Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Champions league

Indlæg af zqa »

Av hvor er det kedeligt.
#jesuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Det kan godt være at Bayern har fået dommerhjælp i resten af C.L, men i aften tager englænderen hævn i hvertfald ( Webb) :D

Hvordan kan han undgå at dømme et så klokkeklart straffespark? Men finalen skuffer mig, første 10 minutter var gode, resten er bare lort! Jeg er lidt ligeglad med hvem der vinder, men håber på lidt bedre spil end der er blevet vist hidtil.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

mamma mia

Re: Champions league

Indlæg af mamma mia »

normalt tager jeg jeres indlæg med et gran salt, men jeg kan simpelthen ikke forstå hvordan i kan sige at i blev snydt mod Inter, når i selv snyd Chelsea for en finaleplads sidste år. Det tror jeg ikke der er nogen her inde der gider nævne. Sjovt nok.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

mamma mia skrev:normalt tager jeg jeres indlæg med et gran salt, men jeg kan simpelthen ikke forstå hvordan i kan sige at i blev snydt mod Inter, når i selv snyd Chelsea for en finaleplads sidste år. Det tror jeg ikke der er nogen her inde der gider nævne. Sjovt nok.
Normalt tager jeg et indlæg fra en Real tilhænger med et gran salt, og hver gang en Real tilhænger åbner munden/skriver noget, er min reaktion, HA HA HA :shock: :roll:
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Champions league

Indlæg af Raman93 »

mamma mia skrev:normalt tager jeg jeres indlæg med et gran salt, men jeg kan simpelthen ikke forstå hvordan i kan sige at i blev snydt mod Inter, når i selv snyd Chelsea for en finaleplads sidste år. Det tror jeg ikke der er nogen her inde der gider nævne. Sjovt nok.
Børneeksemplet. Hvorfor skal sidste års semifinale inddrages, når det er kampe fra i år vi snakker om?

mamma mia

Re: Champions league

Indlæg af mamma mia »

mamma mia skrev:Det tror jeg ikke der er nogen her inde der gider nævne. Sjovt nok.
som sagt.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Champions league

Indlæg af Daluigi »

mamma mia skrev:normalt tager jeg jeres indlæg med et gran salt, men jeg kan simpelthen ikke forstå hvordan i kan sige at i blev snydt mod Inter, når i selv snyd Chelsea for en finaleplads sidste år. Det tror jeg ikke der er nogen her inde der gider nævne. Sjovt nok.
Retfærdiggør en tidligere skidt dommerpræstation den næste? nej vel. Men ak ja, en real-tilhænger har vel svært ved at forholde sig til CL-kampe.
Forumlegende

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Champions league

Indlæg af Daluigi »

Ham Muller der kunne man ligeså godt finde i den danske 1. div! hva er han dog i en CL-finale for? ind med Klose
Forumlegende

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Bayern forsvar er ikke noget at råbe hurra for :D
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Champions league

Indlæg af Guardiola »

Inter var klart bedst. Fuldt fortjent sejr, tillykke til dem. Jeg er for klog til det her forum.

Bayern var efter min mening pinligt ringe. Der er flere spillere på deres hold, som slet, slet ikke har klassen til at optræde i en CL finale. Ribery er ude - det er deres eneste undskyldning.

Inter har lavet dette årtusinds bedste transfer, da de afskibbede Zlatan og investerede gevinsten rigtig, rigtig fornuftigt. Inter er langt mere et hold i år. Fuldt fortjent sejr, der beviser at foldbold er en holdsport.

Og i øvrigt. Flot af Eto'o.
Er det sket før, at en spiller har vundet CL to sæsoner i træk? Jeg mindes det ikke....

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5521
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: Champions league

Indlæg af SpillerSomMESSI »

mamma mia skrev:normalt tager jeg jeres indlæg med et gran salt, men jeg kan simpelthen ikke forstå hvordan i kan sige at i blev snydt mod Inter, når i selv snyd Chelsea for en finaleplads sidste år. Det tror jeg ikke der er nogen her inde der gider nævne. Sjovt nok.
Den første semi finale på Camp Nou mellem Barca og Chelski, skal jo også medregnes. Der blev Barca snydt for et klokkeklart straffe og det var en af de få gange Pep sagde noget i pressen om dommeren!

Chelski kunne jo bare score nogle mål i stedet for at appelere for hands..

Iniesta '93!!!!! Det var beauti. Begge kampe sad Barca på bold besiddelsen og spillede bedst.. fortjent vinder af 09 semi finale + finale.

Jeg glæder mig til at vi sætter Mourinho på plads i næste sæson i La Liga.. hvis ikke Perez fyrer ham inden fordi det er pinlig defensivt fodbold RMD skal spille efter oversætterens filosofi. El Classico bliver ikke køn set med en RMD's fans øjne.

ot. Tillykke til Inter som slår en b modstander med destruktivt fodbold... aldrig har en CL finale været mere meningsløs.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Finalen var godt nok lidt af en skuffelse. En meget kedelig finale synes jeg.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Champions league

Indlæg af Guardiola »

Visca El Barca skrev:Finalen var godt nok lidt af en skuffelse. En meget kedelig finale synes jeg.
Ja helt enig. Gabende kedeligt. Og det var vel Inters forjeneste, aldrig var deres sejr for alvor i fare.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Guardiola skrev:
Visca El Barca skrev:Finalen var godt nok lidt af en skuffelse. En meget kedelig finale synes jeg.
Ja helt enig. Gabende kedeligt. Og det var vel Inters forjeneste, aldrig var deres sejr for alvor i fare.
Ja enig, Bayern havde meget få muligheder for at komme tilbage i kampen, og de muligheder var de ikke skarpe nok til at udnytte synes jeg.
Og så blev de snydt for et straffespark, men Inter spillede meget kontrolleret, og sejren var sådan aldrig for alvor i fare.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

teemuss

Re: Champions league

Indlæg af teemuss »

jeg kan simelthen ikke sige tillykke til inter de rigtige vindere kom ikke i finalen barcelona var det bedste hold i turneringen og bojans mål skulle aldrig være underkendt det er en trist dag for fodbolden.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 33 gæster