Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9366
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 954 gange
Blevet takket: 959 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

Lo celso har spillet som sjældent set!!

Madameskrald
Indlæg: 1262
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 204 gange

Re: Champions league

Indlæg af Madameskrald »

Man må give RM de kender deres besøgstid i CL… Vi må sætte vores lid til, at Pool eller City kan ekspedere dem ud. Det ville varme mit hjerte, hvis Pep ekspederer dem.

RM er jo to vidt forskellige hold med/uden Benzema i disse år… der kan man tale om at ældes med ynde.
Sådan en klon kunne vi godt bruge i klubben.

Antimadridista
Indlæg: 9366
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 954 gange
Blevet takket: 959 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

Hvor ofte er det efterhånden at Real lukrerer på gigantiske drops….Karius, Donnaruma, Mendy…sikkert flere! Sindssygt!

Bliver det Atlético er finalen sikret for dem og der taber de aldrig :|

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7321
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1925 gange
Blevet takket: 1148 gange

Re: Champions league

Indlæg af Dytrax »

Antimadridista skrev:
ons apr 06, 2022 11:08 pm
Hvor ofte er det efterhånden at Real lukrerer på gigantiske drops….Karius, Donnaruma, Mendy…sikkert flere! Sindssygt!

Bliver det Atlético er finalen sikret for dem og der taber de aldrig :|
Altså, bare de ikke har for meget energi til ligaen, så er alt godt. :mrgreen:

Antimadridista
Indlæg: 9366
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 954 gange
Blevet takket: 959 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
ons apr 06, 2022 11:21 pm
Antimadridista skrev:
ons apr 06, 2022 11:08 pm
Hvor ofte er det efterhånden at Real lukrerer på gigantiske drops….Karius, Donnaruma, Mendy…sikkert flere! Sindssygt!

Bliver det Atlético er finalen sikret for dem og der taber de aldrig :|
Altså, bare de ikke har for meget energi til ligaen, så er alt godt. :mrgreen:
Så er alt “bedre”….. :glad:

Ba sai luo na
Indlæg: 287
Tilmeldt: søn jan 14, 2018 2:26 am
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: Champions league

Indlæg af Ba sai luo na »

Antimadridista skrev:
ons apr 06, 2022 11:08 pm
Hvor ofte er det efterhånden at Real lukrerer på gigantiske drops….Karius, Donnaruma, Mendy…sikkert flere! Sindssygt!

Bliver det Atlético er finalen sikret for dem og der taber de aldrig :|
Var vist også en situation mod bayern i 2017/18 hvor målmanden lod bolden trille fordi.
Fælles for dem alle er dog Benzema. Han må have næse for at kunne stresse målmændene.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5526
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: Champions league

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Ba sai luo na skrev:
tors apr 07, 2022 6:41 am
Antimadridista skrev:
ons apr 06, 2022 11:08 pm
Hvor ofte er det efterhånden at Real lukrerer på gigantiske drops….Karius, Donnaruma, Mendy…sikkert flere! Sindssygt!

Bliver det Atlético er finalen sikret for dem og der taber de aldrig :|
Var vist også en situation mod bayern i 2017/18 hvor målmanden lod bolden trille fordi.
Fælles for dem alle er dog Benzema. Han må have næse for at kunne stresse målmændene.
Jeps - Neuer var skadet og Benz scorede på en fejlbedømt tilbage aflevering til reserve målmanden
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Magnus Frost
Indlæg: 715
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: Champions league

Indlæg af Magnus Frost »

Benzema er bare ALT for vild, hans målnæse er jo langt fra hans topevne. Barca bliver et fantastisk hold med de unge spillere vi har men Benzema Vini og Mbappé næste år bliver verdens bedste angreb!, trods et middelmådigt og aldrende resterende hold har jeg svært ved at se os slå dem i ligaen :mad:
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5526
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: Champions league

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Magnus Frost skrev:
tors apr 07, 2022 7:54 am
Benzema er bare ALT for vild, hans målnæse er jo langt fra hans topevne. Barca bliver et fantastisk hold med de unge spillere vi har men Benzema Vini og Mbappé næste år bliver verdens bedste angreb!, trods et middelmådigt og aldrende resterende hold har jeg svært ved at se os slå dem i ligaen :mad:
Arrhhh jeg mener nu at Benz faktisk kun har præsteret sådan her i een sæson, denne her, og Vini er mega svingende.. men Mbappe er selvfølgelig top niveau år efter år.

Jeg tror ikke Benz vil præstere i nærheden af dette her næste sæson, og Vini er stadig en lotto kupon
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

thomas
Indlæg: 199
Tilmeldt: ons maj 08, 2019 10:00 pm
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: Champions league

Indlæg af thomas »

Isageren skrev:
ons apr 06, 2022 10:03 pm
De må gerne beholde AC.
Ja, det er nu ikke i sig selv hans halvsløje præstation mod RM, der gør at jeg tvivler på det fornuftige i at hente AC. Når man sammenligner ham med Araujo er han bagud på næsten alle parametre. Det bedste man kan sige om ham er hans rimelig sikre boldomgang, men det er altså for lidt til Barca, hvor fremdrift og kreativitet er en nødvendighed. Hans hurtighed er heller ikke imponerende, sådan cirka på niveau med Garcia. Men Garcia har så mere at byde på frem ad banen synes jeg. AC bør blive i Chelsea og skrive under nu, inden han spiller den mulighed af hænde.

Magnus Frost
Indlæg: 715
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: Champions league

Indlæg af Magnus Frost »

SpillerSomMESSI skrev:
tors apr 07, 2022 8:06 am
Magnus Frost skrev:
tors apr 07, 2022 7:54 am
Benzema er bare ALT for vild, hans målnæse er jo langt fra hans topevne. Barca bliver et fantastisk hold med de unge spillere vi har men Benzema Vini og Mbappé næste år bliver verdens bedste angreb!, trods et middelmådigt og aldrende resterende hold har jeg svært ved at se os slå dem i ligaen :mad:
Arrhhh jeg mener nu at Benz faktisk kun har præsteret sådan her i een sæson, denne her, og Vini er mega svingende.. men Mbappe er selvfølgelig top niveau år efter år.

Jeg tror ikke Benz vil præstere i nærheden af dette her næste sæson, og Vini er stadig en lotto kupon

Benzema har scoret mere end 20 mål de sidste fire sæsoner i la liga, Ronaldo, Messi og Lewandowski er de eneste der har scoret flere mål i champions league nogensinde ( og det endda med en lang periode hvor han altid prioriterede at Ronaldo skulle score) og ja hans bedste evne er ikke engang hans målnæse. Lad mig sige det sådan: jeg synes han har klaret sig lidt over okay :grin:
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Antimadridista
Indlæg: 9366
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 954 gange
Blevet takket: 959 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

Jeg kunne bare godt bruge, en mellemlang fiber til en vis franskmand, det næste stykke tid…

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5526
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: Champions league

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Magnus Frost skrev:
tors apr 07, 2022 10:29 am
SpillerSomMESSI skrev:
tors apr 07, 2022 8:06 am
Magnus Frost skrev:
tors apr 07, 2022 7:54 am
Benzema er bare ALT for vild, hans målnæse er jo langt fra hans topevne. Barca bliver et fantastisk hold med de unge spillere vi har men Benzema Vini og Mbappé næste år bliver verdens bedste angreb!, trods et middelmådigt og aldrende resterende hold har jeg svært ved at se os slå dem i ligaen :mad:
Arrhhh jeg mener nu at Benz faktisk kun har præsteret sådan her i een sæson, denne her, og Vini er mega svingende.. men Mbappe er selvfølgelig top niveau år efter år.

Jeg tror ikke Benz vil præstere i nærheden af dette her næste sæson, og Vini er stadig en lotto kupon

Benzema har scoret mere end 20 mål de sidste fire sæsoner i la liga, Ronaldo, Messi og Lewandowski er de eneste der har scoret flere mål i champions league nogensinde ( og det endda med en lang periode hvor han altid prioriterede at Ronaldo skulle score) og ja hans bedste evne er ikke engang hans målnæse. Lad mig sige det sådan: jeg synes han har klaret sig lidt over okay :grin:
Ja sammenlagt i CHL.. men han er jo også ligeså gammel som Messi og Lewan.

I ligaen har han ikke været prangende udover de ca 4 sidste sæsoner i de sidste 13 år... og 21,21,23 og nu 24 mål de sidste 4 sæsoner er jo heller ikke 'verdensklasse' - topscorerne i topligaerne har lagt på +30 og der er der mange der har gjort de sidste 4 sæsoner... så vild er Benz nu heller ikke.


Han er ikke en spiller der konsekvent leverer, i denne sæson har han været en af verdens bedste, men det er sjældent man ser ham sådan.. derfor tror jeg heller ikke han forsætter med dette niveau når/hvis Mbappe kommer til Real.

Men det vil tiden vise, det kan vi ikke vide, men dette er blot min fornemmelse.

Så 'Ok' = Benz er baseret på at hvis feks. han ligger på ca. 15 mål i ligaen som 9'er er det ikke ok, over 20 så er det 'ok' - over 25 så er det verdensklasse. Det er jo bare min definition af 'ok' og ikke et videnskabeligt udtryk for angribere.

Han er verdensklasse denne sæson!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Magnus Frost
Indlæg: 715
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: Champions league

Indlæg af Magnus Frost »

Ja han er lige så gammel som Messi og Lewandowski, men jeg synes faktisk ikke det er langt ude at sige de to også er bare en smule bedre end ok!

Han har tidligere haft svingende sæsoner, men 20 + mål udover at være den primære offensive spilskaber de sidste 4 år ( igen min pointe er at hans primære evner IKKE er at score mål) ja så tror jeg det bliver et giftigt angreb næste år når, i mine øjne, verdens bedste fodboldspiller kommer dertil.

Men jeg synes real har været dårlige til at forny deres hold generelt så næstnæste år og en 2-3 år frem får de det formentlig svært, hvorimod barca har en masse unge fantastiske spillere og en træner med en klar vision. Medmindre vi får Håland eller Lewandowski til sommer tror jeg ikke vi vinder la liga eller champions league næste sæson. Men efter næste sæson er det ikke umuligt vi dominerer fodboldverdenen i 5-10 år!
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5526
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: Champions league

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Magnus Frost skrev:
tors apr 07, 2022 4:11 pm
Ja han er lige så gammel som Messi og Lewandowski, men jeg synes faktisk ikke det er langt ude at sige de to også er bare en smule bedre end ok!


Ccccccccccccccc
Messi er 50 mål foran Benz i CHl med ca samme alder
Ccccccccccccccc

Han har tidligere haft svingende sæsoner, men 20 + mål udover at være den primære offensive spilskaber de sidste 4 år ( igen min pointe er at hans primære evner IKKE er at score mål) ja så tror jeg det bliver et giftigt angreb næste år når, i mine øjne, verdens bedste fodboldspiller kommer dertil.

Ccccccccccccccc
Men 21, mål ca 4 sæsoner ud af 13 er ikke konsekvent verdensklasse men ‘ok’ i min bog, og ja han er den primære målscorer som deres 9’er. Jeg synes han er god, men såååååååå god har han ikke været, undtagen denne sæson hvor han generelt har været rigtig god… han matches/overgåes af Lewan på alle parametre dog.
Ccccccccccccccc

Men jeg synes real har været dårlige til at forny deres hold generelt så næstnæste år og en 2-3 år frem får de det formentlig svært, hvorimod barca har en masse unge fantastiske spillere og en træner med en klar vision. Medmindre vi får Håland eller Lewandowski til sommer tror jeg ikke vi vinder la liga eller champions league næste sæson. Men efter næste sæson er det ikke umuligt vi dominerer fodboldverdenen i 5-10 år!
Og ingen ved om de 3 fungerer sammen… altså Messi, Ney og Mbappe er ikke så skræmmende sammen som man skulle tro på papiret.
Jeg tror ikke Benz holder denne sæsons niveau herefter og Vini er en lottokupon.

Vi er ikke vældig uenige men lad os se tiden an.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 30 gæster