Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Xavi6Smede »

Nu har de jo hentet Gabriel Jesus, så angrebet på burde være fint dækket ind. Så længe de er så ringe i forsvaret og på målmandspladsen, så kommer de ingen vegne. Ærgerligt at se Pep famle rundt i det engelske.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Piquénbauer »

Og hvis man køber gundogan som en bærende spiller så bærer man sgu også selv en stor del af skylden. Han har været konstant skadet over de sidste sæsoner. Kunne forstå hvis man købte ham som en "joker" eller en spiller der kunne overraske men man skal have en anden spiller der kan tage rollen når gundogan forventeligt er skadet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Kubala »

Havde glemt Gabriel. Midten og forsvaret skal der så gøres noget ved.

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Kubala »

Pep har også en lidt speciel spillestil og i øvrigt er PL en lidt anderledes liga ift. den spillestil. Contes spillestil er mere let at få implementeret og samtidig er de ikke med i CL, det betyder også en del.

Jeg tror, at næste sæson bliver bedre for Peps vedkommende.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg er ikke helt med... Hvorfor er Contes system nemmere at få indført end Peps? Og hvad er det egentlig "deres" systemer omhandler?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af MessiPogba »

Problemet med Peps City er, at han dummede sig gevaldigt med Bravo, og at han ikke forstærkede forsvaret nok.

Kompany er færdig på topplan, Stones er alt, alt for flyvsk til at være en leder, og Otamendi er en joke. Otamendi er altid impliceret i målene, og det samme er Stones. Du kan ikke have et godt hold, når forsvaret er så gennemført dårligt. Derudover ved jeg godt, at Bravo tidligere Barca-mand, men hold kæft, hvor har han været ringe indtil videre. Jeg mindes ikke at have set ham tage et skud endnu i hans tid i City.

Citys offensiv er som så fint nok.

Men de mangler lige seks indkøb. TO CM, to midterforsvar og to nye backs og så må Pep æde sine boller og hente Joe Hart hjem. Bravo går simpelthen ikke.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Kubala »

Det er sværere at spille med en stil, hvor man næsten udelukkende forsvarer sig med bolden, i hvert fald i PL. Problemet opstår også, når luftspillet er så vigtig en del af spillet i PL, noget Pep har nævnt utællelige gange. Det skal man vænne sig til og få løst gennem spillestilen. Contes hold behøver ikke at forsvare sig gennem boldbesiddelse, i hvert fald ikke i ligeså højt grad.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Piquénbauer »

Ok så sagt på en anden måde så er spillerne ikke gode nok til at spille som Pep vil have det? Hvis det er det du mener så må han jo lave taktikken om. Det var lige netop det Conte gjorde og siden har de spillet fremragende.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Kubala »

Det er ikke det, jeg mener. Det jeg mener, er det, jeg har skrevet. Ved ikke, hvordan jeg ellers skal formulere mig.

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Kubala »

Conte ændrede ikke sin spillestil, men ændrede formationen, hvilket Pep også har gjort en del gange. Der er forskel på at ændre spillestil og formation.

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Xavi6Smede »

Alt det du siger kan bare ikke komme som en overraskelse for Pep. Han sejler rundt lige nu, både taktisk og i pressen.

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Kubala »

Pep har dog sagt noget helt andet, næsten lige fra start. Han har sagt, at han er enormt overrasket over luftspillets betydning i PL. Hvis han ikke var blevet overrasket, så havde han også kommet problemerne til livs.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Piquénbauer »

Hmm synes snakken om spillestil bliver for abstrakt. Jeg ved ikke hvad peps eller contes spillestil er. Jeg ved at pep har en filosofi (possesion og offensiv fodbold) men kender ikke til hans spillestil hvorfor jeg ser den som taktik. Jeg er derfor nok ikke ordentligt inde i det.

Jeg er dog enig med Xavi6smede. Det vi ser lige nu er ikke godt nok. Holdet er bedre end det pep får ud af det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Kubala »

Jeg har ikke sagt, at han ikke burde at få mere ud af holdet, men bare nævnt, hvad for nogle problemer, han står overfor. Det hjælper så heller ikke, at centrale spillere bliver langtids skadet, får længere karantæner etc. Ja, det kan nogle gange blive for abstrakt, men Peps filosofi er ikke så abstrakt igen, imo.

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Xavi6Smede »

Det jo bare elendigt forarbejde hvis han er overrasket over luftspillet i England. Han har undervurderet ligaen, og det koster nu. City bliver ikke til Bayern eller Barcelona på 1 dag, men det er den tilgang Pep har haft til det.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 45 gæster