er noget de foregående transfervinduer har lært os, er det at vi ikke burde gå efter PSG-spillere. Det er spild af tid.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Alcantara skrev:
Visca El Barca skrev:Lagde i mærke til hvor god Verratti var i går? Jeg siger, hent ham. Selvom han måske kommer til at koste 40 millioner euro.

Folk snakker om Pogba, men han kan tage til PSG, Verratti passer meget bedre ind. Ved hans ankomst kan vi gå tilbage til den alt-dominerende fodbold, som vi engang praktiserede og var så gode til. Han er den perfekte Barca spiller synes jeg. Han var eminent til at beskytte bolden i går, han var eminent til at presse, villig til at modtage bolden under enormt pres, sublim pasningspil, og rigtig rigtig god til at styre tempoet. Taktisk og teknisk er han på et højt niveau.

Hvem end der bliver præsident, burde satse alt på at hente denne vidunderlig spiller.
Jeg er vild med Verratti. Han ville passe perfekt ind, men hvis der er noget de foregående transfervinduer har lært os, er det at vi ikke burde gå efter PSG-spillere. Det er spild af tid.
Det har du selvfølgelig ret i, men Pogba rygtes kraftigt til PSG, dette vil bane vejen for en Verratti transfer. Verratti har altid været åben for et skifte i fremtiden, så det kan være at selv PSG bliver nødt til at sælge når de har betalet de 70-80 millioner euro for Pogba.

For mig står det mellem ham og Koke. Jeg kan rigtig godt lide Koke også, men jeg synes bare Verratti som type passer endnu bedre ind end Koke. Vi har folk der minder om Koke, vi har ikke folk der minder om Verratti. Jo en, men han er desværre oppe i årene efterhånden.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Uh jeg ville nu også gerne have pogba til klubben. Men verratti er imo også første prioritet selvom det bliver tæt på umuligt at hente ham! Han er fremragende men jeg synes han var for aggressiv i går.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Piquénbauer skrev:Uh jeg ville nu også gerne have pogba til klubben. Men verratti er imo også første prioritet selvom det bliver tæt på umuligt at hente ham! Han er fremragende men jeg synes han var for aggressiv i går.
Jeg tror helt sikkert det var med vilje og taktisk også klogt at være aggressiv i går. Jeg tror Mourinho var inde på det aspekt efter kampen, hvor han roste PSG for deres aggressiv stil. Især efter PSG var reduceret til 10 mand, var det klogt at standse Chelseas spil med små aggressive frispark. Verratti var god til at lave dem. Jeg vil sige at hele PSG midtbane var ret god til at lave dem. De skræmte Chelseas midtbane væk med deres fysiske spil, det er sjældent man ser det ellers.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Dahl
Indlæg: 155
Tilmeldt: tirs apr 17, 2012 10:21 am
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Champions league

Indlæg af Dahl »

Jeg har tænkt over det. Vil Pogba ikke passe perfekt ind, hvis man tænker på Luis Enriques måde at spille fodbold på?
Personligt vil jeg rigtig gerne se Verratti i klubben, han er så fantastisk, og så passer han perfekt ind. Han vil om nogen kunne tage over for Xavi.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 34 gæster