Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Guardiola »

Visca El Barca skrev:Ibra var da ikke god? Mourinho har i øvrigt en fantastisk evne til at få de dårlige sider frem hos sine spillere!
Ja, helt enig. Det har jeg tænkt mange gange.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Storken »

Guardiola skrev:Ah, come on. Det er satme at stramme den at kalde den en målmandsfejl, når modstanderen scorer alene med målmanden :)
Jeg siger heller ikke, at det er en decideret målmandsfejl, men han skal redde det spark halvdelen af gangene.

Det var en flot første halvleg af City, hvor Bravo dog lignede en der fik Order 66 af Mourinho.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Kubala »

Visca El Barca skrev:Ibra var da ikke god? Mourinho har i øvrigt en fantastisk evne til at få de dårlige sider frem hos sine spillere!
Nej, men han var vel alligevel den, der scorede og næsten alt kom fra ham; de farlige situationer var han involveret i.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Guardiola »

Storken skrev:
Guardiola skrev:Ah, come on. Det er satme at stramme den at kalde den en målmandsfejl, når modstanderen scorer alene med målmanden :)
Jeg siger heller ikke, at det er en decideret målmandsfejl, men han skal redde det spark halvdelen af gangene.

Det var dog en flot første halvleg af City, hvor Bravo dog lignede en der fik Order 66 af Mourinho.
Enig i det sidste. Om det første, sådan kan man da ikke stille det op. Bruyne kunne have skudt i den anden side, have lobbet, have driblet.... det var et godt mål, Bruyne var fantastisk

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Guardiola »

Kubala skrev:
Visca El Barca skrev:Ibra var da ikke god? Mourinho har i øvrigt en fantastisk evne til at få de dårlige sider frem hos sine spillere!
Nej, men han var vel alligevel den, der scorede og næsten alt kom fra ham; de farlige situationer var han involveret i.
Men eneste grund til at han scorede, var Bravos kæmpe fejl. Rashford var farlig, da han kom ind. Helt anden fart og dynamik, og blev farlig uden det var på citys fejl. Men det er mest Pogba, fylder intet og skaber intet. Verdens dyreste

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Kubala »

Guardiola skrev:
Kubala skrev:
Visca El Barca skrev:Ibra var da ikke god? Mourinho har i øvrigt en fantastisk evne til at få de dårlige sider frem hos sine spillere!
Nej, men han var vel alligevel den, der scorede og næsten alt kom fra ham; de farlige situationer var han involveret i.
Men eneste grund til at han scorede, var Bravos kæmpe fejl. Rashford var farlig, da han kom ind. Helt anden fart og dynamik, og blev farlig uden det var på citys fejl. Men det er mest Pogba, fylder intet og skaber intet. Verdens dyreste
Ja, ok. Er dog enig omkring Rashford. Forstår ikke helt, hvorfor Mourinho ikke starter med ham. Mht. Pogba, så lavede Henry analyse af ham, eller kom med sine bemærkninger, hvor han mente, at Pogba skulle spille en fremskudt rolle i United, da han ikke mente, Pogba kunne varetage den mere tilbagetrukne rolle.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Storken »

Pogba havde Marchisio og Vidal i Juventus, hvilket gjorde livet lettere for ham. I United er han omgivet af spillere, der lige så godt kunne spille i Everton.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Guardiola »

Jeg er enig i analyserne af Pogba. Og jeg mener også, at han skal længere frem, hvis de skal have mere ud af ham. Men jeg synes han er overvurderet. Højt topniveau, helt sikkert, spektakulær på youtube. Men hans gennemsnitsindsats er slet, slet ikke pengene værd efter min mening.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Guardiola skrev:Jeg er enig i analyserne af Pogba. Og jeg mener også, at han skal længere frem, hvis de skal have mere ud af ham. Men jeg synes han er overvurderet. Højt topniveau, helt sikkert, spektakulær på youtube. Men hans gennemsnitsindsats er slet, slet ikke pengene værd efter min mening.

Han virker bare for ivrig! det er som om, han lader sig påvirke ekstrem meget af de forventninger, der er til ham. Sådan var det også under EM, og igen i dag. Han vil for meget i situationer, hvor man egentlig bare skal spille simpelt.

Man skulle tro han var mere rutineret end så, han er slet slet ikke moden i sit spil. Han kunne roligt have taget et kig på de to, han stod overfor i dag. Både De Bruyne og Silva er altså rendyrket 10'er/kantspillere, men under Pep spiller de som CM og gør det perfekt. Det er kun muligt, fordi de oftest vælger at spille det simple, de får så automatisk muligheder, hvor de kan vise deres kreativitet.
Senest rettet af Visca El Barca lør sep 10, 2016 4:26 pm, rettet i alt 1 gang.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg er skrem tilfreds med, at vi valgte ikke at brænde så mange millioner af på ham.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Guardiola »

Helt enig Visca

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

En lille forskel mellem Mourinho og Pep;
"Honestly, I have two or three players in the first half who, if the game is now and I know what is going to happen, I don't play them, but this is football and sometimes players disappoint managers and sometimes players give us great surprises.”
"What Claudio Bravo did was one of the best performances I've ever seen," he said afterwards.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1169 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Fedt med en sejr til Pep mod Mourinho. Ganske fint start han har fået i Premier League.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Storken »

Visca El Barca skrev:En lille forskel mellem Mourinho og Pep;
"Honestly, I have two or three players in the first half who, if the game is now and I know what is going to happen, I don't play them, but this is football and sometimes players disappoint managers and sometimes players give us great surprises.”
"What Claudio Bravo did was one of the best performances I've ever seen," he said afterwards.
Guardiola om anden halvlegs mange kontramuligheder:
"We created a few things through Kevin De Bruyne but not through the others which was a little disappointing."

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Jesni »

Visca El Barca skrev:Jeg er skrem tilfreds med, at vi valgte ikke at brænde så mange millioner af på ham.
Han skal nok blive en bærende spiller for United, men helt enig. Et køb af Pogba til den pris havde været vanvittigt. Lad de engelske klubber om det.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 24 gæster